Ehdotus

miehelle

Tehdään arvon herra näin ja lopetetaan tyhjät silmiin tuijottamiset.

Ehdotus: Käydään joku iltapäivä kahvilla, harrastetaan sitten hurjaa seksiä,sitten seuraavina päivinä työpaikan tapahtumissa tuijotetaan toisiamme silmiin ja punastellaa, kun tunnemme toisemme liiankin hyvin. Mutta tämä kaikkihan on meidän välinen salaisuus ja ilmeisesti minun märkä uni.

Naiselta miehelle

9

1284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et nyt täysin

tyhjänä ole niitä silmiin katsomisia pitänyt.. Toivoin, että olisit pitänyt siitä, minä ainakin pidin.

Kahvilla voidaan kyllä käydä, mutta eiköhän jätetä tuo toinen juttu johonkin toiseen kertaan.. Et jospa nyt vaan kiltisti tutustuttais ensin, se olis se mun märkä uni.
      Mut pahasti vaan pelkään, et koskaan ei päästä eteenpäin.. mulla ei vaan riitä uskallus tulla juttusille, eikä siihen ole ollut oikein hyvää tilaisuuttakaan.. mutta katsomaan mitä yhdessä saadaan aikaan :)

• aloittaja

Pidän kyllä tuosta alkuperäisestä ehdotuksestani. Työpaikkamme lähellä on mukava kahvila ja sieltä voimme tulla takaisin töihin. Omassa työpisteessäni on miellyttävä sohva ja iltapäivällä saadaan olla ihan kahden.

• vain näin
        aloittaja kirjoitti:

Pidän kyllä tuosta alkuperäisestä ehdotuksestani. Työpaikkamme lähellä on mukava kahvila ja sieltä voimme tulla takaisin töihin. Omassa työpisteessäni on miellyttävä sohva ja iltapäivällä saadaan olla ihan kahden.

minulle sopii vaikka heti, toimistossa sermin takana olisi kans kiva pelehtiä...

• aloittaja (n)
        vain näin kirjoitti:

minulle sopii vaikka heti, toimistossa sermin takana olisi kans kiva pelehtiä...

Ikävä kyllä, ei löydy toimistoa. Emme työskentele toimistossa. Työpisteessäni on kuitenkin miellyttävä sohva, jossa voin toteuttaa kaikki unelmasi. Sinulle herraseni tämä!

• sano vain .
        aloittaja (n) kirjoitti:

Ikävä kyllä, ei löydy toimistoa. Emme työskentele toimistossa. Työpisteessäni on kuitenkin miellyttävä sohva, jossa voin toteuttaa kaikki unelmasi. Sinulle herraseni tämä!

minne minun täytyy tulla ja toteutetaan ne unelmat, useammin kuin kerran. Ajatus työpaikkapanoista saa minut kuumaksi.

• varattuja.

"Se ei käy", -Lapinlahden linnut-

• aloittaja (n)

Sanoinhan, että tämä olisi sinun ja minun pieni salaisuus. Tosin en ole koskaan katsonut vasemman käden nimetöntäsi, onko sinulla muka sormus? Käsiäsi olen kyllä katsonut ja kuvitellut ne vartalolleni.

• hyvältä

Sovimmeko yksityiskohdista maanantaina, kun tulen taas töihin?

• aloittaja

Olit tänäänkin töissä. Miksi odottaa viikonlopun yli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe