sinä mies haluaisit naisesi huomioivan sinua arjessa.? Millä pienillä asioilla voi ilahduttaa,Jotta tuntisit että hän yhä rakastaa sinua.
Miten
12
288
Vastaukset
- Anssi vaa
..ois jees.
- mirame81
Ihan tosissaan oisko mitään muutakin...:)))
- voisi........
joskus tuoda minulle kukkia tai edes kaktuksen
- mirame81
joo Mie elä sellasen miehen kanssa mikä vähät välittää kukista puhumattakaan kaktuksista:)Muutenkin on niin hirveen vaikeaa miehelle ostaa lahjaa syntymäpäiviksi ,kun haluais et se todella olis tarpeellinen.
- uk-ko
yksi semmonen miehen ja naisen välinen ero? Että mitä tarvitsee, tunteakseen rakkauden?
Toki tykkään siitä, jos mua huomioidaan ja se ilahduttaa mua. Mutta kyllä mminä tunnen sen rakkauden olemassaolon, vaikka huomiointi olisi niukkaa. Ei siihen varsinaista huomiointia tarvita.
Ilahdun kyllä pienistä asioista, toki. Kun on joskus ruoka ollut valmiina kun tuun töistä ja tiedän että se on rakkaudella tehty, mua ajatellen. Kun menen rakkaani luo ja hän ostanut mulle saunaoluen.
Nuo on kivoja asioita. Mutta mulle riittää vähempikin: jos vaikka muutaman kerran vuodessa sanoo, että rakastaa mua. Sillä pärjäilee pitkälle.- mirame81
Mutta entäs jos se lämmin ruoka kotona on joka päiväistä(rupee varmaan olemaann itsestään selvyys) Miten sitten oisko jotain arkipäiväisestä poikkeavaa?? Ehkä se sauna olut ois se ilahduttava juttu.
- uk-ko
mirame81 kirjoitti:
Mutta entäs jos se lämmin ruoka kotona on joka päiväistä(rupee varmaan olemaann itsestään selvyys) Miten sitten oisko jotain arkipäiväisestä poikkeavaa?? Ehkä se sauna olut ois se ilahduttava juttu.
Sellaisella ei voi pitkään ilahduttaa, mikä tulee automaattisesti joka päivä - ainakaan tässä mielessä, mistä nyt puhumme.
Siksi kannattaa ehkä tässäkin asiassa "koskettaa maailmaa varoen", ettei tule riistettyä sitä, mikä on hyvää.
tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta
- mirame81
Ratikkakuski kirjoitti:
Ikivanha sanonta näköjään elää edelleenkin joidenkin keskuudessa.
joo, mutta entäs jios se ruoka kotona on joka päivä kun rakas tulee töistö.Laadussakaan ei ole ollut valittamista.NIIIIIIN mitäs sitten pitäskö ilahduttaa hieronnalla tai jotai muuta.Kysymys kuuuluu!! Mistä miehey pitää??
mirame81 kirjoitti:
joo, mutta entäs jios se ruoka kotona on joka päivä kun rakas tulee töistö.Laadussakaan ei ole ollut valittamista.NIIIIIIN mitäs sitten pitäskö ilahduttaa hieronnalla tai jotai muuta.Kysymys kuuuluu!! Mistä miehey pitää??
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/84155/Herkkupalat
siis oon aivan hulluna noihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä176078Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1784371Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk174318Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst271626- 901532
Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461517- 991345
- 1171215
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111172Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!
Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On51146