Minua on mietittänyt eräiden nuorten miesten käytös minua ja ystävääni kohtaan lähipäivinä.
Kyseiset miehet opiskelevat kanssamme samassa koulussa ja he ovat useaan otteesee halunneet ottaa meistä kuvan ja ovat tulleet kysymään meitä yhteiseen valokuvaan.
Emme tunne näitä poikia kunnolla.
Eräänä päivänä he kysyivät meiltä msn messenger osoitteita ja kutsuivat meidät heille istumaan iltaa.
Me tietenkin suostuttiin ystäväni kanssa viettämään iltaa heidän kanssaan, mutta koska emme puhu samaa kieltä poikien kanssa (nämä pojat eivät siis ole suomalaisia), ja olemme muutenkin hiukan ujoja, saatoimme olla illan hiukan hiljaisemmanpuoleisia. Tietenkin me puhuimme heille ja vastailimme, kun he kysyivät ja ilta tuntui todella mukavalta, mutta me emme saaneet kysytyksi pojilta paljoakaan.
Illan päätteeksi he saattoivat meidät kotiin ja kaikki tuntui jäävän ihan hyvään malliin.
Kun taas maanantaina tapasimme pojat koulussa, he eivät alussa edes moikanneet. yksi heistä tuli kysymään kuulumisia, mutta muut vain hymyilivät vähän, yksi pojista jopa vaikutti välttelevän katseitamme (kyseinen poika oli saattamassa meitä kotiin).
Parin päivän päästä yksi pojista, joka oli illanistujaisten jälkeisenä maanantaina ollut aika outo tuli kysymään, että mitä meille kuuluu, mutta tällä kyseisellä pojalla on tyttöystävä, joka ei tosin asu suomessa. Tämä poika kuitenkin katsoo minua aina hymyillen ja moikkailee jne.
Minulle on tullut sellainen olo, että ujoutemme pilasi kaiken.
Haluaisin tietää mitä pojat ajattelevat meistä ja mitä heidän käytös oikein viestii?
Poikien käyttäytymisestä
suvi-
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126016- 825356
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 523739
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky623202- 432279
- 492205