Kuulin tässä naisen suusta, että palstan naiset eivät voi olla oikeita, vaan olisivat oikeasti miehiä, jotka esittävät naisia kiusatakseen miehiä ja pitääkseen hauskaa näiden kustannuksella. Itse sain sellaisen käsityksen, että olette siis liian ihania täällä, ettei joku ulkopuolinen nainen voi uskoa muiden naisten olevan noin ihania... :D
Palstan naiset feikkejä! XD
20
687
Vastaukset
- vänksy
me taidetaan ollakin. Mua on ainakin niin monta kertaa mieheks luultu, et alan jo vahvasti uskoa siihen itsekin.:D
- zisel
kerta jos joku mua epäilee mieheks täällä. En tiedä ottaisko sen kohteliaisuutena vai loukkauksena :D
- disadora
naikkosta säkin tunnet heh.Pistä äkkiä vaihtoon.
ei ole tyttöystävä, tai kaveri... kyseessä. Mutta luulen, että hän, kun on aika epämiellyttävä ihminen, ajattelee, että tosi naisen kuuluu olla vähän ilkeämpi ja vaivautuneempi miehiä kohtaan, kuin mitä täällä oleva on. :)
- disadora
dazu kirjoitti:
ei ole tyttöystävä, tai kaveri... kyseessä. Mutta luulen, että hän, kun on aika epämiellyttävä ihminen, ajattelee, että tosi naisen kuuluu olla vähän ilkeämpi ja vaivautuneempi miehiä kohtaan, kuin mitä täällä oleva on. :)
sanot että epämiellyttävä ja myöhemmin vastaat toiselle että fiksu???? Siis onko kyseessä todellakin ihminen ja lisäksi vielä nainen? Ettet vaan olis jutellu jonkin talviuniltaan heränneen karhun kans???
disadora kirjoitti:
sanot että epämiellyttävä ja myöhemmin vastaat toiselle että fiksu???? Siis onko kyseessä todellakin ihminen ja lisäksi vielä nainen? Ettet vaan olis jutellu jonkin talviuniltaan heränneen karhun kans???
se "fiksu" ei tarkoittanut fiksua, vaan typerää. Mä luulen, että juttelin täysverisen perkeleen kanssa, joka pelkäsi, että saattaisin tavata täältä mukavan naisen.
- disadora
dazu kirjoitti:
se "fiksu" ei tarkoittanut fiksua, vaan typerää. Mä luulen, että juttelin täysverisen perkeleen kanssa, joka pelkäsi, että saattaisin tavata täältä mukavan naisen.
onhan täällä muillakin paha suu toisinaan.Vai täysverinen perkele hih...Ei muuta ku saappaan kuva perseeseen sille ja terveisiä ainakin minulta.
- kgkgkg
dazu kirjoitti:
exäs...
kgkgkg kirjoitti:
exäs...
se oli kyllä ihan samanlainen, mutta ei ole sama ihminen kyseessä. Ihan tuttu vaan.
disadora kirjoitti:
onhan täällä muillakin paha suu toisinaan.Vai täysverinen perkele hih...Ei muuta ku saappaan kuva perseeseen sille ja terveisiä ainakin minulta.
ihan kauniita juttuja mun suusta. ;) Hän ei ole kyllä tätä palstaa seurannut, mutta sai tietää, tai huomasi, että olen netissä pyörinyt mm. täällä ja alkoi väittää moista juttua. :) Kiukutteluksikin kai voidaan kutsua, mutta oli niin hauska väite, että oli pakko se tänne tuoda esille.
- mies viitsisi
kiusata miehiä?
- Elena Gork
mun mielest sä ansaitset kyl jotai paljon parempaa!
- Va-Nil-La
miehiä vihaava frigidi katkera vanhapiika, joten ilmeisesti olen sitten kiistattomasti aito nainen. :)
- disadora
hauska kommentti;)
- mirame81
ihan oikeasti nainen sitä kuiteskii ollaan:))
- LilliSuomalainen
Ettei vaan tarkoitus ollut tehdä tätä naista mustasukkaiseksi?
en voisi häntä tehdä mustasukkaiseksi missään tilanteessa. Ei ole kohderyhmään kuuluva missään olosuhteissa.
- ookay
paskan haistelu kuulosti aika äijämäiseltä. Hyh, pidä hyvänäsi.
- Fretukin:?
oikeesti mies?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388