Silmänympärysiho veltto

asiallista keskustelua

Olen 33 -vuotias nainen ja minua on alkanut vaivaamaan silmien ulkonurkista ohimoiden suuntaan lähtevät juonteet, eli alkavat "naururypyt". Olen käyttäynyt jo vuosia rahani kalliisiin voiteisiin ja täten yrittänyt ennaltaehkäistä vanhenemista ja ihon veltostumista, mutta eihän ne voiteet ikääntymistä pysäytä.

Pelkään kuollakseni kirurgisia toimenpiteitä, piikitystäkin kammoksun, mutta olen siihen valmis, mikäli siitä olisi apua.

Onko siis olemassa mitään HYVÄÄ kasvohoidon muotoa ilman veistä, joka todella vaikuttaisi velttoon ihoon vai pitääkö turvautua piikitykseen ja jos niin mitä suosittelette? Botox kuullostaa tosi pelottavalta, mutta entäs ne täyteaineet Perlane, Restylane, mitä niitä on? Ja mihin Tampereella kannattaa suunnistaa operoitavaksi?

Kiitos jos joku vastaa.

13

2262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late5-19

googlaa paikkakuntasi Ditelle hoitola ja kysy reilusti!!

• Daah

Erilaiset kuorinnat häivyttävät mutteivät poista. Se on fakta. Joka kerta kun rypistät kasvojasi niin että ko. kohdat rypistyvät myös, juonteet syvenevät, pikkuhiljaa mutta varmasti. Botox ei pistoksina, siis kivut tms ole restylanea tai yleensäkin täyteaineita kummempi. Normaali injektio. Ja se auttaa, kesto puolisen vuotta, niillä main. Sillä ja VAIN sillä saat ryppysi kuriin kokonaan. Aiemman kirjoittajan Ditelle-hoitoja saat arvolta vajaa 4 kertaa versus botox-injektio, jos hintaa puntaroidaan. Ja Ditelle otetaan 'kuureina' mikäli oikein arvaan. Ja Ditelle on ehdottomasti out of question mikäli a) olet raskaana b) sinulla on sydämen tahdistin tms implantoitu sähköinen laite kehossasi c) sairastat syöpää.

Mikäli olet haluton botox-pistoksiin, sinuna kokeilisin joko Exuviance- tai muita happohoitoja (kosmetologit) tai uusinta teknologiaa edustavaa Diamond-hiontaa (tässä ei hiota alumiinioksidilla=hiekka, joten sitä ei painu iholle/ihoon, vaan timantti'terillä') Hoidosta luvataan: tehokas, kivuton, nopea. Mieti ennenkuin ryhdyt, vaihtoehtoja löytyypi ja paljon.

Mutta summa summarum, mikään ei ole niin varmaa kuin se etteivät rypyt pelkällä ultraäänellä häviä yhtikäs minnekään. Niin, ja kuolema.

• Huuhaa hommaa

Nuo Ditelle hoidot on ihan yhtä huuhaa hommaa kuin muut vastaavat. Pysyviin ja näkyviin tuloksiin päästään vain leikkauksin, se on ikävä fakta. Olen itse kokeillut ( ja polttanuut rahaa ihan turhaa menemään) kaiken maailman poppakonsteihin. Nyt olen käynyt vuosi sitten kasvojenkohotuksessa ja tulos on loistava, kaduttaa kaikki turhiin hömpötyksiin tuhlatut rahat.

• asiallista keskustelu
        Huuhaa hommaa kirjoitti:

Nuo Ditelle hoidot on ihan yhtä huuhaa hommaa kuin muut vastaavat. Pysyviin ja näkyviin tuloksiin päästään vain leikkauksin, se on ikävä fakta. Olen itse kokeillut ( ja polttanuut rahaa ihan turhaa menemään) kaiken maailman poppakonsteihin. Nyt olen käynyt vuosi sitten kasvojenkohotuksessa ja tulos on loistava, kaduttaa kaikki turhiin hömpötyksiin tuhlatut rahat.

ja sai taas tyypillisen vastauksen provolta.Eli SINÄ se olet varsinainen asiantuntija "henkilökohtaisilla"kokemuksillasi ja SADAT Ditelle hoitolat MAAILMASSA(Suomessa yli 70) ja TUHANNET asiakkaat väärässä!!!Lue vaan sitä APU-lehteä ja täytä ristikoita väärin,äläkä puutu asiallisiin keskusteluihin.

• kumma jutska
        Huuhaa hommaa kirjoitti:

kun tällä palstalla tossa alhaalla puolentusinaa ihmettelee kun leikkauksesta saa pussit!!!!ja tää räpätäti kehuu leikkuun taivaisiin!! kai nekin on väärässä.....ÄLKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET LEIKELKÖ IITTEENNE!!!

• tahansa
        kumma jutska kirjoitti:

kun tällä palstalla tossa alhaalla puolentusinaa ihmettelee kun leikkauksesta saa pussit!!!!ja tää räpätäti kehuu leikkuun taivaisiin!! kai nekin on väärässä.....ÄLKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET LEIKELKÖ IITTEENNE!!!

niin aina löytyy joku joka vetää herneen nenäänsä ja haukkuu kirjoittajan maan rakoon. Täältä löytyy aina joku joka haukkuu kun jokin kertomus ei ole oman mielen mukainen.

• hoitoa

..........

• asiallista edelleen

No kiitos näistäkin kommenteista. En koe olevani vielä niin rypyssä että tarvitsin kiristystä veitsellä, mutta luultavasti teen sen viimeistään 7 vuoden päästä tai kun hermot menevät lopullisesti juonteisiin.

En ole kuullutkaan Ditelle -hoidosta, mutta googlaataan ja katsotaan sitten.

Botox pelottaa, liian vähän tietoa saatavilla. En tunne ketään ketä olisi käynyt pistämässä mitään injektioita naamaansa ja tälläkin palstalla on mielestäni puhetta aika vähän kyseisistä asioista. Tai sitten aiheet lähtevät ihan käsistä ja syntyy tuota ei asiallista väittelyä ja provoamista.

Tietysti rahakin ratkaisee, sitä kun ei kasva puissa. Pitäisi kai alkaa säästämään kasvojen kohotusta varten. :)

• sitä....
        asiallista edelleen kirjoitti:

No kiitos näistäkin kommenteista. En koe olevani vielä niin rypyssä että tarvitsin kiristystä veitsellä, mutta luultavasti teen sen viimeistään 7 vuoden päästä tai kun hermot menevät lopullisesti juonteisiin.

Botox pelottaa, liian vähän tietoa saatavilla. En tunne ketään ketä olisi käynyt pistämässä mitään injektioita naamaansa ja tälläkin palstalla on mielestäni puhetta aika vähän kyseisistä asioista. Tai sitten aiheet lähtevät ihan käsistä ja syntyy tuota ei asiallista väittelyä ja provoamista.

Tietysti rahakin ratkaisee, sitä kun ei kasva puissa. Pitäisi kai alkaa säästämään kasvojen kohotusta varten. :)

botoxia kaiketi aika paljon pistetään Suomessakin vaikkei kauheasti kukaan siitä huutele. Kyseessä on vaan botuliinitoksiini mikä on hermomyrkky, kannattaa valita pistopaikka tarkkaan. Luulisi että jos sen Suomessa lääkäri laittaa saa olla aika rauhallisin mielin. Olen ihan samaa mieltä että asiallista keskustelua plastiikkakirurgiasta ei suomessa oikein ole, heti saa kuulla kuinka "MINUN MIELESTÄNI SE ON PINNALLISTA", "MIKSETTE AUTA AFRIKAN LAPSIA" ja "KYLLÄ SISÄINEN KAUNEUS ON TÄRKEINTÄ" jne... ikään kuin se ei olisi muille ihan sama mihin rahansa laittaa? muualla maailmassa kyseessä ulkonäöstä huolehtiminen nähdään markkinointivalttina esim työelämässä ja elämänlaatua parantavana tekijänä - ei hävettävänä tai salailtavana asiana. Kaikkien pitäisi olla yhtä tasapäisiä ja harmaita. Kauneuskirurgian, botoxien, täytteiden yms käyttöön on ihan pätevä syy jos on jostain ulkonäkökompleksista kärsinyt vuosikaudet. Ehkä keskustelun laatu paranisi jos olisi jokin rekisteröitymistä vaativa, moderoitu foorumi? Muilla kielillä tämmöisiä kyllä löytyy..

• minä vaan..
        asiallista edelleen kirjoitti:

Heippa vaan...
        Joo,niin se vaan on että aika harva uskaltaa sanoa ääneen ottaneensa Botoxia,-minä tein sen 2 pvää sitten...ja usko pois että kyselijöitä on riittänyt..ostin itsekkin kaiken maailman rasvoja ja laskin juuri käytääneeni varmasti 4 x enemmän rahaa kuin nyt tehtyihin pistoksiin...=( sääli ettei rohkeutta riittänyt aiemmin...jännitin minäkin eikä uni meinannut tulla silmään..koko operaatio kesti alle 10 min,-lääkäri kysyi mikä minua häiritsee..silmärypyt..ja katseli kasvojani hetken..sitten painoin kohtia kylmäpussilla ja neulakammoisena paniikissa odotteli pistosta,-ja voin rehellisesti sanoa ettei se todellakaan tunnu missään ja minulla on aika matala kipukynnys,-ajatus verikokeista heikottaa..=P
        Kuului vain ns pieni rusahdus,-ei voi todellakaan puhua neulasta,-onkohan edes senttiäkään ja aivan tajuttoman ohut,-kipua ei tunnu.Olin itsekkin aika pöllähtänyt kuinka nopeasti se oli ohi...pienet punaiset täplät jäi jäljelle..muuten ei kasvoissa ollut mitään huomattavaa...seuraavana päivänä olin fressimmän näköinen muttei teho vielä ole alkanut n 3 pvää siihen menee..kyllä se naama ainakin edelleen vielä liikkuu...=P
        Kysy ihmeessä mitä haluat,-kerron jos osaan.
        Kuitenkin vaikka "myrkystä" puhutaan,-sitä käytetään liikahikoiluun...ja Kela jopa maksaa siitä korvauksia,..tuota myrkkyjuttua minkäkin pelkäsin..ja sitä että aamulla on toispuolinen naama vastassa...mutta kerroin rehellisesti asiasta lääkärille ennen toimenpidettä ja kysyin mikä mieltä vaivaa...ihan Suomessa kävin ja pääkaupunkiseudulla..että näin...

• pipertaja
        minä vaan.. kirjoitti:

Heippa vaan...
        Joo,niin se vaan on että aika harva uskaltaa sanoa ääneen ottaneensa Botoxia,-minä tein sen 2 pvää sitten...ja usko pois että kyselijöitä on riittänyt..ostin itsekkin kaiken maailman rasvoja ja laskin juuri käytääneeni varmasti 4 x enemmän rahaa kuin nyt tehtyihin pistoksiin...=( sääli ettei rohkeutta riittänyt aiemmin...jännitin minäkin eikä uni meinannut tulla silmään..koko operaatio kesti alle 10 min,-lääkäri kysyi mikä minua häiritsee..silmärypyt..ja katseli kasvojani hetken..sitten painoin kohtia kylmäpussilla ja neulakammoisena paniikissa odotteli pistosta,-ja voin rehellisesti sanoa ettei se todellakaan tunnu missään ja minulla on aika matala kipukynnys,-ajatus verikokeista heikottaa..=P
        Kuului vain ns pieni rusahdus,-ei voi todellakaan puhua neulasta,-onkohan edes senttiäkään ja aivan tajuttoman ohut,-kipua ei tunnu.Olin itsekkin aika pöllähtänyt kuinka nopeasti se oli ohi...pienet punaiset täplät jäi jäljelle..muuten ei kasvoissa ollut mitään huomattavaa...seuraavana päivänä olin fressimmän näköinen muttei teho vielä ole alkanut n 3 pvää siihen menee..kyllä se naama ainakin edelleen vielä liikkuu...=P
        Kuitenkin vaikka "myrkystä" puhutaan,-sitä käytetään liikahikoiluun...ja Kela jopa maksaa siitä korvauksia,..tuota myrkkyjuttua minkäkin pelkäsin..ja sitä että aamulla on toispuolinen naama vastassa...mutta kerroin rehellisesti asiasta lääkärille ennen toimenpidettä ja kysyin mikä mieltä vaivaa...ihan Suomessa kävin ja pääkaupunkiseudulla..että näin...

Animalian sivuilla on kertomus siitä, miten jokaisen botuliinisatsin myrkyllisyys testataan hiirillä ennen markkinoille pääsyä. Sitä ruiskutetaan hiiren vatsaan, jonka jälkeen hiiri halvaantuu ja lopulta kokee hitaan erittäin tuskallisen tukehtumiskuoleman.

Animalia kehoittaa vetoamaan botuliinin valmistajiin, että he luopuisivat eläinkokeista, koska aineen myrkyllisyyttä voidaan testata myös muilla menetelmillä. Animalian sivuilla on tarkat ohjeet, miten sinä voit vaikuttaa, jotta tuskallisista eläinkokeista luovuttaisiin.

Itsekkin olin harkinnut botoxia, mutta en enää niin kauan, kun sitä testataan yllämainituin kokein.

• Pelokas,,,,,,,,,,
        minä vaan.. kirjoitti:

Heippa vaan...

Kenellä kävit botoxissa? Olen menossa tällä viikolla torstaina botoxiin, mutta pelkään hirveesti, jos tulee huonosti, ja jos olenkin valinnut huonon pistajän.

• Pelokas,,,,,,,,,, kirjoitti:

Kenellä kävit botoxissa? Olen menossa tällä viikolla torstaina botoxiin, mutta pelkään hirveesti, jos tulee huonosti, ja jos olenkin valinnut huonon pistajän.

Johan oliskohan ollu Hedström...suomen terveystalossa... Terveystalo Helsinki Lauttasaari Osoite Helsinki Lauttasaari Gyldenintie 2 00200 Helsinki Aukioloajat ma-to 8-19, pe 8-16, 30.4.09 klo 08.00-16.00 ..siellä...ja turhaan sä huolit..vaikka itsekkin panikoin...hyvin meni kaikki ja n 3 pvän jälkeen alko näkymään...nyt oon tyytyväinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe