Moi,määole Martta;oleksää anzzy?--Joo
onks nä sun eka livet?--Joo
olekssää varmaan vapaa?--Joo
onksulla olla muita ennen mua?--Joo
ainaki yx vai?--Joo
onksee kaunimpi mua?--ei
onks sill isommata daisarit?--ei
entäs perse paremman näköinen?--ei
seurustelitte kauan ?--ei
onksee rikas?--ei
missä tapasitte?--lavatansseissa
tanssiteko paljoon?--antoi pakit
onks muita ämmiä ollut?--ei
Kuuleppas anzzy! En tuollasta miestä huoli Se bänät nyt.Tuollanen äijä-kele.Ei puhu muusta kuin
entisistä naisistaan-tana -tut! Heippa ja Bänks.
Eka livetreffit räkälässä S24 kautta....
4
417
Vastaukset
- disadora
harvinaista herkkua tänään täällä kun saa nauraa ihan ääneen.Kivaa!
Nyt ollaan syvällisten totuuksien äärellä. Mutta asian hyvä puolihan on siinä, ettei aikaa haaskaannu uteiaihin ja mustasukkaisiin juttutuokiota pidempään. ;-)
tuosta kuin siullakin.
eka kerran kun tavattiin niin olisi 5 minuutin kuluttua halunnut mennä sänkyyni touhuamaan, järkytyin ja kieltäydyin kohteliaasti :(Yx kolkakkonen petipeto pokasi, vaikken koneella käynyt kuin laksut maksamassa.
Olin leikkauksen vuoksi kuumeessa ja heikosa kunnossa silloin.
Halukas nainen ovella huomasi, että heikottaa ja talutti heti sänkyyn ja......
Ihmettelen että onko pihtareita olemassakaan:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688