Kun aina puhutaan ettei miehet ja naiset ymmärrä toisiaan eivätkä muka ole samaa mieltä juuri mistään? Itse olen erittäin tyytyväinen että synnyin naiseksi ja tunnenpa koko joukon miehiä jotka yhtyvät kanssani tähän mielipiteeseen;)Täh?
Entäs silloin..?
29
490
Vastaukset
mitään parempaa ole vielä maailmasta löytänyt, kuin naiset, joten...
- disadora
naiset on ihania.Ja hei, kyllä miehetkin ovat;)
- Va-Nil-La
että suurimmaksi osin en ymmärrä miehiä ollenkaan. :) Mutta tyytyväinen olen minäkin omaan sukupuoleeni.
- disadora
hyvä se:)
- disadora
dazu kirjoitti:
perusteella mäkään en välttämättä ymmärrä miehiä. :D
pitäähän sun miehenä miehiä ymmärtää..?Ettet vaan olis feikki ja loppujen lopuksi nainen hahaa!?
- Va-Nil-La
dazu kirjoitti:
perusteella mäkään en välttämättä ymmärrä miehiä. :D
Musta on kyllä alkanut viime päivinä tuntumaan, että millaisia ihmisiä minä sitten oikein tunnen, kun täällä on ollut niin omituisia kommentteja... Mutta ei se mitään... :)
disadora kirjoitti:
pitäähän sun miehenä miehiä ymmärtää..?Ettet vaan olis feikki ja loppujen lopuksi nainen hahaa!?
sitä koskaan tiedä, vaikka nahan alta paljastuis nainen. :) Mutta vanillan jutuista on tullut mieleen se kylmä tosiasia, että onko ehkä sitten yllättävän suuri osa miehistä joko aseksuaaleja, kaappihomoja tai todella mieheksi naamioituneita naisia. :)
Va-Nil-La kirjoitti:
Musta on kyllä alkanut viime päivinä tuntumaan, että millaisia ihmisiä minä sitten oikein tunnen, kun täällä on ollut niin omituisia kommentteja... Mutta ei se mitään... :)
- Va-Nil-La
disadora kirjoitti:
hyvä se:)
on hyvä olla... :) Vaikka nyt sattuisikin olemaan se katkera frigidi miesvihaaja, josta tuonne toiseenkin ketjuun laitoin. :)
- Va-Nil-La
dazu kirjoitti:
sitä koskaan tiedä, vaikka nahan alta paljastuis nainen. :) Mutta vanillan jutuista on tullut mieleen se kylmä tosiasia, että onko ehkä sitten yllättävän suuri osa miehistä joko aseksuaaleja, kaappihomoja tai todella mieheksi naamioituneita naisia. :)
suurin osa tämänkin palstan miehistä tukee sitä kuvaa, joka mulla on oikeassa elämässä tuntemieni miesten perusteella.
Mutta sitten täällä on välillä näitä "ei naisen ulkonäöllä ole väliä" ja muita vastaavia viestejä, joita vielä naiset komppaa minkä kerkeää ja minä kyllä epäilen noiden aloittajien sukupuolta kiihkeän vainoharhaisesti... - disadora
dazu kirjoitti:
hiukan kaappihomoja on tosin aika paljon. Onkos itsellä tullu miehiä köyrittyä? Etpä uskalla vastata täh? Nyt testataan.
- disadora
Va-Nil-La kirjoitti:
suurin osa tämänkin palstan miehistä tukee sitä kuvaa, joka mulla on oikeassa elämässä tuntemieni miesten perusteella.
Mutta sitten täällä on välillä näitä "ei naisen ulkonäöllä ole väliä" ja muita vastaavia viestejä, joita vielä naiset komppaa minkä kerkeää ja minä kyllä epäilen noiden aloittajien sukupuolta kiihkeän vainoharhaisesti...vainoharhakerhoon;)
- Va-Nil-La
disadora kirjoitti:
vainoharhakerhoon;)
sitä päivää että mä kilahdan niin paljon, että alan tekemään aloituksia palstalaisista tyyliin "disadoralla ja dazulla on suhde" ja "dazu on oikeasti 6kymppinen transvestiittinainen". Mä en vain vielä tiedä, että kuinka kauan täällä pitää roikkua päästäkseen tuohon pisteeseen... :)
- disadora
Va-Nil-La kirjoitti:
sitä päivää että mä kilahdan niin paljon, että alan tekemään aloituksia palstalaisista tyyliin "disadoralla ja dazulla on suhde" ja "dazu on oikeasti 6kymppinen transvestiittinainen". Mä en vain vielä tiedä, että kuinka kauan täällä pitää roikkua päästäkseen tuohon pisteeseen... :)
huumoria kehiin. Voihan nää aloitukset alkaa jo aiemminkin.
- Va-Nil-La
disadora kirjoitti:
huumoria kehiin. Voihan nää aloitukset alkaa jo aiemminkin.
harjoitella, niin osaan sitten hyvin, kun koittaa se päivä, että oikeasti koen tarvetta avautua näistä asioista... :)
disadora kirjoitti:
hiukan kaappihomoja on tosin aika paljon. Onkos itsellä tullu miehiä köyrittyä? Etpä uskalla vastata täh? Nyt testataan.
"Onkos itsellä tullu miehiä köyrittyä? Etpä uskalla vastata täh?"
Toki uskallan vastata, kun ei ole tullut mieleenikään moinen asia. :D Haluaisitko, että olisin kokeillut miehiä? ;)- disadora
dazu kirjoitti:
"Onkos itsellä tullu miehiä köyrittyä? Etpä uskalla vastata täh?"
Toki uskallan vastata, kun ei ole tullut mieleenikään moinen asia. :D Haluaisitko, että olisin kokeillut miehiä? ;)mitä mä tässä haluan mut kysyin kuitenkin ku jokseenki tekstin rivien välistä olisin voinut niin kuvitella;)
disadora kirjoitti:
mitä mä tässä haluan mut kysyin kuitenkin ku jokseenki tekstin rivien välistä olisin voinut niin kuvitella;)
Jaa niin, kun sanoin, että ties vaikka paljastuisinkin naiseksi? Vai vaikutanko jotenkin hintahtavalta jutuissani? *nolostelee*
ps. haluaisin kyllä kuulla, mitä sä haluat... ;)- disadora
dazu kirjoitti:
Jaa niin, kun sanoin, että ties vaikka paljastuisinkin naiseksi? Vai vaikutanko jotenkin hintahtavalta jutuissani? *nolostelee*
ps. haluaisin kyllä kuulla, mitä sä haluat... ;)sä kuulosta kuin kivalta. Yleensä hintit onkin kivoja. Hyvä kun sentään vastasit kysymykseen ja vielä pilke silmässä.Ai että mitä mä haluan?..No tietysti kaikkea ihanaa höh.
disadora kirjoitti:
sä kuulosta kuin kivalta. Yleensä hintit onkin kivoja. Hyvä kun sentään vastasit kysymykseen ja vielä pilke silmässä.Ai että mitä mä haluan?..No tietysti kaikkea ihanaa höh.
No, voin kertoa sen, että en kuitenkaan yhtään hintahtavalta vaikuta. Toki voin olla väliin aika iloisella/ilahtuneella tuulella naisten seurassa(tai kahden siis), mutta silloin syy on naisessa...
Homomiehet, mitä olen telkkarissa nähnyt, on todella ällöttäviä. Kamalia katsella ja kuunnella.
Yleensä olen ehkä hieman synkähkökin tyyppi... ellen sitten jostain syystä ilostu, jolloin toki kikattelen ja naureskelen koko ajan. :)
No, mutta... toivon sulle kaikkea ihanaa sitten!(mitä se sitten ikinä onkaan)- disadora
dazu kirjoitti:
No, voin kertoa sen, että en kuitenkaan yhtään hintahtavalta vaikuta. Toki voin olla väliin aika iloisella/ilahtuneella tuulella naisten seurassa(tai kahden siis), mutta silloin syy on naisessa...
Homomiehet, mitä olen telkkarissa nähnyt, on todella ällöttäviä. Kamalia katsella ja kuunnella.
Yleensä olen ehkä hieman synkähkökin tyyppi... ellen sitten jostain syystä ilostu, jolloin toki kikattelen ja naureskelen koko ajan. :)
No, mutta... toivon sulle kaikkea ihanaa sitten!(mitä se sitten ikinä onkaan)sullekin.Ja koitapas hiukan ottaa vielä hiukan rennommin. Ei ne sen enempää hyi ole ku mekään.
disadora kirjoitti:
sullekin.Ja koitapas hiukan ottaa vielä hiukan rennommin. Ei ne sen enempää hyi ole ku mekään.
Kai mä joudun sit heitä sietämään. :) Ja kiitos kehuista... *ilahtuu voimakkaasti*
Säkin olet mukava nainen. *koittaa olla ihastumatta*- disadora
dazu kirjoitti:
Kai mä joudun sit heitä sietämään. :) Ja kiitos kehuista... *ilahtuu voimakkaasti*
Säkin olet mukava nainen. *koittaa olla ihastumatta*nami nami vai miten se nyt taas menikään;)?
On se luojan lykky, etten ole homo. Miten tylsää elämä olisikaan ihmisen kanssa, joka olisi kaltaiseni. Naiset kun ovat niin käsittämättömiä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ettei niihin koskaan kyllästy. ;-)
- disadora
kun naisia väliin täällä myös kehutaan.
- nainen-
mitenkään siihen väittämään et naiset ja miehet on erillaisia?
- ...
Erilllaisuudesta puhuttu vaan samaa mieltä olemisesta.
- nainen-
... kirjoitti:
Erilllaisuudesta puhuttu vaan samaa mieltä olemisesta.
samaamieltä,et onneks se on nainen,koska on niin erillainen kun miehet..Tai sen kuvan sain tekstistä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928