Pihtaava muija

käy hermoille

Mitä järkeä on naisen käyttää vaan dildoa ja jättää oma mies ilman seksiä?!

Mitä järkeä on naisen olla antamatta pillua miehelleen?!

Se kostautuu, mies menee naapuriin ja hakee pesää naapurin naiselta ;)

11

1635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on liian

pieni vehje ja seksi kanssasi on auttamattoman tylsää. Olet huono sängyssä, ruma, huono kroppa ja tylsää seuraa muutenkin. Pahimmassa tapauksessa vielä köyhä ja yllätyksetön.

Siinä syyt.

• uuuu*

Edellä mainittujen lisäksi vietät myös suurimman osan ajastasi mm suomi24-palstalla valittamassa naisten pihtauksesta ja orgasmiongelmista. Eipä ihme ettei puoliso lämpene.

• Ukkomies.
        uuuu* kirjoitti:

Edellä mainittujen lisäksi vietät myös suurimman osan ajastasi mm suomi24-palstalla valittamassa naisten pihtauksesta ja orgasmiongelmista. Eipä ihme ettei puoliso lämpene.

Sit ihmetellään miksi miehet haluavat mielummin ulkomaalaisen naisen kuin suomalaisen katsokaa peiliin sieltä löytyy vastaus.

• Kuinka pitkä on

Penikseni?

Jos et tiedä älä puhu mitn

• vaimo ja äiti

1) Dildo tuo sille naiselle nautinnon, siksi sitä käytetään. Jos ei nautintoa ei myöskää dildoa.
      2) Mihelle annetaan pillua, jos se tuo sen nautinnon naiselle. Ei nautintoa, ei myöskään pillua.
      3) Mies menee vieraisiin, naapuriin. No jos se pano ei tuota naiselle nautintoa niin mitä helvetin väliä sillä on. Parempi että sen kärsiä on se naapurin muija kun itse.
      4) FAKTA. KUN NAINEN SAA HYVIN ORGASMIN SITÄ MYÖS JATKOSSA HALUAA. NAINEN PIHTAA KUN HUOMAA SAAVANSA VAI PASKAN MAUN SUUHUN ( seksiä ilman nautintoa ) KERTA TOISENSA JÄLKEEN. PARAS SEKSIN TAPPAJA ON SE HELVETIN HUONO PANO = NAINEN JÄÄ ILMAN ORGASMIA.

• Frigidi..

Tai ainakin erittäin katkeroitunut nainen se on ikävää.

Kuinka monelta naapurinnaiselta olet kysynyt tuottaako miehesi heille nautintoa?

Miehesi ei välttämättä anna tuollaiselle äkäpussille orkkua vaan mielummin antaa sen sille naapurinnaiselle joka sen mieluusti vastaanottaa.

Miksi naiset ovat noin kateellisia?

• vaimo ja äiti
        Frigidi.. kirjoitti:

Tai ainakin erittäin katkeroitunut nainen se on ikävää.

Kuinka monelta naapurinnaiselta olet kysynyt tuottaako miehesi heille nautintoa?

Miehesi ei välttämättä anna tuollaiselle äkäpussille orkkua vaan mielummin antaa sen sille naapurinnaiselle joka sen mieluusti vastaanottaa.

Miksi naiset ovat noin kateellisia?

Ilmaisi asian hieman väärin. Jos seksi ei tuo nautintoa, miehelle tai naiselle, ei sitä pidä harrastaa. Kohtuullista on silloin antaa toiselle nauttia siitä seksistä jonkun muun ( dildo tai toinen partneri ) kanssa. Seksi vaatii kahden osapuolen molemmin puolista halukuutta.

Se kuinka monelle muulle naiselle mieheni tuottaa seksuaalista nautintoa, ei kuulu millään lailla minun oikeuksiin tietää. Jos hän käy vieraissa, olettaisin naisen vaativan häneltäkin päin jotakin ja oletan sen olevan nautintoa.

Mutta mistä päättelin minun olevan kateellinen siitä, että toinen nainen saisi seksuaalista nautintoa, oli se hänen parnerinsa kuka tahansa.
        Kaikki jolla menee hyvin, missä elämän osa-alueella tahansa, ovat ansaineet sen onnen. Eihän se minulta pois ole.

Katkeroitunut en ole, kun harrastan seksiä mieheni tai sen dildon kanssa, teen sen vain ja ainoastaan nautinnon takia. Miksi en harrastaisi seksiä kun se tuottaan nautintoa tai miksi harrastaisin jos se ei tuottaisi?

• yks vaan
        vaimo ja äiti kirjoitti:

Ilmaisi asian hieman väärin. Jos seksi ei tuo nautintoa, miehelle tai naiselle, ei sitä pidä harrastaa. Kohtuullista on silloin antaa toiselle nauttia siitä seksistä jonkun muun ( dildo tai toinen partneri ) kanssa. Seksi vaatii kahden osapuolen molemmin puolista halukuutta.

Se kuinka monelle muulle naiselle mieheni tuottaa seksuaalista nautintoa, ei kuulu millään lailla minun oikeuksiin tietää. Jos hän käy vieraissa, olettaisin naisen vaativan häneltäkin päin jotakin ja oletan sen olevan nautintoa.

Mutta mistä päättelin minun olevan kateellinen siitä, että toinen nainen saisi seksuaalista nautintoa, oli se hänen parnerinsa kuka tahansa.
        Kaikki jolla menee hyvin, missä elämän osa-alueella tahansa, ovat ansaineet sen onnen. Eihän se minulta pois ole.

Katkeroitunut en ole, kun harrastan seksiä mieheni tai sen dildon kanssa, teen sen vain ja ainoastaan nautinnon takia. Miksi en harrastaisi seksiä kun se tuottaan nautintoa tai miksi harrastaisin jos se ei tuottaisi?

Mitäs jos onkin sinussa syy, eikä pihtaavassa muijassa.

Sen verran voin sanoa , että jos mies osaa asiansa hyvin, ei nainen pihtaa.

Katso peiliin ja mene vaikka oppikurssille, ellet tiedä, miten saada nainen haluamaan !

• Pahani Julmu
        yks vaan kirjoitti:

Mitäs jos onkin sinussa syy, eikä pihtaavassa muijassa.

Sen verran voin sanoa , että jos mies osaa asiansa hyvin, ei nainen pihtaa.

Katso peiliin ja mene vaikka oppikurssille, ellet tiedä, miten saada nainen haluamaan !

Eihän tähän voi sanoa mitään yleistä tai etsiä vikaa pelkästään toisesta. Olen ollut useammassa pitkässä parisuhteessa, ja olen huomannut, että pillua vaan tulee joiltakin toisilta naisilta paremmin kuin toisilta. Taidosta asia ei liene kiinni, vaan siitä, kenen kanssa olet. Joku tykkää dildosta vissiin enemmän kuin kullista. Ja jotkut haluaa panna koko ajan. Jos ei tuu pesää riittävästi, niin vaihda akkaa.

• ei lisättävää
        Pahani Julmu kirjoitti:

Eihän tähän voi sanoa mitään yleistä tai etsiä vikaa pelkästään toisesta. Olen ollut useammassa pitkässä parisuhteessa, ja olen huomannut, että pillua vaan tulee joiltakin toisilta naisilta paremmin kuin toisilta. Taidosta asia ei liene kiinni, vaan siitä, kenen kanssa olet. Joku tykkää dildosta vissiin enemmän kuin kullista. Ja jotkut haluaa panna koko ajan. Jos ei tuu pesää riittävästi, niin vaihda akkaa.

Pahani on puhunut.
        Toiset antaa, toiset pihtaa. Naisen luonteesta lähinnä kiinni. Toisilta napsahtaa reidet yhteen pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Sitten jos lämmittelyrituaalia ei hoideta millin tarkkuudella, niin turha odottaa mitään. Toiset eivät ota asiaa niin vakavasti ja pienikin vihjailu saattaa herättää halut.

• pepsibabe

kuule kyllä ne miehetkin pihtaa...olen 25vuotias hoikka vartaloinen nainen hyvän näköinen brunetti olen ollut kihloissa kohta kaksi vuotta....eli missä vika????rakastuin mieheeni kun hän oli kovis ja seksiä oli joka päivä mutta kun mentiin kihloihin niin mies sanoo ei seksi ole pääasia vaan se että suhde toimii eli KYLLÄ NE ÄIJÄTKIN PIHTAA... vieraissa en käy eikä ole aikomustakaan mut kertokaa te mihet jotka valitatte että nainen pihtaa niin miksi itse pihtaatte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe