MInua harmittaa suuresti tämä asia, olemme olleet yhdessä jo 1,5 vuotta, mutta mies ei toisinaan puhu mitään yhteiusestä tulevaisuudesta. Toisinaan taa spaljonkin tyyliin "sitten 10 vuoden päästä"..jne. Mutta olen onneton, koska haluaisin jo kovasti muutaa yhteen asumaan, se olisi minulle jo sitoutumisen merkki. Tiedän, että mies on erittäin harkitsevaa tyyppiä ja joskus nenilleen saaneena ehkä varovainen jo senkin takia. Itse olen puhunut suoraan omasta asunnonluopumisestani yms. ja mies ymmärtääkseni tietää mitä sillä tarkoitan. Vaan ei kommentoi mitenkään =(. En nyt viitsisi painostaakaan häntä tässä asiassa tai pilata mitään, koska rakastan häntä sydämestäni ja siksi halaun saman katon alle mahdollisimman pian. Vaikka käytännössä me kyllä olemmekin yhdessä kaikki illat ja yöt. Tänään taitaa sitten olla poikkeus tuohon, koska ei ole mies soittanut mitään... siksikin näitä asioita nyt kovasti mietin, että mikä mahtaa olla vinossa =/. Sen aiankin tiedän että kovasti oli väsynyt kun aiemmmin puhelimessa puhuttiin tänään
Miesystävä ei
8
700
Vastaukset
- jotain pientä
et voi mitään, mutta älä kuitenkaan painosta.
Kyllä mies tietää mitä sinä haluat.
Hän vain tarvitsee nyt aikaa varsinkin jos takana on pettymyksiä.
Toki voi olla sitoutunut vaikkei asukaan yhdessä.
Puhuu tyyliin "10 vuoden kuluttua".
Hiljaa hyvää tulee mutta jollei mies ylipäätään halua muuttaa yhteen niin sitten mietit kannattaako jatkaa. - kovin nuorelta..
Olen 40v ja "seurustellut" jo yli 3v saman miehen kanssa. Alkuun minullakin oli kova tarve muuttaa yhteen, mutta tässä vuosien saatossa, kun ole oppinut tuntemaan miesystäväni paremmin, olen tajunnut, että en oikeasti edes haluaisi asua hänen kanssaan!! Jos nyt asuisimme yhdessä, olisimme jo tekemässä eroa! Eli...
vaikka sinun tunteesi olisivat miten vahvat tahansa, jos kumppani ei kykene samaan, onko mitään järkeä edes yrittää? Yhdessä asuminen vaatii oikeasti yhteisen todella vahvan halun yrittää ja jaksaa, ei siinä riitä että toinen tykkää. Kirjoituksestasi tulee tunne, että vain sinä olet ihastunut ja sitoutunut, mies ei..
Mieti ennenkuin "luovut asunnostasi" tai teet jotain muuta "äkkinäistä".. se että sinä luovut asunnostasi ja muutat miehen kuokse ei estä teidän kahden eroa yhtään, jos sellainen joskus on tullakseen.- anniina
ei saanut yhtään sellaista kuvaa, ettei mies olisi ihastunut ja vakavissaankin!!! Ehkä hän vain tarvitsee enemmän aikaa? Toisaalta luullakseni monet miehet ovat vähän "saamattomia" eli eivät itse ota asioita esille ja toteuta. Kuten sanoitkin, ei ole vastannut edes kyselyysi. Sano hänelle että asia on sinulle tärkeä ja pyydä että voisitte keskustella siitä avoimesti. Jos hän sanoo ettei vielä halua muuttaa yhteen, sopikaa vaikka koska juttelette asiasta uudelleen, esim puoli vuotta / vuosi. Sitten jätät asian sikseen, ettei hän tunne että muka painostaisit. Ainakin saisit selvyyden.
- halua sitoutua
ja olette olleet 1.5 v yhdessä ,niin oisko parempi vaihtoehto erota sitten? ja etsiä semmoinen joka on siihen valmis.
- oppeliini
Sinä tunteiden kanssa tarjoat ilmaispalveluja ja vielä hopeatarjottimella! Kaikesta tuosta mies joutuisi maksamaan pitkän pennin avoimilla markkinoilla. Ei hän niin tyhmä ole että jättäisi sinua - ilmaisten palvelujen tarjoajaa.
Vihjaile vain niin kauan kunnes muutut siniseksi, hän ei halua minkään valtakunnan siteitä sinuun. Hän haluaa pitää kaikki ovet auki ja viettää vain "laatuaikaa" ilman siteitä. Sinun tunteesi? Hän ei voisi niistä vähemmän välittää.
Tottakai hän höpisee mitä sinä haluat kuulla, "rakastan vain sinua, sinä olet elämäni aarre" jne jne. jonka tietää tehoavan sinuun.
Teoistaan mies tunnetaan! - Kokemus puhuu
Hanki itelles uusi mies joka välittää, jos ei ton ajan jälkeen mitään tapahdu älä hukkaa enempää aikaas!
Been there, done that! - LK.
Mitä jos se yhdessä asuminen ei sitten onnistuisikaan, ja homma menisi yhdeksi riitelyksi? Toisen olisi pakko alkaa etsimään itselleen taas asuntoa ja siitä olisi taas kauhea riitä, kuka jää mihinkin ja kuka saa mitäkin. Eikös elo ole just nyt mukavaa ja rauhallista?
- Olette yhdessä miltei
koko ajan silti mies ei tahdo sua kanssasi ja sinua avovaimokseen. En usko, että tuo tilanne muuttuu tuosta. Ehkä mies tahtoo säilyttää vapautensa eikä ole kovin vakavissaan. Miehellä on jo kaikki mitä hänt arvitsee..seksi yms.
Ehkä sinun kannattaisi unohtaa tämä juttu ja katsella uutta. Minulla on ikävä kyllä saman tapainen juttu menneisyydessä, vaikkakin jo asun yhdessä rakastamani miehen kanssa. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994