Onko jollakulla tietoa Stranglesin kahdesta ekasta levystä. Onko niistä tullut remasteroituja versioita? Vanhoja LP-levyjä ei tule kuunneltua kovin usein. Ja molemmat levyt aivan loistavia...
Ja minkälainen oli niiden keikka?
Stranglers
Punk Uuno
3
480
Vastaukset
- punk vuoristoneuvos
www.cdon.com sieltä esim. löytyy nuo stranglersit ja melkein mistä tahansa levykaupasta. Keikka Tampereella oli mahtava mutta todella vähän väkeä, arkipäivä. Ilmeisesti helsingissä oli kunnolla porukkaa.
- olin minäkin
Olin kanssa Treen keikalla. Keikka oli helvetin hyvä,ylitti odotukset, mutta väkeä oli todella vähän.
- No more heroes
Joo on tulleet remasteroituina versioina ja kuulostavat ihan sika mageilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621