Onko jollakulla tietoa Stranglesin kahdesta ekasta levystä. Onko niistä tullut remasteroituja versioita? Vanhoja LP-levyjä ei tule kuunneltua kovin usein. Ja molemmat levyt aivan loistavia...
Ja minkälainen oli niiden keikka?
Stranglers
Punk Uuno
3
468
Vastaukset
- punk vuoristoneuvos
www.cdon.com sieltä esim. löytyy nuo stranglersit ja melkein mistä tahansa levykaupasta. Keikka Tampereella oli mahtava mutta todella vähän väkeä, arkipäivä. Ilmeisesti helsingissä oli kunnolla porukkaa.
- olin minäkin
Olin kanssa Treen keikalla. Keikka oli helvetin hyvä,ylitti odotukset, mutta väkeä oli todella vähän.
- No more heroes
Joo on tulleet remasteroituina versioina ja kuulostavat ihan sika mageilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 82983
- 85891
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746