Onko jollakulla tietoa Stranglesin kahdesta ekasta levystä. Onko niistä tullut remasteroituja versioita? Vanhoja LP-levyjä ei tule kuunneltua kovin usein. Ja molemmat levyt aivan loistavia...
Ja minkälainen oli niiden keikka?
Stranglers
Punk Uuno
3
431
Vastaukset
- punk vuoristoneuvos
www.cdon.com sieltä esim. löytyy nuo stranglersit ja melkein mistä tahansa levykaupasta. Keikka Tampereella oli mahtava mutta todella vähän väkeä, arkipäivä. Ilmeisesti helsingissä oli kunnolla porukkaa.
- olin minäkin
Olin kanssa Treen keikalla. Keikka oli helvetin hyvä,ylitti odotukset, mutta väkeä oli todella vähän.
- No more heroes
Joo on tulleet remasteroituina versioina ja kuulostavat ihan sika mageilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071