sinuun paremmin, mutta on vaan niin vaikea tehdä sitä aloitetta. Tästä asiasta olis ihan hyvä jutella, ihan meidän molempien kannalta.. Käy aika raskaaks aina vaan haaveilla ja ajatella tätä juttua, ja miettii, et mitä mahdat musta ajatella jne.. mutta kun en yhtään tiedä millaisia ajatuksia katseidesi takana on, niin siksi lähestyminen on aika hankalaa. Tietty pelkään loukkaavani sinua ja itseäni.. ja ei ne työpaikkajuorutkaa mitää kivoja ole, kuitenki samoja naamoja saatetaan katsella vielä kauankin..
Ja luultavasti antaisit mulle pakit, miks mä ees kuvittelisin, et joku sun kaltanen lähtis mun kanssa vaik iltakävelylle juttelee.. ähhh.. Harmittaa vaan, kun kuitenkin pitäis joku selvyys tähän asiaan saada.. Kuitenkin ihan liikee menetettävää, jos ei ota asiasta selvää. Sit kun tietäis, että millä raitella homma kulkee, niin olis hyvä pikku hiljaa katsoa mihin suuntaan homma lähtee etenemään.
Haluaisin
9
1394
Vastaukset
- muuta estettä
kuin oma arkuus, selvitä asia äläkä jahkaile. Ei se homma ainakaan jahkailulla etene mihinkään.
- tämä viestisi
miehelle?
- kerranhan....
täällä vain ollaan ;)
- kai sen
sinulle pitäisi olla, minä kun tiedän sinusta varmasti enemmän kuin sinä minusta, ja pidän sinusta silti. Hyviä ajatuksia ja haaveita on niiden katseidenkin takana...
Olen kyllä katsellut sinua ja miettinyt, miksi pidän sinusta niin paljon, mutta en ole löytänyt vielä yhtään syytä, miksen pitäisi. Niin, että se taidat olla sinä se "kaltanen" :)
Mutta tiedätkös, meillä ei ole mihinkään kiire, ja vaikka se vaikeaa onkin, niin uskon kyllä, että vielä lähestytäänkin joku päivä. Johti se sitten johonkin tai ei, sittenhän se nähdään :)- sinusta tiedä, mutta tuskin
sinäkään tiedät oikeastaan mitään minusta. Oletuksien varaan on joutunut aika paljon rakentamaan, saa nähdä selviääkö joskus, että olivatko ne kuinka oikeita.
Sama täällä, olet kyllä antanut itsestäsi varsin positiivisen kuvan.. siksipä olisikin muka tutustua paremmin, jotenkin mustakin vaan tuntuu, et meillä vois vankka synkata yhteen aika hyvin..
Totta, mikää kiire meillä ei ole.. mutta kun saisin vielä jonkun varmistuksen tunteistasi, niin voisin olla hieman rauhallisemmin mielin.. sitten olisi aikaa tutustua rauhassa paremmin, jännitän läheisyydessäsi aika paljon, mutta pakko yrittää päästä siitä eroon. Niin, toivottavasti se johtaa johonkin.. ai että minä odotan sitä päivää. - oikeastaan en
sinusta tiedä, mutta tuskin kirjoitti:
sinäkään tiedät oikeastaan mitään minusta. Oletuksien varaan on joutunut aika paljon rakentamaan, saa nähdä selviääkö joskus, että olivatko ne kuinka oikeita.
Sama täällä, olet kyllä antanut itsestäsi varsin positiivisen kuvan.. siksipä olisikin muka tutustua paremmin, jotenkin mustakin vaan tuntuu, et meillä vois vankka synkata yhteen aika hyvin..
Totta, mikää kiire meillä ei ole.. mutta kun saisin vielä jonkun varmistuksen tunteistasi, niin voisin olla hieman rauhallisemmin mielin.. sitten olisi aikaa tutustua rauhassa paremmin, jännitän läheisyydessäsi aika paljon, mutta pakko yrittää päästä siitä eroon. Niin, toivottavasti se johtaa johonkin.. ai että minä odotan sitä päivää.tiedäkään paljon mitään, siinä olet oikeassa... Paljon on ehtinyt syntyä oletuksia minullakin, osa jo osottautunut täysin vääriksi, ja uskon, että sinullekin tulisi moni asia yllätyksenä.
Voi, kun tämä vastaus olisi tosiaankin sinulta, olisi voinut olla itsenikin kirjoittamaa tekstiä sinulle... Jotenkin tuntuu, että sisimmässäsi sinä(/hän) tiedät, että minulla on tunteita sinua kohtaan, vaikka vaikeaahan siihen varmaan on luottaa, kun en ole voinut sitä sinulle selkeästi näyttää. Toisaalta, enhän minäkään voi tietää sinun tunteistasi ja sekin tekee tästä vaikeaa...
Onhan tämä ahdistava tilanne, kun on niin paljon asioita, mitä täytyy miettiä... Kyllä minuakin jännittää ja se varmasti näkyy kauas. Pitää vain yrittää olla pelkäämättä ja odottaa Sitä päivää...
Ja vaikka se ei mihinkään johtaisikaan, niin ainakin olet herättänyt minussa niin paljon toivoa ja ihania tunteita, etten varmasit katuisi mitään... - -sivusta-
oikeastaan en kirjoitti:
tiedäkään paljon mitään, siinä olet oikeassa... Paljon on ehtinyt syntyä oletuksia minullakin, osa jo osottautunut täysin vääriksi, ja uskon, että sinullekin tulisi moni asia yllätyksenä.
Voi, kun tämä vastaus olisi tosiaankin sinulta, olisi voinut olla itsenikin kirjoittamaa tekstiä sinulle... Jotenkin tuntuu, että sisimmässäsi sinä(/hän) tiedät, että minulla on tunteita sinua kohtaan, vaikka vaikeaahan siihen varmaan on luottaa, kun en ole voinut sitä sinulle selkeästi näyttää. Toisaalta, enhän minäkään voi tietää sinun tunteistasi ja sekin tekee tästä vaikeaa...
Onhan tämä ahdistava tilanne, kun on niin paljon asioita, mitä täytyy miettiä... Kyllä minuakin jännittää ja se varmasti näkyy kauas. Pitää vain yrittää olla pelkäämättä ja odottaa Sitä päivää...
Ja vaikka se ei mihinkään johtaisikaan, niin ainakin olet herättänyt minussa niin paljon toivoa ja ihania tunteita, etten varmasit katuisi mitään...keskustelu koskettaa myös minua aika hyvin. Voisin olla kumpi vain kirjoittajista ja HÄN myös voisi olla kumpi vaan, mutta en nyt taida enempää sotkea tässä välissä, halusin vain kertoa tämän. Niin ja olen m.
- se olla,
-sivusta- kirjoitti:
keskustelu koskettaa myös minua aika hyvin. Voisin olla kumpi vain kirjoittajista ja HÄN myös voisi olla kumpi vaan, mutta en nyt taida enempää sotkea tässä välissä, halusin vain kertoa tämän. Niin ja olen m.
että jompi kumpi meistä kirjoittelikin juuri sinulle/sinusta. Itse olen nainen ja olisin kyllä voinut kirjoittaa yhtä hyvin tuon toisenkin puolen...
- Luulen nyt ymmärtäväni
oikeastaan en kirjoitti:
tiedäkään paljon mitään, siinä olet oikeassa... Paljon on ehtinyt syntyä oletuksia minullakin, osa jo osottautunut täysin vääriksi, ja uskon, että sinullekin tulisi moni asia yllätyksenä.
Ja vaikka se ei mihinkään johtaisikaan, niin ainakin olet herättänyt minussa niin paljon toivoa ja ihania tunteita, etten varmasit katuisi mitään...Kiitos. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928