Ihannenainen on PRINSESSA!

prinsessa kohta 30v

Olen aikuinen, mutta mitään virkatätiä minusta ei tule koskaan eikä tylsää tanttaa. Koska olen syntynyt kauniiksi niin se on tärkein asia ja tekee minusta prinsessan ja tuo minulle unelmaelämän. Kauneus on etuoikeutta. Kauneus on tuonut minulle ihanan miehen, jonka ansiosta elämäni on helppoa, mukavaa ja täysin sellaista kuin milloinkin haluan. Saan oikutella mielin määrin eikä minun tarvitse tehdä mitään jos en viitsi/halua. En koskaan tee mitään mikä ei huvita. Sanon vain "haluan sitä ja tätä" ja aina saan sen mitä haluan. Elämäni on turvattua sekä rahallisesti että henkisesti. Mies huolehtii minusta, tekee kaiken vuokseni ja maksaa kaiken. rakastan häntä. Hän on ihana mies. Kanssaihmiset ihastelevat usein kauneuttani ja kohtelevat minua hyvin. Kaikki ovat aina mukavia minulle. Saan julkisilla paikoilla hyvää palvelua ja ihailevia kehuja ja sanoja usein. Siitä tulee hyvä mieli. Kauneuteni saa minut hyvälle tuulelle.

Olen upea ja seksikäs glamourtyylinen prinsessa mutta en huonolla maulla kuten esim. Johanna Tukiainen. Miehet katsovat minua minne tahansa menen ja se on ihanaa! Myös jotkut naiset katsovat ihaillen ja kysyvät minulta vinkkejä kauneuteen ja jotkut taas mulkoilevat vihaisen kateellisesti.

Kauneuteni on etuoikeus ja on tuonut minulle paljon hyvää ja ihanaa elämääni. Olen hyvin onnellinen siitä!

10

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene...

aikaakaan kun olet jo rupsahtanut vanha luuska jota kukaan ei huoli.

• <<<<

VAALEATUKKAINEN JA VIHREÄSILMÄINEN JA ELÄINRAKAS TYTTÖ

• kaunis myös

Vanha sanonta:"Älä ole ylpeä, vaikka oletkin kaunis...kuoltuasi kumminkin, mätänet kuin nauris"

• ..tai sitten ei...

...mutta sun elämältä menee pohja, koska se keskittyy ulkonäkösi, ylpeytesi ympärille ja kun vanhenet tarpeeksi, että rupsahdat. Siihen ei loppupeleissä mene enää kauan edes. Sen jälkeen miehesi vaihtaa sinut nuorempaan ja kauniimpaa, onhan valinnut sut nimenomaan ulkonäön perusteella, eikä sinussa ole mitään muuta. Siitä kertoo sekin, että kerrot avoimesti olevasi laiska, saamaton ja ylimielinen.

Itse en moista kermapersettä/hienohelmaa huolisi vaikka olisi kuinka kaunis. Naisen pitää hoitaa oman puolensa kotitöistä ja hommista ja tuoda rahaa kotiin eli suomeksi käydä töissä siinä missä miehenkin. Se on nykyaikaa!

Kyllä kauniin naisen kanssa harrastaa mielellään seksiä, mutta muusta naisesta ei ole jos luonne/käytös ylimielinen, saamaton, typerä.. :D

• Aikuinenmies.

Prinsessaa leikkivät eivät ole ihanneNAISIA vaan oikuttelevia pikkutyttöjä ja kukaan ei ole niin kaunis, että pelkästää sen takia saisi anteeksi typeryyden. Onneksi olet löytönyt itsellsi sopivan miehen, sellaisia ei juurikaan ole.

Onhan toki aitojakin prinsessoja mutta heidän ominaisuuksiinsa kuuluu mm. sivistys ja tyylikkyys, jotka sinulta tyystin puuttuvat.

• FrozenCorpse

Olis aika kasvaa jo aikuiseks ja kaivaa ne elämän tosiarvot pölystä.

• Kasvaa vielä

Kauniimmaksi.

• on katoavaista..

ja se tärkein asia...kauneus on KATSOJAN silmissä..oikeesti...toi keskustelun alottaja...huhhuh...niin epäkypsä ihminen..ei sillä kauneudella Onnea saa...siihen tarvitaan Paljon muuta...ja sinä tunnut olevan Täysin tunnevammainen ihminen..sääli minun käy sinunlaisia ihmisiä..Et tiedä Rakkaudesta ja Onnesta mitään

• että ihan tosissasi olet!

Eihän tuollaisia naisia ole oikeasti olemassa? Ei voi olla...

• pikku prinsessoja

paljonkin - omassa mielikuvituksessa ja haaveessa. Ensin on isin prinsessa, sitten aikansa oman kullan prinsessa... ja sitten alkaa todellisuus... sieltä valtaistuimelta tipahtaakin korkealta ja kovaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe