Aviomiestä piirittävä puolituttu

wife30

Olisin kysellyt kypsää vinkkiä miten suhtautua tilanteeseen jossa eräsmieheni työstä tuttu nainen aika ajoin soittelee ja lähettelee miehelleni mitä kuuluu viestejä,onpa jopa saunaan kesällä pyytänyt häntä ja yhtä toista pariskuntaa, onko normaalia vaikka tietää miehen olevan naimisissa? Tuntuu hullulle, olen laittanut mieheni koville asiasta onko kyse molemminpuolisesta viestittelystä tai muusta ja mieheni väittää ettei. Olen tavannut naisen pariin otteeseen, ihmistuntemukseni kertoo että ei ole puhtaat jauhot pussissa, hymyn taakse kätkeytyy jotain ihan muuta, hän nyt ilmeisesti kautta rantain pitäytyy jotenkin mieheni elämässä vaikka yhteistyö heidän työtahoillaan on loppu. Sanonko naiselle suoraan että pysyy kaukana vai pidänkö ylpeyteni, tällä tulisella luonteella en voi ikuisesti pitää suutani kiinni jos tämä jatkuu.

8

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan sitten

Sano ihmeessä suoraan tuolle naiselle. En tiedä, onko itselläsi miespuolisia työkavereita, minulla niitä on ja olen heidän monen kanssaan kaveria. Soitellaan puolin ja toisin aina välillä ja nähdäänkin tietenkin työn ulkopuolella joskus. Mitään aviopuolison pettämistä hommassa ei kuitenkaan kenenkään kohdalla ole, vaan homma on todella kaveripohjalla. Jos miehesi on ollut tälle naiselle hyvä kaveri, nainen ei ehkä todellakaan ymmärrä loukkaavansa sinua, joten suoraan puhuminen varmasti auttaa. Kyllä varmaan siinä vaiheessa viimeistään saat oikeasti selville, oliko harmistumiseesi aihetta vai ei. Tsemppiä!

• MSN-

tuo sauna-kutsu nyt mene vähän överiksi?Sitäpaitsi yleensä kutsutaan molemmat jos on kyse avioparista.Kyse on kohteliaisuudesta ja avoimuuden eleestä vaikka vaan toinen menisikin.

• vink-ki
        MSN- kirjoitti:

tuo sauna-kutsu nyt mene vähän överiksi?Sitäpaitsi yleensä kutsutaan molemmat jos on kyse avioparista.Kyse on kohteliaisuudesta ja avoimuuden eleestä vaikka vaan toinen menisikin.

Sanokoot mitä sanoo, mutta jos haluat totuuden lue miehesi tekstiviestit. Ei pettäjä mitään tunnusta. Eikä se nainen yksinään vikittelis kauaa jos ei vastakaikua saa.

• wife30vee
        vink-ki kirjoitti:

Sanokoot mitä sanoo, mutta jos haluat totuuden lue miehesi tekstiviestit. Ei pettäjä mitään tunnusta. Eikä se nainen yksinään vikittelis kauaa jos ei vastakaikua saa.

niin en haluaisi alkaa miksikään kyttääväksi akaksi joka ei usko miestään, ja kyllä minulla on miespuolisia tuttavia ja pidetään yht mutta he käyvät meillä kylässä ja tuntevat mieheni ja todella kylään pyynnöt ovat kyllä muilta tahoilta tulleet kummallekin ihan kohteliaisuudesta. Tämä ihminen ei siis mielestäni ole ystävä, vaikka näin yrittää esittää. Katsotaan miten käy, kyllä aika näyttää

• random_N

että naista tavataan vain pariskuntana, joko nainen tulee teille tai te menette hänen luokseen tai sitten treffit vaikka kahvilassa. Sinänsä eri sukupuolta olevien yhteydenpito on minusta ihan normaalia. Saunakutsu vain on aika outoa. Enpä osaa itse kuvitella kutsuvani miespuolista työkaveria ilman avecia saunaan, en myöskään menisi jos vastaavan kutsun saisin itse.

Mutta miehesi ei varmaan ainakaan heti ole pettämässä, koska kertoo näistä.

Mutta jos mies menee naisen luo yksin, niin se on matematiikkatuokion paikka: 1 1 jne

• oppeliini

Turhaan vainoat naista. Miehesi on se syyllinen naisen jatkuvaan rimputukseen.

Niin kauan kun miehesi antaa vastakaikua naisen yhteydenpitoon, niin kauan nainen sitä pitää yllä.

Tuollainen käytös miehesi puolelta on hyvin lapsellista, hän selvästikin nauttii saamastaan huomiosta. Mutta samalla se on myös typerää ja täydellisen tarpeetonta: SINUN kanssa hän on naimisissa.

Mitä sinä voit tehdä on ilmaista miehelle kuninka lapsellisesti ja naivisti hän käyttäytyy. Ei ole kunnioittavaa sinua kohtaan jatkaa vastaavanlaista "ystävyyssuhdetta" ilman sinun siihen osallistumista. Sinä ja miehesi olette tiimi - ei tuo suttura ja miehesi.

• LK.

Jos miehesi sortuu, niin muista että siihenkin tarvitaan kaksi ihmistä. Joten miehesi on silloin yhtä syyllinen.

• M_i_k_a

Täällä nyt luonnollisesti heti syyllistetään mies; eihän se nyt toki naisen vika voi olla.

Minua lähenteli töissä yksi nainen. Aluksi naureskelin pikkutuhmat stoorit vitseinä, mutta kun jutut muuttuivat ronskimmiksi ja hän alkoi soitella puhelimeeni, pistin touhulle äkkipikaisen stopin ja ilmoitin myös esimiehelle. Kerroin asiasta heti vaimolleni; hän olisi mielellään mennyt työpaikalleni vetämään ko. naista turpaan, mutta pelkän ajatuksenkin kiihottavuudesta huolimatta päätin hoitaa asian itse.

On hyvin mahdollista että naisen huomio hieroo miehesi egoa. Eihän se ihme ole... Miehesi vastuulla on tehdä naiselle selväksi että ystävyyttä pidemmälle on turha toivoa etenemistä. Voi tietysti olla että miehesi ei näe tässä naisessa samoja piirteitä kuin sinä.

Minusta sinun pitäisi tehdä selväksi että kaikki yhteydenpidot tämän naisen kanssa teette pariskuntana. Jos on jotain saunailua tai kyläilyä, menetty yhdessä. Ja jos nainen tekee mitään mikä on selvästi väärin sinua kohtaan, niin ei muuta kuin annat kuulla kunniansa. Ei se minusta mitään ylpeyden menettämistä ole jos teet sen kerran ja kunnolla, etkä junnaa ja jatka aiheesta useaan eri otteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe