Aviomiestä piirittävä puolituttu

vaimo30vee

Olisin kysellyt kypsää vinkkiä miten suhtautua tilanteeseen jossa eräsmieheni työstä tuttu nainen aika ajoin soittelee ja lähettelee miehelleni mitä kuuluu viestejä,onpa jopa saunaan kesällä pyytänyt häntä ja yhtä toista pariskuntaa, onko normaalia vaikka tietää miehen olevan naimisissa? Tuntuu hullulle, olen laittanut mieheni koville asiasta onko kyse molemminpuolisesta viestittelystä tai muusta ja mieheni väittää ettei. Olen tavannut naisen pariin otteeseen, ihmistuntemukseni kertoo että ei ole puhtaat jauhot pussissa, hymyn taakse kätkeytyy jotain ihan muuta, hän nyt ilmeisesti kautta rantain pitäytyy jotenkin mieheni elämässä vaikka yhteistyö heidän työtahoillaan on loppu. Sanonko naiselle suoraan että pysyy kaukana vai pidänkö ylpeyteni, tällä tulisella luonteella en voi ikuisesti pitää suutani kiinni jos tämä jatkuu.

87

8540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen nainen

Siis miksi naiselle?
      Miehesihän on asianosainen. Jos mies haluaisi, nainen kyllä lopettaisi piirityksensä. Kysy MIEHELTÄSI, miksi hän ei tee asiasta loppua.

• ei niin yksinkertaista

Piirittäjä ei aina anna periksi vaikka kuka sanoisi mitä.

• tapauksessa
        ei niin yksinkertaista kirjoitti:

kaikkien kannattaa pitää suunsa kiinni, jos sanominen ei kerran vaikuta mitään.

itse olen kuitenkin samaa mieltä edellisen kanssa: miehen kuuluu hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Jos hän ei edes yritä, on se merkki siitä, ettei hän malta, koska kyseinen nainen kiinnostaa häntä.

Vaimo vain nolaa itsensä, jos rupeaa julkiseti huseeraamaan. Hänen osuutensa on kertoa miehelleen miten asia häntä loukkaa, mies sitten päätää kunnioittaako vaimonsa tunteita, vai jatkaako yhteydenpitoa.

• etteikö suoraa puhetta uskoisi
        ei niin yksinkertaista kirjoitti:

Epäilen, että miehelläsi ei myöskään ole puhtaita jauhoja pussissa. Saat sen muikkelin vain tiukemmin miehesi kylkeen kiinni, jos sinä puutut asiaan.

Jos miehesi on sitä mitä väittää, hän kyllä osaa sanoa riittävän suoraan ja riittävän pahasti, niin toinen lopettaa.

Jos hän ei ole sitä mitä väittää, hän ei sano niin, koska haluaa naisen olevan elämässään ja uskottelee sinulle, että on muka yrittänyt häntä rajoittaa.

Ja sille toiselle naiselle hän väittää sinua mielivaltaiseksi psykopaatiksi, jos sinä ryhdyt itsellesi vieraalle ihmiselle raivoamaan. Ja niinhän se nainen uskookin olevan, koska ei voi tietää, että miehesi väittää sinulle haluavansa hänestä eroon.

Nyt pohtiessani tuli mieleeni, että ehkäpä sinun pitäisikin ottaa naiseen yhteyttä miehesi kuullen, olla ystävällinen ja kysyä, voiko hän auttaa sinua ymmärtämään, että miksi hän viesteilee ja soittelee sinun miehellesi saunapyyntöjä tms., vaikka miehesi on ilmaissut, ettei halua olla sen kummemmin tekemisissä kyseisen naisen kanssa. Kysy sitten suoraan, että onko nyt niin, että sinun miehesi on sinulle asiasta valehdellut, vai miksi nainen pitää yhteyttä hieman kyseenalaisella tavalla varattuun mieheen, jota ei naisen seura sen enempää kiinnosta.

Saisit luun kurkkuun molemmille.

• ex-akka
        etteikö suoraa puhetta uskoisi kirjoitti:

Epäilen, että miehelläsi ei myöskään ole puhtaita jauhoja pussissa. Saat sen muikkelin vain tiukemmin miehesi kylkeen kiinni, jos sinä puutut asiaan.

Jos miehesi on sitä mitä väittää, hän kyllä osaa sanoa riittävän suoraan ja riittävän pahasti, niin toinen lopettaa.

Jos hän ei ole sitä mitä väittää, hän ei sano niin, koska haluaa naisen olevan elämässään ja uskottelee sinulle, että on muka yrittänyt häntä rajoittaa.

Ja sille toiselle naiselle hän väittää sinua mielivaltaiseksi psykopaatiksi, jos sinä ryhdyt itsellesi vieraalle ihmiselle raivoamaan. Ja niinhän se nainen uskookin olevan, koska ei voi tietää, että miehesi väittää sinulle haluavansa hänestä eroon.

Nyt pohtiessani tuli mieleeni, että ehkäpä sinun pitäisikin ottaa naiseen yhteyttä miehesi kuullen, olla ystävällinen ja kysyä, voiko hän auttaa sinua ymmärtämään, että miksi hän viesteilee ja soittelee sinun miehellesi saunapyyntöjä tms., vaikka miehesi on ilmaissut, ettei halua olla sen kummemmin tekemisissä kyseisen naisen kanssa. Kysy sitten suoraan, että onko nyt niin, että sinun miehesi on sinulle asiasta valehdellut, vai miksi nainen pitää yhteyttä hieman kyseenalaisella tavalla varattuun mieheen, jota ei naisen seura sen enempää kiinnosta.

Saisit luun kurkkuun molemmille.

On niitä tyhmiä ainakin yksi, jonka vuoksi osittain meidän liittomme kaatui. Entinen perhetuttu rupesi vonkaamaan miestäni tekstiviestein, puheluin ja pyytämällä korjaamaan jos minkäkinlaista kodinkonetta tai vehjettä. Ei uskonut, vaikka mieheni yritti "vierottaa" naista joskus tosi ruminkin sanakääntein. Nyt kun ollaan erottu, ex-miehelläni on uusia naiskavereita ollut jo monta ja yhä vaan tämä naisressukka koittaa saada miestä omakseen. Tekstiviesteily, puhelut ja sähköpostit kulkevat yhä päivittäin kuulemma.
        Ja loukkaavinta minua kohtaan oli, kun tämä nainen tunkeutui yhteiseen kotiimmekin käymään, kun itse en ollut kotona. Onneksi ei tarvitse enää moista katsella.

Joku viisas on sanonut, että mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä, koska naisen ystävyys muuttuu ajan myötä rakkaudeksi.

• tyhmä tapaus.......
        ex-akka kirjoitti:

On niitä tyhmiä ainakin yksi, jonka vuoksi osittain meidän liittomme kaatui. Entinen perhetuttu rupesi vonkaamaan miestäni tekstiviestein, puheluin ja pyytämällä korjaamaan jos minkäkinlaista kodinkonetta tai vehjettä. Ei uskonut, vaikka mieheni yritti "vierottaa" naista joskus tosi ruminkin sanakääntein. Nyt kun ollaan erottu, ex-miehelläni on uusia naiskavereita ollut jo monta ja yhä vaan tämä naisressukka koittaa saada miestä omakseen. Tekstiviesteily, puhelut ja sähköpostit kulkevat yhä päivittäin kuulemma.
        Ja loukkaavinta minua kohtaan oli, kun tämä nainen tunkeutui yhteiseen kotiimmekin käymään, kun itse en ollut kotona. Onneksi ei tarvitse enää moista katsella.

Joku viisas on sanonut, että mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä, koska naisen ystävyys muuttuu ajan myötä rakkaudeksi.

No näköjään sitten voi olla.

Mutta edelleen, jos mies sanoo, älä enää pidä yhteyttä, se on minusta ahdistavaa ja noloa, ja tämän jälkeenkin ihminen jatkaa ahdisteluaan, sitä voi joko:

a) olla avaamatta ovea, vaihtaa puhelinnro ja laittaa se salaiseksi, osoittaa täydellisellä mykkyydellä, ettei enää halua olla tekemisissä, eli jos kadullakin tulee vastaan, kulkee ohi kuin ei toista näkisikään.

tai lisäksi

b) ilmoittaa että jos ei häiritsevään aikaan tulevat soitot ja viestit lopu, tekee ihmisestä rikosilmoituksen, jonka jälkeen säästää aivan kaiken yhteydenpito-todistusaineiston, jonka voi sitten riittävän pitkään jatkuneen häiriköinnin jälkeen kiikuttaa (esim. 3-6kk) poliisiasemalle ja pyytää sieltä jotakuta puuttumaan asiaan, eli ottamaan yhteyden häiriköitsijään.

Mieleltään sairas on ihminen, joka yrittää väkisin pitää yhteyttä, vaikka toinen olisi suorat sanatkin sanonut. Jos oikein harhaiseksi menee, ties mitä tekee kytätessään toista, joten ihan kevyesti ei kannata suhtautua noin mielipuoliseen toimintaan kuin josta kerroit.

• skrivkunnig

Niin anna mennä! Kai aikuinen ihminen lähtee jos haluaa. En minä ainakaan sanoisi mitään sille naiselle enkä miehellenikään sinun asemassasi. Jos mies lähtee toisen mukaan niin ei hän ole minkään arvoinen kotonakaan- parisuhde perustuu vapaaehtoiseen sitoutumiseen. Minun mieheni juoksee minun perässä koska minä olen mielenkiintoinen, hyvännäkoinen, hauska ja järjestä omien kavereidenkin kanssa hauskaa. Roikkuva, mustasukkainen ja ahdistavan kyttäävä nainen ei herätä kovistikaan kuumia aaltoja miehissä- kuten ei vastaava mieskään naisissa.

• wife30vee

kiva saada piristäviä ja mieltä nostavia aatteita täällä. Kysehän ei ole nyt siitä että epäilisin miestäni vaan siitä että kuinka kauan joku voi yrittää varattua miestä ns kaveruuden nojalla. Minunkin mieheni juoksee minun perässäni, minäkin olen kaunis ja minula on omaia ystäviä, ei se sitä katso ettei sinunkin miehelläsi olisi joku ihailija odottamassa oikeaa hetkeä iskeä.

• tehdä asialle jotakin
        wife30vee kirjoitti:

kiva saada piristäviä ja mieltä nostavia aatteita täällä. Kysehän ei ole nyt siitä että epäilisin miestäni vaan siitä että kuinka kauan joku voi yrittää varattua miestä ns kaveruuden nojalla. Minunkin mieheni juoksee minun perässäni, minäkin olen kaunis ja minula on omaia ystäviä, ei se sitä katso ettei sinunkin miehelläsi olisi joku ihailija odottamassa oikeaa hetkeä iskeä.

En usko ettei miehesi viestaile takaisin, sillä ei kukaan jaksa viestitellä seinälle. Eipä sillä että miehelläsi välttämättä olisi pahoja taka-ajatuksia, mukavaahan ja imartelevaahan se on kun joku on kiinnostunut.

Tätä ei kuitenkaan tarvitse sietää.

Vaatisin että kaikki viestittely loppuu. Ei ihmisten tarvitse katsella mielin kielin sitä että joku toinen yrittää iskeä omaa puoliskoa. Lisäksi ottaisin yhteyttä naiseen ja kertoisin että jos viestittely ei lopu, seuraavaksi tulee turpaan. Myös toteuttaisin uhkaukseni.

• kuten haluat
        tehdä asialle jotakin kirjoitti:

En usko ettei miehesi viestaile takaisin, sillä ei kukaan jaksa viestitellä seinälle. Eipä sillä että miehelläsi välttämättä olisi pahoja taka-ajatuksia, mukavaahan ja imartelevaahan se on kun joku on kiinnostunut.

Vaatisin että kaikki viestittely loppuu. Ei ihmisten tarvitse katsella mielin kielin sitä että joku toinen yrittää iskeä omaa puoliskoa. Lisäksi ottaisin yhteyttä naiseen ja kertoisin että jos viestittely ei lopu, seuraavaksi tulee turpaan. Myös toteuttaisin uhkaukseni.

...mutta tuolla sun systeemilläs viestittely ei todellakaan loppuis, vaan jos nainen on vähänkään älykäs hän saattaisi sinuty todella naurunalaiseksi! TYHMÄ!

• leegojaan lattialta
        kuten haluat kirjoitti:

...mutta tuolla sun systeemilläs viestittely ei todellakaan loppuis, vaan jos nainen on vähänkään älykäs hän saattaisi sinuty todella naurunalaiseksi! TYHMÄ!

"jos nainen on vähänkään älykäs hän saattaisi sinuty todella naurunalaiseksi!"

Näyttäisin siis tyhmältä kun se toinen taas näyttäisi hampaattomalta. Kummalta haluaisit itse näyttää?

Kaikenlainen hyssyttely menee jo ihan sairaaksi.

• mielummin
        leegojaan lattialta kirjoitti:

"jos nainen on vähänkään älykäs hän saattaisi sinuty todella naurunalaiseksi!"

Näyttäisin siis tyhmältä kun se toinen taas näyttäisi hampaattomalta. Kummalta haluaisit itse näyttää?

Kaikenlainen hyssyttely menee jo ihan sairaaksi.

kuin typerältä. Minä en rupeaisi tuolla tavalla itseäni nolaamaan (vaikka en olekaan edellinen). Varsinkin miehistä sinun tyylilläsi käyttäytyvät naiset ovat erittäin huvittavia.

• mahatmapratha
        mielummin kirjoitti:

kuin typerältä. Minä en rupeaisi tuolla tavalla itseäni nolaamaan (vaikka en olekaan edellinen). Varsinkin miehistä sinun tyylilläsi käyttäytyvät naiset ovat erittäin huvittavia.

Itse en haluaisin olla hampaaton, ja toi asetelma on melko luonnoton! Niinpä niin, taas näitä! Miehillä on niinsanotusti oikeus tehdä mitä vaan ja ei-ottaa vastuuta solmituista avioliitoista. Saa mellestää ja viestitellä kaikkien kanssa ilman minkäänlaista syyllistämistä, koska se kuuluu työelämään ja kavereita saa olla, vaikka jotkut ovatkin hemaisevia naispuolisia. Niitäkin sitten voi juhlissa halata puhki oman vaimonsa seisoessa vieressä jne.

Miksi on vielä niin, että naisia edelleen syytetään miesten moraalittomasta elämästä ja...? Miksi yleensä naisia syytetään siitä, että haluaisivat pitää oman kultansa omanaan? Miksi taas miehiä ei syytetä siitä, jos he hyökkäävät naisiaan kohtaan, kun tulee hieman myöhässä töistä ja siellä kännyssä sattuu olee työkaverin puhelinnumero, joka juuri soitaa...kysyäkseen seuraavista työvuoroista ja joka sattuu olemaan komea ja nuori vielä...?

Onhan niitä taas sitten ronskeja suomalaisia miehiä, jotka mustasukkaisuudessaan tappavavat koko perheen lapsia myöten, kun ei jaksanut miehen työkaveruutta naiselleen työpaikallaan. Niin, naiset eivät saa olla mustiksia, mutta miehille se sallitaan, miehet saavat naida vaikka naapurin likkaa vaimon siihen puuttumatta, koska hänellä oli sellainen olo ja tarve ja vihoviimeisessä selitysepisodissa; olin kännissä ja en tiennyt mitä tein!!

• ???
        mahatmapratha kirjoitti:

Itse en haluaisin olla hampaaton, ja toi asetelma on melko luonnoton! Niinpä niin, taas näitä! Miehillä on niinsanotusti oikeus tehdä mitä vaan ja ei-ottaa vastuuta solmituista avioliitoista. Saa mellestää ja viestitellä kaikkien kanssa ilman minkäänlaista syyllistämistä, koska se kuuluu työelämään ja kavereita saa olla, vaikka jotkut ovatkin hemaisevia naispuolisia. Niitäkin sitten voi juhlissa halata puhki oman vaimonsa seisoessa vieressä jne.

Miksi on vielä niin, että naisia edelleen syytetään miesten moraalittomasta elämästä ja...? Miksi yleensä naisia syytetään siitä, että haluaisivat pitää oman kultansa omanaan? Miksi taas miehiä ei syytetä siitä, jos he hyökkäävät naisiaan kohtaan, kun tulee hieman myöhässä töistä ja siellä kännyssä sattuu olee työkaverin puhelinnumero, joka juuri soitaa...kysyäkseen seuraavista työvuoroista ja joka sattuu olemaan komea ja nuori vielä...?

Onhan niitä taas sitten ronskeja suomalaisia miehiä, jotka mustasukkaisuudessaan tappavavat koko perheen lapsia myöten, kun ei jaksanut miehen työkaveruutta naiselleen työpaikallaan. Niin, naiset eivät saa olla mustiksia, mutta miehille se sallitaan, miehet saavat naida vaikka naapurin likkaa vaimon siihen puuttumatta, koska hänellä oli sellainen olo ja tarve ja vihoviimeisessä selitysepisodissa; olin kännissä ja en tiennyt mitä tein!!

Missä kohtaa tuollaista väitetään???

Vastuu on nimen omaan MIEHELLÄ. Vaimon on pistettävä MIEHENSÄ selkä seinää vasten, ja perättävä MIEHELTÄÄN asiallista käytöstä. Kukaan naikkonen ei kauaa ukkomiestä vikittele, ellei mies itse ole leikissä mukana. Jos mies osoittaa, ettei kiinnosta, nainen lopettaa kyllä nopeasti.

Mitään hyvää vaimo ei saavuta sillä, että käy hakkaamassa naisen joka on hänen miehestään kiinnostunut, ja päästää miehensä kuin koiran veräjästä vapaasti vikittelemään seuraavaa naikkosta. Sellaiselle naiselle nauravat kaikki lähitienoon miehet, ja ovat sitä mieltä, että hän ansaitseekin tulla petetyksi.

• Kuri se olla pitää
        ??? kirjoitti:

Vastuu on nimen omaan MIEHELLÄ. Vaimon on pistettävä MIEHENSÄ selkä seinää vasten, ja perättävä MIEHELTÄÄN asiallista käytöstä. Kukaan naikkonen ei kauaa ukkomiestä vikittele, ellei mies itse ole leikissä mukana. Jos mies osoittaa, ettei kiinnosta, nainen lopettaa kyllä nopeasti.

Mitään hyvää vaimo ei saavuta sillä, että käy hakkaamassa naisen joka on hänen miehestään kiinnostunut, ja päästää miehensä kuin koiran veräjästä vapaasti vikittelemään seuraavaa naikkosta. Sellaiselle naiselle nauravat kaikki lähitienoon miehet, ja ovat sitä mieltä, että hän ansaitseekin tulla petetyksi.

"Mitään hyvää vaimo ei saavuta sillä, että käy hakkaamassa naisen joka on hänen miehestään kiinnostunut, ja päästää miehensä kuin koiran veräjästä vapaasti vikittelemään seuraavaa naikkosta."

Kuka idiootti noin tekee?

Kyllä painetta on syytä laittaa samalla kertaa kumpaankin suuntaan. Se että käy lyömässä liian röyhkeästi yrittävää naikkosta ei tarkoita sitä etteikö miehelle voisi sanoa, että joko loppuu yhteydenpito tai sitten avioliitto. Näin kummallakin osapuolella on hävitävää mikäli vikittely jatkuu.

• samaa mieltä.

Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen. En voisi itse elää suhteessa jossa minussa roikuttaisiin, eikä minulla ole tarvetta roikkua toisessa. Miksi pitäisi sanella toiselle ehtoja, laittaa liekaan, omistaa?

• ...........
        tehdä asialle jotakin kirjoitti:

Kypsä tapa ei koskaan ole se, että uhkaillaan turpaan tulemisella. Alkuperäinen kirjoittaja kyseli juuri kypsiä aikuisten tapoja hoitaa asioita. Haistattelu ja keskisormen näyttely ei esimerkiksi ole sellaisia. Paljon tulee julkisuudessakin näitä tapauksia, että aikuinen ihminen toimii tällä tavoin ja on esimerkiksi korkeassa virassa. Käsittämätöntä toimintaa.

• KYLLÄ
        ??? kirjoitti:

muuten on ahdistelijoita näissä naisissakin,jotka jatkavat ilman vastakaikua ja saavat vain lisäpontta asialle, se on sairaus. Ei aina kannata luulla kaikkein pahinta mieistä, kuten täällä joku miespuoleinen oli jo kirjoitellut.

• lapsellista on.
        Kuri se olla pitää kirjoitti:

"Mitään hyvää vaimo ei saavuta sillä, että käy hakkaamassa naisen joka on hänen miehestään kiinnostunut, ja päästää miehensä kuin koiran veräjästä vapaasti vikittelemään seuraavaa naikkosta."

Kuka idiootti noin tekee?

Kyllä painetta on syytä laittaa samalla kertaa kumpaankin suuntaan. Se että käy lyömässä liian röyhkeästi yrittävää naikkosta ei tarkoita sitä etteikö miehelle voisi sanoa, että joko loppuu yhteydenpito tai sitten avioliitto. Näin kummallakin osapuolella on hävitävää mikäli vikittely jatkuu.

Pistä vain se ukkos kuriin, niin saat kunnioitusta muilta ihmisiltä. Akkojen keskinäisille tappeluille vain nauretaan.

• tai kypsyydellä
        ........... kirjoitti:

Kypsä tapa ei koskaan ole se, että uhkaillaan turpaan tulemisella. Alkuperäinen kirjoittaja kyseli juuri kypsiä aikuisten tapoja hoitaa asioita. Haistattelu ja keskisormen näyttely ei esimerkiksi ole sellaisia. Paljon tulee julkisuudessakin näitä tapauksia, että aikuinen ihminen toimii tällä tavoin ja on esimerkiksi korkeassa virassa. Käsittämätöntä toimintaa.

on näissä asioissa?

Jos mennään viidakon laeilla niin sitten mennään! Jos turpaanveto toimii niin sitten se toimii!

Nämä ovat ainakin meikäläiselle kirjaimellisesti kuolemanvakavia asioita. Pienet turpasaunat ei tunnu missään enkä epäröisi hetkeäkään turvautua väkivaltaan, mikäli se vain ajaisi asiaani.

• ei piirittävä mies
        wife30vee kirjoitti:

Jos tästä on kyse "kuinka kauan joku voi yrittää varattua miestä ns kaveruuden nojalla." Niin varmasti aika kauan; luuletko jonkun muun antavan paremman vastauksen, kuin käsityksesi mukaan tämän "piirittäjä naisen??

Jos miehesi juoksee sinun perässäsi, niin eikös asiasi ole hyvin...vai mikä on ongelma.

• rose18

jos ei, niin oisin tosi huolissani.
      varmaan käskisin ukkoani sanomaan suorat sanat, että menee muita piinaamaan.
      osittain ihmettelen jos, ukon mukaan ei ole kuin yksipuolis viestelyä ja soittelua.
      miksi helvetissä sillä on ukkos numero??

• wife30vee

ovat tehneet töitä yhdessä, siksi numero, ja mieheni ei ilm ole sanonut tarpeeksi suoraan, jättänyt kylläkin vastaamatta viesteihin,tosin puheluihin on kyllä vastannut, itse kertonut. Täytyy pistää sitte mies koville vaikka tuskin se hänen vika on että joku niin "rakastunut" ja onhan niitä keinoja, kertoa asia julkisesti paikassa jossa paljon tuttuja:)

• enää niihin puheluihin
        wife30vee kirjoitti:

ovat tehneet töitä yhdessä, siksi numero, ja mieheni ei ilm ole sanonut tarpeeksi suoraan, jättänyt kylläkin vastaamatta viesteihin,tosin puheluihin on kyllä vastannut, itse kertonut. Täytyy pistää sitte mies koville vaikka tuskin se hänen vika on että joku niin "rakastunut" ja onhan niitä keinoja, kertoa asia julkisesti paikassa jossa paljon tuttuja:)

No miks vastaa puheluihin? Ja viesteihin? Jättää vastaamatta. Pääsette kerralla koko eukosta.

Jos jostakusta on harmia, niin ei sit oo enää ok tollanen. Ja miehellä ei pitäis olla ongelmaa lopettaa tollasta, kun on kerta naisella ongelmia. Jos hän kunnioittaa siis sinua.

En minä ainakaan tollasta hyväksyis, että joku emäntä soittelee ym. Mut meillä onki selkeet säännöt eikä tartte miettiä, mitä mies puuhaa. Kannattaa tehdä selkeet pelisäännöt.

• rose18
        wife30vee kirjoitti:

no itse en sais edes mielenrauhaa ja varmaan oisin sotimassa(pidän naisia kieroina jos on miehestä kyse)
        noh eiköhän ne kirmailiat jätä rauhaan viimeistää silloin kun sanoo ilmottavansa poliisille häiriköinnistä.

• asialle ja sinun

kuullen vaadit soittamaan. Silloin ainakin varmistuu että miehelläsikin on puhtaat jauhot pussissa eikä tarvitse naista kun työsarka ohitse.

• edellisellä

Käyttäkää edellisen neuvoa, se on paras.

• välinen asia

Sanotpa naiselle jotain yksityisesti tai julkisesti, niin kohteesi on väärä. Et voi määrätä ketään jättämään miestäsi rauhaan. Jos hän ei nimittäin sinua "tottele", niin mitäs sitten tekisit? Aloittaisit kunnon kissatappelun vai? Sehän vasta saisikin lähiympäristössä vinoja hymyjä aikaan...

Jos miehelläsi ei ole mitään kiinnostusta naista kohtaan, niin tämän osoittama kiinnostus mieheesi ei pitäisi teidän elämää haitata. Jos ei kotiin tunge jne. Jos miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa, niin hän ei ilmeisesti ole vakuuttavinta lajia, jos nainen ei pienemmistä vinkeistä usko. Mutta useimmilla tarmo loppuu joskus, jos ei saa rohkaisua.

Ja jos taas miehesi onkin hiukan kiinnostunut, niin silloinkin nainen on väärä kohde. Kysymyksessä on silloin asia, joka koskettaa sinun ja miehesi välistä suhdetta ja uskollisuuslupausta, onko hänessä miestä pysymään lupauksensa takana. Lähtökohta on kuitenkin, että ketään ei mihinkään pysty pakottamaan, jos ei siihen itse anna mahdollisuutta. Ehkä miehesi voisi siis olla tomerampi osoittaessaan naiselle paikkansa, vai eikä hän haluakaan? Selvitä itsellesi se, mikä on teidän suhteenne tilanne, ja jos siinä on kaikki kunnossa ja jos pystyt luottamaan mieheesi, niin ei naisesta silloin ole sinulle huolta.

• ja piste.

Ap.n kannattaa lukea edellinen viesti huolella, ja unohtaa itsensä nolaaminen jollain kissatappelulla.

• Shannon-71

Tuollaisessa kolmannen osapuolen "kalastelussa" oleellisin leikin lopettaja on itse kalastelun kohde. Tässä tapauksessa miehesi tulisi olla tarpeeksi tomera/ilkeä/väliinpitämätön että saa soittelun ja viestittelyn loppumaan.

• kommentti,

kiitos tästä.

• StippaS

..sitä ns miestäsi.

Hänen se kuuluisi asialle piste pistää eikä sinun. Anna mennä ja päästä irti jos kerta puoliso on sitä vailla.. Itse en ainakaan moista miestä katselisi pätkän vertaa. Toki keskustelua pitää yrittää vaan jos ei mene jakeluun niin ei mene.

Miehiä on maailmassa kylliksi ja kas kummaa kun pärjää sitä ilmankin.

• vastaavaa kokenut

sana erotomania. Minunkin miestäni piirittää tälläinen tapaus. Luemme viestit yhdessä, eikä mieheni vastaa. Aluksi mieheni käski naisen lopettaa, mutta tämä vain luuli minua kirjoittajaksi. Liittymää emme voi työn takia vaihtaa salaiseksi. En tiedä kauanko nainen jaksaa, mutta koita kestää ja äläkä kadota huumoria!

• minullakin

Jos et ole luonteeltasi mustasukkainen, niin selityksenä on yksinkertaisesti se, että aina löytyy naisia, jotka piirittävät toisten miehiä.

En ole itse ollenkaan mustasukkainen, ja olen saanut kokea vastaavaa muiden naisten taholta, ihan härskiyteen asti. Pitäisi kai esittää kovin omistushaluista, jotta saisi tällaiset "ongenonkijat" karistettua pois. En osaa olla omistushaluinen, enkä sellaiseksi aio muuttuakaan.

Ymmärrän sis hyvin, mitä koet, mutta mitään erityistä neuvoa en tähän osaa antaa. Jos meno miehesi ja tämän naisen välillä nyt sitten menee "överiksi", niin sitten kannattaa jo miettiä, haluaako olla miehen kanssa enää.

• yhteinen ongelma

Avoimuus ja kerronta tarkoittaa sitä, että miehesi on tukalassa tilanteessa, mutta yhdessä selviätte naista vastaan. Miettikää yhdessä miehesi kanssa miten pääsette naisesta vaivattomasti. Varattuja metsästävät sinkkunaiset osaavat tehdä elämästä erittäin epämukavan, alkaa kostonkierre, jos eivät saa haluamaansa.

• kostonkierre

Olen ollut alusta asti tietoinen miestäni piirittävästä naikkosesta. Sanoin heti miehelleni, että voit vapaasti mennä mutta ei ole takaisin tulemista. Eikä se tosiaankaan halunnut.
        Kun nainen ei saanut haluaamaansa, alkoi meidän molempien häirintä. Tässä tapauksessa nainen ei ole aivan henkisesti tasapainoinen. Tämä erotomania kuvaa tosiaan naisen "oireita".
        Hänellä on jonkinlainen kuvitelma suhteesta mieheeni. Minua hän pitää kulissielämää elävänä ja pullaa leipovana kotihiirenä. Vaikka olen keittiömestari ja ravintola-alan ammattilainen.
        Olemme keskustelleet avoimesti mieheni kanssa.

• käymään käsiksi
        kostonkierre kirjoitti:

Olen ollut alusta asti tietoinen miestäni piirittävästä naikkosesta. Sanoin heti miehelleni, että voit vapaasti mennä mutta ei ole takaisin tulemista. Eikä se tosiaankaan halunnut.
        Kun nainen ei saanut haluaamaansa, alkoi meidän molempien häirintä. Tässä tapauksessa nainen ei ole aivan henkisesti tasapainoinen. Tämä erotomania kuvaa tosiaan naisen "oireita".
        Hänellä on jonkinlainen kuvitelma suhteesta mieheeni. Minua hän pitää kulissielämää elävänä ja pullaa leipovana kotihiirenä. Vaikka olen keittiömestari ja ravintola-alan ammattilainen.
        Olemme keskustelleet avoimesti mieheni kanssa.

kyseiseen hulluun. Pari avokämmentä keskelle naamaa saa tyhmemmänkin naikkosen järkiinsä.

• tuomiohan ei toki
        käymään käsiksi kirjoitti:

kyseiseen hulluun. Pari avokämmentä keskelle naamaa saa tyhmemmänkin naikkosen järkiinsä.

mitään haittaa. Niinkö?

• hohoohoohoohoh
        tuomiohan ei toki kirjoitti:

mitään haittaa. Niinkö?

Suomessa? Tuomio pahoinpitelystä?

Kun ei ole näkyviä vammoja, ei todistajia ja vielä kiistää kaiken?

Siehän se huumorimeinigillä olet liikkeellä.

• lukemaan tekstiä
        hohoohoohoohoh kirjoitti:

Suomessa? Tuomio pahoinpitelystä?

Kun ei ole näkyviä vammoja, ei todistajia ja vielä kiistää kaiken?

Siehän se huumorimeinigillä olet liikkeellä.

joka aukeaa kun vastaat jonkun viestiin? Juuri tämän kirjoituslaatikon yllä on vissiin jotain vinkkiä siitä, mitä keskustelussa ei saa, esim. kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan.

Ei väkivalta ole mikään ratkaisu koskaan. Sillä ei muuta saa kuin huonoa aikaan kaikille, eikä vähiten itselle. Tietysti jos hullun maine kiinnostaa...

Sitä voi hakea lähestymiskieltoa kun on tarpeeksi tallentanut ahdisteluviestejä ja kotirauhan rikkomisia. Kaikki ylös ja sitten yhdessä mars poliisilaitokselle. Mikäli siis ei itse ole ryhtynyt rikolliseen toimintaan.

On myös hyvä olla sekoittamatta väärin lupauksin sänkyyn kammettua naista erotomaniaan. Molemmissa toki "koston kierre" voi olla samankaltainen. Siinäpä sitten miettiä voi, miksi joku nainen käyttäytyy täysin järjenvastaisesti ja kuka se on joka todella valehtelee.

• yhdessä...

kohteliaasti sille naiselle, sanokaa,että tulette saunaan yhessä ja niihin viesteihin vastaatte yhdessä molempain nimi alle.
      Kun tapaatte niin juttelette niitänäitä ja osoita että olette pari ja hyvässä avioliitossa, ja lähdette yhdessä kotiin ja kiitä seuraavana päivänä sitä naista saunasta.
      Kyllä se sitte lakkaa, ei kukaan yksin kauaa piirittele jollei saa vastakaikua.

• miehesi...

Mitäs miehesi on mieltä? Ei kukaan jaksa viestittää tai soitella, jos ei saa vastakaikua. Sanoisinko ettei miehelläsikään ole puhtaat jauhot pussissa. Niinhän ne aina väittää ettei...

• oppeliini

Kukaan ei jaksa jatkuvasti pitää yhteyttä ellei saa vastakaikua.

Aivan turhaan syytät naista. Kyllä miehesi on se joka ruokkii tulta.

• Ykkönen!

Voi olla että nainen ei ole "syyllinen", tyhmä ja röyhkeä hän kylläkin on.

• toinen asia
        Ykkönen! kirjoitti:

Voi olla että nainen ei ole "syyllinen", tyhmä ja röyhkeä hän kylläkin on.

Nainen on varmaan tyhmä, röyhkeä, itsekäs, ihmissuhdevammainen ja vaikka mitä, mutta kyllä nyt yksi mies saa tällaiset yhteydenotot loppumaan, jos niin todella tahtoo. Olisko kumminkin niin, että tällaiset huomionosoitukset hivelevät miehen itsetuntoa eikä hän erityisemmin halua niitä lopettaa? Keskustele miehesi kanssa tai ota vaikka naiseen suoraan yhteyttä ja kysy miksi nainen jatkaa, vaikka tietää miehen olevan naimisissa. Sieltä voi tulla ihan yllättävääkin infoa. Nainen on saattanut vaikka ymmärtää miehen viestit väärin - vai miten se on mennytkään.

• kysymys---
        toinen asia kirjoitti:

Nainen on varmaan tyhmä, röyhkeä, itsekäs, ihmissuhdevammainen ja vaikka mitä, mutta kyllä nyt yksi mies saa tällaiset yhteydenotot loppumaan, jos niin todella tahtoo. Olisko kumminkin niin, että tällaiset huomionosoitukset hivelevät miehen itsetuntoa eikä hän erityisemmin halua niitä lopettaa? Keskustele miehesi kanssa tai ota vaikka naiseen suoraan yhteyttä ja kysy miksi nainen jatkaa, vaikka tietää miehen olevan naimisissa. Sieltä voi tulla ihan yllättävääkin infoa. Nainen on saattanut vaikka ymmärtää miehen viestit väärin - vai miten se on mennytkään.

Kiinnostavaa pohtia tätä röyhkeyden ja syyllisyyden yhteyttä.

Kyllä mielestäni ihminen kuin ihminen on aina vastuussa teoistaan: tyhmäkin ihminen vastaa teoistaan, ja siloin tyhmänröyhkeä nainen tai mies on myös osasyyllinen tilanteeseen. Ei kukaan ihminen voi paeta omaa vastuutaan. Jos näin olisi, asettaisimme tässäkin tapauksessa tämän toisen naisen pikkulapsen asemaan.

Minulla on kokemusta vastaavasta. Tällaisella "tyhmällä" naisella oli tapana istukella puoli iltaa mieheni sylissä juhlissa.

En ole mustasukkain; totesin vain, että onpa röyhkeä (= tyhmä) nainen. Mieheni suhtautui tähän hienotunteisen huvittuneesti - mitä muutakaan voi, kun nainen kertakaikkiaan istui polvelle kuin tatti! Eli, ei mieheni tähän yllyttänyt naista, kyllä tämä nainen ihan itse päätti tehdä niin.

On siis olemassa tyhmän röyhkeitä ihmisiä, jotka tekevät mitä vain saadakseen haluamansa.

• hienotunteisen huvittuneesti
        kysymys--- kirjoitti:

Kyllä mielestäni ihminen kuin ihminen on aina vastuussa teoistaan: tyhmäkin ihminen vastaa teoistaan, ja siloin tyhmänröyhkeä nainen tai mies on myös osasyyllinen tilanteeseen. Ei kukaan ihminen voi paeta omaa vastuutaan. Jos näin olisi, asettaisimme tässäkin tapauksessa tämän toisen naisen pikkulapsen asemaan.

Minulla on kokemusta vastaavasta. Tällaisella "tyhmällä" naisella oli tapana istukella puoli iltaa mieheni sylissä juhlissa.

En ole mustasukkain; totesin vain, että onpa röyhkeä (= tyhmä) nainen. Mieheni suhtautui tähän hienotunteisen huvittuneesti - mitä muutakaan voi, kun nainen kertakaikkiaan istui polvelle kuin tatti! Eli, ei mieheni tähän yllyttänyt naista, kyllä tämä nainen ihan itse päätti tehdä niin.

On siis olemassa tyhmän röyhkeitä ihmisiä, jotka tekevät mitä vain saadakseen haluamansa.

nautti tilanteesta. Jos tuo polvella istuskelu ei olisi hänen egoaan hivellyt (ja kikkeliä kutitellut), olisi hän hienotunteisesti pyytänyt naista siirtymään muualle.

• näinkään
        hienotunteisen huvittuneesti kirjoitti:

nautti tilanteesta. Jos tuo polvella istuskelu ei olisi hänen egoaan hivellyt (ja kikkeliä kutitellut), olisi hän hienotunteisesti pyytänyt naista siirtymään muualle.

Ehkä istuskelu tosiaankin hiveli lisäksi mieheni *ikkeliä ja egoakin, mutta pointtini oli se, että kyllä tuo syliin pyrkivä nainen käytöksellään osoitti olevansa tyhmä ja röyhkeä.

Hänen käytöstään nimittäin ihmeteltiin juhlissa ihan yleisestikin. Koska mieheni ja minä olemme varsin huumorintajuisia, emme kuitenkaan tehneet asiasta numeroa. Mieheni totesi juhlien jälkeen: "Se nainen on ehkä vähän yksinkertainen."

Eli ei fiksu ihminen käyttäydy noin. Ja kaikilla ihmisillä on vastuu omasta käytöksestään.

• pölkky nainen
        näinkään kirjoitti:

Ehkä istuskelu tosiaankin hiveli lisäksi mieheni *ikkeliä ja egoakin, mutta pointtini oli se, että kyllä tuo syliin pyrkivä nainen käytöksellään osoitti olevansa tyhmä ja röyhkeä.

Hänen käytöstään nimittäin ihmeteltiin juhlissa ihan yleisestikin. Koska mieheni ja minä olemme varsin huumorintajuisia, emme kuitenkaan tehneet asiasta numeroa. Mieheni totesi juhlien jälkeen: "Se nainen on ehkä vähän yksinkertainen."

Eli ei fiksu ihminen käyttäydy noin. Ja kaikilla ihmisillä on vastuu omasta käytöksestään.

Sulla on varmastikin puoleensa vetävä mies kun tuolla tavoin kärpäsiä houkuttelee.

Vaikket olekaan mustasukkainen, miehesi hienotunteisuus tulisi koskea sinua eikä jotain vierasta tyrkkyä pölkkypäätä. Kyllä miehesi olisi pitänyt nolata noin röyhkeä muija ja tipauttaa se persiilleen lattialle tatittamaan, nauraa sitten humoristisen huvittuneesti päälle ja antaa tyrkkypersiin kerätä ylisuuri egonsa lattialta omalle paikalleen istumaan.

Tiedät varmaan itsekin sisimmässäsi, että niinhän sen kuuluisi mennä.

• näin päin se on
        pölkky nainen kirjoitti:

Sulla on varmastikin puoleensa vetävä mies kun tuolla tavoin kärpäsiä houkuttelee.

Vaikket olekaan mustasukkainen, miehesi hienotunteisuus tulisi koskea sinua eikä jotain vierasta tyrkkyä pölkkypäätä. Kyllä miehesi olisi pitänyt nolata noin röyhkeä muija ja tipauttaa se persiilleen lattialle tatittamaan, nauraa sitten humoristisen huvittuneesti päälle ja antaa tyrkkypersiin kerätä ylisuuri egonsa lattialta omalle paikalleen istumaan.

Tiedät varmaan itsekin sisimmässäsi, että niinhän sen kuuluisi mennä.

Jos siis joku vieras nainen käyttäytyy tyhmästi, röyhkeästi ja on yksinkertainen, olen edelleen sitä mieltä että mies saa halutessaan sellaisen lähentelypyrkimykset torpattua. Ei tarvitse edes olla tyly ja epäystävällinen, riittää kun toteaa napakasti ettei kiinnosta pätkääkään. Vai onko se mies sitten pikkuisen yksinkertainen, jos ei pysty estämään jotain naikkosta.

• lähtee polvelta
        kysymys--- kirjoitti:

Muistan kun kerran eräs naikkonen istuuntui syliini kutsumatta. Heivasin sen samantien siitä mäkeen, tosin vähän liian kovalla vauhdilla kun se meni turvalleen lattialle.

Kyllä hävetti, mutta taisi sitä naikkosta hävettää vielä enemmän.

• Vaimo minäkin...

jos ei miehestä ole sanomaan, joka sinällään on jo raivostuttavaa, menisin itse ja sanoisin suorat sanat. Näinhän siitä kiusasta pääsisi.

Meillä on joskus ollut samantyyppinen tilanne mutta onneksi mies itse sanoi suoraan, ettei halua yhteydenottoja sun muuta.

• meilläkin sama juttu

tätä on jatkunut jo monta vuotta. Alkuun olin hermostua asiasta ja jurputin siitä miehelleni mutta mies sanoi ettei hän ole kiinnostunut tästä soittelevasta naisesta ja niinpä olen pikkuhiljaa tottunut niihin soittoihin ja koska mies on hyvä kuuntelemaan ja neuvomaan niin olenkin ajatellut että ehkä tälle yh-naiselle on hyvä saada puhua välillä jollekin ...olkoon se sitten vaikka mun mies ja kysyä neuvoa tai kuuntelijaa sillä hänellä on tosi vaikeaa kun miehensä kuoli ja jätti hirveät velat niskaansa ja paljon muuta ongelmaa mistä en nyt kirjoita tähän. ja jos miehellä olisikin jotain kiinnostusta, minkäs minä sille voin, jos on mennäkseen niin menee sitten. ilman palautus oikeutta.

• että missä

mennään:) myöskin tulisena luonteena olen tosiaankin joskus suoraan kysynyt asioita ja saanut joillekkin kieroilijoille jauhot suuhun:)

• nieleskelijä

vaikee tilanne!kuulostaa "kummalliselta".samanlaisia kokemuksia.ihmetyttää jos ei puolisoa haluta mukaan!jotain taka-ajatuksia.toisaalta ystävyys tänä päivänä voi olla myös naisen ja miehen välistä?mitäs jos asia olisi toisin päin?sinua piirittäisi mies?kuinka miehesi suhtautuisi?sit taas jos mies on mennäkseen toisen matkaan ni menköön jos toinen enemmän kiinnostaa.pääseepähän itsekin tälläisista ajatuksista jotka pitemmän päälle alkaa stressata tosissaan!n.42v.ps.ota riski ja testaa miehesi!

• kokemusta omaava

Itse ainakin pitäisin tulisen luonteen aisoissa, koska hölmöilemisestä ei hyvää seuraa ja et todellisuudessa tiedä mikä on homman nimi. Anna olla vaan ja pyri itse olemaan rehellinen ja hyvä niinkuin tähän päivään astikin olet ollut ja anna tilanteen rauhoittua. Monasti ihminen vaan kuvittelee kaikenlaista ja sitten kuvitelmissaan saattaa tehdä jotain hölmöä ja loppujen lopuksi pilata kaiken omassa suhteessaan.

Tottakai epärehellisyys, vilpillisyys ja uskottomuus joka suhteessa on kamalaa ja se pitäisi nykyisten trendien mukaan ilmeisesti hyväksyä, mutta kuitenkin jos itse pitää kiinni omasta uskollisuudestaan ja rehellisyydestään voittaa aina loppujen lopuksi. Nii, meinasin sanoa sitä, että jos nyt menet epäilemään jotain ja siellä ei olekkaan mitään ihmeellistä meneillään, niin miehet yleensä säikähtävät ja alkavat katselemaan muualle, kokemusta on!

• vaimo22vee

vastaavanlaisia kokemuksia myös, valitettavasti..mieheni työpaikalla oli vuosi sitten työharjoittelussa eräs nuori nainen, sinkku sellainen, ja oishan se pitäny arvata että kaiken sen takana kun piti aina päästä juuri minun mieheni kanssa samoihin tehtäviin ja olla samassa työvuorossa ettei se ole vain sitä että mieheni on kiva työkaveri..eli tää nainen oli ihastunut mieheeni..eikä se olisi haitannut kunnes miehelleni alkoi tulla keskellä yötä viestejä, milloin mitäkin ketjuviestejä ja sitten loppujen lopuksi kyseli kuulumisia..vaikka sitten silloin keskellä yötä vaikkakin tiesi että mieheni on kotona kanssani..huomautin miehelleni, tai no, sanoin ihan suoraan että jos ne perkeleen viestittelyt ei lopu hänen sanomiseen ni sit ne loppuu siihen että tärähtää nyrkki sen neidin naamaan...mieheni sanoi ettei ole aihetta suuttua, ettei hän ole kiinnostunut ja ettei hän sille mitään voi että se viestittelee..sanoin että voit jos viittisit sanoa ettet ole kiinnostunut...silloin tuntui pahalta kun viestejä vain tuli ja tuli ja mieheni alkoi lähteä outoihin aikoihin töihin..kun kysyin että miks ihmeessä lähteä kahdelta yöllä kun vois lähteä myöhemminkin aamusta, niin väitti että pääseepähän sitten aiemmin takas kotiin..noh, päivällä sitten soiteltiin ja siellähän se nainen oli taas mukana ja sen takia sinne töihin oli pitänyt niin aikaisin lähteä..en ymmärrä tuota tähän päiväänkään mennessä, mieheni suuttui aina vain suunnattomasti jos kysyin että joko on asiat selvät sen naisen kanssa tai että vieläkö he on olleet samoissa vuoroissa.. tilanne loppui siihen kun sen naisen olisi pitänyt vaihtaa työkaveria, niin hän vaihtoi koko harjoittelupaikkaa kun ei saanut mieheni kanssa enää työskennellä..en kertaakaan tavannut ko. naista, enkä todellakaan olisi tahtonutkaan..ja se olikin ehkä hänen etunsa...
      koita vielä sanoa miehellesi asiasta, jos se sinua loukkaa ettei se ole oikein vähätellä tilannetta..koska siitä ahdistuksesta minkä epäily aiheuttaa, ei todellakaan voi seurata mitään hyvää..aina ei tietenkään pidä ajatella pahinta, eli pettämistä..mutta rohkeasti asia puheeksi jos vaivaa..meillä mies pääsi vähän kuin koira veräjästä kun tuli tuo tehtävien vaihto eteen ja nainen katos kuvioista..

• että on

pettänyt sinua.. jos outoihin aikoihin töihin lähtenyt.. valitetteavasti..

• sattuu, vieläkin

>Minun vaimolla oli samanlainen suhde työpaikan
      miehen kanssa.vaimoni 30v,työkaveri 48v mies.
      Mies kyseli aina neuvoja vaimoltani työssä ja
      vapaa-ajalla.Lähdin helmikuussa viikon työmatkalle
      mutta sairastuin ja jouduin palaamaan 2pv,ennen
      mutta en soittanut siitä vaimolle.Halusin yllättää
      hänet kotona,menin hiljaa sisälle,alakerrassa ei
      ollut ketään,mutta ylhäältä kuului ääniä,hiivin
      hiljaa ja katsoin ovesta sisään,kauhukseni näin
      kuinka tämä työkaveri nai vaimoani takaa.Menetin
      maltin kävelin sisään nappasin miestä kiinni tukasta ja raahasin alakertaan,paiskasin ovesta ulos ja hänen vaatteensa perässä.Menin yläkertaan
      vaimoni luo ja kysyin,onko tämä jatkunut kauan.
      Hän tunnusti,että 2 kuukautta on.Minä pyysin hänen
      hakea eroa,kun hän keitti tämän sopan,niin tekikin.Soitin miehen vaimolle,ja hän oli ihan
      paniikissa,kerroin kaikki,hän haki eroa viikon
      päästä.Tuli kahteen perheeseen ero...

• uskollisesti..

tarkkaan miehen työn. Erota pitääkin silloin, kun toinen tekee huorin. Kävitkös ilmoittamassa papille joka teidät vihki, että minkälaisen vaimon hän sinulle antoi? Seuraavaksi pappi varmaan vihkii vaimosi kiertopalkintona toiselle hyvin hartaalla mielellä ja sitten saattaa tulla taas uusi jne.

• koko juttu

on tainnut ukollas olla sen misun kanssa säpinää, nyt ei uskalla sanoa tylysti, ettei misu suutuspäissään kerro sulle totuuksia ukostas.

• kalpu

Ukkos on oikee häntäheikki! herää jo! kukaan muija ilmatteen persettä jaa,äijäs vonkaa!!!!

• mutta joiltain kyllä

Kyllä naisetkin vonkaa seksiä, kun on erityisen ihana mies kysymyksessä. Saattavat olla kuin takiaiset miehessä kiinni.

Ikävä että sä et ole päässyt tätä kokemaan.

• että..............

Niinhän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tottakai miehesi väittää, ettei mitään ole. En uskoisi häntä. Mutta on miehesi asia selvittää välinsä tuohon toiseen naiseen. Ei sinun.

• niin mustavalkoista

Kokemuksesta tiedän, että on ammatteja jossa joutuu alttiiksi häirinnälle. Itse olen naispuolinen baarimikko ja olen huomannut etteivät miehet ole yhtä härskejä ja epätoivoisia. Pakit saanut mies voi jatkossa olla hyväkin kaveri.
        Mieheni työskentelee turva-alalla ja kouluttaa itsepuolustusta. Hän on saanut peräänsä sinnikkäitä ja epätoivoisesti käyttäytyviä naikkosia.
        Lisäksi ovat useat asiakkaani kertoneet näistä tapauksista. Esim. erästä huoltomiestä ahdisteli kotikäynnillä vähäpukeinen Doris. Vaikeimmat tapaukset ovat olleet n. 45-56 vuotiaita.

• xboxi

Tyyppi on epäilyttävä. Voit sanoa suoraan, että saunaan ei miestä pyydetä ilman sinua. Sen ainakin voisi selvästi ilmoittaa. Yrittänee iskeä miehesi.

• tyttökaveri

Jep. Saata vain itsesi naurunalaiseksi. En tiedä millä vuosisadalla oikein elät, mutta mies ja nainen voivat todellakin olla myös ystäviä keskenään.

Itse seurustelen, mutta soitan viikottain vanhalle työkaverilleni, joka nyt sattuu olemaan mies. Kaveriporukkaan kuuluu myös paljon muita miehiä, joiden kanssa olen myös ollut saunassa, hui!

Onneksi oma parisuhde on kunnossa ja luottamus kohillaan, toista kuin ilmeisesti teillä?

• kyllä sitä

pidetään yht ystäviin, muttei puoli tuttu kyllä mun miestä saunomaan pyydä ilman minua, se on varma.

• ......
        kyllä sitä kirjoitti:

pidetään yht ystäviin, muttei puoli tuttu kyllä mun miestä saunomaan pyydä ilman minua, se on varma.

Puolituttu ehkä vain itsellesi....

• Mikäs siinä?

sinä kuulut niihin sinisilmäisiin naisiin jotka ei ymmärrä että nainen on miehen silmissä alastomana kiihottava(ellet ole sikaruma)jopa ihan saunassakin? Toisin kuin naisista mies ei alastomana varsinkaan saunassa välttämättä herätä mitään seksuaalista.Tai ehkä tiedostat ja nautit omasta seksuaalisuudestasi juuri saunomistilanteessa joka sinulle sallitaan?

Mutta onhan suhteita muutenkin monenlaisia.Toiset haluavat sänkyynsäkin muita mukaan ja hyväksyvät syrjähypyt.

• ................
        Mikäs siinä? kirjoitti:

sinä kuulut niihin sinisilmäisiin naisiin jotka ei ymmärrä että nainen on miehen silmissä alastomana kiihottava(ellet ole sikaruma)jopa ihan saunassakin? Toisin kuin naisista mies ei alastomana varsinkaan saunassa välttämättä herätä mitään seksuaalista.Tai ehkä tiedostat ja nautit omasta seksuaalisuudestasi juuri saunomistilanteessa joka sinulle sallitaan?

Mutta onhan suhteita muutenkin monenlaisia.Toiset haluavat sänkyynsäkin muita mukaan ja hyväksyvät syrjähypyt.

Enköhän omat kaverit tunne paremmin kuin sinä. Älä yleistä sitä mitä et tunne.

Suomalaiseen perinnesaunaan kuuluu alastomuus, ja silti jotkin tekosiveät seksuaalisuutensa kanssa epävarmat ymppäävät väkisten mukaan myös kiihottumisen. Se, jos itse näet asian näin on tasan oma ongelmasi. Älä yritä vierittää sitä meille.

• wife30vee

osa asiallisia osa ei. Tilanne on siis nyt tämä että mieheni kysyy suoraan kys.naiselta mitä tämän intressit on jos vielä tulee tekstareita, ei ole siksi kuulema ottanut asiaan kantaa, koska kokee olonsa noloksi. Näillä mennään ja toivotaan että tämä nainen siellä, pitää pikkuhiljaa niistä miesystävistään kiinni, koska valitettavasti näiden sielut ovat puhuneet jo.

• Kariinna

Kyllä mies tuollaisista tapauksista pääsee eroon ihan helposti ja nopeasti, jos vaan tahtoo. Ja nimenomaan siis, JOS TAHTOO!

Naiset on sinisilmäisiä ja tyhmiä tässä suhteessa. Älkää nyt hyvät naiset uskoko sellaista, että joku vaan viikosta ja kuukaudesta toiseen soittelisi ja viestittelisi ilman vastakaikua, koska on muka niin epätoivoisesti ihastunut, eikä mies MUKA käsitä, mitä se tahtoo ja miksi se häneen yhteyttä ottaa...

Mies voi seli-seli-selittää näköjään mitä vaan, ja tyhmät vaimot uskoo.

Minunkin mieheni syliin on juhlissa istunut innokas nainen. Noin kymmenen sekuntia se siinä istui, ja sitten mieheni tarttui häntä vyötäröstä ja nosti kevyesti viereiselle penkille istumaan. Ja se siitä. Ei tullut nainen edes hakemaan tanssimaan miestäni, vaikka siinä ensin niin kovasti sitä uhosi.

Sille, jonka miehelle joku eronnut veloissa oleva nainen soittelee ja viestittelee, sanoisin, että pidä vain varasi. Tässä on todellinen vaaratilanne näkyvissä. Joko miehesi on tyhmä, tai sitten hänkin on naisesta kiinnostunut.

Mieheltä on koko lailla turhaa kysellä, miksi joku nainen häneen yhteyttä ottaa. Mies selittää tietenkin silmät soikeina, että ei hän vaan tiedä. Joopa joo, tietää kyllä aivan hyvin.

Kuvitelkaa omalla kohdallanne, rupeisitteko tuollaiseksi puhelinhäiriköksi ihan ilman mitään vastakaikua? Ei kannata uskoa satuihin.

• näin.
        Kariinna kirjoitti:

Kyllä mies tuollaisista tapauksista pääsee eroon ihan helposti ja nopeasti, jos vaan tahtoo. Ja nimenomaan siis, JOS TAHTOO!

Naiset on sinisilmäisiä ja tyhmiä tässä suhteessa. Älkää nyt hyvät naiset uskoko sellaista, että joku vaan viikosta ja kuukaudesta toiseen soittelisi ja viestittelisi ilman vastakaikua, koska on muka niin epätoivoisesti ihastunut, eikä mies MUKA käsitä, mitä se tahtoo ja miksi se häneen yhteyttä ottaa...

Minunkin mieheni syliin on juhlissa istunut innokas nainen. Noin kymmenen sekuntia se siinä istui, ja sitten mieheni tarttui häntä vyötäröstä ja nosti kevyesti viereiselle penkille istumaan. Ja se siitä. Ei tullut nainen edes hakemaan tanssimaan miestäni, vaikka siinä ensin niin kovasti sitä uhosi.

Sille, jonka miehelle joku eronnut veloissa oleva nainen soittelee ja viestittelee, sanoisin, että pidä vain varasi. Tässä on todellinen vaaratilanne näkyvissä. Joko miehesi on tyhmä, tai sitten hänkin on naisesta kiinnostunut.

Mieheltä on koko lailla turhaa kysellä, miksi joku nainen häneen yhteyttä ottaa. Mies selittää tietenkin silmät soikeina, että ei hän vaan tiedä. Joopa joo, tietää kyllä aivan hyvin.

Kuvitelkaa omalla kohdallanne, rupeisitteko tuollaiseksi puhelinhäiriköksi ihan ilman mitään vastakaikua? Ei kannata uskoa satuihin.

Komppaan edellistä kirjoittajaa kybällä.

• Totta!
        Kariinna kirjoitti:

miksi naiset on niin helvetin sinisilmäsiä?

• henna_32

Kommentoisin vain näille, jotka vastasivat ettei kukaan jatka yhteydenpitoa seinälle ts. vastakaiutta. Valitettavasti tällainenkin on mahdollista. Yksityisen puhelinnnumeron voi vaihtaa salaiseksi, mutta työnumeroa ja -mailia ei. Uuden asunnon löytäminen, ostaminen ja muuttaminen vievät aikansa, mutta se jäänee vaihtoehdoksi, kun ex kulkee nurkissa katselemassa, olenko kotona, ja siinä sivussa laittelee viestejä, joissa kommentoi kitkerään sävyyn nykyistä kumppaniani eli kihlattuani.

Ja kyllä, minä jätin hänet, ihan aiheesta ja hyvin perustellen. Ja ihan yhtä perustellen kerroin syynikin, sekä kasvokkain että kirjallisesti.

• eriasiat

Aloittajan tapauksessa kyse oli puolitutusta, joka ainakaan aloittajan tarinan mukaan ei koskaan muuta ollut miehelle ollutkaan. Ja jos semmoinen jaksaa pitkään piirittää vastakaiutta, kyseessä täytyy olla melkoinen päähänpinttymä. Exät ovat eri asia, monellekin voi jäädä tunteita tai mielestään selvittämättömiä asioita, kun toinen lähtee.

• henna_32
        eriasiat kirjoitti:

Aloittajan tapauksessa kyse oli puolitutusta, joka ainakaan aloittajan tarinan mukaan ei koskaan muuta ollut miehelle ollutkaan. Ja jos semmoinen jaksaa pitkään piirittää vastakaiutta, kyseessä täytyy olla melkoinen päähänpinttymä. Exät ovat eri asia, monellekin voi jäädä tunteita tai mielestään selvittämättömiä asioita, kun toinen lähtee.

Opettele lukemaan. Totesin kommentoivani niille, jotka vastasivat ettei kukaan jatka yhteydenpitoa seinälle ts. vastakaiutta. En puhunut alkuperäisestä mitään.

• Ihmettelijä...

pitäisi luottaa puolisoosi? Olettehan luvanneet toisillenne uskollisuutta ja siihen sinun on luotettava. Jos liittosi on epävakaalla pohjalla, siihen ei ole syyllinen kukaan ulkopuolinen henkilö, vaan syyllinen aina löytyy solmitusta liitosta. Varmin tapa paljastaa lapsellisuutensa on mennä pyytämään jotain vapaana olevaa ihmistä pysymään erossa teidän suhteestanne. Ei kukaan ulkopuolinen ole antanut uskollisuuslupausta teidän liitollenne, vaan kyllä sen olette juuri te antaneet. Muista aina, että kukaan nainen ei vie miestäsi väkisin, vaikka olisi kuinka vahva.

• typerä

harhaluulo että joku piirittäsi miestäsi itselleen tositarkoituksella. En ainakaan minä esittäisi saunakutsuja ukkomiehelle ja jos kutsuisin niin vaimo kanssa mukaan. Ei varmastikaan ole kyseessä minkäälaisia salasuhteita, joskus mielikuvitus saa vallan liikaa. Onhan se joskus kiva tietää kuulumisia tuttavalta miten menee. Jos minä kutsuisin kahville niin emännän kanssa että tervetuloa vaan.

nim. USKOLLINEN OMALLE MIEHELLEEN

• sfddfsfds

mä kyl varoittaisin miestäni etukäteen, ja siit suoraan muijalle jauhopussillinen suuhun. onhan sulla ny vittu oikeus sanoo mielipiteesi. eihän ketään omista mut jumalaut jos se nainen vikittelee miestäs niin sano sille suoraan että mies on varattu ja on suhteessa sun kanssa. "et jos on asioitavaa niin avoimesti sitten myös mun kanssa" XD

tsemppiä

-bootymama

• Hah hah haa!

Meillä oli sama tilanne. Kaikki huipentui siihen, kun mieheni sai kutsun (siis todellakin: vain hänet kutsuttiin ilman minua) tämän naisen syntymäpäiville.

Vuosia olimme yhdessä naureskelleet tälle naiselle, koska en kokenut itseäni uhatuksi. Olinhan n. 20 v nuorempi ja 20 kg kevyempi häntä. Soin miehelleni sen hauskuuden, että sai tuntea itsensä imarrelluksi ja halutuksi. Tulihan näitä viestejä tyyliin "tule kylään", "käyhän poikkeamassa" ja "sauna olis lämmin", mutta ei se minua haitannut. Eihän mieheni koskaan mennyt ja näytti tekstiviestit minulle heti.

Kun tämä kutsu sitten tuli sain raivarin. Se oli liian paksua. Naisen 50-v syntymäpäivät, eli sukua ja ystäviä koolla, mutta minua ei kutsuttu? Siis että mitä häh? Riitelimme tästä viikon, koska mieheni olisi todella halunnut käydä viemässä tervehdyksen, mutta jätti sitten lopulta menemättä. Hyvä niin. Se nainen meni liian pitkälle.

Mutta kertaakaan en miestäni moittinut tai epäillyt mistään, se nainen teki itsensä nurunalaiseksi toimillaan. Olisi vain muistanut minunkin olemassa oloni, niin saisi vieläkin vongata miestäni.

• Heh heh hee

Niin tämä ystävä oli perhetuttu (sori, perhe"tuttu"). Siksi siis olisin mielelläni saanut kutsun ja vuosien "ystävyyden" jälkeen mieheni halusi häntä tervehtiä syntymäpäivänään.

• Kutsuja

on ainakin tapana että jos kutsu esitetään miehelle niin koko perhe saa tulla mukaan. Ei erikseen laiteta kutsua sitten miehen perheelle.

• hih hih...
        Kutsuja kirjoitti:

on ainakin tapana että jos kutsu esitetään miehelle niin koko perhe saa tulla mukaan. Ei erikseen laiteta kutsua sitten miehen perheelle.

Meillä päin on tapana, että laitetaan esim. Matti Mainio avec (jos ei perheellinen) tai sitten Matti ja Maija Mainio tahi Matti Mainio perheineen (jos lapsetkin tervetulleita).

On TODELLA moukkamaista ja loukkaavaa laittaa vain Matti Mainio, jos kyseessä on perheellinen mies.

• hmm...

sinulle myöskin omat vastauksensa kyseisen naisen tekstiviesteihin?

Kuulostaa aika oudolta, että joku vuosikausia lähettelisi kutsuja, jos ei niihin mitenkään reagoida. Toinen silmiinpistävä asia oli se, että miehelläsi oli niin kova hinku synttäreille, että jaksoi kokonaisen viikon riidellä asiasta.

• LAULAVAINEN

jotkut naiset tekeytyvät ystäväksi ,ja haluavat olla tärkeitä miehelle uskon siinä oleva halu vaikuttaa mikä on naisen oma perhetilanne joskus joku ei halua uskoa ettei hän merkitse mitään olen joskus kuullut naisesta joka asuu pariskunnan kanssa koska on ihastunut mieheen se vaatii kyllä vaimolta aika paljon

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      149
      17347
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      45
      9994
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      34
      5836
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3190
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      15
      2876
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2802
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2672
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      2580
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      1831
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      36
      1809
    Aihe