Suomalaisten naisten kamaluudesta, lihavuudesta, yököttävyydestä, niin menkää hyvät miehet sinne maahan jossa näitä kaunottaria ja epälihavia naisia löytyy.
Valinta on vain teidän, pakatkaa matkalaukut ja oneway ticket kouraan, adios...
Katsokaa, kun elämälle voi tehdä myös jotain, turha ruikuttaa jos olette täällä rumien ja lihavien suomi naisten keskellä kun ette tee asialle mitään. Kyllä meidät huolii sitten ne etelän komistukset ihan mielellään :DDD
Miehet, jotka..
14
1023
Vastaukset
kyllähän ne varmaan huolis mutta ku ei ite halua muita ku niitä valittavia suomimiehiä. :D
- uskottele vain itsellesi
siis etelän urokset ei muuta teekään kun unelmoivat lihavasta suomi-mummosta.. niin kuin me eurooppalaiset unelmoimme lihavista amerikkalaisista joka yö.. ai niin! ei se mennytkään niin!
- Pitää kutiansa..
Tunnen monta etelä eurooppalaista KOMEAA miestä, joita ei edes voi verrata suomalaiseen punakkaan, lihavaan ällötykseen, jotka ihannoivat Suomalaisia naisia.
Niin se vaan menee, ja suomi miehet joutaakin mennä sinne mihin ei aurinko paista.... - just joo
Pitää kutiansa.. kirjoitti:
Tunnen monta etelä eurooppalaista KOMEAA miestä, joita ei edes voi verrata suomalaiseen punakkaan, lihavaan ällötykseen, jotka ihannoivat Suomalaisia naisia.
Niin se vaan menee, ja suomi miehet joutaakin mennä sinne mihin ei aurinko paista...."Tunnen monta etelä eurooppalaista KOMEAA miestä...jotka ihannoivat Suomalaisia naisia."
Fakta on se että etelän miehiä kiinnostaa suomalaisessa naisessakin pelkkä perse, erona on lähinnä se että suomalaiset rehellisinä miehinä _tunnustavat_ himoitsevansa vain persettä. Vai keksitkö jonkun selityksen sille miksi etelän miehiäkin kiinnostaa naisen seura vain muutaman juoman jälkeen, valomerkin lähestyessä? Kuulisitpa niitä juttuja joita me miesten kesken jutellaan näiden etelän KOMEIDEN miesten kanssa. Voisi ehkä tuollaiset harhaluulot karista melko nopsaan. - Jos..
just joo kirjoitti:
"Tunnen monta etelä eurooppalaista KOMEAA miestä...jotka ihannoivat Suomalaisia naisia."
Fakta on se että etelän miehiä kiinnostaa suomalaisessa naisessakin pelkkä perse, erona on lähinnä se että suomalaiset rehellisinä miehinä _tunnustavat_ himoitsevansa vain persettä. Vai keksitkö jonkun selityksen sille miksi etelän miehiäkin kiinnostaa naisen seura vain muutaman juoman jälkeen, valomerkin lähestyessä? Kuulisitpa niitä juttuja joita me miesten kesken jutellaan näiden etelän KOMEIDEN miesten kanssa. Voisi ehkä tuollaiset harhaluulot karista melko nopsaan.Pelkkä perse kiinnostaisi niin sitähän saa keneltä vaan...
Suomi miehet himoitsevat thai-tyttöjä ja etelän komistukset suomi-tyttöjä.
Näin se vaan edelleenkin menee, halusit sitä tai et. - halusit tai et
Jos.. kirjoitti:
Pelkkä perse kiinnostaisi niin sitähän saa keneltä vaan...
Suomi miehet himoitsevat thai-tyttöjä ja etelän komistukset suomi-tyttöjä.
Näin se vaan edelleenkin menee, halusit sitä tai et.minä olen oikeassa halusit tai et
- disadora
hohhoijaa kyl kannatti käydä tässäkin katsomassa mitkä ovat aiheet.
- nainen-
se rumien ja onnettomien miesten ruikutus johtuu vaan siitä et "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan":)..
- ...................
netissä ruikuttamassa kuin toreilla huutelemassa.:)
Ja mun mielestä on syytä muistaa, että ruikuttajat on ruikuttajia. Suomalaiset miehet ovat pääasiassa ihan laadukasta tavaraa. Yhteen sellaseen hurahtanu niin, että menny kimppaankin sellasen kanssa. Siis itse en ole eläessäni törmännyt oikeassa elämässä tuollaisiin ruikuttajiin, pääasiassa miehet kuten naisetkin olleet todella fiksuja ja mukavia tapauksia eikä sitä edes muutama suomi24:ssä itkevä törkyturpa muuta. Osaapahan antaa enemmän arvoa niille hyville ja hyväkäytöksisille suomalaisille miehille. Enkä nyt tiedä muiden maiden miehistä, samanlaisia varmaan hekin. Mutta ei minun mielestäni ole mitään tarvetta Suomen tarjonnalla lähteä muista maista miestä/naista tarkoituksella hakemaan.
Ja jos oikeasti kuvittelee, että kokonainen kansakunta on niin läpimätä ja sekundaa, niin ehkäpä se vika löytyykin sieltä oman pään sisältä.
Tosin kyllähän sitä on itsekin miettinyt, että jos asenne on sellainen ruikuttava ja törkyinen, niin mitä ihmeen valittamisen aihetta siinä olisikaan, jos vastakkainen sukupuoli maassa on samaa tasoa. Sopisivat toisilleen kuin nyrkki silmään! - mene itse läski
Rumat ja lihavat naiset saisivat lähteä itse pois koska ovat kerran syyllisiä.
- mikään..
Läski ole, vaan kaunis nainen joka pitää itsestään huolta ja siksi minulla onkin vientiä!!!!!!!!!!!
- "ongelmaa"
Kun eivät ruikutakaan.
Tehköön "ongelmalleen" jotain se, kenellä "ongelma" on. Ruikuttajat siis lopettakoot ruikuttamisensa, ja tehkööt asialle jotain: parantakoot omaa elämänlaatuaan. - KylmäNainen
Onko rumuus nykyään rikos? Ei ole. Jos suomalainen nainen on niin kaamea, niin mies voi muuttaa vaikka Texasiin hoikkia ja kauniita dixie chicksejä katselemaan. Terve menoa vaan!
Enemmistö suomalaisista miehistä kun ei muuttaisi. Ne tietyt naista saamattomat ruikuttajat lähtisivät, ja hyvä niin.
- Kaunottarien metsästäjä
Mutta vinkkisi on hyvä sillä tuleehan tuota aina välillä naapurissa reissattua...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960