Mikä eteen?

Annanko vain olla?

Mitä mieltä seuraavasta: (kaksi alle 30-vuotiasta)

Nainen oli erittäin kiinnostunut minusta kesällä eräissä juhlissa. Osoitti kiinnostustaan monin tavoin. Olin itsekin hänestä, mutta koska olin varattu, en edes vilkaissut päin, vaan enemmänkin olin ilkeähkö.

Heti tapaamisen jälkeen oltiin facebook kavereita. (naisen aloite). Sen jälkeen tavattu baarissa kerran, jolloin nainen sanoi, että jos voisi niin seurustelisi kanssani heti. (humalassa).

Nainen ei ota yhteyttä facebookissa eikä missään, ellei ole humalassa, mutta silloinkin tosi harvoin. Silti hänestä huomaa, että on jollain tapaa kiinnostunut. (kuten soittelee monesti iltaan, tosin kännissä, tai laittelee viestejä jne). Hänen läheiset kaverinsa sanoo, että hän on todella ujo, eikä osaa taikka halua taikka uskalla olla yhteydessä. Häneltä suoraan kysyttäessä sanoo, että on ujo.

Kannattaako tällaisen naisen perään nyt edes miettiä? En saa päästäni tätä naista, mutta mikään ei auta. Olen sanonut että haluaisin tavata kasvokkain, mutta hän ei suostu. Silloin kun hän on humalassa, ei ole mitään ongelmaa olla samassa paikassa.

Arvon naiset: voiko tällaisen vaikeahkon tapauksen kaataa mitenkään vai unohdanko koko jutun? Ja miten? Mikä tepsii? Se ei ainakaan tepsi ettei ota yhteyttä. Eikä taas minun tapaista ole kokoajan olla juttusilla tms.

Neuvoja?

4

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slkdfjlskdj

Mitä sä edes mietit?

• tuossa..

alussa, että olit varattu, kun tapasitte juhlissa? Jos tilanne on edelleen tuo, mitä vielä mietit???
      Itse en varmaan miettisi, vaikka vapaa olisin - jos nainen ei pysty kontaktia ottamaan ilman alkoholia, niin eipä ruusuiselta näytä mahdollinen seurustelu!

• ....

tämä sama juttu ole ollut täällä aiemminkin..?

• dsfslöfsmlö

sama posti on kirjoitettu jo aikasemmin, ihan samalla tavalla mutta ainoa ero on että mukamas nyt kirjoittajana on mies kun taas edellisessä oli nainen

joku jolla ei ole elämää näitä postailee jatkuvasti tänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe