Olen nuori opiskelija ja olen seurustellut elämäni aikana yhden naisen kanssa. Tätä nainen oli biseksuaali, ja häntä tuntui kiinnostavan seksi toisten naisten kanssa jopa siinä määrin, että mielestäni suhteemme kärsi. Aluksi en jaksanut välittää asiasta juurikaan (miehillä tuntuu yleensäkin olevan tällainen asenne asiaa kohtaan), mutta pidemmän päälle en jaksanut sellaista enää. Jouduin katkaisemaan suhteen.
En ole seurustellut sen jälkeen kertaakaan, ja minua pelottaakin aloittaa uutta suhdetta. Koska olen keskustellut aika monen naisen kanssa asioista, ja hyvin moni heistä sanoo olevansa ainakin jossain määrin kiinnostunut seksistä toisen naisen kanssa. En yksinkertaisesti halua sellaista enää.
Eikö tässä maailmassa oikeasti ole enää puhtaasti heteroseksuaalisia naisia?
Onko heteronaisia olemassa enää?
14
903
Vastaukset
- alskjdlaksjd
Mitä väliä mikä se seksuaalinen suuntautuminen on? Jos nainen pitää sinusta, eikö se ole pääasia?
Jos yhtään yhtään lohduttaa niin minulla kaikki miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat halunneet (vähintään) sormet peppuun. Alkuun luulin että se on outoa, mutta tajusin pian että se on vain seksuaalisuutta, missä molemmat sukupuolet voivat olla mukana. Tuntuu varmaan yhtä hölmältä sinusta pitää sitä homosteluna, ja niin onkin. Pitää vain vain vähän laajentaa käsityksiä. Nykyään ei yhtään epäilytä tunkea muutamaa sormea heteronkaan peräaukkoon.- sillä...
vain väliä on. Ja ei se riitä, jos "nainen pitää sinusta" - jollet itse lämpene häntä kohtaan. Itselle ei kyllä "kävisi pirtaan", jos kumppani olisi bi. Ei, ei ja ei. Eiköhän sen itse kohdallaan parhaiten tiedä, miltä tuntuu? Haluan heteromiehen ja piste. Onneksi ei ole ollut vaikeuksia siinä suhteessa - nuo "sormet peppuun"-kokemuksetkin ovat jääneet kokematta, vaikken sellaista täysin turn offiksi koekaan.