Olen nuori opiskelija ja olen seurustellut elämäni aikana yhden naisen kanssa. Tätä nainen oli biseksuaali, ja häntä tuntui kiinnostavan seksi toisten naisten kanssa jopa siinä määrin, että mielestäni suhteemme kärsi. Aluksi en jaksanut välittää asiasta juurikaan (miehillä tuntuu yleensäkin olevan tällainen asenne asiaa kohtaan), mutta pidemmän päälle en jaksanut sellaista enää. Jouduin katkaisemaan suhteen.
En ole seurustellut sen jälkeen kertaakaan, ja minua pelottaakin aloittaa uutta suhdetta. Koska olen keskustellut aika monen naisen kanssa asioista, ja hyvin moni heistä sanoo olevansa ainakin jossain määrin kiinnostunut seksistä toisen naisen kanssa. En yksinkertaisesti halua sellaista enää.
Eikö tässä maailmassa oikeasti ole enää puhtaasti heteroseksuaalisia naisia?
Onko heteronaisia olemassa enää?
14
903
Vastaukset
- alskjdlaksjd
Mitä väliä mikä se seksuaalinen suuntautuminen on? Jos nainen pitää sinusta, eikö se ole pääasia?
Jos yhtään yhtään lohduttaa niin minulla kaikki miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat halunneet (vähintään) sormet peppuun. Alkuun luulin että se on outoa, mutta tajusin pian että se on vain seksuaalisuutta, missä molemmat sukupuolet voivat olla mukana. Tuntuu varmaan yhtä hölmältä sinusta pitää sitä homosteluna, ja niin onkin. Pitää vain vain vähän laajentaa käsityksiä. Nykyään ei yhtään epäilytä tunkea muutamaa sormea heteronkaan peräaukkoon.- sillä...
vain väliä on. Ja ei se riitä, jos "nainen pitää sinusta" - jollet itse lämpene häntä kohtaan. Itselle ei kyllä "kävisi pirtaan", jos kumppani olisi bi. Ei, ei ja ei. Eiköhän sen itse kohdallaan parhaiten tiedä, miltä tuntuu? Haluan heteromiehen ja piste. Onneksi ei ole ollut vaikeuksia siinä suhteessa - nuo "sormet peppuun"-kokemuksetkin ovat jääneet kokematta, vaikken sellaista täysin turn offiksi koekaan.
Aloittajalle: oma, suht laaja ystäväpiirini koostuu eri ikäisistä ja erilaiset taustat omaavista naisista, ja kaikenlaista tulee juteltua. Umpiheteroja koko porukka, sen voin sanoa - melkeinpä ihmettelen, kun sanot itse jatkuvasti törmääväsi biseksuaalisia piirteitä omaaviin naisiin. Ehkä me sitten olemme jotenkin valtavirrasta poikkeavia katsannoltamme, mene ja tiedä. Joka tapauksessa: älä luovu toivosta, kyllä meitä heteronaisia on olemassa, vielä sinäkin omasi löydät. - Ruupeli
sillä... kirjoitti:
vain väliä on. Ja ei se riitä, jos "nainen pitää sinusta" - jollet itse lämpene häntä kohtaan. Itselle ei kyllä "kävisi pirtaan", jos kumppani olisi bi. Ei, ei ja ei. Eiköhän sen itse kohdallaan parhaiten tiedä, miltä tuntuu? Haluan heteromiehen ja piste. Onneksi ei ole ollut vaikeuksia siinä suhteessa - nuo "sormet peppuun"-kokemuksetkin ovat jääneet kokematta, vaikken sellaista täysin turn offiksi koekaan.
Aloittajalle: oma, suht laaja ystäväpiirini koostuu eri ikäisistä ja erilaiset taustat omaavista naisista, ja kaikenlaista tulee juteltua. Umpiheteroja koko porukka, sen voin sanoa - melkeinpä ihmettelen, kun sanot itse jatkuvasti törmääväsi biseksuaalisia piirteitä omaaviin naisiin. Ehkä me sitten olemme jotenkin valtavirrasta poikkeavia katsannoltamme, mene ja tiedä. Joka tapauksessa: älä luovu toivosta, kyllä meitä heteronaisia on olemassa, vielä sinäkin omasi löydät.Tilanne, jossa tietää, ettei edes teoriassa voi olla tarpeeksi kumppanilleen, on aika kestämätön. En väitä, että suhteissa, joissa molemmat ovat täysin heteroita, kumpikaan osapuoli ei koskaan kaipaisi mitään muuta. Asia nyt vain on niin, että biseksuaalin tarpeita ei yksi sukupuoli voi koskaan täyttää kokonaan (edes teoriassa).
- olet...
Ruupeli kirjoitti:
Tilanne, jossa tietää, ettei edes teoriassa voi olla tarpeeksi kumppanilleen, on aika kestämätön. En väitä, että suhteissa, joissa molemmat ovat täysin heteroita, kumpikaan osapuoli ei koskaan kaipaisi mitään muuta. Asia nyt vain on niin, että biseksuaalin tarpeita ei yksi sukupuoli voi koskaan täyttää kokonaan (edes teoriassa).
asian oivaltanut... Tuttavapiirissäni on pariskunta, jonka nainen on bi, ja tiedän hänen ottavan vapauksia tässä suhteessa, vaikka "periaatteessa" yhden miehen nainen onkin... Olen miettinyt, että vaatii toiselta kyllä suht sallivaa asennetta. No, onhan täysheteroiden suhteissakin riskinsä - mutta noin yleensä ottaen ei tarvitse miettiä riittävyyttään naisena tai miehenä, kun kumppanin suuntautuminen on selvä.
- ymmärtänyt
Ruupeli kirjoitti:
Tilanne, jossa tietää, ettei edes teoriassa voi olla tarpeeksi kumppanilleen, on aika kestämätön. En väitä, että suhteissa, joissa molemmat ovat täysin heteroita, kumpikaan osapuoli ei koskaan kaipaisi mitään muuta. Asia nyt vain on niin, että biseksuaalin tarpeita ei yksi sukupuoli voi koskaan täyttää kokonaan (edes teoriassa).
mitä biseksuaalisuus on? Luuletko oikeasti että se on sitä että "tarvitsee" seksuaalisesti lähelleen molempia sukupuolia??? Biseksuaalisuus on sitä, että sukupuolella ei ole väliä, vaan sillä mitä kyseinen henkilö on. Eli ei ihastuta mieheen tai naiseen, vaan ihmiseen itseensä..
- Ruupeli
ymmärtänyt kirjoitti:
mitä biseksuaalisuus on? Luuletko oikeasti että se on sitä että "tarvitsee" seksuaalisesti lähelleen molempia sukupuolia??? Biseksuaalisuus on sitä, että sukupuolella ei ole väliä, vaan sillä mitä kyseinen henkilö on. Eli ei ihastuta mieheen tai naiseen, vaan ihmiseen itseensä..
Jos niseksuaalisuus on sitä, että on kykenevä ihastumaan molempiin sukupuoliin, niin mistä on kyse sitten minun kuvailemassani tapauksessa? Miksi niin monet biseksuaaliksi itseään kutsuvat naiset haluavat silloin tällöin "seikkailua" toisten naisten kanssa?
- ....
Ruupeli kirjoitti:
Jos niseksuaalisuus on sitä, että on kykenevä ihastumaan molempiin sukupuoliin, niin mistä on kyse sitten minun kuvailemassani tapauksessa? Miksi niin monet biseksuaaliksi itseään kutsuvat naiset haluavat silloin tällöin "seikkailua" toisten naisten kanssa?
että toiset ihmiset vain ovat uskollisempia kuin toiset - aivan riippumatta siitä, mikä seksuaalinen suuntautuneisuus on. Ihmisten halu ja kyky sitoutua yhteen ihmiseen vaihtelee. Erona täysin homon tai heteron ja biseksuaalin välillä vain on se, että ensin mainituilla sukupuolivaihtoehtoja on vain yksi, jälkimmäisillä niitä on kaksi. Kyse on siis tässäkin enemmän yksilöllisistä eroista kuin seksuaalisesta suuntautumisesta sinänsä.
En ole muuten sama henkilö kuin tuossa edellä kommentoinut. - böörps
.... kirjoitti:
että toiset ihmiset vain ovat uskollisempia kuin toiset - aivan riippumatta siitä, mikä seksuaalinen suuntautuneisuus on. Ihmisten halu ja kyky sitoutua yhteen ihmiseen vaihtelee. Erona täysin homon tai heteron ja biseksuaalin välillä vain on se, että ensin mainituilla sukupuolivaihtoehtoja on vain yksi, jälkimmäisillä niitä on kaksi. Kyse on siis tässäkin enemmän yksilöllisistä eroista kuin seksuaalisesta suuntautumisesta sinänsä.
En ole muuten sama henkilö kuin tuossa edellä kommentoinut.en usko, että se ihan noinkaan menee...
- sanoa..
Ruupeli kirjoitti:
Ehkä he ovat vaan niin kokeilunhaluisia eivätkä halua sitoutua millään tavalla yhteen henkilöön. Jos olisivat heteroita, haluaisivat ehkä kokeilla uusia miehiä ja muita uusia juttuja vielä? En tiedä.. paha mennä sanomaan täysin tuntemattomasta henkilöstä mitä hän elämältään haluaa, mutta ei ainakaan sitoutua.
- yksi varvas
Tuohon voisi vastata kysymyksellä onko heteromiehiä enää olemassa. Jos olet yhden seurustelun perusteella päätellyt että kaikki naiset ovat vähintään bi-seksuaaleja, voisit tehdä myös vaikka sellaisen päätelmään, että jos tältä naiselta olisi puuttunut yksi varvas, pelkäisit että kaikilta maailman naisilta puuttuu yksi varvas. Voit ihan itse miettiä hetken ja päätellä sitten onko näin.
- todella...
välkky kommentti!
- kldsklds
Onhan noita...siis heteroita....(hehe, rimmaakin...:))
Mut siis - JOKIN sinussa ns. vetää noita biseksuaaleja puoleensa.
Ihmiset yleensä "toistavat samaa kaavaa" ihmissuhteissa, oli se "terveellistä" tai ei...
Eli sitä sitten bongaa "aina": narsistin, alkoholistin, biseksuaalin...jne - liikaa ole
Kaikenmaailman biseksuaaleja ja sairaita metroseksuaaleja kukkokampauksineen löytyy molemmista sukupuolista.
Hyi helevetti että oksettaa tuommoset välimallin tapaukset. - ...
Kyllä niitä on. Ystävistäni suurin osa on ainakin niin heteroita, etteivät haluaisi olla naisen kanssa sängyssä tai mitään muutakaan. Vaikka jotain naista jossain määrin kiinnostaisi seksi naisen kanssa, se ei vielä tee naisesta bi-seksuaalia tai edes tarkoita, että nainen oikeasti menisi sänkyyn naisen kanssa.
Itse kylläkin olen lepakko ja asustan naisen kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770