Mies särki sydämen ja lähti toisen matkaan. Ja on muka onnellinen uudessa suhteessa, kuitenki jatkaa mun kiusaamista. Jos näyttäydyn miesseurassa, niin alkaa pommittaan puheluilla ym. ja haukkuu mua. Miksi se ei voi jättää mua rauhaan vaikka on jo lähteny pois mun elämästä.. Väsyttää tällanen kissajahiiri-leikki. Haluan vain jatkaa elämääni ja päästä eroon exästä. Olen jo harkinnu muuttoa toiselle paikkakunnalle kauas pois hänestä.
Exä jatkaa kiusaamista...
5
681
Vastaukset
- eroaminen..
tapahtuu tavalla jossa toinen lähtee yhtäkkiä jonkun toisen matkaan.
HÄn Ei ehdi miettiä omia eikä toisen tunteita ,
eli hän ei ole valmis kumpaakaan suhteeseen.
Huono omatunto vaivaa ja syyllistäminen omista mokista ja se helpottaa,kun saa kiusata sinua .
Sinun pitää vaan osata tehdä sille loppu ,ottaa sellainen asenne ,että hän sen ymmärtää
Vain aijotko olla hänen leikkikaluna ,viellä toisenkin kerran.,kunnes hän kyllästyy sinuun taas,ja heittää lelun nurkkaan.
Olisi hyvä arvostaa itseä edes pikkuisen. - voit vaihtaa
puhelinnumeron ensin...
- DS.
vaihdat sen puhnumeron ja voisit kasvattaa myös vähän sitä selkärankaa ja sanoa sille suoraan, että HÄN se särki sun sydämen ja lähti toisen matkaan, ja että lopettaa tuollaisen typerän vittuilun aina kun sattuu näkemään sut toisen miehen kanssa.
- Samaa
Erottiin miehen kans kun hän lämpeni exälleen. Heti eron aikana ja näin jälkikäteen olen saanut vain pa*kaa niskaani häneltä.. haukkumista yms. Muutenkin oli shokki päällä, niin en olisi odottanut aivan tuollaista käytöstä!Hän ei pettäessään ole miettinyt yhtään seuraamuksia, eikä kiinnijäätyäänkään tehny muuta ku kielsi asian tai korjasi vielä loppuun ettei asia mulle kuulu! Näin jälkikäteen ajateltuna oon tullut tulokseen, et mies ei osaa käsitellä itse tapahtunutta, vaan purkaa pahaaoloaan muhun. En alennu samaan, yritän välttää kanssakäymistä.Toiselle paikkakunnalle muutto ei ole ratkaisuista aina paras (muistot ne kuitenkin seuraa ja piinaa). Nyt alkaa jo pahin olla itselläni takana joten odotankin suht hyvillä mielin kesää (ja ehkä kesäkolleja!) :D
- mikset
Vaihda puhelin numeroa.Mikäli herra yleisellä paikalla alkaa haukkumaan,niin ota todistaja ja
marssi poliisin pakeille,tee rikosilmoitus.
Voisit kyllä nyt jo mennä käymään poliisilaitoksella ja jutella asiasta.Mutta ekaksi
mene vaihtamaan numerosi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515