Yritän nyt todella unohtaa ihastukseni kohteen koska hän ei ole pitänyt mitään yhteyttä. Miksi vaivaisin mieltäni? Olen ollut häntä kohtaan huomaavainen, ystävällinen ja auttavainen eri asioissa ja puolustanut, mutta mitään vastakaikua ei näytä tulevan. On kuin viilipytty.
Unohdan hänet nyt ja katson jonkun toisen. Samalla käytökseni muuttuu häntä kohtaan. Teen kaikessa rauhassa vain omat työni ja en missään muodossa ota osaa hänen työpäiväänsä. Kylmetän ja kovetan luonteeni ja olen vain toisille ystävällinen.
Pyrin unohtamaan Ninan
7
807
Vastaukset
- rostikka
ja elä oikeeta elämää
- naine töist
ja varmaan tol Ninalleki.
Siivoojatätit on sun ikäselle äijälle ihan sopivia,
antasit meidän herkkujen olla rauhassa. Voin mä sulle joskus pullat heittää, mut panot, juu ei kiitos. Tyydy siihen kamalaan muijaas.- Ikävä
katso ikää. Kyllä kypsemmässäkin iässä voi rakastua ja se rakkaus voi olla paljon syvempää ja pitkäkestoisempaa, eikä mitään pinnallista haihattelua. Kypsä aikuinen ihminen näkee toisen sisimpään eikä mittaa häntä esim. ulkonäön perusteella kuten nuoremmat, joille riittää että toisella on litteä pyykkilautavatsa ja haba hyvässä kunnossa tai naisella piukee peppu ja vyötärölle ulottuvat hiuklset ...
- naine töist
Ikävä kirjoitti:
katso ikää. Kyllä kypsemmässäkin iässä voi rakastua ja se rakkaus voi olla paljon syvempää ja pitkäkestoisempaa, eikä mitään pinnallista haihattelua. Kypsä aikuinen ihminen näkee toisen sisimpään eikä mittaa häntä esim. ulkonäön perusteella kuten nuoremmat, joille riittää että toisella on litteä pyykkilautavatsa ja haba hyvässä kunnossa tai naisella piukee peppu ja vyötärölle ulottuvat hiuklset ...
Sä vaan himoot meitä, voi pappa parkaa,
eikö muijas enää anna?
Ai sisimpään, hah! Sun kattomiset tiedetään,
sä oot nii pinnalline, hienoo jos oon sun ihannenaine, mut sori, sul ei oo pyykkilautavatsaa,
sen verran mäki oon pinnalline.
Kyl on kaitsul suuret luulot ittestään, voi äijäparkaa! - Ikävä
naine töist kirjoitti:
Sä vaan himoot meitä, voi pappa parkaa,
eikö muijas enää anna?
Ai sisimpään, hah! Sun kattomiset tiedetään,
sä oot nii pinnalline, hienoo jos oon sun ihannenaine, mut sori, sul ei oo pyykkilautavatsaa,
sen verran mäki oon pinnalline.
Kyl on kaitsul suuret luulot ittestään, voi äijäparkaa!Mä olen kyllä nainen:)Kirjoitin vain vastauksen siksi, että ei ihastuminen/rakastuminen ole vain nuoria varten. Kypsempi ihminen vain pitää itsensä kurissa ja juuri siksi ahdistuu ja masentuu kun ei voi antaa tunteilleen valtaa.
- ennen kuin.
SAAT TURPAASI!
- mies yli 40 v.
Sinusta Nina kun taas kuljet ohitseni työpaikalla ja tuot niitä tilattuja korjaustietoja minulle ja kaunis tumma tukkasi kiiltää ja kävelet niin kauniisti pois?
Miten pystynkään unohtamaan?
Voi jos tuut taas kahvihuoneeseen samaan aikaan ja tilaat kahvisi tummana ja kuumana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770