Lähtökohtaisesti minulla ei ole mitään Niinistöä vastaan. Median toiminta saa minut kuitenkin vastustamaan kaikkea mitä hän tekee. Joo, en ylipäänsä siedä median räikeää yksipuolistamista.
Miettikää nyt tätäkin uutista: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903209272283_uu.shtml
Ei saatana. Kenestä muusta voi vittu kirjoittaa tällaisen jumal-uutisen. Idea ei ole millään tasolla Niinistön, ja juttu kertoo kuitenkin hänestä. Siis onko medialla yhteinen osasto, joka tekee kaikkensa Salen nostamiseksi norsunluutorniin. Miettikää lukijoiden reaktiota, jos esim. Vanhasesta kirjoitettaisiin uutinen että hänpä se käveleekin portaita eikä mee hissillä.
Ja nämä uutiset toistuvat. Toimittaja vakavoituu ja kysyy, miten lamasta selvitään. Ja Sauli osaa sanoa, että "velanotto huolestuttaa". Nyt runkkaamaan ringissä Saulin kuvaa katellen, on se niin älykäs! Ja ihmeellinen! Ja mies!
Sori Sauli, media ryssii sinut kuten aina kaiken muunkin. Tuossa avauduin vaimostaan muualla. Siitä tämä nyt tuli mieleen. Joopa näin.
Sauli-uskovainen media
14
404
Vastaukset
- Mikä nyt on...
Taas noin kireällä päällä..
- teme.
Mut tästä se tasaantuu. Mä oon joskus kiree, ja siihen on syitä. En tykkää näytellä kivaa, kilttiä ja hymistellä lauman mukana, jos en ole asioista samaa mieltä.
- hyvä :!!!1
teme. kirjoitti:
Mut tästä se tasaantuu. Mä oon joskus kiree, ja siihen on syitä. En tykkää näytellä kivaa, kilttiä ja hymistellä lauman mukana, jos en ole asioista samaa mieltä.
että palstalla on myös *mediakriittisiä* osallistujia
- random_N
Minusta on hyvä, että media tuo esiin julkimoiden liikunnallista puolta, esimerkiksi juuri Stubbin ja Niinistön tapoja mahduttaa päiviinsä liikuntaa.
Lajit ja määrät sinällään ovat sivuseikka, kummastakin miehestä näkee että ovat painon ja kropan suhteen normaaleja (Stubb ehkä siellä painon alarajoilla, mutta onkin sellainen kuivan mallinen eli ei laiska laiha) ja kumpikin ehtii liikkua kiireisessä elämässäkin.
Minusta on kansalle enemmän hyötyä jos vaikka Niinistön pärstä muistuttaa edes tällä viikolla valitsemaan portaat kuin hissin kuin jos saamme lukea Päivi Räsäsen tyttären sairastamisesta (ei kiinnosta henk.koht pätkääkään, toki kiva jos on terve eikä sairas).
Mutta sinänsä ärsyttää jos jonkun polla kiiluu lehdissä jatkuvasti, olipa aihe mikä tahansa. - t: puskapaska
...
- teme.
että mihinkähän osoitteeseen porukka arvailee kirjoittelevansa. Mutta kiitos, jee, ja hyvää taidetta!
Tämä nikkisi on kyllä ihan paska, koska se ei kuvaa sinua pätkääkään. Muuten hyvä. Nih. :)
- leipoa...
seuraavaa kokoomuslaista pressaa.
Asiahan on ihan selvä. Kok. haluaa pressan, media, eli mediafirmat tukevat Kok. Tämä vyörytys alkoi pikkuhiljaa jo pari vuotta sitten ja se on suunniteltu ja rakennettu pikkumaisen tarkasti Amerikkalaisten pressanvaalien mekaniikan mediasodankäynnin mukaan.
Ensin Sauli pistettiin politiikasta pihalle jotta saatiin kohteelle perspektiiviä, etäisyyttä jokapäiväiseen kähmintään.
Nyt hänet hivutetaan taas kansan tietoisuuteen "ulkopuolelta tulleena profeettana", jota ei mukamas presidenttiys ja valta kiinnosta pätkääkään.
Projektiin on valkattu jo sopivat oikeat kädet, jotka imagoltaan hiottuina toimivat lopullisen päämäärän tukena sitten kun hetki on oikea. Stubb ja katainen ovat luoneet omat, erilaiset, roolinsa ja vetoavat kansaan omilla tahoillaan. Stubbia pidetään todennäköisesti kuin ässää hihassa; jos Saulin taisto stoppaa johonkin yllättävään sotkuun niin hänet lyödään pöytään puhtaana pulmusena. Katainen taas on kuin korttipakan jokeri, narri jonka tehtävä pyöriä herrojen ympärillä ja tarvittaessa linkkinä kansaan jos herrojen kommunikaatio ei satukaan toimimaan kansna kanssa.
Hyvin hienovaraista, hyvin ammattimaista - mutta ah, niin selkeää yleisen mielipiteen manipulointia. Kansaa kustaan taas suunitelmallisesti simmuun.
Muista puolueista ei ole tässä pelissä heille mitään vastusta, valitettavasti. Muut ovat joko jähmettyneet menenisyyteen tai tuhlaavat "uljaan uuden maailman" luomisensa keskinäiseen ja sisäiseen nahisteluun. Mistään suunnitelmallisesta imagonrakentamisesta tai mediastrategiasta ei voi edes puhua muiden puolueiden kohdalla, korkeintaan hajapanosräiskinnästä sinne tänne toivoen että jonnekin osuu.
Jos/kun kok. saa miehitettyä kaikki avainpaikat presidentistä lähtien joko omilla miehillään tai toisten puolueiden hännystelijöillä (jotka voidaan surutta uhrata tykinruokana mediasodassa), niin he aloittavat ihan tasan varmana pressan oikeuksien kasvattamisen, kun niitä nyt on kavennettu pitkän aikaa. Samalla suunnitelmissa on pelata presidenttipeliä ainakin seuraavat parikymmentä vuotta. Jos sitten taas uhkaa tulla aika jolloin palli siirtyy jollekin muulle, niin valtaoikeuksia ehditään hyvin taas kaventamaan ja kaivamaan uudet poterot joissa lymytä niin pitkään että voi taas leikkiä sankaria.- Ja aivopestyt
apinat ovat taas haltioissaan.
- teme.
Ihan pohdittuja ja perusteltuja kommentteja. Kiitosta! En ole kaikessa silti samaa mieltä:
Kok. haluaa pressan, media, eli mediafirmat tukevat Kok.
- Homma saattaa mennä just näin. Siis sinällään minulla ei ole tällä hetkellä Niinistön presidenttiyttä vastaan mitään, vain tämä median täysi yksipuolisuus on se räikeä ongelma. Kuka vain on parempi presidentti kuin Halonen, eli sikäli sama kuka voittaa tulevat vaalit.
Ensin Sauli pistettiin politiikasta pihalle jotta saatiin kohteelle perspektiiviä, etäisyyttä jokapäiväiseen kähmintään.
- Sun salaliittoteoriat ovat muakin harhaisempia, ja sinällään hyvin perusteltuja. :) Melkein väittäisin, että seuraat politiikkaa hyvin läheltä? Marastahan tuli pressa vain ja ainoastaan siksi, ettei hän ollut ns. ryvettynyt perinteisessä puoluepolitiikassa.
Stubb ja katainen ovat luoneet omat, erilaiset, roolinsa ja vetoavat kansaan omilla tahoillaan.
- Pojilla on uskomaton suosio. Ehkä se on ansaittua. Ainakin nuori ikänsä on plussaa, se on vaihtuvuutta. Heidänkin kohdallaan normaalit mokat vain ohitetaan uutisoinnissa. Tässä on jtn hämärää.
Muista puolueista ei ole tässä pelissä heille mitään vastusta, valitettavasti.
- Aina on kuule Väyrysen uuden tulemisen vuoro, ja sen jälkeen mediapelin. :) Mutta totta, ei ole vastusta Kokkelille. Näin se vaan menee.
Samalla suunnitelmissa on pelata presidenttipeliä ainakin seuraavat parikymmentä vuotta.
- Tämä voi olla hyväkin. Tai no. Kolme demaripressaa putkeen ainakin jo riittää.
FUUUUUUUUUURTZ
- teme.
varmaan ollu mulle? Vai oliko? Niin ja missä galleriassa? Ja oliko toi pieru? Jumalauta! :D
teme. kirjoitti:
varmaan ollu mulle? Vai oliko? Niin ja missä galleriassa? Ja oliko toi pieru? Jumalauta! :D
Että eikö olisi syytä vittuilematta puskasta
Kyllä minäkin usein vittulen REKATTUNA niinkuin nyttenkin---on kohteella helpompi tehdä rikostutkimus, jos menen liian pitkälle......
En puukota selkään ketään..
Sen verran macho olen ja selkärankainen.
Olen privana esittänyt anteeksipyynnöt, jos olen liikaa pahoittanut jonkun mielen.
kerran jo avauksessa olen kertonut kirjeestä, jonka sain ylläpidolta.
Valvontaakin on tehostettu juuri sääntöjä noudattavaksi,- teme.
anzzy kirjoitti:
Että eikö olisi syytä vittuilematta puskasta
Kyllä minäkin usein vittulen REKATTUNA niinkuin nyttenkin---on kohteella helpompi tehdä rikostutkimus, jos menen liian pitkälle......
En puukota selkään ketään..
Sen verran macho olen ja selkärankainen.
Olen privana esittänyt anteeksipyynnöt, jos olen liikaa pahoittanut jonkun mielen.
kerran jo avauksessa olen kertonut kirjeestä, jonka sain ylläpidolta.
Valvontaakin on tehostettu juuri sääntöjä noudattavaksi,En ymmärrä mistä puhut, muttei kai niin väliä? Viikonloppuja!
teme. kirjoitti:
En ymmärrä mistä puhut, muttei kai niin väliä? Viikonloppuja!
Kuka tahansa voi sieltä puskajuttusi lukea.
Neuvon miten, kelle vaan epäilijälle..
Ne on varmuus talletettu ylläpitöön ja minun koneelleni..myös printattu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612