Vaatteita Virosta

Virosta

Matkasuunitelmia Viroon.
Löytyykö sieltä vaatteita tai kenkiä isommissa kokoluokissa? Ja mistä?
Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan kiitoksella.

10

2011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malloriini

      No muusta en tiedä mutta ihan siitä Sadamarketista olen löytänyt sexyjä ihania yöpaitoja.Tai oikeammin ne on satiinintapaisia yömekkoja joissa pitsiä koristeena,tollaisia ei liiemmälti Suomessa ole tarjolla isoissa koissa.
      Olen kokoa 52/54.
      Satiinisia yöpaitoja tai kimonoita metsästävälle myös vinkkinä että itiksen Anttilassa on vielä muutama iso mekko viidellä eurolla,itse ostin samalla viisi mekkoa ja kimonon,kun halvalla sai!
      Käytän aina kotona ja öisin satiiniyöpaitoja,tai silkkiä jos vaan edullisesti löytyy.

      • kokoja

        Tuolla Sadamarketissa kannattaa myös kysyä myyjältä jos nähtävillä ei ole sopivaa kokoa. Myyjät ovat yleensä palvelualttiita ja hetken kuluttua kiikuttavat (joko varastosta tai toiselta myyjältä) oikeaa kokoa. Näin sain sopivan talvitakin kohtuuhinnalla.

        Sadamarketin ja Merekeskuksen pikkuputiikkien myyjät ovat aktiivisia ja usein tyrkyttävät tuotteitaan ohikulkijalle. Huvittaa heidän psykologinen silmänsä, kun kuuntelee mitä milloinkin tarjotaan. Jossain välissä totesin pukeutuneeni mummomaisesti kun tarjottiin vaatteita lapsenlapsille.

        Toinen paikka jonka käyn aina Tallinnan matkalla katsomassa on vanhan Rotermannin toisessa kerroksessa oleva iso Adellin myymälä. Sieltä löytyy vaatteita (kenkiä vähän) isojakin kokoja. Adelli on täysin itsepalvelumyymälä, myyjät vain rahastavat kassalla.

        Hintaa em. myymälöissä ei ole paljon ja virolaiset itse väheksyvät koska ovat halpoja (Suomen kielellä huonoja). Valmistusmaat yleensä Kiina tai Turkki, mutta mielestäni hinta-laatusuhde paikallaan.

        Tallinnan merkkikauppoja ei ole tullut kierrettyä ja niitäkin siellä on paljon.


    • Annilene

      Isot koot naisille.

      Tallinnassa pari rautiovaunu pysäkkeettä satamasta on keskus juna-asema "Balti jaam". Siellä ihan rautiovaunun pysäken vieressä on Adele kauppa. Siellä on pienempiä ja isompia kokoja: 34-60, mutta vaan naisten vaatteet. Todella kauneita vaatteita oli. Siellä myydään myös farkkuja ja housuja pitkille naisille.

      Katso www.adele.ee

      • Ohjeita?

        Olet ilmeisesti paikallisia joten annatko tarkat ohjeet miten turisti osaa käyttää raitiovaunussa ja bussissa R-kioskilta ostettavaa matkakorttia, me kun emme voi matkustaa ilmaiseksi Tallinnassa.


      • lipsdick
        Ohjeita? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti paikallisia joten annatko tarkat ohjeet miten turisti osaa käyttää raitiovaunussa ja bussissa R-kioskilta ostettavaa matkakorttia, me kun emme voi matkustaa ilmaiseksi Tallinnassa.

        Bussiin ja ratikkaan eli trammiin käy R-kioskilta (terminaalissa) ostettava ¥hiskaart joka maksaa 2e. Kortille voi ladata rahaa tai aikaa. Lataa ehdottomasti aikaa. 1 vrk 3e tai 3 vrk 5e. (Jos lataat rahaa niin yksi matka on 1,10 e ) Kalleinta on maksaa kuskille, silloin 1,60 e/matka. Huom. Kyskilta et saa vaihtorahaa. Terminaaleilta molemmilta pääset keskystaan bussilla nro 2.


      • lipsdick
        Ohjeita? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti paikallisia joten annatko tarkat ohjeet miten turisti osaa käyttää raitiovaunussa ja bussissa R-kioskilta ostettavaa matkakorttia, me kun emme voi matkustaa ilmaiseksi Tallinnassa.

        Ai niin, kun menet bussiin tai trammiin niin vie vihreä korttisi lukijalaitteen eteen. Ja muista tallettaa korttisi, seuraavalla Tallinnan matkalla voit ostaa lusää aikaa siihen ilman uutta korttimaksua.


    • Annilene

      En anna, etsi ohje itse internet. Minä ei ole mikään tietotoimisto!

      • Ohjeita?

        En osaa kieltä ja ne mitä olen löytänyt ovat hyvin epämääräisiä. Olipas kiinnostava vastaus, firmaa kyllä mainostetaan mutta sitten tulee töykeä vastaus. Osoittaa mitä mieltä virolaiset ovat poroista.


    • hihihihihiiiiii

      Hihhih viis rytkyy myynnis... mahtaa olla puoti. poikottiin vaan.

    • akka kemistä

      liike on aivan uusi. siitä johtunee nettisivujen pieni vaatevalikoima. hintataso kyllä houkuttaisi vierailemaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe