Kopioin suoraan tämän hoidokin kirjoituksen tähän. Kun sanojen Jumala, Hän ja Jeesus tilalle laitetaan yksinkertainen demonstratiivipronomini SE, Pittsburghin aivopieru on suoraan kuin ote suljetulla osastolla yksin höpisevän skitsofreenikon diagnoosipöytäkirjasta:
"Minä ajattelen että SE on tuossa tässä ihan minun vieressäni, vaikka en näe SITÄ. Siinä SE on ihan minun vieressäni vaikka en näe. SE näkee minut ja tietää ajatukseni, murheeni ja toiveeni.
SE on siinä ihan minun vieressäni ja tietää mikä on minulle parhaaksi.
On mukava tietää että SE on vieressäni ja SE on kaikkivaltias ja kaikkitietävä. Voin puhua SILLE ja kertoa murheeni, ei SE ole sokea eikä kuuro vaan SE tietää ajatuksenikin!
On turvallista ja lohdullista. Saan olla tyytyväinen koska SE tietää mikä minulle on parhaaksi paremmin kuin minä itse." -Pittsburgh/ Kaksisuuntainen eli bipolaarinen mielialahäiriö, Skitsofrenia (?)
Itseasiassa on pelottavaa, että nämä avohoidokit pyörivät ilman lääkitystä muiden ihmisten joukossa. Mitä kaikkea sitä voikaan tehdä uskonvapauden nimissä? Ainakin leikellä pikkupoikien vehkeitä, mutta mitähän muuta nämä pölhöt vielä keksivät?
Kun puhut ja käyttäydyt kuin psykoosipotilas, mutta annat harhoillesi nimen Jumala ja Jeesus, oletkin USKOVAINEN... Ja uskovaisten omalla retoriikalla siis hyvä, viisas, lähimmäisestään huolta pitävä pyhä ihminen... SCARY!
Päivän aivopieru by Pittsburgh:
14
485
Vastaukset
Erittäin osuva vertaus. Vertauksistahan siellä puhutaan, joten me voimme ryhtyä puhumaan heidän kielellään.:-D))))))))))
- bubastis.tmi
Siksi ateismia kannattaakin suositella skitsofreenikoille, siitä on suuri apu harhojen käsittelyssä :).
- Missukka
Pitäisikö meidän haukkua kaikkea riistaa kuten (ajo)koirat?
- Gagarin
Onko se, että oireet viittaavat mielenterveyden häiriöihin suhteellisen ilmeisesti ja sen tosiasian toteaminen haukkumista?
Jos kuka tahansa sanoo, että "En ole vuosiin itse liikuttanut jalkojani, minua syötetään letkuilla ja makaan suurimman osasta päivää vuoteessa", silloin todeta, että olet ilmeisesti halvaantunut tai vammainen. Onko ilmiselvistä oireista huolimatta syytä pelätä, että kutsuminen halvaantuneeksi tai vammaiseksi olisi loukkaavaa?
Jos kerrot, että uskot näkymättömiin, itsesi ulkopuolella oleviin asioihin jotka ohjaavat ja vaikuttavat tekemisiisi, sekä valvovat sinua 24h/vrk, syytä vihjata, että olet paranoiasta tms. psyyken häiriöstä kärsivä ihminen? - Missukka
Gagarin kirjoitti:
Onko se, että oireet viittaavat mielenterveyden häiriöihin suhteellisen ilmeisesti ja sen tosiasian toteaminen haukkumista?
Jos kuka tahansa sanoo, että "En ole vuosiin itse liikuttanut jalkojani, minua syötetään letkuilla ja makaan suurimman osasta päivää vuoteessa", silloin todeta, että olet ilmeisesti halvaantunut tai vammainen. Onko ilmiselvistä oireista huolimatta syytä pelätä, että kutsuminen halvaantuneeksi tai vammaiseksi olisi loukkaavaa?
Jos kerrot, että uskot näkymättömiin, itsesi ulkopuolella oleviin asioihin jotka ohjaavat ja vaikuttavat tekemisiisi, sekä valvovat sinua 24h/vrk, syytä vihjata, että olet paranoiasta tms. psyyken häiriöstä kärsivä ihminen?"Kopioin suoraan tämän hoidokin kirjoituksen tähän."
Ei ollut haukkumista vai? Mielisairaalan asukkaaksi tituleeraamista minä kyllä pidän haukkumisena. Ehkä sinäkin jonain päivänä pidät. Toivottavasti.
- ...tietoo..
olen aina omien ajatuksieni kaltainen, olet myös
ja pahat ajatukset kietoutuvat omaan kaulaan kuin hirttosilmukka - illuminatus*
on se "jännää" ,että tällaista sontaa ateisti suoltaa toisenlaisen vakaumuksen omaavan niskaan - mutta jos arvostelu tulee lievänäkin omaan suuntaan ,niin kyseessähän on tietysti törkeä mielipidevaino ...huoh :)
- Kuk regus susej
tai sitten oikea illuminatus on hihhuloitunut yön aikana.
- Kuk regus susej
Kuk regus susej kirjoitti:
tai sitten oikea illuminatus on hihhuloitunut yön aikana.
.....kieltämättä
- Kuk_Regus_Susej
Kuk regus susej kirjoitti:
.....kieltämättä
tämä on jo toinen jonka varastat.
"käyttäisit sitä mielikuvitustasi, jos pystyt kuvittelemaan itsellesi jumalan, pystyt varmasti keksimään oman nikin."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000042629675
- Kössönöm
mutta se ei sinänsä ole sairaus. Skitsofrenia on sairaus, jota esiintyy monenlaisilla ihmisillä. Eikä liity uskonnollisuuteen oikeastaan mitenkään.
- vai sitten
moninkertaista attesoopaa ? :)
- Kössönöm
vai sitten kirjoitti:
moninkertaista attesoopaa ? :)
että skitsofrenia liittyy uskonnollisuuteen, vai mitä tarkoitit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780