Turhake miehet

seksittömyyden syy

Kun arki alkaa miehet paljastuvat joko uusavuttomiksi turhakkeiksi taikka vain omiin harrastuksiin pakeneviksi urpoiksi.
Siinä syy naisten seksihalujen vähäisyyteen kun on pieniä lapsia.
Kun itse hoitaa lasta ja huolehtii, että kaikki käytännön asiat tulevat hoidetuksi ei sitä jaksa kiinnostua seksistä miehen kanssa joka on kuin perässä vedettävä kivireki joka heittäytyy vastuusta päästäkseen helpolla taikka vain päteäkseen jotakin läpisee.

11

1039

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raatajako

Vai onko vain hyvä tekosyy kun oma ukko on käynyt liian tutuksi ja turvalliseksi? Meillä minä (mies) olen aina hoitanut lapsia, tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa, siivonnut ja pessyt pyykkiä. Lisäksi "miesten työt" eli remontit, pihatyöt, remontit ja korjaukset. Toki vaimollekin on töitä riittänyt, niitä kun kahden lapsen kanssa aina riittää. Silti tuo vaimo näyttää pitävän aina vain enemmän helppona asuinkaverina johon ei liiemmälti kiinnitä enää huomiota makuuhuoneesa eikä muuallakaan. Eivät nuo omat ponnistukseni perheemme hyväksi tietysti tilannetta huononna (enkä niitä seksiä saadakseni ole tehnyt, vaan siksi että minusta molempien tulee tehdä oma osuutensa) mutta pointtihan oli se että kotitöiden tekemistä pidetään jotenkin automaattisesti parannuskeinona parisuhteeseen ja seksielämään. Ja sitähän se ei ole jos homma ei myös muuten enää sytytä.

• Kohtalotoveri

Olisin voinut kirjoittaa sanasta sanaan saman tekstin. Noin se meilläkin tuntuu menevän.

Olen alkanut epäillä, että olen liian kiltti ja hyvä. Pitäisiköhän olla enemmän renttu-äijää, että vaimo kiinnostuisi.

• ärsyttää

Aivan sama vaikka kuinka siivoa ja hoitaa lapsia niin vaimoa ei seksi kiinnosta. Eikä se siitä näytä mihinkään muuttuvan, ilmeisesti väärä vaimo?

• minä vaan

naisena samaa mieltä.Miks muuten miehet aina ajattelee vain seksiä..??Itse naisena kaipaan yhdessä oloa.Siis ihan vaan sitä,että kotityöt tehtäisiin siinä rupatellessa ja illalla istuttais sohvalla toisista kiinni pitäen.Miks miehet ei arvosta naisiaan..??Kuvitellaan et kun teen jo kaikki kotityöt,niin mitä muuta mun pitäis vielä tehä..No arvostaa sitä kumppania,kehumalla ja ehkä joskus ihan vaan anteeks pyytämällä.Ja miehet kyllä vaan anteeksi pyydettävää kyllä löytyy.;)

• sitä läsnäoloa

ja jakamista olisi sekä ripaus alkuaikojen ihailevaa lämmittelyä seksikin kiinostaisi enemmän.
        Mutta harvemmin nainen on niin innostunut kun mies näpyttelee tietokonetta, rassaa autoa tai katselee telkkaria poissaolevana ja sitten "naps" kuin valokatkaisimesta painettuna alettaisiin seksiä harrastamaan.

• Nimetön
        sitä läsnäoloa kirjoitti:

ja jakamista olisi sekä ripaus alkuaikojen ihailevaa lämmittelyä seksikin kiinostaisi enemmän.
        Mutta harvemmin nainen on niin innostunut kun mies näpyttelee tietokonetta, rassaa autoa tai katselee telkkaria poissaolevana ja sitten "naps" kuin valokatkaisimesta painettuna alettaisiin seksiä harrastamaan.

olet aivan oikeassa.:)

• Mie-si

Miehet sitä naiset tätä.

Yhdessä oloa ja yhteisiä tekemisiä minä kyllä kaipaisin. Meillä vaimo kaipaa lähinnä omaa rauhaa ja yksin oloa. Sitten jos sitä antaa, haluaa samaa lisää. Arvosta siinä sitten ja rupattele töiden lomassa, kun toinen välttelee kontaktia.

Ja miksi miehen pitää pyydellä anteeksi? Onko miehesi käynyt vieraissa?

• Nimetön
        Mie-si kirjoitti:

Miehet sitä naiset tätä.

Yhdessä oloa ja yhteisiä tekemisiä minä kyllä kaipaisin. Meillä vaimo kaipaa lähinnä omaa rauhaa ja yksin oloa. Sitten jos sitä antaa, haluaa samaa lisää. Arvosta siinä sitten ja rupattele töiden lomassa, kun toinen välttelee kontaktia.

Ja miksi miehen pitää pyydellä anteeksi? Onko miehesi käynyt vieraissa?

kuule ei pelkoa siitä ole,mutta ihan arjessa kyllä sitä joskus voi anteeksikin sanoa.Mutta älä vaan sinä sano,jos on pelkoa että vyyhtisi alkaa paljastua.;D

• nainen 23**
        Nimetön kirjoitti:

kuule ei pelkoa siitä ole,mutta ihan arjessa kyllä sitä joskus voi anteeksikin sanoa.Mutta älä vaan sinä sano,jos on pelkoa että vyyhtisi alkaa paljastua.;D

? siis ilman syytä pitäisi pyytää anteeksi?
        oletko ihan terve?
        olen itse nainen, ja en todellakaan vaadi että mies suurinpiirtein pyytäisi anteeksi olemassaoloaan, sehän on vain naurettavaa!
        pitäisikö naisten sitten alkaa pyydellä anteeksi kuukautisten aikana, tai ihan noin muuten vaan...
        no onneksi en ole äiti, jos kerran äitiys noin pahasti pehmentää aivot, että jo olematonta pitää pyytää anteeksi.

mitä jos naiset edes YRITTÄISITTE rakastella sen miehenne kanssa, antaisitte miehen koskettaa ja halata ja suudella, saattaisitte jopa kiihottua, sen kaiken pihtaamisen keskellä.
        miksi seksistäkin on tehty riidanaihe, onko se niin kauheata, vai mikä siinä on?
        on tehty tosin tutkimuskin siitä, että mitä kauemmin "pihtaa", sitä vähempi haluttaa, eli seksihalutkin vähenevät sen myötä, kun ei rakastele.

miettikää kuinka kauhealta siitä miehestä tuntuu kun rakas vaimo ja yhteisten lasten äiti, ei ole kiinnostunut rakastelemisesta, kääntää vain selän ja valittaa taas jotain selkäkipua tai päänsärkyä, tai on taas se "älä viitti nyt, en jaksa" tekosyy.

• oletko itse
        Nimetön kirjoitti:

muistanut pyytää mieheltäsi anteeksi?Siis mitä pitäisi pyytää anteeksi,kai sinulla itselläsikin on jotain anteeksi pyydettävää...

• jees pliis

Sitten jos nainen alkaa pihdata, niin ei muuta kuin kiertoon muiden vaivoiksi ja tilalle joku nuori ja halukas B-)
      Nuoria seksi kiinnostaa aivan toiseen malliin, ja kroppakin on huomattavasti timmimpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe