olla naimassa? Ei tietenkään omaa vaimoa mutta vieraita. Eihän pettäjämies pysty tyhjällä elimellä vaimoaan enää panemaan kun muna lötköttää. Saako mies vain siemensyöksyn mutta ei orgasmia eli tyydytystä?
Eikö pettäjämies saa orgasmia kun
7
719
Vastaukset
- kyllästyttää, boring
Lopen kyllästyneenä näihin lötkymuna juttuihisi vastaan
Kun sinulla ja miehelläsi on kerran tuo tilanne että miehellä ei ota eteen sinun kanssasi, mutta toisen naisen kanssa kyllä, se johtuu vain siitä ettet kiihota häntä.
Älä yritä väenvänkällä etsiä vikaa miehestä tai siitä ettei toinen nainen kuitenkaan anna tyydytystä (epäilemäsi orgasmin puute), miehellä vain nälkä kasvaa syödessä eikä pysty enää olemaan ilman hyvää seksiä kun sitä on kerran saanut.
Ota ihan reippaasti vaan avioero ja etsi itsellesi mies jolla ei ole SINUN kanssasi tuota "lötkymuna" ongelmaa, sitten sinunkaan ei enään tarvitse elää puutteessa.- orgasmia miehen
kanssa kun sillä ei ota eteen kuin se 3 minuuttia penisrenksun kanssa.Olen kolme vuotta käyttänyt tekopenistä orgasmiin sen takia.Miksi mies kyttää minua vaikka käy muualla naimassa?
- hoh hoijaa
orgasmia miehen kirjoitti:
kanssa kun sillä ei ota eteen kuin se 3 minuuttia penisrenksun kanssa.Olen kolme vuotta käyttänyt tekopenistä orgasmiin sen takia.Miksi mies kyttää minua vaikka käy muualla naimassa?
Lopeta tuo paskan jauhanta orgasmista ja lötkömunasta! Mitä helvettiä sinä sitä lötkömunaa ja sen orgasmeita vahtaat ja ootat?! Etkö saa kova pistoolista äijää itelles petikaveriks??! Yritä edes!!! Varmasti loppuu tuo paskan jauhanta lötkömunasta kun saisit kunnolla Kovaa ja Kestävää Kiimasta pistoolias reikiis!!!!
- koska rakastun
hoh hoijaa kirjoitti:
Lopeta tuo paskan jauhanta orgasmista ja lötkömunasta! Mitä helvettiä sinä sitä lötkömunaa ja sen orgasmeita vahtaat ja ootat?! Etkö saa kova pistoolista äijää itelles petikaveriks??! Yritä edes!!! Varmasti loppuu tuo paskan jauhanta lötkömunasta kun saisit kunnolla Kovaa ja Kestävää Kiimasta pistoolias reikiis!!!!
heti kovaan munaan. Se tekee kipeää.
- ;-))))
koska rakastun kirjoitti:
heti kovaan munaan. Se tekee kipeää.
Täällä huomaa selkeesti kuinka on seksiongelmat vaikuttanu ihmisen mielenterveyteen, vahvasti.
Surullista luettavaa! - hoitoon kun sinulta
;-)))) kirjoitti:
Täällä huomaa selkeesti kuinka on seksiongelmat vaikuttanu ihmisen mielenterveyteen, vahvasti.
Surullista luettavaa!on mennyt mielenterveys lukiessasi oikeita asioita?
- ilman orgasmia
varsinkin vanhemmilla miehillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872