Eikö pettäjämies saa orgasmia kun

jatkuvasti pitää

olla naimassa? Ei tietenkään omaa vaimoa mutta vieraita. Eihän pettäjämies pysty tyhjällä elimellä vaimoaan enää panemaan kun muna lötköttää. Saako mies vain siemensyöksyn mutta ei orgasmia eli tyydytystä?

7

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästyttää, boring

Lopen kyllästyneenä näihin lötkymuna juttuihisi vastaan

Kun sinulla ja miehelläsi on kerran tuo tilanne että miehellä ei ota eteen sinun kanssasi, mutta toisen naisen kanssa kyllä, se johtuu vain siitä ettet kiihota häntä.
      Älä yritä väenvänkällä etsiä vikaa miehestä tai siitä ettei toinen nainen kuitenkaan anna tyydytystä (epäilemäsi orgasmin puute), miehellä vain nälkä kasvaa syödessä eikä pysty enää olemaan ilman hyvää seksiä kun sitä on kerran saanut.

Ota ihan reippaasti vaan avioero ja etsi itsellesi mies jolla ei ole SINUN kanssasi tuota "lötkymuna" ongelmaa, sitten sinunkaan ei enään tarvitse elää puutteessa.

• orgasmia miehen

kanssa kun sillä ei ota eteen kuin se 3 minuuttia penisrenksun kanssa.Olen kolme vuotta käyttänyt tekopenistä orgasmiin sen takia.Miksi mies kyttää minua vaikka käy muualla naimassa?

• hoh hoijaa
        orgasmia miehen kirjoitti:

kanssa kun sillä ei ota eteen kuin se 3 minuuttia penisrenksun kanssa.Olen kolme vuotta käyttänyt tekopenistä orgasmiin sen takia.Miksi mies kyttää minua vaikka käy muualla naimassa?

Lopeta tuo paskan jauhanta orgasmista ja lötkömunasta! Mitä helvettiä sinä sitä lötkömunaa ja sen orgasmeita vahtaat ja ootat?! Etkö saa kova pistoolista äijää itelles petikaveriks??! Yritä edes!!! Varmasti loppuu tuo paskan jauhanta lötkömunasta kun saisit kunnolla Kovaa ja Kestävää Kiimasta pistoolias reikiis!!!!

• koska rakastun
        hoh hoijaa kirjoitti:

Lopeta tuo paskan jauhanta orgasmista ja lötkömunasta! Mitä helvettiä sinä sitä lötkömunaa ja sen orgasmeita vahtaat ja ootat?! Etkö saa kova pistoolista äijää itelles petikaveriks??! Yritä edes!!! Varmasti loppuu tuo paskan jauhanta lötkömunasta kun saisit kunnolla Kovaa ja Kestävää Kiimasta pistoolias reikiis!!!!

heti kovaan munaan. Se tekee kipeää.

• ;-))))
        koska rakastun kirjoitti:

heti kovaan munaan. Se tekee kipeää.

Täällä huomaa selkeesti kuinka on seksiongelmat vaikuttanu ihmisen mielenterveyteen, vahvasti.
        Surullista luettavaa!

• hoitoon kun sinulta
        ;-)))) kirjoitti:

Täällä huomaa selkeesti kuinka on seksiongelmat vaikuttanu ihmisen mielenterveyteen, vahvasti.
        Surullista luettavaa!

on mennyt mielenterveys lukiessasi oikeita asioita?

• ilman orgasmia

varsinkin vanhemmilla miehillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe