Kokemuksia Hollywood Smile laserhoidosta

jennifer123

Onko kellään kokemuksia Hollywood smilen laser hampaiden valkaisuhoidosta? Onko siis tulokset hyviä? Ajattelin mennä, on kuulemma suomessa ainut klinikka jossa suoritetaan näitä valk. hoitoja...

23

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantis 88

no ei nykyään ainut oo,mutta oon käynyt 2 vuoden välein niin tulihan niistä hampaista ihan vaaleet,ainut mitä en tiedostanut etukäteen toi vihlonta,mut ei sekään nyt niin kauaa kestäny etten olis taas ens keväänä menos uudelleen.

• reija83

Myös aika helppo valkaisu oli toi xytolin valkaisuliuskat ja pysty kotona valkasemaan. www.xytol.fi

• Ei kotivalkaisuille
        reija83 kirjoitti:

Myös aika helppo valkaisu oli toi xytolin valkaisuliuskat ja pysty kotona valkasemaan. www.xytol.fi

Xytol tuhoaa hammaskiilteen. Xytol on juuri niitä kotivalkaisuita, joista kaikki hammaslääkärit varoittaa. Kun kerran olet tuhonnut Xytolilla hammaskiilteen, niin sen jälkeen näkyy vain keltainen hammasluu ja väriä ei voi enää korjata.

• ninuliini
        Ei kotivalkaisuille kirjoitti:

Xytol tuhoaa hammaskiilteen. Xytol on juuri niitä kotivalkaisuita, joista kaikki hammaslääkärit varoittaa. Kun kerran olet tuhonnut Xytolilla hammaskiilteen, niin sen jälkeen näkyy vain keltainen hammasluu ja väriä ei voi enää korjata.

Hollywood smilessä kävin viikko sitten ja vihloi hiukan,crest stripeillä tein sitä ennen ja vihloi tod paljon,no ehkä pidin vähän liian kauan.Kait sen makuasia mutta ton hoitolakäynnin jälkeen en jaksa enää ruveta ite duunaan noitten stripsien kanssa.

• kumpikampi

Kyllä helpommalla pääsee jos jaksa raahautuu tonne hoitolaan,tunti penkissä ja hymyillen ulos.Eikä maksa paljoa 250e tarjoushinta.

• Tindra

Mä olen käynyt Hollywood Smilessa valkaisussa ja ehdottomasti helpoin ja nopein ja varmasti turvallisin tapa saada valkoinen hymy. Pientä vihlontaa lukuunottamatta jäi hyvä maku suuhun kyseisestä valkaisusta.

• iau

MOi,olen käyttänyt 2 kuuria Xytolia,ei ihmeempää tulosta,kirkastumista lähinnä.Tähän kyllästyttyäni kävin Hollywood Smilessä,tulos oli tyrmäävän hyvä.Kiitos paljon.

• Hammas vuosi

Kävin noin 2 vuotta sitten Hollywood smilessä ja tulos näkyy vieläkin. Nyt ajattelin mennä uudestaan ja pyytää hiukan voimakkaampaa käsittelyä jos mahdollista?

• valko hampi

näköjään hyviä kokemuksia

• stu2

hyvä systeemi

• uteliasminna

paljonko maksaa

• Blanssu

Näyttää maksavan 179€ Syyskuun ajan

• barbarella1

Nyt on kampanja koko Joulukuun 150€

• sutsuysh

jopa on halpa tarjous, pitääkin varata heti aika

• jopihibjhvg

150 egee on tosi halpa

• Solenne

On joo, soitin sinne ja sanoivat että kyseessä on todellakin sama valkaisu kuin yleensä, mutta huomattavasti edullisemmalla tarjouksella. Jos ostaa lahjakortteja saa ne myös samaan hintaan, vaikka kampanja päättyisikin.

• Lissuliina

Kävin ja sain vielä nyt Tammikuussa saman alennuksen! Hyvä raikas tulos ja nopea palvelu ajanvarauksessa. Suosittelen!

• suosittelen

Sain todella Hollywood-smilen itselleni, ole todella tyytyväinen.

• Nnli

Haluaisin mennä valkaisuun, mutta vihlonta pelottaa.

• kirkashymy

Olen tyytväinen käyttäjä

• jyjueuy

Onko tarjous vielä voimassa ??

• ljlfl

Kävi ja olen tyytyväinen.

• Reija karies

Kävin Hollywood Smile valkaisussa. Minulle kerrottiin kahdesta vaihtoehdosta, toinen on täysi valkaisu 250€ eli ihan sitä itseään, jossa hampaat vaalennetaan kunnes ne on vaaleat. Toinen on kevyt vaalennus 99€, sopii niille joilla on jo tehty vaalennus aikaisemmin mutta pitäisi saada pientä tehostusta. Otin tietty sen kunnon valkaisun, sillä hampaitani ei oltu käsitelty aikaisemmin. Olen todella tyytyväinen tulokseen ja voin unohtaa surffailut ulkomaisilla netti sivuilla. Aikaa meni noin tunti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe