Onko kellään kokemuksia Hollywood smilen laser hampaiden valkaisuhoidosta? Onko siis tulokset hyviä? Ajattelin mennä, on kuulemma suomessa ainut klinikka jossa suoritetaan näitä valk. hoitoja...
Kokemuksia Hollywood Smile laserhoidosta
23
697
Vastaukset
- kantis 88
no ei nykyään ainut oo,mutta oon käynyt 2 vuoden välein niin tulihan niistä hampaista ihan vaaleet,ainut mitä en tiedostanut etukäteen toi vihlonta,mut ei sekään nyt niin kauaa kestäny etten olis taas ens keväänä menos uudelleen.
- reija83
Myös aika helppo valkaisu oli toi xytolin valkaisuliuskat ja pysty kotona valkasemaan. www.xytol.fi
- Ei kotivalkaisuille
reija83 kirjoitti:
Myös aika helppo valkaisu oli toi xytolin valkaisuliuskat ja pysty kotona valkasemaan. www.xytol.fi
Xytol tuhoaa hammaskiilteen. Xytol on juuri niitä kotivalkaisuita, joista kaikki hammaslääkärit varoittaa. Kun kerran olet tuhonnut Xytolilla hammaskiilteen, niin sen jälkeen näkyy vain keltainen hammasluu ja väriä ei voi enää korjata.
- ninuliini
Ei kotivalkaisuille kirjoitti:
Xytol tuhoaa hammaskiilteen. Xytol on juuri niitä kotivalkaisuita, joista kaikki hammaslääkärit varoittaa. Kun kerran olet tuhonnut Xytolilla hammaskiilteen, niin sen jälkeen näkyy vain keltainen hammasluu ja väriä ei voi enää korjata.
Hollywood smilessä kävin viikko sitten ja vihloi hiukan,crest stripeillä tein sitä ennen ja vihloi tod paljon,no ehkä pidin vähän liian kauan.Kait sen makuasia mutta ton hoitolakäynnin jälkeen en jaksa enää ruveta ite duunaan noitten stripsien kanssa.
- kumpikampi
Kyllä helpommalla pääsee jos jaksa raahautuu tonne hoitolaan,tunti penkissä ja hymyillen ulos.Eikä maksa paljoa 250e tarjoushinta.
- Tindra
Mä olen käynyt Hollywood Smilessa valkaisussa ja ehdottomasti helpoin ja nopein ja varmasti turvallisin tapa saada valkoinen hymy. Pientä vihlontaa lukuunottamatta jäi hyvä maku suuhun kyseisestä valkaisusta.
- iau
MOi,olen käyttänyt 2 kuuria Xytolia,ei ihmeempää tulosta,kirkastumista lähinnä.Tähän kyllästyttyäni kävin Hollywood Smilessä,tulos oli tyrmäävän hyvä.Kiitos paljon.
- Hammas vuosi
Kävin noin 2 vuotta sitten Hollywood smilessä ja tulos näkyy vieläkin. Nyt ajattelin mennä uudestaan ja pyytää hiukan voimakkaampaa käsittelyä jos mahdollista?
- valko hampi
näköjään hyviä kokemuksia
- stu2
hyvä systeemi
- uteliasminna
paljonko maksaa
- Blanssu
Näyttää maksavan 179€ Syyskuun ajan
- barbarella1
Nyt on kampanja koko Joulukuun 150€
- sutsuysh
jopa on halpa tarjous, pitääkin varata heti aika
- jopihibjhvg
150 egee on tosi halpa
- Solenne
On joo, soitin sinne ja sanoivat että kyseessä on todellakin sama valkaisu kuin yleensä, mutta huomattavasti edullisemmalla tarjouksella. Jos ostaa lahjakortteja saa ne myös samaan hintaan, vaikka kampanja päättyisikin.
- Lissuliina
Kävin ja sain vielä nyt Tammikuussa saman alennuksen! Hyvä raikas tulos ja nopea palvelu ajanvarauksessa. Suosittelen!
- suosittelen
Sain todella Hollywood-smilen itselleni, ole todella tyytyväinen.
- Nnli
Haluaisin mennä valkaisuun, mutta vihlonta pelottaa.
- kirkashymy
Olen tyytväinen käyttäjä
- jyjueuy
Onko tarjous vielä voimassa ??
- ljlfl
Kävi ja olen tyytyväinen.
- Reija karies
Kävin Hollywood Smile valkaisussa. Minulle kerrottiin kahdesta vaihtoehdosta, toinen on täysi valkaisu 250€ eli ihan sitä itseään, jossa hampaat vaalennetaan kunnes ne on vaaleat. Toinen on kevyt vaalennus 99€, sopii niille joilla on jo tehty vaalennus aikaisemmin mutta pitäisi saada pientä tehostusta. Otin tietty sen kunnon valkaisun, sillä hampaitani ei oltu käsitelty aikaisemmin. Olen todella tyytyväinen tulokseen ja voin unohtaa surffailut ulkomaisilla netti sivuilla. Aikaa meni noin tunti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904