Täysin perseestä

zisel

toikin The Unborn- leffa. Olis sekin pitänyt arvata >:(

Kyseessä siis tämä: http://www.finnkino.fi/movie/2696

Näin tv:ssä mainoksen ja aattelin että "no nyt on tosi hyvä leffa"... ja paskat. Leffan tarkotus oli saada uusia kykyjä (eniten ilmeisesti nainen pääosassa) esille sekä matkia 70-luvun Manaaja- leffaa. Vaikkei Manaajaa olis nähnytkään niin toi leffa on silti paska. Joo, siihen oli Gary Oldman tullut mukaan varmaan jollain ruokatauollaan vetää äkkiä pienen roolin että saadaan joku tutumpi nimi leffaan mukaan. Blööööh, älkää ainakaan rahojanne laittako senttiäkään tollaseen!

Ja BTW, leffassa vilahtaa myös mies joka on mielestäni yks maailman seksikkäimmistä jostain ihmeen syystä:

http://4.bp.blogspot.com/_YUUAn5bgpwo/R-8hL8Hn3RI/AAAAAAAABf4/neleBzoxPDw/s400/remarrichardwright.jpg

Jep, Sinkkuelämää sarjassa esiintynyt ;)

10

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet näemmä kunnostautunut

Katsot kerrankin ikäisellesi sopivaa materiaalia.

• zisel

vainooksä mua? Vai onko täällä useempi puska joka ottaa jokaiseen avaukseen jonka teen, puheeksi mun iän?

• kiusia
        zisel kirjoitti:

vainooksä mua? Vai onko täällä useempi puska joka ottaa jokaiseen avaukseen jonka teen, puheeksi mun iän?

ja enpäs kerro...hehe heh...

• zisel
        kiusia kirjoitti:

ja enpäs kerro...hehe heh...

sitten kun alat "kiusii" koska vielä ei tunnu missään :P

• ...
        zisel kirjoitti:

sitten kun alat "kiusii" koska vielä ei tunnu missään :P

Ei ole tarkoituskaan pahoittaa nuorta ja haurasta mieltäsi ;) Lopetan tällä kertaa tähän niin tulee jotain tolkkua tähän viestiketjuun.

• -today-

eihän jännitä liikaa?

• zisel

että otat paljon tyynyjä ja peiton johon voit piiloutua kun tulee jänniä kohtia siinä. Joo, se on ihan hirvee XD

Katoin jotain leffaa.... tais olla Ringu (tää japanilainen versio). Mua pelotti niin paljon että halusin lopettaa sen katselun mutten uskaltanut kävellä telkkarin luo ja sammuttaa sitä joten se vaan pyöri ja pyöri siinä loppuun saakka :D Tv:n kaukosäädin oli, ja on edelleen rikki.

• -today-
        zisel kirjoitti:

että otat paljon tyynyjä ja peiton johon voit piiloutua kun tulee jänniä kohtia siinä. Joo, se on ihan hirvee XD

Katoin jotain leffaa.... tais olla Ringu (tää japanilainen versio). Mua pelotti niin paljon että halusin lopettaa sen katselun mutten uskaltanut kävellä telkkarin luo ja sammuttaa sitä joten se vaan pyöri ja pyöri siinä loppuun saakka :D Tv:n kaukosäädin oli, ja on edelleen rikki.

jo nyt! Ehkä mä en avaa toosaa ennenku huomenna tulee Hannah Montana. Se on mun lemppari, mul on taustakuvanakin se.

• Gemini.

Koska "Scary Movie" ja "Mies ja Alaston Ase" leffat sopii paremmin sun kaltaiselle ja älykkyysosamäärän omaavalle tyttöselle.

• zisel

unborn- leffan tuottajat hyökkäsi tänne puolustamaan epäonnistunutta leffaa johon rahat meni kaivon pohjalle :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe