Mä sain synttärilahjaksi kalusalkun, siinä oli kamalasti hienoja työkaluja. Mä pyysin vasaraa, ja sain koko pakin.
Heti tuli ongelma, pyyhkijän sulka lensi huithelvettiin ja sulanpidikkeen ruuvit oli jämähtäny niille sijoilleen.
No ei hätää, kalusalkussa oli meisseleitä, ihanan punasia, niissä lukee 1000 w. Vähänkö ne olis tehokkaita, mä tuumasin ja laiton meisselin töihin.
Paskanmarjat, ei edes tehomeisseli auttanut. Tartti sitten soittaa tutulle miehelle ja sanoa että nyt tarvittais sun poraas.
No auttohan se, poras niin että pora savus, puhki koko ruuvinreijän ja laitto vielä uuden pidikkeen ja sulan.
Se on muuten iso huijaus, myydä työkalusalkkua, jossa on sellasia tehomeisseleitä, jotka on ihan surkeita. Mä soitankuluttajanvalistus lautakuntaan, takuulla.
Tuhannen woltin meisselille töitä
21
532
Vastaukset
- ostettu
robinhoodista
- hilda-hymy
ne oli jotain Saksalaisia, onkohan se robinhood siellä...
- Alien-8
sai hurja-hilda;))
Mitä me tästä opimme?Minä ainakin pidän takakontissa aina vasaraa sorkkarautaa ja rautalankaa.Ne ovat tehokkaimmat yleistyökalut niin pieniin kuin suurempiinkin vikoihin.Ruuvimeisselit ovat vain turhaa hienostelua..- hilda-hymy
oli siellä jotain hyödyllisäkin, kuten se vasara, ja niittari, jolla mä saan niitattua uudet päälliset tuoliin.
Ja sitten sellasia ihmeellisiä vääntimiä, jotka on onttoja keskeltä, ne tuupataan sellaseen varteen. No kai mä niille käyttöä keksin.
Toi rautalanka oli hyvä, täytyy muistaa ostaa. - Alien-8
hilda-hymy kirjoitti:
oli siellä jotain hyödyllisäkin, kuten se vasara, ja niittari, jolla mä saan niitattua uudet päälliset tuoliin.
Ja sitten sellasia ihmeellisiä vääntimiä, jotka on onttoja keskeltä, ne tuupataan sellaseen varteen. No kai mä niille käyttöä keksin.
Toi rautalanka oli hyvä, täytyy muistaa ostaa.pikkuhiljaa vempeleitten ominaisuuksiin.Työkalupakki on monenkin naisen mielestä täynnä ihan outoa tavaraa:)
- hilda-hymy
Alien-8 kirjoitti:
pikkuhiljaa vempeleitten ominaisuuksiin.Työkalupakki on monenkin naisen mielestä täynnä ihan outoa tavaraa:)
ihan oikeassa, tosi outoja juttuja, mutta mielenkiintosia.
Mutta se vasara on vaarallinen, sillä saa peukkuna kipeeksi, tarttee peukkusuojan...
Tässähän se taas nähdään, jotkut mainostaa kalujaan ja antavat niille hienoja nimiä, mutta loppujenlopuksi niillä ei tee mitään...
Hyviä kaluja ei tarvitse mainostaa, hyvät kalut löytävät lopulta tiensä jokaisen laatutietoisen kalupakkiin...
*tuumaa mörri...* :•)- hilda-hymy
vielä, punanen tehomeisseli, mä teen niistä kukkakeppejä keäkukille....
hilda-hymy kirjoitti:
vielä, punanen tehomeisseli, mä teen niistä kukkakeppejä keäkukille....
paljon mainostetuista kaluista ei ole kukkapenkissäkään iloa herkälle Mimosalle, saati sitten terhakalle Orvokille...
- hilda-hymy
Mörrimöykky11 kirjoitti:
paljon mainostetuista kaluista ei ole kukkapenkissäkään iloa herkälle Mimosalle, saati sitten terhakalle Orvokille...
varmaan sästää ne, kai joskus tulee sellanen ihan löysä ruuvi vastaan, johon tehomeisseli on omiaan.
- Vilma.
eipä se oo naurun asia.......
- hilda-hymy
juttu, että hymy ja huumori auttaa, kun pikkusen tökkii...
- i-v atte
mitä tää työkalujuttu sai aikaan, ku tein alotuksen aatoksissani tonne:)
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000042620862- hilda-hymy
anteeks nyt, mutta mä repesin nauruun.....
- i-v atte
hilda-hymy kirjoitti:
anteeks nyt, mutta mä repesin nauruun.....
luulin olevani autoilu palstalla ja vaihdoin huuhaalle tekeen alotuksen, mut se menikin toisinpäin:)
- hilda-hymy
i-v atte kirjoitti:
luulin olevani autoilu palstalla ja vaihdoin huuhaalle tekeen alotuksen, mut se menikin toisinpäin:)
palsta tarttee vähän kevennystä kanssa. Täytyy käydä vilkuilemassa siellä....
*****kikattaa******
- ilmassa,
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1666797
Salamat löivät ja rakeita tuli taivaan täydeltä. Salama iski joko rakennukseen tai sen läheisyyteen niin rajusti, että jakorasioista olivat kannet lentäneet ja sähköjohtoja oli sulanut, vt. palomestari Kari Kähkönen kuvailee...
Vai meni hildalta hermot,siitä toikin varmaan johtu.- hilda-hymy
että tuli sanottua muutama tehokas taikasana, ja yks tahomeisseli lensi tosikovaa jonnekkin, löytäjä saa pitää.
- korjausmies
hilda-hymy kirjoitti:
että tuli sanottua muutama tehokas taikasana, ja yks tahomeisseli lensi tosikovaa jonnekkin, löytäjä saa pitää.
Ei naiset näköjään ymmärrä näistä korjaushomista hölkkäsen pöläystä.Aina kun aletaan korjaamaan jotain esimerkiks kännykkää ,kelloa tai jotain muuta elektroonista laitetta tarvitaan asennuslekaa sillä kun kerran iskee napakasti niin asia on kunnossa sen jälkeen ei tarvi korjailla enään.
- heheeee
DDDDDDDDDDDDD
- Toni_Tampere
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=12847.htm&tuote=12847&ryhmaid=150
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=20717.htm&tuote=20717&ryhmaid=158
Tuosta meisselin varresta tukevasti kiinni ja tuon iskumeisselin kärki ruuvin uraan ja sitten vasaralla lyöt meisselin perään niin se tiukkaantuu ruuviin ja samalla pyöräyttää ruuvia auki kun olet sen säätörenkaasta suunnan valinnut, samalla lähtee jäätkin tuulilasista ihan varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861