Tuhannen woltin meisselille töitä

hilda-hymy

Mä sain synttärilahjaksi kalusalkun, siinä oli kamalasti hienoja työkaluja. Mä pyysin vasaraa, ja sain koko pakin.

Heti tuli ongelma, pyyhkijän sulka lensi huithelvettiin ja sulanpidikkeen ruuvit oli jämähtäny niille sijoilleen.

No ei hätää, kalusalkussa oli meisseleitä, ihanan punasia, niissä lukee 1000 w. Vähänkö ne olis tehokkaita, mä tuumasin ja laiton meisselin töihin.

Paskanmarjat, ei edes tehomeisseli auttanut. Tartti sitten soittaa tutulle miehelle ja sanoa että nyt tarvittais sun poraas.
No auttohan se, poras niin että pora savus, puhki koko ruuvinreijän ja laitto vielä uuden pidikkeen ja sulan.

Se on muuten iso huijaus, myydä työkalusalkkua, jossa on sellasia tehomeisseleitä, jotka on ihan surkeita. Mä soitankuluttajanvalistus lautakuntaan, takuulla.

21

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostettu

robinhoodista

• hilda-hymy

ne oli jotain Saksalaisia, onkohan se robinhood siellä...

• Alien-8

sai hurja-hilda;))

Mitä me tästä opimme?Minä ainakin pidän takakontissa aina vasaraa sorkkarautaa ja rautalankaa.Ne ovat tehokkaimmat yleistyökalut niin pieniin kuin suurempiinkin vikoihin.Ruuvimeisselit ovat vain turhaa hienostelua..

• hilda-hymy

oli siellä jotain hyödyllisäkin, kuten se vasara, ja niittari, jolla mä saan niitattua uudet päälliset tuoliin.

Ja sitten sellasia ihmeellisiä vääntimiä, jotka on onttoja keskeltä, ne tuupataan sellaseen varteen. No kai mä niille käyttöä keksin.

Toi rautalanka oli hyvä, täytyy muistaa ostaa.

• Alien-8
        hilda-hymy kirjoitti:

oli siellä jotain hyödyllisäkin, kuten se vasara, ja niittari, jolla mä saan niitattua uudet päälliset tuoliin.

Ja sitten sellasia ihmeellisiä vääntimiä, jotka on onttoja keskeltä, ne tuupataan sellaseen varteen. No kai mä niille käyttöä keksin.

Toi rautalanka oli hyvä, täytyy muistaa ostaa.

pikkuhiljaa vempeleitten ominaisuuksiin.Työkalupakki on monenkin naisen mielestä täynnä ihan outoa tavaraa:)

• hilda-hymy
        Alien-8 kirjoitti:

pikkuhiljaa vempeleitten ominaisuuksiin.Työkalupakki on monenkin naisen mielestä täynnä ihan outoa tavaraa:)

ihan oikeassa, tosi outoja juttuja, mutta mielenkiintosia.

Mutta se vasara on vaarallinen, sillä saa peukkuna kipeeksi, tarttee peukkusuojan...

• Tässähän se taas nähdään, jotkut mainostaa kalujaan ja antavat niille hienoja nimiä, mutta loppujenlopuksi niillä ei tee mitään...

Hyviä kaluja ei tarvitse mainostaa, hyvät kalut löytävät lopulta tiensä jokaisen laatutietoisen kalupakkiin...

*tuumaa mörri...* :•)

• hilda-hymy

vielä, punanen tehomeisseli, mä teen niistä kukkakeppejä keäkukille....

• hilda-hymy kirjoitti:

vielä, punanen tehomeisseli, mä teen niistä kukkakeppejä keäkukille....

paljon mainostetuista kaluista ei ole kukkapenkissäkään iloa herkälle Mimosalle, saati sitten terhakalle Orvokille...

• hilda-hymy
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

paljon mainostetuista kaluista ei ole kukkapenkissäkään iloa herkälle Mimosalle, saati sitten terhakalle Orvokille...

varmaan sästää ne, kai joskus tulee sellanen ihan löysä ruuvi vastaan, johon tehomeisseli on omiaan.

• Vilma.

eipä se oo naurun asia.......

• hilda-hymy

juttu, että hymy ja huumori auttaa, kun pikkusen tökkii...

• i-v atte
      • hilda-hymy

anteeks nyt, mutta mä repesin nauruun.....

• i-v atte
        hilda-hymy kirjoitti:

anteeks nyt, mutta mä repesin nauruun.....

luulin olevani autoilu palstalla ja vaihdoin huuhaalle tekeen alotuksen, mut se menikin toisinpäin:)

• hilda-hymy
        i-v atte kirjoitti:

luulin olevani autoilu palstalla ja vaihdoin huuhaalle tekeen alotuksen, mut se menikin toisinpäin:)

palsta tarttee vähän kevennystä kanssa. Täytyy käydä vilkuilemassa siellä....

*****kikattaa******

• ilmassa,

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1666797
      Salamat löivät ja rakeita tuli taivaan täydeltä. Salama iski joko rakennukseen tai sen läheisyyteen niin rajusti, että jakorasioista olivat kannet lentäneet ja sähköjohtoja oli sulanut, vt. palomestari Kari Kähkönen kuvailee...

Vai meni hildalta hermot,siitä toikin varmaan johtu.

• hilda-hymy

että tuli sanottua muutama tehokas taikasana, ja yks tahomeisseli lensi tosikovaa jonnekkin, löytäjä saa pitää.

• korjausmies
        hilda-hymy kirjoitti:

että tuli sanottua muutama tehokas taikasana, ja yks tahomeisseli lensi tosikovaa jonnekkin, löytäjä saa pitää.

Ei naiset näköjään ymmärrä näistä korjaushomista hölkkäsen pöläystä.Aina kun aletaan korjaamaan jotain esimerkiks kännykkää ,kelloa tai jotain muuta elektroonista laitetta tarvitaan asennuslekaa sillä kun kerran iskee napakasti niin asia on kunnossa sen jälkeen ei tarvi korjailla enään.

• heheeee

DDDDDDDDDDDDD

• Toni_Tampere

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=12847.htm&tuote=12847&ryhmaid=150

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=20717.htm&tuote=20717&ryhmaid=158

Tuosta meisselin varresta tukevasti kiinni ja tuon iskumeisselin kärki ruuvin uraan ja sitten vasaralla lyöt meisselin perään niin se tiukkaantuu ruuviin ja samalla pyöräyttää ruuvia auki kun olet sen säätörenkaasta suunnan valinnut, samalla lähtee jäätkin tuulilasista ihan varmasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      248
      2831
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      3
      1584
    3. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1164
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1141
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1012
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      64
      974
    8. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      132
      868
    10. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      861
    Aihe