Ystävyys vie niin paljon aikaa ettei ole aikaa mihinkään muuhun. Kaikenlaista mielenkiintoista tekemistä olisi vaikka kuinka paljon, mutta ei ehdi. Koko ajan pitää olla ystävien tavoitettavissa ja lähteä ties mihin heidän kanssaan, ei voi kieltäytyä mistään. Kuinka olette järjestäneet elämänne, että ehditte tehdä myöskin omia asioita. En voi myöskään hylätä ystäviä, koska sosiaalielämän status kärsisi.
Mielin kielin ystävyyden vuoksi
3
445
Vastaukset
- jasu,-
Minä olen tinkinyt siivoamisessa. Kämppä on aika sotkunen, kun ei ole tullut siivottua puoleen vuoteen.
- qwerty123456
Suihkussa käynti vie ihan turhaan aikaa, samoin kaikki kotityöt. Itseasiassa kotona ei tarvitse käydä ollenkaan. Ethän vain pidä yhteyttä lapsuudenperheeseesi? Mokomat ajanryöstäjät saattavat keksiä vaikka mitä pitääkseen sinut erossa tärkeämmistä ihmisistä. Parisuhde kannattaa katkaista saman tien, senkin ajan voi viettää ystävien kanssa.
Itse en suostu luopumaan mistään ystävien takia. Jos joku suuttuu siitä etten suostu käskettäessä juoksemaan heidän seuraneidikseen, niin voivoi. Parempia löytyy aina. - PRKL!
Esimerkiksi kun kieltäytyy ottamatta kun tajotaan, niin heti ollaa vittuilemassa, eikö seura kelpaa, jätkä on sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867