Selittäkää kiitos

fhöaqhd

Olen ollut kuurilla nois 2 kuukautta ja mua ihmetyttää seuraava asia. Liikun 5 kertaa viikossa ja syö terveellisesti. Paino on tippunut noin 0,5 kiloa per viikko. Olen kahtee eri otteeseen ollut viikon liikkumatta(erinäisistä syistä) ja kummallakin kerralla paino on tippunut 1 kilon per viikko. Tuntuu siltä, että mitä enemmän liikun, sitä vähemmän paino putoaa, vaikka ruokailussa ei ole eroa.
Eli tässä vielä mun viikon liikkumiset:

ma Kävelylenkki 40min crosstraining 30
ti crosstraining 40 min
ke tehokiinteytysjumppa 60min
to lepo
pe kävely 40min
la kävely 40min crosstraining 30min
su lepo

olis kiva jos joku voisi selittää....vähän ihmetyttää....

6

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahikaisella

samaa oon mieki pohtinu..sillonko liikkuu ja välttelee herkkuja niin ei paino meinaa puota ja sillon ko ei liiku ja herkuttelee niin paino senku vaan putoaa..

• niin paljon

liikuntaa että lihasmassasi kiinteytyy ja paino saattaa nousta. suosittelisin seuraamaan ainoastaan mittoja. vyötärö kapein kohta, vyötärön levein kohta, lantio, rinnan ympärys, reiden ympärys.. missä sitä ylimääräistä sitten onkin. mitä väliä painolla jos kroppa kuitenkin kiinteytyy tai kapenee?

• fhöaqhd

Mulla on kuitenkin aika reilusti tota ylipainoa 77/164, et luulis painonkin tippuvan. Mut täytyy kai kaivaa mittanauha esiin.
        Kiitos vastauksistanne.

• Riisikakku
        fhöaqhd kirjoitti:

Mulla on kuitenkin aika reilusti tota ylipainoa 77/164, et luulis painonkin tippuvan. Mut täytyy kai kaivaa mittanauha esiin.
        Kiitos vastauksistanne.

Itselläni on sama juttu, raskasta liikuntaa seuraavana päivänä olo on hieman kankea ja painoa on yleensä vähintään 1kilo lisää. Johtunee ilmeisesti nesteen kerääntymisestä lihakseen rasituksen jälkeen kun lihas on hieman saanut mikrotraumoja (joka on siis hyvä, tarkoittaa, että lihas kasvaa).

Kuten aikaisemmin sanottiin, käytä mittanauhaa tai punnitse itsesi vapaapäivien jälkeen.

• Saarz

Saattaa olla niin, että syöt liikkumiseen nahden liian vähän. Keho pitää väen väkisin kiinni kiloista. Kokeile viikko hieman reilummalla ruualla. Toisaalta tuo puolen kilon viikkopudotus on vallan mainio. Hitaasti tiputtaessa paino pysyy helpommin poissa.
      Muutenkin laihtuessa välillä on jumitusvaiheita. Sinnikkäällä asenteella kilot lopulta taas alkavat laskea.

• myös...

Olen laihduttanut nyt viitisen viikkoa, tosin tällä viikolla olen repsahtanut erittäin pahasti flunssan myötä. Ennen tätä viikkoa harrastin 45-60min kestoista liikuntaa 3-4 kertaan viikossa, söin kevyemmin (vähemmän leipää ja vaalea leipä kokonaan pois, puuroa aamuisin, enemmän proteiineja, lautasmallin mukaisia aterioita, herkkupäivä 1-2 kertaa viikossa). Paino tippui n. 3,5-4kg.

Nyt tällä viikolla olen maannut kotona ja mässäillyt. Olen syönyt pullaa, hakenut 2-3 kertaa irtokarkkeja, syönyt suklaata. Mennyt tuo makean syöminen ihan överiksi. Muuten olen jatkanut ihan samalla linjalla "tavallisen" ruuan suhteen. Ja painoa on tippunut lähes kilo. Mielenkiintoista. No ensi viikolla alkaa taas kuntoilu ja ei mässätä makealla enää niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe