Tapasin ihanan miehen, joka tosin oli vielä naimisissa, mutta kuulemma ero vireillä ja kaikki sovittu selväksi eroon liittyen vaimon kanssa. Mies alkoi pommittaa minua ja pikkuhiljaa sulin, ihastuin ja kait rakastuinkin. Mies pyyteli minua jatkuvasti syömään ja elokuviin, kuvittelin kaiken olevan selvää hänen ja vaimon välillä. Kunnes eräänä iltana sain tekstiviestin hänen vaimoltaan: jätä mieheni rauhaan. Siis minä? Mies oli se, joka ei antanut minun olla rauhassa.
Typerää typerää valhetta mieheltä, pelkkää jännityksen etsintää, kun saalis (minä) oli käynyt pyydykseen, sitä sopi siirtyä eteenpäin, tai vaikka turvallisen vaimon kylkeen takaisin.
Kolmen viikon hiljaisuuden jälkeen viestitin miehelle ja kysyin missä mennään. Hän vastasi, että haluaa nyt olla yksin ja selvitellä eroa.
Kyllä mä tiedän, että olin tyhmä ja sinisilmäinen, mutta MIKSI, siis MIKSI miehet tekevät noin? Onko pakko muuttua kyyniseksi ja epäluuloiseksi, että pärjää näillä hulluilla ihmissuhdemarkkinoilla.
Petturimiehet
4
556
Vastaukset
- sääliksi käy
Eikö se nyt jo ala tulla selväks, kun näitäkin palstoja lukee, kuuntelee ihmisten tarinoita ja kattelee ympärilleen?!
Ainaha se noin menee!Aina ollaan niin kovasti eroamassa, rakastuneita että. Vaikka olis aikomus ihan oikeastikin erota niin kivahan se on se on kahden eri naisen väliä valssata ja vertailla niiden hyviä ja huonoja puolia. Yhdessä on hyvää se, toisessa tuo.Valinta eikun vaikeutuu, ja lopulta se luuserimies ei uskalla hievahtaa minnekään vanhan luotetun vaimokullan vierestä. - ei kyyninen nainen
nimessä.
- ulriikka
Ole onnellinen, jos pääsit hänestä eroon ajoissa.
Minä tuhlasin 5 vuotta valehtelevan,pettävän sian elättämiseen. Hän esitti rakastunutta ja jopa meni kihloihin kanssani, kunhan ensin sai eron (piti olla eronnut, kun tutustuimme). Nyt sitten ex-vaimon luo takaisin. Mikään muu minua ei suututa kuin se, että tuhlasin rahaa mokomaan huijariin. Vanha vaimo luulee saaneensa onnen päivät, mutta olen varma, että hänelle pettymys tulee olemaan vielä karvaampi. Mulle on tehty melkein sama. Mies oli minun perässäni, vietteli, puhui sulosanoin, kunnes luonnollisesti rakastuin. En kestänyt enää kun mitään ei tapahtunut ja raskain sydämin jätin hänet. Silti edelleen kaipaan.
Hän huijasi minua ja särki sydämeni.
Nyt tuntuu, että ei enää koskaan...
Miten mies pystyy tällaiseen kaksoiselämään ja sepittelemään kuinka meistä tulee hyvää ja silti hän aina palasi naisensa luokse?
En ymmärrä. Hän ei ota mitään vastuuta eikä tajua aiheuttamaansa kärsimystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984