kyllä olinkin ansainnut palkankorotuksen.ja vielä juuri ennen yleiskorotusta. nyt tulen toimeen.
Sain lisää liksaa 2400>>2550
6
3467
Vastaukset
- onnittelija!
Onneksi olkoon, palkankorotukset ovat aina mukavia!
- öööööööööö
Saatko muuten nyt KÄTEEN enemmän vai vähemmän?
- toimeen
Itsellä jää 2500 käteen ja ei meinaa pärjätä.
- nytten
ihmeessä niitä sun menoja. ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot. teet hyvän säästö/karsimis-suunnitelman!
- jep , jep
nytten kirjoitti:
ihmeessä niitä sun menoja. ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot. teet hyvän säästö/karsimis-suunnitelman!
Tiistaina tuli ilmoitus että 595/kk lisää :)
- tuurijuoppo222
Tuli täsmälleen samat, eli samaan palkkaan sama korotus. Odotin vähemmän, kun taantuma ja kaikki - mutta tuo n. 6,5% on oikeasti hyvä korotus. Olen nöyrästi tyytyväinen, moni ei saa korotuksia lainkaan, toiset jopa lomitetaan tai palkkaa yritetään laskea. Tätä viestiä lukuunottamatta, olen kertonut korotuksestani vain muijalle, sen verran vaatimaton olen, ja pitääkin olla näinä aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984