kyllä olinkin ansainnut palkankorotuksen.ja vielä juuri ennen yleiskorotusta. nyt tulen toimeen.
Sain lisää liksaa 2400>>2550
6
3471
Vastaukset
- onnittelija!
Onneksi olkoon, palkankorotukset ovat aina mukavia!
- öööööööööö
Saatko muuten nyt KÄTEEN enemmän vai vähemmän?
- toimeen
Itsellä jää 2500 käteen ja ei meinaa pärjätä.
- nytten
ihmeessä niitä sun menoja. ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot. teet hyvän säästö/karsimis-suunnitelman!
- jep , jep
nytten kirjoitti:
ihmeessä niitä sun menoja. ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot. teet hyvän säästö/karsimis-suunnitelman!
Tiistaina tuli ilmoitus että 595/kk lisää :)
- tuurijuoppo222
Tuli täsmälleen samat, eli samaan palkkaan sama korotus. Odotin vähemmän, kun taantuma ja kaikki - mutta tuo n. 6,5% on oikeasti hyvä korotus. Olen nöyrästi tyytyväinen, moni ei saa korotuksia lainkaan, toiset jopa lomitetaan tai palkkaa yritetään laskea. Tätä viestiä lukuunottamatta, olen kertonut korotuksestani vain muijalle, sen verran vaatimaton olen, ja pitääkin olla näinä aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398