Miks teillä on nii hävettävän paskasia kuratraktoreita, onks vaikee pestä kattoo ku niin korkeita! En ajais enää 2000-luvulla, russat ajelee vaan enää sellasil.
Likasii Jeepejä, peskää!
4
878
Vastaukset
- Jeepman
Tuossa useampi onkin ihmetellyt koko aloitusta...niin että mitkä russat je Jeepet.
Ensinnäkin jos tarkoitat yleisesti maastureita kirjoitat tietenkin pienellä eli jeeppi, Jeep kirjoitettuna ISOLLA alkukirjaimella tarkoittaa vain yhtä automerkkiä.
Russaa nyt en yritä edes arvailla, olisko kyseessä joku rusakon kaukainen serkku tai kenties citykanin klooni.
Syy miksi maasturit saattaa välistä olla likaisia on se että paskaisuus on joskus vapaa- ajan harrastusten tai työtehtävien merkki...silloin kun ajetaan vielä siitä eteenpäin mihin vajaavetoinen jää parkkiin.
Toisaalta viittasit autojen kattojen paskaisuuteen...ihan vaan tuumin että oletkohan nyt kuitenkaan vielä niin pitkä että yltät sitä Jeepen kattoa edes näkemään, painu kasvamaan ;)- Russakot
Torakoitahan sanotaan russakoiksi, mutta itse olen yleensä kuullut sen vain monikossa, ehkä sitä jossain landella käytetään myös yksikkömuodossa.
- Jeepin maasturi
ja aina ihan paskassa ei pese koskaan. Sellasii ne Jeep miehet on...
- Matti 69
ole väliä (Jeep konkassa), mutta kun AIV tai paskakaivo ajoja tekee niin rapa roiskuu..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862