Ekat treffit^.^

=)ASD=)SA=

Oon ny pari viikkoo tutustunu yhtee tyttöö jonka bongasin gallerias ja mesetelly ny sen kaa siitä lähtien. Ollaa kaikest ja molempii kiinnostais tavatakkin tässä parin viikon päästä.

Ongelmaksi tulee siinä etten oo enne ollu treffeil ja pelottaa ajatus et jos tulee niit hiljasii hetkii ni se saa olonsa kiusaantuneeks:(. Mitä niitte hiljasten hetkie varalle sit voi keksii? Ja kyl ny haluisin tietää ylipäänsä mitä ekoil treffeil VOI puhua ja mistä EI.

Kiitos jos joku viittii vastata=)

4

1300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

Olette ilmeisesti aika nuoria... itse olen tänään menossa (taas kerran) ekoille treffeille, ilmeisesti jopa kaksille, toiset iltpäivällä ja toiset illalla... ei enää jaksa jännittää. Olen treffeillä sellainen kuin olen, ellei se toista miellytä, emme ole sopivat toisillemme ja se siitä.

Hiljainen hetki ei haittaa, ei sitä koko ajan tarvi olla äänessä. Kysele tytön opiskelusta/työstä/harrastuksista ym, muista, että jokainen haluaa puhua itsestään, Kysele, tykkääkö matkustella ja missä on käynyt, musiikista, elokuvista, telkkaohjelmista...

Älä kerro vatsasi toiminnasta, kuten eräs mies ekätreffeillä, se oli aika turn-off.

• kahdet

ensitreffit buukattu samalle illalle, niin sitä pitää! Toivottavasti en ole se jonka toisena tapaat tänään :( Minua ei olekaan ainakaan tietojeni mukaan noin vähää arvostettu ennen :(

• just niin

tuota. Kaksille treffeille samana iltapäivänä/iltana! Menisikö vielä kolmannet siinä kun et kuitenkaan kunnioita niitä kahtakaan pätkän vertaa. No miten muuten meni? Harrastitko seksiä kummankin kanssa ja et halua nähdä kumpaakaan enää?

• hiljainen hetki

katso tyttöä syvälle silmiin ja hymyile kauneiten, mitä osaat. Hiljaiset hetket eivät ole välttämäti kiusallisia... voivat olla, jos et puhu mitään ja toinen on hiljaa ja sitten mulistelet ja katselet seinille. Niinä hetkinä katso tyttöä silmiin ja hymyile... hiukan kujeilevasti virnistät välillä tms. Yritä vaivihkaa ottaa kädestä kiinni... vähän hipaiset ja sitten otat kiinni. Ei heti, mutta kun olette jo pari tuntia jutelleet niin sitten. Jos tyttö ei tykkää, niin huomaat kyllä, mutta tärkeintä on että sinä miehenä viet tilannetta ja et kysele kokoajan että tykkääkö hän jos teet näin ja näin. Teet miltä tuntuu ja mitä ITSE HALUAT tehdä. Huomioonottava ja kohtelias pitää olla, mutta älä nyt heti kättelyssä ala kynnysmatoksi ja mieti että mitä voit tehdä ja saat tehdä. Sinä kerrot tytölle mihin mennään ja teet mitä haluat tehdä.

Noilla opeilla olet riittävän itsevarma ja jos tyttö ei tykkää niin ei sitten. Voihan olla ettet itse tykkää ja hommasta ei tule mitään. Jos tykkäät niin toteuta näitä ohjeita.

Yllättävän monet tytöt ja naiset eivät pidä siitä että heiltä kysytään saako suudella tai pussata. Eli sekin onnistuu parhaiten sitten kun olette lähekkäin ja haluat pussata siten että otat ja pussaat. Tyttö sitten eleillään kertoo haluaako hän pussata ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe