Olen nyt syönyt kolme viikkoa kilo-stop (tohtori tolosen) valmistetta. 2tabl. 2x päivässä. Ei mitään tuloksia. Ei senteissä, ei kiloissa. Sen lisäksi olen lisännyt proteiinia, vähentänyt hiilareita ja jos olen niitä syönyt olen syönyt täysjyvää tai tummaa proteiinipastaa. Jos jotain positiivista: en ole ainakaan lihonnut. Mutta kyllä olen pettynyt. Kirjotin, koska halusin jakaa kokemukseni tiedoksi muille Kilo-stoppia harkinneille.
KILO-STOP
8
650
Vastaukset
- ei auta
Kokeile nutrilettia tai nutrifastia niin johan lähtee tippuu kilot..
- ei toiminut
mullakaan. Nutriletit inhottaa... ja painonvartijoiden pistelaskuilla ei paino laske vaikka on nälkä koko ajan... joten tässä sitä ollaan.
- kävelijä40
ei toiminut kirjoitti:
mullakaan. Nutriletit inhottaa... ja painonvartijoiden pistelaskuilla ei paino laske vaikka on nälkä koko ajan... joten tässä sitä ollaan.
suosittelen lenkkeilyä.
- painonvartijoihin
ei toiminut kirjoitti:
Teet jotain väärin kun PV pisteillä ei paino laske ja nälkä koko ajan. Itse tipputtanut pisteillä 20kg vosi sitten eikä kertaakaan ollut nälkä eikä myöskään kiloja tullut takaisin, vuodessa ilman pisteitä lähtenyt nyt 15kg . Muutin koko ruokavalion ja aloin liikkumaan ja olen ikuisesti kiitollinen PV:lle joka sai tämän aikaiseksi, siis toki itseähän sen päätöksen tein mutta pisteily auttoi tuon vuoden aikana todella paljon.
Tekosyitä ON helppo keksiä sillä jokainen itse tietää miten sen painon saa laskemaan. Syömällä vähemmän mitä kuluttaa. - teen väärin
painonvartijoihin kirjoitti:
Teet jotain väärin kun PV pisteillä ei paino laske ja nälkä koko ajan. Itse tipputtanut pisteillä 20kg vosi sitten eikä kertaakaan ollut nälkä eikä myöskään kiloja tullut takaisin, vuodessa ilman pisteitä lähtenyt nyt 15kg . Muutin koko ruokavalion ja aloin liikkumaan ja olen ikuisesti kiitollinen PV:lle joka sai tämän aikaiseksi, siis toki itseähän sen päätöksen tein mutta pisteily auttoi tuon vuoden aikana todella paljon.
Tekosyitä ON helppo keksiä sillä jokainen itse tietää miten sen painon saa laskemaan. Syömällä vähemmän mitä kuluttaa.ne pisteet mitä syön syön todella normaalia vähärasvaista kotiruokaa. salaatteja ja vihanneksia menee paljon. Olisko sitten se että syön nälkääni päivässä noin 2 appelsiinia ja 2 omenaa siis yleensä 2-4 hedelmää. Muuta en keksi.
- Vanha Jojo
teen väärin kirjoitti:
ne pisteet mitä syön syön todella normaalia vähärasvaista kotiruokaa. salaatteja ja vihanneksia menee paljon. Olisko sitten se että syön nälkääni päivässä noin 2 appelsiinia ja 2 omenaa siis yleensä 2-4 hedelmää. Muuta en keksi.
En oikein jaksa uskoa, että 2-4 hedelmää päivässä estäisi sinua laihtumasta. Syö vain hedelmiä edelleen, mutta jos kärsit nälästä, lisää proteiinin eli lihan, kalan, kananmunan ja maitotuotteiden määrää.
Kuulostaa oudolta, että eläisit nälässä, etkä silti laihtuisi. Tulee mieleen, olisiko kilpirauhasessa jotain häikkää?
Monet kertovat PV:n pisteillä kärsineensä nälästä, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että energiamäärät on laskettu liian alas. Varsinkin rasvasta PV rokottaa, näin sivusta seuraten liiankin kanssa. Rasvahan on ihmiselle välttämätöntä, varsinkin kasvis- ja kalan rasva. - kummalta se kuulostaa
Vanha Jojo kirjoitti:
En oikein jaksa uskoa, että 2-4 hedelmää päivässä estäisi sinua laihtumasta. Syö vain hedelmiä edelleen, mutta jos kärsit nälästä, lisää proteiinin eli lihan, kalan, kananmunan ja maitotuotteiden määrää.
Kuulostaa oudolta, että eläisit nälässä, etkä silti laihtuisi. Tulee mieleen, olisiko kilpirauhasessa jotain häikkää?
Monet kertovat PV:n pisteillä kärsineensä nälästä, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että energiamäärät on laskettu liian alas. Varsinkin rasvasta PV rokottaa, näin sivusta seuraten liiankin kanssa. Rasvahan on ihmiselle välttämätöntä, varsinkin kasvis- ja kalan rasva.että nälkä kurnii ja on niin heikko olo ettei jaksa edes liikuntaa harrastaa. Taidan vielä viikonpäivät jaksaa tätä kitkutusta ja sit alan syömään niinkuin ihmiset. Eli normiterveellistä ruokaa että jaksaa liikkuakin. Herkuttelun voin jättää suosiolla pois. Kilppariarvot pitåis olla ok. aika vasta ne on otettu muussa yhteydessä.
- Tohtoritar
Kilo-stop ym. luontaistuotteiksi laskettavat laihdutustuoteet laihduttavat ainoastaan kukkaroa. Niillä ei ole minkäänlaista kliinistä tutkimusta tukenaan, toisin kuten esimerkiksi lääkärin kirjoittamilla reseptilääkkeillä. Ainoastaan placebona ko. luontaistuotepillerit toimivat, mikä voi tietenkin toisinaan olla ihan hyväkin juttu, mutta varsinaisesti laihtumiseen tai aineenvaihduntaan niillä ei juuri ole merkitystä.
Nutrilett ene-dietit ym. ovat ravintoliuoksia, joita on tutkittu kliinisesti ja joiden vaikutus perustuu erittäin niukkaan energiansaantiin. Ne eivät siis ole luontaistuotteita. Mutta jotta nämä ravintoliuokset toimisivat, täytyy niitäkin käyttää ohjeen mukaan. Mikäli syö normaaliin malliin ja sen lisäksi nutrilettiä tms. niin mitään tuloksia ei tule syntymään.
Oikotietä tai mitään ihmepilleriä, joka mahdollistaisi vanhojen elintapojen jatkamisen ja laihtumisen, ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948