Onkohan noita paljonkin?
Kaksoisprofiilit?
19
1671
Vastaukset
- lauramirjami
Tiedän ainakin yhden miehen varsinais-suomesta, jolla on kaksi profiilia.
Nämä ilmaiset palstat suosivat valitettavasti tuollaista. Kannattaa mennä maksullisille palstoille, siellä on oikeat ihmiset liikkeellä. Ei se NIIN paljon maksa, 20/kk.- annuliiina
yhden ihmisen jolla on kolme profiilia ja ei se maksullinen treffi ilmo mitään muuta,kyllä siellä on varattujakin niin kui tää kyseinen kolmen profiilin omistaja.
- lauramirjami
annuliiina kirjoitti:
yhden ihmisen jolla on kolme profiilia ja ei se maksullinen treffi ilmo mitään muuta,kyllä siellä on varattujakin niin kui tää kyseinen kolmen profiilin omistaja.
On varmaan toki varattuja joka palstalla, ei kai siitä ollutkaan kyse. Mutta jos joka tekemästään profiilista joutuu kuukausittain maksamaan tietyn summan, se karsii yhden ihmisen tekemää profiielien määrää.
En usko, että niillä palstoilla yhdellä ja samalla henkilöllä on montaa profiilia. Siellä liikutaan enemmän omalla persoonalla ja on fiksumpaa porukkaa.
- miesnäkökulma
On naisia jotka lähettävät saman viestin kymmenille tai sadoille miehille.
Nuo tunnistaa helposti kaksoisprofiililla. - jep jep
Kyllä niitä on ihan kiusaksi asti.
Parhaimmat miellehäiriöiset perustelee kakkosprofiiliaan että tekevät vain kokeilu- tai testimielessä.
Naiset tekee kakkosprofiilin varmistaakseen kaverin luotettavuuden.Miehet taas suuremmalla vastausmäärällä.- miesnäkökulma
Kuten kaikki tietävät, miehille tulee yhteydenottoja tosi vähän.
Jos on kakkosprofiili niin huomaa että näistäkin noin kolmannes massapostittaa kaikelle mikä liikkuu.
Onhan näitä nähty, osa paljastuu jo tästä ja osalla on huono muisti, miesten henkilötiedot ja se mistä keskusteltiin menevät täysin sekaisin.
Samasta syystä kavahdan naisia jotka laittavat aina viestinsä replynä niin että kaikki vanhat viestit säilyvät. Taitaa olla aika monta miestä kierroksessa yhtä aikaa. - fluxdreams
miesnäkökulma kirjoitti:
Kuten kaikki tietävät, miehille tulee yhteydenottoja tosi vähän.
Jos on kakkosprofiili niin huomaa että näistäkin noin kolmannes massapostittaa kaikelle mikä liikkuu.
Onhan näitä nähty, osa paljastuu jo tästä ja osalla on huono muisti, miesten henkilötiedot ja se mistä keskusteltiin menevät täysin sekaisin.
Samasta syystä kavahdan naisia jotka laittavat aina viestinsä replynä niin että kaikki vanhat viestit säilyvät. Taitaa olla aika monta miestä kierroksessa yhtä aikaa."Samasta syystä kavahdan naisia jotka laittavat aina viestinsä replynä niin että kaikki vanhat viestit säilyvät. Taitaa olla aika monta miestä kierroksessa yhtä aikaa."
Naisia syytetään usein liiallisesta analysoinnista, mutta tässä on kyllä erinomainen esimerkki älyttömästä perustelusta jättää joku ihminen huomioimatta miehen taholta! :-D
Entä jos käyttää replyä ihan vaan siksi, että vastaa toisen viestiin vaihtamatta viestin otsikkoa välillä? Itse ainakin olen tehnyt niin aina, otsikko on vaihtunut joskus vain siksi että jutun aihe on muuttunut täysin. Alkeellista, rakas Watson. - miesnäkökulma
fluxdreams kirjoitti:
"Samasta syystä kavahdan naisia jotka laittavat aina viestinsä replynä niin että kaikki vanhat viestit säilyvät. Taitaa olla aika monta miestä kierroksessa yhtä aikaa."
Naisia syytetään usein liiallisesta analysoinnista, mutta tässä on kyllä erinomainen esimerkki älyttömästä perustelusta jättää joku ihminen huomioimatta miehen taholta! :-D
Entä jos käyttää replyä ihan vaan siksi, että vastaa toisen viestiin vaihtamatta viestin otsikkoa välillä? Itse ainakin olen tehnyt niin aina, otsikko on vaihtunut joskus vain siksi että jutun aihe on muuttunut täysin. Alkeellista, rakas Watson.Jos vastaa normaalin internet-tavan mukaan eli replyssä jätetään vain ne rivit mihin on vastattavaa niin osalta naisista menee pasmat täysin sekaisin. Henkilötiedot unohtuvat, luulevat joksikin muuksi mieheksi, vastaavat jossain toisessa keskustelussa olleisiin juttuihin.
Ilmeisesti on niin monta miestä kierroksessa että on pakko pitää kaikki viestit mukana, ei viitsi edes katsoa vanhoista viesteistä mistä oli kysymys.
Näitä on nähty liikaa, joku muistaa että työskentelen valvomossa yövuorossa, toinen on varma että asun Porissa.
- pitkätummarikas
hyvä keino tarkkailla naisten käyttäytymistä ja fiksuutta. Syytä onkin epäillä naisten fiksuutta ja rehellisyyttä, nettimaailmassa liikkuu kaikenlaista prinsessaa jotka pompottavat useampaa miestä yhtä-aikaa. Pidetään sutturat varpaisillaan.
- yhtäaikaa?
Mitä pompottamisesta se on, jos kirjoitaa useammalle?
Ehkä olen vähän vajaaälyinen, mutta mielestäni vasta sitten, kun antaa ymmärtää että tämä voisi olla vakaavaa, näkisin kierona, jos tapailee useita. - on43tr
yhtäaikaa? kirjoitti:
Mitä pompottamisesta se on, jos kirjoitaa useammalle?
Ehkä olen vähän vajaaälyinen, mutta mielestäni vasta sitten, kun antaa ymmärtää että tämä voisi olla vakaavaa, näkisin kierona, jos tapailee useita.olet ehkä vajaaälyinen.
- miesnäkökulma
on43tr kirjoitti:
olet ehkä vajaaälyinen.
Eipä tuo ainakaan mitään vaimoainesta ole.
Hauskinta hommassa on se, että nuo valikoivat kaltaisensa. Fiksut huomaavat missä mennään ja häipyvät, nuo naiset jäävät valikoimaan vähemmän fiksuista. - miesnäkökulma
Melko samanlainen tilanne.
Pituutta 180, tumma, omaisuutta tosin vain seitsemän miljoonaa euroa.
Hauska seurata miten nettinaiset yrittävät etsiä parasta vaihtoehtoa ja/tai kokeilla jos löytyisi vielä parempi kun itsellään on suhteeseen tuotavana vain tuulenpyyhkimä perse. - vajaaälyinen
on43tr kirjoitti:
olet ehkä vajaaälyinen.
Nainen pompottaa miestä, kun vastaa useampaan viestiin yhtäaikaa??
- tosissanne
miesnäkökulma kirjoitti:
Melko samanlainen tilanne.
Pituutta 180, tumma, omaisuutta tosin vain seitsemän miljoonaa euroa.
Hauska seurata miten nettinaiset yrittävät etsiä parasta vaihtoehtoa ja/tai kokeilla jos löytyisi vielä parempi kun itsellään on suhteeseen tuotavana vain tuulenpyyhkimä perse.No herran jestas sentään. Miten voisi heti valita vain yhden, jolle kirjoittelee kun niitä viestejä tulee kuitenkin tipottain, joka päivä jokunen-tiu vai pidetäänkö sitä profiilia aktiivisena vain yksi päivä?
Ja montako viikkoa suosittelet sitten, että odotan ensin kaikkien yhteydenottoja ja sitten valkkaan heistä yhden kelle vastaan, ehkä 4 viikon kuluttua? Odottaakohan se mies vielä vastaustani?
Minulle tulee n 10-20 yhteydenottoa joka päivä, itse en ole ehtinyt tehdä yhtäkään aloitetta. Yhden flirttikutsun perusteella on mahdoton arpoa, kenelle alkaisin kirjoitella. Vastaan siis kaikille mukaville, fiksuille, "kriteerini" (ikä, asuinpaikka 300 km säteellä, ym) täyttäville koska haluan tutustua heihin paremmin tietääkseni kuka olisi kiinnostava.
Siinä ne jyvät erottuu sitten akanoista parin viikon sisällä ja muutama siinä samalla treffataan. - miesnäkökulma
tosissanne kirjoitti:
No herran jestas sentään. Miten voisi heti valita vain yhden, jolle kirjoittelee kun niitä viestejä tulee kuitenkin tipottain, joka päivä jokunen-tiu vai pidetäänkö sitä profiilia aktiivisena vain yksi päivä?
Ja montako viikkoa suosittelet sitten, että odotan ensin kaikkien yhteydenottoja ja sitten valkkaan heistä yhden kelle vastaan, ehkä 4 viikon kuluttua? Odottaakohan se mies vielä vastaustani?
Minulle tulee n 10-20 yhteydenottoa joka päivä, itse en ole ehtinyt tehdä yhtäkään aloitetta. Yhden flirttikutsun perusteella on mahdoton arpoa, kenelle alkaisin kirjoitella. Vastaan siis kaikille mukaville, fiksuille, "kriteerini" (ikä, asuinpaikka 300 km säteellä, ym) täyttäville koska haluan tutustua heihin paremmin tietääkseni kuka olisi kiinnostava.
Siinä ne jyvät erottuu sitten akanoista parin viikon sisällä ja muutama siinä samalla treffataan.Ihme valikointia.
Ja jos sattuu osumaan kohdalle monimiljonääri joka on kiinnostunut pitkäaikaisesta suhteesta niin yökötelläänn.
Ihan sama minulle, onneksi tässä systeemissä löytyy naisista akanat paljon helpommin kuin muuten. - tosissanne
miesnäkökulma kirjoitti:
Ihme valikointia.
Ja jos sattuu osumaan kohdalle monimiljonääri joka on kiinnostunut pitkäaikaisesta suhteesta niin yökötelläänn.
Ihan sama minulle, onneksi tässä systeemissä löytyy naisista akanat paljon helpommin kuin muuten.Kas kun kaikkia ei se raha kiinnosta. Se on suorastaan turn-off, jos se tuodaan heti esille. Kas kun siinä näkee toisen arvomaailman kovin helposti.
Itselläni on maisuutta kertynyt ihan omiksi tarpeeksi 17 sinkkuvuoden aikana, en tarvi elättäjää enkä remonttireiskaa. Haluan kivan kaverin itselleni eikä se löydy yhdellä tai kahdella viestillä, ei ihan yksi tapaaminenkaan riitä.
Jos joku sen oikean löytää kun flirttikutsu tipahtaa postilaatikoon niin onnea vaan valitsemallasi tiellä. - miesnäkökulma
tosissanne kirjoitti:
Kas kun kaikkia ei se raha kiinnosta. Se on suorastaan turn-off, jos se tuodaan heti esille. Kas kun siinä näkee toisen arvomaailman kovin helposti.
Itselläni on maisuutta kertynyt ihan omiksi tarpeeksi 17 sinkkuvuoden aikana, en tarvi elättäjää enkä remonttireiskaa. Haluan kivan kaverin itselleni eikä se löydy yhdellä tai kahdella viestillä, ei ihan yksi tapaaminenkaan riitä.
Jos joku sen oikean löytää kun flirttikutsu tipahtaa postilaatikoon niin onnea vaan valitsemallasi tiellä.En ole koskaan rahaa mainostanut, se korkeintaan näkyy siinä missä asun. Muuten ei.
Hauskaa kumminkin tämä nettinaisten touhu, siinähän valikoivat. - hmm...
tosissanne kirjoitti:
No herran jestas sentään. Miten voisi heti valita vain yhden, jolle kirjoittelee kun niitä viestejä tulee kuitenkin tipottain, joka päivä jokunen-tiu vai pidetäänkö sitä profiilia aktiivisena vain yksi päivä?
Siinä ne jyvät erottuu sitten akanoista parin viikon sisällä ja muutama siinä samalla treffataan."Miten voisi heti valita vain yhden, jolle kirjoittelee"
Aikaa menee se on selvä, useita viestejä.
"Ja montako viikkoa suosittelet sitten, että odotan ensin kaikkien yhteydenottoja ja sitten valkkaan heistä yhden kelle vastaan,"
Minusta ei ole syytä sellaiseen.
"ehkä 4 viikon kuluttua? Odottaakohan se mies vielä vastaustani?
Ei taatusti odota! MUTTA, on tod. näk. myönteisesti yllättynyt, ilonen ja hyvillään, jos sellaista sattuisi (tai parasta puhua vain omasta puolestani).
"Minulle tulee n 10-20 yhteydenottoa joka päivä, itse en ole ehtinyt tehdä yhtäkään aloitetta."
Ahaa, vinoutuneempaa kuin arvelinkaan. Varmaankin miellyttävää ettei tarvitse itse aloitella, mutta toisaalta saattaa olla menetyskin. Kai nyt sentään selaat ettei tunku rajoita valinnanvaraasi?
"flirttikutsu"
Ne on jotain käsittämätöntä.
"Vastaan siis kaikille mukaville, fiksuille, "kriteerini" (ikä, asuinpaikka 300 km säteellä, ym) täyttäville koska haluan tutustua heihin paremmin tietääkseni kuka olisi kiinnostava."
Järkevää.
Siinä ne jyvät erottuu sitten akanoista parin viikon sisällä ja muutama siinä samalla treffataan.
Kyllä.
Saakohan mies toimia näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774