Hei miehet, ja naiset. Tapasin tossa 5kk sitten kotikaupungissani nuoren miehen ravintolassa, hän tuli luokseni ja tuntui että tuossa on jotain. Oltiin silloin loppuyö yhdessä, juteltiin jne, hän kävi luonani, pussattiin, ja hän lähti sukulaiselleen nukkumaan. Sen jälkeen enemmän tai vähemmän oltu yhteydessä, jossain vaiheessa pari kk taukoakin kun hän on aktiiviurheilija ja käy kisoissa talvisin, eli kiireinen tällöin. no, treffattiin hänen aloitteestaan yli kk sitten kun oli käymässä täällä, istuttiin iltaa, hän oli kyllä juonut jonkin verran kaljaa joka hiukan häiritsi minua ettei selvänä voinut olla, pussailtiin, käytiin luonani, ja hän lähti taas nukkumaan. kummallakaan kerralla ei edes yrittänyt yöksi jäädä. laittoi vielä viestiä että olen ihana. sitten taas enemmän tai vähemmän oltu yhteyksissä, hän on koittanut pari kertaa soittaa yöllä, taas kun juonut jonkin verran. ollaan kyllä myös selvänä usein juteltu messengerissä ja laitettu muutama viesti. Miksi hän minulle soittelee..ja miksi silloin kun on juonut? onko hän oikeasti kiinnostunut, asuu n.5 tunnin matkan päässä että tuskin hakee mitään yöseuralaista. syksyllä lähtee kai ulkomaille vuodeksi. kesällä luultavasti pyörii täällä aika paljon. en itse viitti selvänä soitella kun en osaa tulkita että kiinnostaako häntä vai ei. viime treffeillä kyllä kysyi milloin nähdään taas. onko näin käyttäytyvä mies kiinnostunut..vai mitä ihmettä haluaa?
onko mies kiinnostunut
anneline
4
193
Vastaukset
ota/anna uudestaan.Se pitää sinusta(ainakin helppona nakkina):o}
- anneline
..ole antanut hänelle :) enkä myökään ottanut. tapaamisien jälkeen seuraavina päivinä on halunnut nähdä, en tiedä. Tykkään hänestä todella paljon, vaikken tunnekaan hyvin, mutta haluaisin että mahollisuus ois tutustua paremmin, se verran kolahti muhun.
- JugiStyle
Mies ei valitettavasti vaan huomaa tuota sun vauvakuumetta..
ole ihastunut, veikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770