Mistä ohut kaulainen kitara?

ESP-LTD vai Ibanez

Mulla on lyhyet sormet mutta silti haluisin soittaa kitaraa. Sähkiksen kaulan pitäisi olla melko pieneen käteen sopiva.

Mitä näistä malleista suosittelette nakkisormelle?

-ESP-LTD KH202 (hammett signature)
-Ibanez RG321
-Ibanez RGA42

MUITA KOKEMUKSIA TAI SUOSITUKSIA? Mitään ylihalpaa ja huonoa en halua, tarkoitus olisi jatkaa soittamista eikä tympiintyä liian korkeiden kielten paineluun sekä metrin halon näppäilyyn.

3

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo

John Lennon-mallinen Rickenbacker 325

• problem.

Sama onkelema miulla, eli siis lyhkäset sormet. Silti tuota kitaraa tultu soitettua ja kahdessa bändissäkin oon, toisessa ykkös kitaristi (bändissä vain 1 kitaristi :p) ja toisessa kakkos kitaristi. Eli soolot onnistuu multa. 4 vuotta soittanut.

• ESP ESP ESP

En tiedä noista kahdesta muusta, mutta tuo ESP:n KH202 lienee ihan kelpo peli. Minäkin olen melkoinen nakkisormi ja soitan ESP-LTD M-200FM:llä, joka on saman hintainen ja lähes identtinen sen kanssa.

Oma ESP:ni on riittänyt hyvin näin alkuun. Ostin sen puolen vuoden akustisella kitaralla rämpyttelyn jälkeen ja nyt on soittoa takana pari vuotta. Osaan soittaa hieman soolon tynkääkin. Nakkisormet eivät olet este, sillä tekniikka ratkaisee paljon ja harjoittelulla alat sinäkin venyä ihan uusiin mittoihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5321
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      62
      4448
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4291
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3710
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3667
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      44
      3610
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      40
      2840
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      24
      2708
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2445
    Aihe