Kirjoittaa taloussanomat:
"Suomen valtio kuuntelee kansalaisten mielipidettä kuin Mongolia ja Honduras.
1
Kommentoi
Lähetä
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Del.icio.us
Facebook
Risto Pennanen
21.3.2009 08:02
6
Missä kansainvälisessä vertailussa Suomi on jaetulla 45. sijalla samoilla pisteillä kuin Honduras, Mongolia ja Filippiinit? Tuohon saavutukseen Suomi yltää YK:n vertailussa, jossa mitataan valtioiden tapaa käyttää ict-teknologiaa kansalaisten mielipiteen kuuntelemiseen."
http://www.taloussanomat.fi/ajatukset/2009/03/21/valtio-ei-kuuntele-kansalaisia/20097511/145?posted=1&offset=0&moderated=1&article=1#commentBox
"Management by perkele -maassa on totuttu, että tehdään ensin ja korjataan virheet jälkeenpäin."
Kun virheet korjattasikin.... virheet kiistetään, niitä vähätellään, salataan ja lopuksi peitellään uusilla vielä pahemmilla virheillä. Tuosta kai paras esimerkki on työllisyyspolitiikka ja työvoimahallinto jossa käytetään harkittua mielivaltaa omintakeisine laintulkintoineen.
Valtio ei kuuntele kansalaisia
3
184
Vastaukset
- ahkerana
On lopetettava heti lorviminen, sehän ei sovi huoltosuhde kyykkää!
"Hyssälä ehdottaa aktiivirahaa työttömille
Sosiaali- ja terveysministeri Liisa Hyssälä parantaisi kaikkein köyhimpien asemaa maksamalla työmarkkinatuen varassa eläville aktiivirahaa sata euroa kuukaudessa.
Hyssälä parantaisi köyhien asemaa myös siirtämällä toimeentulotuen perusosan maksatuksen kunnilta kansaneläkelaitokselle kokoomuksen vastaan haraamisesta huolimatta. Tämän takia kunnissa vapautuvat voimavarat ministeri siirtäisi tekemään lastensuojelu- ja vanhustyötä."
MTV3:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/03/841916- matti suostuu
Liisa keräilee irtopisteitä tuolla, sinänsä ihan hyvällä ehdotuksella mutta kun tuo ...
Vanhanen on täysi MULKKU ja työttömien pahin kyykyttäjä jonka mielestä työttömille ei mitään muuta kun keppiä. Tämä on jo nähty moneen kertaan tuon idioottimulkkuvanhasen tekemisissä.
Olis edes älynnyt erota tuon eläkekiistan jälkeen niin ei kepu häviäis perussuomalisille ensi eduskuntavaaleissa. Poliittinen muisti kun on nykyisin pidentynyt ja tuollaiset munaukset muistetaan kyllä kymmeniä vuosia, samoin kun Esko Ahon.
- sanelupolitiikasta
Vanhanen on kunnostautunut näissä sanelupäätöksissä.
Sairaanhoitajille määrättiin salamana pakkotyölaki.
Eläkkeen nostoon sentään ammattiyhdistykset puuttuivat ennen kuin oli myöhäistä.
Minua hävettää ettei ammattiyhdistykset älähtäneet sairaanhoitajien orjalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724124Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o933552Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363279- 502765
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182279- 362058
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221992- 201514
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121460Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321456