Mielessäni yhä...

Rakkaudenkipeä mies

Yhä ilmestyt uniini, ja päivisin unelmiini. Ajatteles, siitä on kohta jo puoli vuotta, erostamme nimittäin. Jätit pysyvän aukon sydämeeni, vaikka et minua aina niin hyvin kohdellutkaan. JOskus yhä toivon että voisimme yrittää uudelleen, mutta toisinaan taas en halua. Ero tuli ja saa pysyäkin. Mutta...että näin :) Kaunista lauantaipäivää kaikille =)

5

980

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipaa myös

Rakkaus on parhaimmillaan kaipuuta ja kaiken anteeksi antavaa. Kuitenkin, kuten sanoit, ero saa pysyä. Niin ajattelen minäkin nyt. Me rikoimme avokin kanssa liikaa, sanoimme liikaa.. mutta rakastin sitä ihmistä itseään: Hellyyttä ja huomioimista. Asiamme riitelivät, kummallakin oli vahvat intressit ja ne erosivat toisistaan. Egot törmäsivät. Minulla on silti kauniita muistoja, jotka haluan pitää. Öisin herään ja ajattelen, että tämä on väärin. Ja aamulla tiedän taas, että elämä menee eteenpäin ilman sitä toista.

Eikö olekin kuitenkin kiva, että tuntee jotain?! Aidosti?

• eron jälkeen

saan rakkaani pois mielestäni parhaiten ? Mitä keinoja siihen löytyy? Koska sydämmessäni on tällähetkellä SUURI viilto joka vuotaa ja ei tunnu arpeutuvan - erosta on aikaa kuukausi ja kipeältä tuntuu...ei hellitä kipu ei....rakkaus raastaa ja kuihdun pois...

• tärkeä asia

Vanha konkari ja kahdesti eronnut voi kertoa, että kuukausi on lyhyt aika. Ekasta erosta toipuminen vei vuosia, mutta toinen ero vain kuukausia.
        Riippuu paljon alkutilanteesta. Toisen eroni näin jo melko selkeästi puolisen vuotta ennen, vaikka olinkin osapuoli, joka ei sitä ehdottanut. Itkut oli itketty ja surut surtu jo sitä ennen. Nuorena ero oli lamaannuttavampi kokemus, koska olin siinä uskossa, että tämä jos mikä kestää ja kuollaankin yhdessä pois.
        Kipu kestää sen kun kestää. Erotessa voi tuntua siltä, että vielä rakastaa, mutta se tunne on suurimmaksi osaksi sitä, että on tottunut toisen läsnäoloon - elämästä on kadonnut jotain tuttua ja turvallista. Parasta vain ajatella omaa elämää, ei sitä joka lähti elämästäsi pois. Sinä jatkat OMAA elämääsi päivä kerrallaan. Älä ahnehdikaan kahta tai kolmea kerrallaan. Pidä huolta itsestäsi, arvosta itseäsi.
        Näytät olevan se jätetty osapuoli ja haluankin kysyä kysymyksen, jota haluaisin sinun miettivän: Miksi kaipaat tai rakastat ihmistä, joka on tehnyt sinulle paskan tempun tai sinulle pahaa? Kaipaisitko sinua kiusanneita ihmisiä tai sinua pahoipidellyttä rikollista? Mieti ja vastaa minulle tänne.

• eron jälkeen
        tärkeä asia kirjoitti:

Vanha konkari ja kahdesti eronnut voi kertoa, että kuukausi on lyhyt aika. Ekasta erosta toipuminen vei vuosia, mutta toinen ero vain kuukausia.
        Riippuu paljon alkutilanteesta. Toisen eroni näin jo melko selkeästi puolisen vuotta ennen, vaikka olinkin osapuoli, joka ei sitä ehdottanut. Itkut oli itketty ja surut surtu jo sitä ennen. Nuorena ero oli lamaannuttavampi kokemus, koska olin siinä uskossa, että tämä jos mikä kestää ja kuollaankin yhdessä pois.
        Kipu kestää sen kun kestää. Erotessa voi tuntua siltä, että vielä rakastaa, mutta se tunne on suurimmaksi osaksi sitä, että on tottunut toisen läsnäoloon - elämästä on kadonnut jotain tuttua ja turvallista. Parasta vain ajatella omaa elämää, ei sitä joka lähti elämästäsi pois. Sinä jatkat OMAA elämääsi päivä kerrallaan. Älä ahnehdikaan kahta tai kolmea kerrallaan. Pidä huolta itsestäsi, arvosta itseäsi.
        Näytät olevan se jätetty osapuoli ja haluankin kysyä kysymyksen, jota haluaisin sinun miettivän: Miksi kaipaat tai rakastat ihmistä, joka on tehnyt sinulle paskan tempun tai sinulle pahaa? Kaipaisitko sinua kiusanneita ihmisiä tai sinua pahoipidellyttä rikollista? Mieti ja vastaa minulle tänne.

Kiitos hyvistä neuvoista - nyt täytyy yrittää rakastaa vain itseään ja omaa elämää -päivä kerrallaan. Kuitenkin näen asian siten, että pahaa ja niitä paskoja temppuja on tehty puolin ja toisin - ilman pettämisiä. Nyt kun ne huonot asiat on tehty niistä voisi ottaa opiksi - samassa suhteessa. Nykypäivänä eroaminen on vaan niin helppoa - ei löydetä muita keinoja ongelmien ratkaisemiseksi. Lisäksi kokonaisuutena tässä suhteessa ne hyvät ja hienommat asiat painavat vaakakupissa enemmän kuin huonot. Siitä se rakkaus & kaipuu johtuu...

• Alkup.
        eron jälkeen kirjoitti:

Kiitos hyvistä neuvoista - nyt täytyy yrittää rakastaa vain itseään ja omaa elämää -päivä kerrallaan. Kuitenkin näen asian siten, että pahaa ja niitä paskoja temppuja on tehty puolin ja toisin - ilman pettämisiä. Nyt kun ne huonot asiat on tehty niistä voisi ottaa opiksi - samassa suhteessa. Nykypäivänä eroaminen on vaan niin helppoa - ei löydetä muita keinoja ongelmien ratkaisemiseksi. Lisäksi kokonaisuutena tässä suhteessa ne hyvät ja hienommat asiat painavat vaakakupissa enemmän kuin huonot. Siitä se rakkaus & kaipuu johtuu...

totta, eroaminen on niin pahuksen helppoa nykyään. Omani jätti minut vain sanomalla "mä haluan erota sust. Tä meidän juttu ei oikein enää toimi." Syynä toinen mies mitä todennäköisimmin. Ikinä ei juteltu ongelmista, ikinä ei puhuttu mistään. Itse olisin halunnut jutella, mutta en TIENNYT että tytölläni oli asiat huonosti. Hän ei osannut kommunikoida vaan laittoi vaan kaikki minun syyksi. Minä olin paska ja tylsä ja saamaton mies. Olen vieläkin katkera hänen kohtelustaan minua kohtaan, mutta välitin silti, ja välitän yhä hänestä todella todella paljon...paljon jäi hyviä muistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe