Kertokaa mikä teistä on naisen ihannepituus. Itse olen 172cm, ja tuntuu että kaikki lyhemmät saavat miehiä helpommin.. :( Olenko liian pitkä? Kuinka paljon haluaisitte naisenne olevan itseänne lyhempi?
gallup miehille
15
2057
Vastaukset
- mukalyhyt
Makuja on monia, mutta ainakaan itselleni pituus ei hirveästi merkitse, ellei aivan ääritapauksista puhuta. Pidempi, lyhyempi, aivan sama, kyllä ne on muut asiat, jotka ratkaisevat.
Tietystikin kynnys lähestyä pitempiä naisia on suurempi, kun kuulee ja lukee jatkuvasti, miten miehen pitää olla tyypillisesti naisten mielestä pidempi. Ja kun itsekin on kerran saanut itseäni lyhyemmältä naiselta pakit, kun 173-senttisenä olen kuulemma liian lyhyt.
Terveisin mies, 173 cm, 28 v - sportster86
Omaa pituutta on 178 ja mieluusti nainen saisi olla vähintään sen 5cm lyhyempi. Ihanne pituus olisi siis 160-173. Aika pieni merkitys tuolla pituudella kuitenkin on, kyllä ne muut asiat merkitsevät paljon enemmän.
- kelpaisi vaikka
lyhemmistä pidän ehkä enemmän.
Se taitaa olla enemmän naisesta kiinni kuin miehestä kuitenkin mikä pituus miellyttää.
Itse olen 178 ja jos nainen ei ole pitempi itseä niin mikäs siinä. Naiset taitavat vain haluta yleensä 180 miehiä tosin... No pakko myöntää, että yleensä katselen hieman lyhyempiä näin yleisesti ottaen, mutta itse olen vetänyt rajan n. 175cm:iin. Ja itse olen n. 182cm.
Kait miehet hakevat yleensä automaattisesti lyhyempiä naisia, koska haluavat kait olla jotenkin naisen turvana paljon isompikokoisena. No jaa, tämä oli aikamoinen yleistys, mutta voisin kuvitella sen pätevän aika monella noin.- Mies 183 cm
Mä pidän keskivertoa pidemmistä naisista. Eli ihannepituus naiselle ois joku 170-180 cm.
- echoesII
Nainen ei omien mieltymysteni mukaan saisi olla mua kuin korkeintaan 15cm lyhempi. Tuosta siis saadaan tuloksena 170 cm ->
- Mies1985
Ehkä ihanne olisi että on 'näkyvästi' lyhyempi. Ei nyt kokonaista päätä mutta silleen että sen tarkkaavainen ihminen huomaa kun tarkkailee. 170 olis esim.hyvä. Itse pyörin 180 puolin ja toisin. 179-180-181-?182?. (Ihmisen pituus vaihtelee erityisesti vuoroajan ja toissijaisesti aktiviteettien mukaan) Tommosia eroja ei hirveesti huomaa.
Se ei haittaa jos on täsmälleen yhtä pitkä. Sekään ei ehkä maailmaa kaatais jos hän olis sentin tai pari pitempi kunhan sitä ei huomaa,eikä tollaista eroa tosiaan huomaa muuten kuin lääkärin mitattavana.
Mutta siis käytännössä lähestymiseen vaikuttaa ja nopeammin lähestyisin naista joka on vähän lyhyempi kuin minä kuin sellaista joka saattaisi olla minun pituinen. - 191
Kyllä naisen pitää olla yli 170cm että ei tarvi huudella sinne alaspäin mitä sanoo ja muutenkin kiva kun nainen on pitkä. Ite aina baareissa alan iskeen pitempiä naisia kun niissä on jotain aikuista ja joku ihannepituus olis (170
ja sun pituus ei oo vielä mitään, on täälä yli sen 180cm:ki joilla on ihan yhtä paljo huutia mitä lyhkäsilläki kunhan vaan osaa sen pituutensa "hyödyntää" eikä häpeile. :)
- 171cm tyttö
Ei lyhyemmät naiset saa yhtään paremmin miehiä kuin pitkät. Itse olen suht pitkä ja käytän korkeita korkoja ja omassa kaveriporukassa miesten huomio kiinnittyy aina minuun, vaikka ystäväni muuten ovat yhtä kauniita tai kauniimpiakin. Se mikä kiinnittää miesten huomion on kauniit kasvot ja iloinen hymy!
Olen seurustellut miesten kanssa, jotka jäävät minua lyhyemmiksi jos laitan korkokengät, eikä se ole suhdetta estänyt. - tykkään
että naisella on pituutta 159-165.
et ole liian pitkä,jos olet itse sitä samaa mieltä ;)
luulenpa vaa että elämän asenne ratkasee enemmänku ikä tai pituus tai paaino tai kansallisuus tai silmienväri:_DDD - ...
Olen keski-ikäinen mies (185 cm). Minulla on ollut 3 suhdetta elämäni aikana. Juu, juu, ymmärän itsekin, että tällä ei ennätyskirjaan päästä. Laitan kuitenkin tähän mielenkiinnon vuoksi ko. naisten pituudet:
1. = 179 cm
2. = 181 cm
3. = 176 cm
Ja nyt jonkun aikaa kestäneen tauon jälkeen on havaittavista lähentymistä erään vähän alle 180 cm pitkän naisen kanssa. Joten ole huoletta Ms. 172 cm, et ole liian pitkä :)
... - pitkä...
Ei itellä ainakaan muuten väliä ole kunhan ei nainen ole pidempi esim. korkojen kanssa, mut sekin on enemmän vaan sitä ensi vaikutelmaa. Eli itselle on helpompaa lähestyä lyhyempää naista, mutta jos jonkun kanssa osuis palaset kohdalle niin en tiedä oisko sillä pituudella niin väliä.
- Pekasta ja Pätkästä se Pätkä
Itse olen 165cm ja tykkään itseäni pidemmistä naisista. 172cm ei mielestäni ole liian pitkä. Tosin aika harva nainen pitää itseään lyhyemmistä miehistä.
"Ken katsoo kauneuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jää pois." - Veikko Lavi - xcvb
Ihannepituus siinä 170 - 183.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764