Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta. Koko suhteen aika on ollut myrskyä syystä ja toisesta.. Nyt mies haluausi saada varmuuden suhteen tilasta. Itse koen kuitenkin epävarmuutta lupauksesta seurustelusuhteesta. Itse olen hiljattain eronnut ja haluaisin olla miehen kanssa ja katsoa tilannetta rauhassa. Onko tämä väärin miestä kohtaan? Olen kuitenkin ollut rehellinen miehelleni enkä minulla ole ollut muita suhteita. Tämän epävarman suhteen kautta on tullut epäilyä itseäni kohtaan ja tuntuu välillä ettei mies luota minuun vaikka olen yrittänyt vakuutta olevani rehellinen.
Tämän kautta nousee myös keskustelut menoista ihan tyttöporukalla iltaa viettämään. Miten usein teidän mielestä kavereiden kanssa saa mennä iltaa viettämään vai onko nekin jätettävä väliin. Minusta toiseen kuitenkin pitäisi pystyä luottamaan ja minua pelottaa miten tämä vaikuttaa tulevaisuudessa suhteeseen, jos sellaiseen ihan virallisesti alettaisiin. Mies on tottnut että moniin paikkoihin mennään yhdessä, mutta minusta kavereiden kanssa pitää saada mennä iltaa viettämään siitä pahaa omaatuntoa potematta. Mitä kannattaisi tehdä?
miten eteenpäin..
3
564
Vastaukset
- fhjjyhj
tyttöjen kanssa voi mennä pari kertaa vuodessa ja muut kerrat oma mies mukana, se olis reilua! Jos haluu joka kuukausi mennä tyttöjen kans, sit kannattaa lopettaa seurustelu ja olla sinnkuna.
- mieltä
Pari kertaa vuodessa? Ihmettelen suuresti. Minusta seurustelevalla tai naimisissakin olevalla parilla saa kummallakin olla omaa elämää, oli se sitten harrastuksia tai omia kavereita. Minä ainakin tarvitsen omaa aikaa omien ystävien kanssa. Totta kai on kiva mennä yhdessäkin, mutta miksi miehen pitäisi aina olla mukana? Tietysti ajankäytön tulee olla tasapainossa, eli omalle kumppanille ja parisuhteelle pitää olla aikaa, mutta ei kai aina tarvitse olla yhdessä?
Ei ystävien tarve katoa kun alkaa seurustella. Tai jos katoaa niin eipä tainneet ne ystävät olla kovin tärkeitä alunperinkään..
- sinä et ole
valmis suhteeseen, kun et ole käsitellyt sitä edellistäkään, ja on se väärin sitä nykystä miestä kohtaan. Ehkä kannattas ottaa aikalisä, ja selvitellä ne omat tunteet, ei millään pahalla, mut eikös ne asiat näin ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376