Pakit tulee...mutta miksi?

Jerversson

Tilanteeni on sellanen että tuppaan usein saamaan pakit ja haluaisin selvittää mistä asia voi johtua.

Ulkonäön puolesta olen sen näköinen että naiset on lähestyneet itse mua enkä ikinä ole saanut ulkonäöstäni muuta kuin hyvää palautetta. Ok-näkönen siis. Moni nainen on ollut musta kiinnostunut ja siis lähestynyt mua itse.

MUTTA. Yleensä aina kun olen ollut jostain naisesta todella kiinnostunut oli sitten pokaus- tai tosimielessä niin ei onnaa. Mulla tuntuu olevan vaikeuksia viedä homma loppuun, saada tarvittavaa kipinää aikaseks. Kaikilta ihmisiltä ja myös naisilta tulee kommenttia että olen tosi kiva, viihdyn sun seurassa jne jne mutta harva jos kukaan kuitenkaan syttyy romanttisessa mielessä. Vaikeuksia on myös pokata naista himaan baarista seksimielessä. Välillä jännitän, toisinaan olen taas tosi rento enkä usko että tässä on vika koska pakit on tullut myös vaikka olen ollut ihan rento oma itteni. Naisten mielenkiinto vaan lopahtaa

24

4788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän pelata

kovaa ja painostaa, sillä sen kipinän saa syttymään.

Nainen uskottelee että se jännityksen tunne vatsassa kun toinen kiusaa on sitä rakkautta noissa ympyröissä.

Muissa ympyröissä ne yleensä tykkäävät sellaisesta hellemmästä pitemmän kestävästä mutta jännitystä pitää olla ilmassa.

Siitä ne tykkää.

Olen huomannut tämän kun silloin kun olen oma itseni eli empaattinen ja välittävä sekä asiallinen niin voisin ihan yhtä hyvin olla näkymätön romanttisessa mielessä mutta kun alat vihjailla naiselle kaikenlaista ja pidät sitä tiukilla niin yhtäkkiä nainen alkaakin käydä kuumana.

Naurettavaa mutta noin se toimii.

• naisen näkökulma

Henk.koht. en tykkää tämäntyylisestä lähestymistavasta eikä mm. mainitsemasi vihjailu jne. toimi kohdallani ollenkaan missään ympyröissä, vaan nimenomaan esim. empaattisuus ja muut vastaavat luonteenpiirteet toimivat ainakin romanttisessa mielessä ja kuuman kipinän sekä jännityksen ylläpidossa ;)!

Poikkeus vahvistaa säännön ilmeisesti tässäkin asiassa..?? En pidä ihmissuhdepelailusta enkä varsinkaan painostuksesta, mutta naurettavuudesta voinen olla samaa mieltä kanssasi :)!

T: siksi kai olenkin vielä sinkkunainen 30v., hehhehee

• Raneee

Itse olen huomannut että tällanen "Pelaaminen" toimii melkein aina. Kuitenkin se pitää myöhempää tutustumista ajatellen olla jokseenkin oman luonteen ja käyttäytymisen rajoilla. Miten itse "pelaan"?
        - Lähestyn (ei fyysisellä tavalla välttämättä)
        - Käyn kohteliasta ja rentoa keskustelua johon sisältyy vähän, ei liikaa:
        *Kiusoittelua
        *Härnäämistä
        *Ironiaa
        *Äijämäisyyttä
        Jos yrität iskeä tilanteessa jossa seurassa on useampi henkilö ja etenkin miehiä, niin älä hiljene vaan pyri "Center of attention" tilanteeseen, jossa herätät vaikka mielenkiintoisen keskustelun jossa itselläsi on jo vahva mielipide. Ja myös seurassa jossa ei välttämättä ole miehiä lainkaan niin tee itsesi kiinnostavaksi "salaperäisyyttä, mutta kuitenkin turvallisuudentunnun puitteissa(hymy, rauhallinen puhe)tms. kerro kiinnostavia asioita, etenkin humoristisessa mielessä jne". Jos aiheutit kiinnostuken naisissa k. porukassa, niin näiden naisten välillä alkaa heräämään sellanen kilpailuvietti. Tässä vähän aikaa pelaamalla voi sitten alkaa kohdistamaan sitä kiinnostusta tiettyyn ihmiseen. Jotenkin itse uskon että jos menet baarissa yksin kököttävän naisen luokse iskemään häntä, niin se ei toimi niin hyvin kuin tilanteessa jossa on useampi henkilö. Tai oikeastaan paras tilanne on "Tee ensivaikutelma isommassa laumassa koko porukalle ja mene sen jälkeen kyseisen yksilön luokse tilanteessa jossa hän on yksin.

Itse en ole saanut ainuttakaan naista iskettyä suoraan face-to-face, koska sen voi mokata niin helposti ja siihen tarvitsee niin paljon munaa.

Tämä nyt oli vähän sovellettu ravintolaan.

Ulkosemmassa maailmassa iskeminen on sitten moninverroin vaikeampaa mielestäni. Nykysessä individualistisessa suomalaisessa yhteiskunnassa ihmiset on paljon vetäytyvämpiä, torjuvampia tms.

Siinä on jotain mielipiteitä, jotka eivät ole loppuun hiottuja ja joita saa kritisoida mielellään rakentavassa mielessä.

• Me Myself and I

"Olen huomannut tämän kun silloin kun olen oma itseni eli empaattinen ja välittävä sekä asiallinen niin voisin ihan yhtä hyvin olla näkymätön romanttisessa mielessä mutta kun alat vihjailla naiselle kaikenlaista ja pidät sitä tiukilla niin yhtäkkiä nainen alkaakin käydä kuumana."

Näin on, noin se toimii. Jos mies on empaattinen ja välittävä, niin hän on tylsä. Suhteen alkupuoliskolla tämä toimii, jos haluaa naisen "käymään kuumana" itseensä. Kun suhde vakiintuu nainen haluaa taas muuta, silloin on tuon toisen osan vuoro eli mies voi olla oma ihastuttava välittävä itsensä.

• Ainakin muhun
        Me Myself and I kirjoitti:

"Olen huomannut tämän kun silloin kun olen oma itseni eli empaattinen ja välittävä sekä asiallinen niin voisin ihan yhtä hyvin olla näkymätön romanttisessa mielessä mutta kun alat vihjailla naiselle kaikenlaista ja pidät sitä tiukilla niin yhtäkkiä nainen alkaakin käydä kuumana."

Näin on, noin se toimii. Jos mies on empaattinen ja välittävä, niin hän on tylsä. Suhteen alkupuoliskolla tämä toimii, jos haluaa naisen "käymään kuumana" itseensä. Kun suhde vakiintuu nainen haluaa taas muuta, silloin on tuon toisen osan vuoro eli mies voi olla oma ihastuttava välittävä itsensä.

puree ystävällisyys, asiallisuus ja empaattisuus, jos pidempiaikaista miestä etsin. Ehkä baarissa yhdenillan jutuissa puree vähän muut ominaisuudet.. en tiedä, kun ei ole juurikaan kokemusta.

Joihinkin vaan tuntee alkukantaista vetoa ja toisiin ei, vaikka luonteenpiirteissä ja käytöksessä ei olisi niin suurta eroa.

• saavuttamatonta

Olen naisena huomannut, että miehiä kiinnostaa eniten jos näyttelen, että en ole kovin kiinnostunut miehestä. Miehillä ainakin kilpailuvietti toimii aika hyvin. Niin kauan kun he saavat saalistaa, mielenkiinto riittää. Sen jälkeen, kun saalis on pyydyksessä, mielenkiinto häviää...

• niin vitun

TYPERÄÄ!! Ihme leikkimistä, itse en ainakaan pidä mistään saalistamisesta. Haluan, että nainen ilmaisee selvästi kiinnostaako vaiko ei. Leikkikööt muut sitten minunkin puolesta... En ymmärrä miten joku mies jaksaa saalistaa, ja mihin sitä jännitystä tarvitaan? Siihen, että ei koskaan tiedä pettääkö toinen? Sehän tuokin kivaa jännitystä elämään...

Sen "saalistuksen" sijaan käyttäisin enemmin energiani suhteen parantamiseen, kuin sen saavuttamiseen.

• 83j
        niin vitun kirjoitti:

TYPERÄÄ!! Ihme leikkimistä, itse en ainakaan pidä mistään saalistamisesta. Haluan, että nainen ilmaisee selvästi kiinnostaako vaiko ei. Leikkikööt muut sitten minunkin puolesta... En ymmärrä miten joku mies jaksaa saalistaa, ja mihin sitä jännitystä tarvitaan? Siihen, että ei koskaan tiedä pettääkö toinen? Sehän tuokin kivaa jännitystä elämään...

Sen "saalistuksen" sijaan käyttäisin enemmin energiani suhteen parantamiseen, kuin sen saavuttamiseen.

Noin kaikki sanoo mutta totuus on että jokainen näkee enmmän vaivaa sen eteen mikä ei ole hyllyltä otettavissa. ja että miehen kuuluu alussa nähtävä näennäisesti enemmän vaivaa ja tehä aloitteita. Koska
        -naislla on tarkemmat kritiirit
        -kultuurimme vuoksi naiset haluavat välttää pissaliisa/lutka maista vaikutelmaa.
        - Mutta muistakaa, vain näennäisesti enemmän vaivaa. Naiset laittutuvat iltoja varten enmmän, joutuvat valikoimaan tarkemmin seuransa, ovat haavoittuvampia fyysisesti ja ottavat sitä kautta isommat riskit romantiikan saralla.Usen ne jotka pitävät kodin pystyssa kun mies 2 viikon isyys loman jälkeen lähtee töihin jos juttu johtaa siihen mihin evoluutio on tarkoittanut..

• voiVOivoii
        niin vitun kirjoitti:

en mäkään. Kelasin et näytän aikuisina ihmisinä ei enää viitsittäisi pelailla mitään pelejä, ja osoitan avoimesti kiinnostukseni kundille, jonka olin tulkinnut selkeesti olevan kiinnostunut myös musta ja pyydän häntä kahville. Tulos: Tyypistä tulee jäätävä ja tyly. Ilmeisesti enää ei voi vähempää kiinnostaa kun olen paljastanut korttini ja osoittanut avoimesti olevani kiinnostunut hänestä. Ruoho on vihreää aina aidan toisella puolella ja sen jonka saa, se ei vois vähempää kiinnostaa, ja sitä jota ei saa, sen perään kuolaa vaan. Typerää, mut näin se vaan tuntuu menevän. Vaikka ollaan aikuisia ihmisiä.
        Koskaan ei voi päältäpäin tietää, kuka on "saalistajamies" ja kuka "selkeän kiinnostuksen" mies.

• einoleino,yes sir

Nosta aina Nainen podiumille. Bodiumille.
      Ota ulsteri kaapista ja mee baanall.
      Shokkihoitona hinnat veks Ale pubissa!!
      -fade wolf-

• vänksy

Baarissa tapahtuneista iskuyrityksistä pahin omalla kohdalla on ehdottomasti se, jos mulle tulee vaikutelma, että olen joku kymmenes nainen, jota mies sen saman illan aikana koittaa pokata. Se ei todellakaan tee positiivista vaikutusta naiseen, jos nainen huomaa, ettei olekaan se miehen ensisijainen kiinnostuksenkohde, vaan on jossain ties kuinka monentena vasta listassa. Se tekee miehestä epätoivoisen, eikä saa kiinnostustani heräämään.

Vältä siis moista käytöstä ja yritä saada naisen tuntemaan itsensä siltä kuin olisi ainoa nainen, jota illan aikana haluat iskeä.(Vielä parempi, kun olisit oikeesti tosisssasi, eli nainen olisi todella ainoa, ettei sun tarvisi valehdella asiasta.)

• min vaa_-.-_

monien neuvojen kanssa (ei tässä keskustelussa) kun on kehotettu nimenomaan olevan hivenen kylmiä naisten suhteen. Antaa ymmärtää että olen kiinnostunut mutta jos nainen ei syty, ei maailma siihen kaadu ja siirryn seuraavaan naiseen. Jos yritän tehdä vaikutelman että nainen on ainut minulle, sehän on epätoivoisen ihmisen vaikutelma.

• vänksy
        min vaa_-.-_ kirjoitti:

monien neuvojen kanssa (ei tässä keskustelussa) kun on kehotettu nimenomaan olevan hivenen kylmiä naisten suhteen. Antaa ymmärtää että olen kiinnostunut mutta jos nainen ei syty, ei maailma siihen kaadu ja siirryn seuraavaan naiseen. Jos yritän tehdä vaikutelman että nainen on ainut minulle, sehän on epätoivoisen ihmisen vaikutelma.

epätoivoista josset vain tee siitä epätoivoista.

Mä en ainakaan kiinnostuisi miehestä, jolle kelpaisi kuka vaan baarin naisista, kenet nyt vaan onnistuu mukaansa saamaankin.

Enemmän kiinnostaisi mies, joka ei edes näytä siltä, et on baarista seuraa etsimässä. Oikeesti. Ne on kaikkein parhaimpia miehiä, joista tulee vaikutelma, et ovat "hiukan pihalla" ja vaikuttavat siltä, etteivät oikein itsekään tiedä, miten ovat sinne baariin edes päätyneet.:)

• klonkku_-
        vänksy kirjoitti:

epätoivoista josset vain tee siitä epätoivoista.

Mä en ainakaan kiinnostuisi miehestä, jolle kelpaisi kuka vaan baarin naisista, kenet nyt vaan onnistuu mukaansa saamaankin.

Enemmän kiinnostaisi mies, joka ei edes näytä siltä, et on baarista seuraa etsimässä. Oikeesti. Ne on kaikkein parhaimpia miehiä, joista tulee vaikutelma, et ovat "hiukan pihalla" ja vaikuttavat siltä, etteivät oikein itsekään tiedä, miten ovat sinne baariin edes päätyneet.:)

hiukan pihalla??? Mitä meinaat, millä tavalla???:) Ei kuitenkaan mikään sekopää-idiootti?

• vänksy
        klonkku_- kirjoitti:

hiukan pihalla??? Mitä meinaat, millä tavalla???:) Ei kuitenkaan mikään sekopää-idiootti?

hiukan hukassa..:)

Silleen, et se mies on niin kuin ois puolipakolla ajatutunut sinne baariin, vaikka kavereiden yllyttämänä ja melkein puolittain jo lähtemässä kotiin...Tai antaisi ainakin sen vaikutelman.

• tyttö82
        vänksy kirjoitti:

hiukan hukassa..:)

Silleen, et se mies on niin kuin ois puolipakolla ajatutunut sinne baariin, vaikka kavereiden yllyttämänä ja melkein puolittain jo lähtemässä kotiin...Tai antaisi ainakin sen vaikutelman.

Toi on niin totta! Huvittavaa sinänsä. :) Kun mies esittää olevansa vastahakoisesti baarissa, hän muuttuu naisen silmissä paljon kiinnostavammaksi... ja kun hän vielä antaa ymmärtää, että tarkoituksena oli lähteä kotiin, niin johan tyttö on otettu kun mies silti vaan viettää aikaa baarissa hänen kanssaan.

Kaipa jokaisella naisella on halu tuntea itsensä erityiseksi ja ainutlaatuiseksi... siihenhän se perustuu :)

• :P
        tyttö82 kirjoitti:

Toi on niin totta! Huvittavaa sinänsä. :) Kun mies esittää olevansa vastahakoisesti baarissa, hän muuttuu naisen silmissä paljon kiinnostavammaksi... ja kun hän vielä antaa ymmärtää, että tarkoituksena oli lähteä kotiin, niin johan tyttö on otettu kun mies silti vaan viettää aikaa baarissa hänen kanssaan.

Kaipa jokaisella naisella on halu tuntea itsensä erityiseksi ja ainutlaatuiseksi... siihenhän se perustuu :)

Kannattaa lukea täältä kaikki neuvot ja iskuvinkit ja väkisin vääntää itsensä niiden mukaiseksi. Etenki ku ovat neuvot ristiriidassa keskenään. Mut mitä sitten, oma itsensähän ei ainakaan kannata olla, eiks ni? Esittää vaa jotain ihan muuta kun oikeasti on ja oikeasti tuntee ja oikeasti haluaisi. Sairasta! Epäaitous näkyy, sen tuntee. Ehkä siks ei flaksi käy ku jengi oikeesti vaistoo epäaitouden ja feikkaamisen.

• tykkään luonnosta

Ongelma on että et hanki vastauksia naisilta,jotka sinut torjuivat.He kokevat eri tavalla kuin mä.Jokainen nainen on erilainen persoona.Eri naisilla eri taustasyitä pakkeihin.Itse en ymmärrä miten ns. 'rumat miehet' onnistuvat saamaan edes maksullisia naisia itsellensä,mä jättäisin väliin jos 40 mies ja kalju olisi seksinpuutteessa mua kohtaan.En halua loukata mutta - mulla on rajallisesti mielenkiintoa seksiin ja siihen vaaditaan että mies on raikas ja haluttava fyysisestikin.En usko että olet 40 naisten mielestä,en tarkoita ikää numerona vaan imagoa joka liitetään sanaan "ukkeli". En pidä ukkeleista itse henk.koht.Seksistä vain toisinaan eikä maratoneja.

• Emmä osaa

1) Päivitä pukeutuminen ( naiset tykkää siisteistä kengistä yms se faan on valitettava fakta, poislukien oman tyyliset, jotka pukeutuu samalla tavalla)

2) Opettele esim david de angelo ( us) , neil strauss ( us) pick up artistien touhut ja suomessa Human mating Dance.

3) Tee itsestäsi niin luonnolinen, kun olet ja käyttäydy sen mukaan

4) Korosta omat hyvät puolesi. Esim. ravintolassa voit sekoilla, jos olet ja voi olla, että unelmiessi kumppani seuraa sinua, jos olet muutenkin sekoilijatyyppi :) :) :O

5) Smooth, smooth, smooth.. Jos teet kaikki smoothisti, niin et ole pokaamassa naisia, vaan kiertelemässä maailmaa. Kun sinä vaan seilaat, niin moni kiinnostuu ja lähtee mukaan seilailemaan. Toisinsanoen, älä näytä, että olet etsimässä kumppania, vaan pidä hauskaa.

6) Pelaa, jos toinen tykkää pelailla. Naiset tykkää pelailla suhteissa ja katsella, missä asemassa ovat. Nainen voi pahimmillaan tuhota miehen, joten ole valppaana, mutta silti asiallinen. Pilke silmäkulmassa.
        .
        7) Katse hikan ylöspäin, vähän punttia, hyvä tuoksu ja rento mieli = avot, kenet näistä sitten valitsisi.

• Unohtakaa
        Emmä osaa kirjoitti:

1) Päivitä pukeutuminen ( naiset tykkää siisteistä kengistä yms se faan on valitettava fakta, poislukien oman tyyliset, jotka pukeutuu samalla tavalla)

2) Opettele esim david de angelo ( us) , neil strauss ( us) pick up artistien touhut ja suomessa Human mating Dance.

3) Tee itsestäsi niin luonnolinen, kun olet ja käyttäydy sen mukaan

4) Korosta omat hyvät puolesi. Esim. ravintolassa voit sekoilla, jos olet ja voi olla, että unelmiessi kumppani seuraa sinua, jos olet muutenkin sekoilijatyyppi :) :) :O

5) Smooth, smooth, smooth.. Jos teet kaikki smoothisti, niin et ole pokaamassa naisia, vaan kiertelemässä maailmaa. Kun sinä vaan seilaat, niin moni kiinnostuu ja lähtee mukaan seilailemaan. Toisinsanoen, älä näytä, että olet etsimässä kumppania, vaan pidä hauskaa.

6) Pelaa, jos toinen tykkää pelailla. Naiset tykkää pelailla suhteissa ja katsella, missä asemassa ovat. Nainen voi pahimmillaan tuhota miehen, joten ole valppaana, mutta silti asiallinen. Pilke silmäkulmassa.
        .
        7) Katse hikan ylöspäin, vähän punttia, hyvä tuoksu ja rento mieli = avot, kenet näistä sitten valitsisi.

Neil Straussit ym. Ihan oikeasti. Olen naisena lukenut tuon kirjan ja musta se tyyppi on naurettava, säälittävä luuseripelle. Ei todellakaan kannata ottaa oppia jostain tyypistä, joka kärsii jostain pään sisäisestä pakkomielteestä naisten ja seksin ja iskemisen suhteen.

Jos mua joku tyyppi tulisi iskemään yrittämällä ensin nolata mut, niin ei näkisi mua enää koskaan sen jälkeen, eikä tulisi mieleenkään mennä sänkyyn. Jotenkin suuri osa ohjeista oli täysin kieroutuneita. Kannattaa säilyttää terve järki näissäkin asioissa. Iskeminen baarissa on kuitenkin aika eri asia kuin yrittää löytää itselleen pari arkeen jakamaan surut ja ilot.

• Esimerkki

Yritä herättää se naisen mielenkiinto vaikka hymyilyllä, jos olet ravintolassa. Lähesty naista vasta sitten, kun hänkin hymyilee tai vilkuilee. Ei ennen, sillä silloin saa todennäköisesti pakit. Naisen mielenkiinto pitää siis ensin herättää ja toimia vasta sitten.

• Juuri näin!

Naisena voin sanoa, että kyllä. Jos mies ilmestyy puun takaa ja heti yrittämässä jotain, niin rohkeinkin nainen yllättyy ja saattaa antaa pakit. Puhumattakaan ujosta naisesta.

• Toisinpäin

"Lähesty naista vasta sitten, kun hänkin hymyilee tai vilkuilee. Ei ennen,..."

Hassua, että miehenä neuvoisin vastaavasti naisia toimimaan täysin toisinpäin tuossa asiassa. Eli lähesty miestä vaan suoraan hymyillen tai ala muutoin vain juttelmaan, ilman että lähdet ensin jollakin hymy/silmäpelillä hakemaan jotakin kuviteltua vastareaktiota. Tämä on juuri sitä miehen mielenkiinnon herättämistä. Sitä silmäpeliä voi sitten harrastaa siinä samassa kun juttelee tai istuu vierellä, jos haluaa. Voi olla, että saat pakit tai voi olla ettet saa, mutta tulee kuitenkin kortti käännetty.

• Ulan Bator

Aloittaja on liian kiva ja helppo. Hänen pitäisi saada seksuaalista jännitettä aikaan, ja prässiä naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe