Mitenköhän mun pitäis asiaan suhtautua? ollaan exän kans sovittu, että keskustelemme vakavissamme yhteenpaluusta. Samal ex pitää yhteyksiä johonkin netis törmänneeseen kundiin. soitellaan,textaillan ja mesetetään. Toi on asia,mikä mua satutaa aivan helvetisti. Miten ex voi ees oikeasti miettiä meidän perheemme asioita,jos se samal ihastukseensa yhteyksiä pitää (ne ei kyl oo tavanneet! Olen kyl pyytänyt et sanoo sille. että mikä on tilane meillä, ja et lopettaisi yhteyden pidon.. Ei tosin oo suostunut. Kellään kokemuksia samoista asioista??
oman suhteen kuntoon laitto& bettideittaus
5
452
Vastaukset
- uufrs
Piti lukea nettideittaus..
- että se kostaa
tuli ihan ekana mieleen.
Sillä jos se oikeasti on tuommoinen, niin ei kai siinä paljon ole tehtävissä. Vai? - pariskunta 77
Jos teillä tilanne, että olete tulleet siihen tulokseen,että molemmat ovat halukkaita miettimään vakavissaan yhteenpaluuta ja olette valmiita tekemään töitä asioittenne eteen. Niin kyllä musta nettideitti miehelle pitäisi tehdä selväksi, että olette tulleet tollaseen tulokseen. että kunnioitta sitä teidän päätöstänne. Itse kyl lopettaisin välit nettiihmiseen samantien, jos itselläni olisi moinen tilanne. Kaikki perustuu luottamukseen,myös yhteenpaluu. Kummankohan ex tuntee paremmin, sut vai sen? Kumpaankohan se luottaa siihen vai suhun?! Kaikesta huolimatta exäs pitäis aluksi tehdä valinta. Ei sillain suhdetta kuntoon saada, jos teidän asioita pohtii vakavissaan, mutta ei osaa toisesta irtautua.
- 72hh
"...kundiin. soitellaan,textaillan ja mesetetään. Toi..."
Pisteen jälkeen iso alkukirjain ja pilkun jälkeen välilyönti! Kiitos!
VITUN pälli! - yks toinen
Jos vakavissaan ex on sanonut sinulle, että miettii teidän asioita. Niin ei tuo käytös ainakaan siltä vaikuta. Jos se vakavissaan olisi, niin kyllä sen ainakin selväksi pitäisi tehdä se asia sille internet tutulle. Itse en välttämättä kokonaan lopettaisi yhteydenpitoa, vaikka mieheni kans yhteen palaisinkin. (jos olisi tuollaine tilanne.) Mutta heti ensitöikeseni asiast ilmottaisin, sille lonka kanssa soittelisin. (Sanoisin että mikä on tilanne, et lopettaa jatkuvan soittelun/ textailun, Että minun pitää miettiä perheeni asioiden kuntoon laittamista.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184