Olen monta kertaa yrittänyt saada teistä naisista kavereita, siis ei kumppania, mutta se ei onnistu, koska teihin ei yksinkertaisesti voi luottaa.Niinpä olen oppinut, että puhutte sitä ja tätä, muttei sillä tarkoiteta kuitenkaan mitään.Onneksi minulla on pari hyvää miesystävää, mutta asioita olisi myös kiinnostava nähdä vastakkaisen sukupuolen kannalta.
Esimerkiksi naimisissa oleva nainen lupasi olla kaverini ja lähes valmiina lääkärinä hän sanoi, että hänelle voi puhua luottamuksellisesti.Olin niin tohkeessani tilanteesta, että punastuin, niin hän luuli, että yritin iskeä häntä ja loukkaantui minuun. Kun monesti yritin sanoa, että sinähän sanoit olevani kaverini enkä hän myöskään yrittänyt iskeä, vastaus oli älä ota minuun enää yhteyttä.
Ja sitten useimmat teistä 20-30-vuotiasta naisista, että kykene miehen kanssa mihinkään yhteistyöhön, edes ryhmätyöhön, kun olette varat-tuja.Olette vain tyttökaverinne kanssa ja jätätte
miehen tekemään ryhmätyön yksin.Ette edes sen verran pysty tekemään ryhmätyötä, että yhteinen työ saataisiin valmiiksi.
Suoraan sanottuna naiset, olen alkanut saada teistä tarpeeksenne.Te vaaditte miehet ottamaan teidät huomioon, mutta teillä ei näytä olevan mitään velvollisuuksia miehiä kohtaan.Kaikki sitten parustellaan milloin hormoneilla ja kaikilla "naisten vaivoilla", jolla vaan yritätte
välttyä työntekemisiltä.
Sanokaa minulle miten naiset kestivät kaikki keskitysleirien hirveydet- eikö biologianne ollut silloinkin samanlainen ? Ja mitä se on, että yhteistyötä voidaan tehdä vain sellaisen kanssa, jonka naama miellyttää ? Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut varaa luokitella ihmisiä pärstäkertoimen mukaan.
Kirjoitan tämän siksi, että olen alalla jossa on paljon naisia ja rupee ottamaan päähän tehdä töisten töitä eikä yhteistyö suju.
Kiitos vastuksista !
NAISISTA KAVEREITA
29
1057
Vastaukset
- oo ikinä ollu
keskitysleirillä. Ihan liikaa oon kyllä joutunu tekemään töitä sovinisti päsmäreitten kanssa. Silloin ei kyllä yhteistyö suju, tunnustan....
- pari päivää sitten
Kirjoitin itse samankaltaisen vuodatuksen otsikolla "kavereita naisista?" ja kävin siinä läpi muutamia omia mietteitäni. Kuitenkin jälkeenpäin tuli mieleen että on niitäkin naisia joista miehet voivat saada todella hyvän kaverin. Ne on harvassa ne, mutta niitä on! Puhutaan miesmäisistä naisista, sellaisista joilla on miehiset harrastukset, viettivät lapsuutensa poikien seurassa tai ovat käyneet armeijan. Ovat kuin miehiä joilla on tissit ; )
- ei naiset
selvinneet keskitysleirien kauhuista, jo portilla eroteltiin työkykyiset, toiseen jonoon naiset, lapset, vahukset, mitkä menivät suoraan kaasukammioon ja sieltä krematorioon.
- niin.
Tuollainen ei ole hauskaa kuin jonkun tunnevammaisen käpyn mielestä.
- kielipoliisi_____
niin. kirjoitti:
Tuollainen ei ole hauskaa kuin jonkun tunnevammaisen käpyn mielestä.
" ole hauskaa kuin jonkun tunnevammaisen käpyn mielestä"
kävyn
- Peaky
Oon aivan samaa mieltä sun kanssa. Naiset vaan on luonteeltaan niin kieroja ja selkäänpuukottajia useimmiten. Itekii oon nainen, mutta naispuoliset kaverit pystyy laskeen yhen käden sormis. Ei minuu kiinnosta juoruta kuin rumat vaatteet jollaa on tai onko jonkuu meikit nyte hiukke levinny. Ennemmin rassailen tallilla autoja jätkien kanssa ja heitän paskaa läppää :) jätkiin pystyy suurimmaks osaks luottaan kyllä. Riippuu tietenki kohteesta mutta enemmissä määrin ku naisiin.
- nuori miees
Sun kaltaiset naiset ovat todella haluttuja miesten keskuudessa. Miehet eivät pidä naisellisuudesta ja vielä vähemmän haluavat elää lopun elämänsä tämän naisellisuuden kanssa. Puhun nyt vain omalla suullani mutta luulisin että kaikki miehet unelmoivat sellaisesta "hyvästä jätkästä" ja jos tämä on edes keskinkertaisen näköinen niin aletaan jo puhua unelmavaimosta.
Miehet tarvitsevat joskus sitä naisellisuuttakin mutta se varmasti riittää useimmille jos tämä naisellisuus on vaikka joku seksileikin fantasia rooli, eli ei tarvitse tai pidä olla oikeasti luonteeltaan sellainen.
Mikään tuskin olisi sen hienompaa jos vaimo rassaa autoa kanssani.. ja aidosti pitää siitä. Tai ehdottaa että lähdetään lätkämatsiin ja sieltä kaljalle. Siinä vaiheessa alkaisi - vähemmistöön.
nuori miees kirjoitti:
Sun kaltaiset naiset ovat todella haluttuja miesten keskuudessa. Miehet eivät pidä naisellisuudesta ja vielä vähemmän haluavat elää lopun elämänsä tämän naisellisuuden kanssa. Puhun nyt vain omalla suullani mutta luulisin että kaikki miehet unelmoivat sellaisesta "hyvästä jätkästä" ja jos tämä on edes keskinkertaisen näköinen niin aletaan jo puhua unelmavaimosta.
Miehet tarvitsevat joskus sitä naisellisuuttakin mutta se varmasti riittää useimmille jos tämä naisellisuus on vaikka joku seksileikin fantasia rooli, eli ei tarvitse tai pidä olla oikeasti luonteeltaan sellainen.
Mikään tuskin olisi sen hienompaa jos vaimo rassaa autoa kanssani.. ja aidosti pitää siitä. Tai ehdottaa että lähdetään lätkämatsiin ja sieltä kaljalle. Siinä vaiheessa alkaisiKyllä miesmäiset naiset "kaveriksi" kelpaavat useimmille miehille, mutta siihen statukseen he sitten jäävät. Parisuhteeseen useimmat valitsevat mielummin sen naisellisen naisen.
- edelleen omalla suulla
vähemmistöön. kirjoitti:
Kyllä miesmäiset naiset "kaveriksi" kelpaavat useimmille miehille, mutta siihen statukseen he sitten jäävät. Parisuhteeseen useimmat valitsevat mielummin sen naisellisen naisen.
Puhun edelleen omalla suulla, mutta havaintojeni mukaan useimpia miehiä kiinnostaa naisessa nimenomaan se kaveruus, jos pitkällä tähtäimellä ajatellaan. Tottakai sitä mielummin otetaan kaveri ja panopuu samassa paketissa, kuin pelkkä panopuu. Ja faktahan on se että jos miehellä ja naisella ei ole mitään muuta yhteistä kuin talo ja lapset, niin se liitto on yhtä helvettiä.
Enkä sanoisi että "hyvät jätkät" jäävät siihen kaveri statukseen koska näitä ei pahemmin sinkkuina löydy. Sen takia ne ovatkin kuumaa kamaa, ovat harvinaisia muutenkin ja jos sellaisen löytää niin varattuhan se tietysti on. Harvinaista herkkua. - eivät tue
edelleen omalla suulla kirjoitti:
Puhun edelleen omalla suulla, mutta havaintojeni mukaan useimpia miehiä kiinnostaa naisessa nimenomaan se kaveruus, jos pitkällä tähtäimellä ajatellaan. Tottakai sitä mielummin otetaan kaveri ja panopuu samassa paketissa, kuin pelkkä panopuu. Ja faktahan on se että jos miehellä ja naisella ei ole mitään muuta yhteistä kuin talo ja lapset, niin se liitto on yhtä helvettiä.
Enkä sanoisi että "hyvät jätkät" jäävät siihen kaveri statukseen koska näitä ei pahemmin sinkkuina löydy. Sen takia ne ovatkin kuumaa kamaa, ovat harvinaisia muutenkin ja jos sellaisen löytää niin varattuhan se tietysti on. Harvinaista herkkua.tuota teoriaa. Kyllä ne jätkämäiset naiset täällä päin pitempään sinkkuilevat, kuin naiselliset siskonsa.
- laitakaupungin valopilkku
edelleen omalla suulla kirjoitti:
Enkä sanoisi että "hyvät jätkät" jäävät siihen kaveri statukseen koska näitä ei pahemmin sinkkuina löydy. Sen takia ne ovatkin kuumaa kamaa, ovat harvinaisia muutenkin ja jos sellaisen löytää niin varattuhan se tietysti on. Harvinaista herkkua.Naiseen, jonka kanssa on paljon yhteistä puhuttavaa ja tehtävää, syntyy helpommin ja parempi yhteys kuin "naisellisten" asioiden kanssa askarteleviin naisiin.
Monet miehet haluavat varmaan sänkyynsä naisellisesti käyttäytyvän, sensuellin naisen. Jätkämäinen nainen voi myös olla tällainen, en osaa sanoa miten yleensä on.
- Nyt näin...
Että, riippuu naisesta ja hänen luonteestaan kuinka hän kokee kaveruuden miespuoliseen henkilöön.
Minä työskentelen alalla jossa on vain 5% naisia, ja tulen kyllä hyvin toimeen miesten kanssa, ja ihan kavereita ollaan. Toisten kanssa hyviäkin, ja tekemisissä työajan ulkopuolella enkä todellakaan kuvittele että mieskaverini olisivat ihastuneita minuun. Ja sellainen hurtti huumori, jossa on flirtti vivahdusta on vain päivän piristystä =D
En kuitenkaan ole mikään äijämäinen, vaan naisellinen nainen jolla on sekä naispuolisia että miespuolisia ystäviä.- miax
"Kyllä miesmäiset naiset "kaveriksi" kelpaavat useimmille miehille, mutta siihen statukseen he sitten jäävät. Parisuhteeseen useimmat valitsevat mielummin sen naisellisen naisen."
Jep, näin se taitaa usein mennä. "Miesmäisten" naisten kanssa harrastetaan ja käydään baarissa ja heitetään äijäläppää, tyttöystäväksi/vaimoksi sitten otetaan sellainen pastellinväreihin pukeutuva "kunnon tyttö", joka marmattaa miehen ryyppäämisestä ja harrastuksista, mutta hoitaa lapset ja osaa käyttää naisellisuuttaan hyväkseen. - kerropa sitten yksi asia
miax kirjoitti:
"Kyllä miesmäiset naiset "kaveriksi" kelpaavat useimmille miehille, mutta siihen statukseen he sitten jäävät. Parisuhteeseen useimmat valitsevat mielummin sen naisellisen naisen."
Jep, näin se taitaa usein mennä. "Miesmäisten" naisten kanssa harrastetaan ja käydään baarissa ja heitetään äijäläppää, tyttöystäväksi/vaimoksi sitten otetaan sellainen pastellinväreihin pukeutuva "kunnon tyttö", joka marmattaa miehen ryyppäämisestä ja harrastuksista, mutta hoitaa lapset ja osaa käyttää naisellisuuttaan hyväkseen.Jos asia on noin, miksi nämä miesmäiset naiset on aina varattuja? Niiden sijaan näitä pikku prinsessoja tuolla vapailla markkinoilla kyllä riittää. No, oli miten oli mutta minä haluan "hyvän jätkän" naisekseni, maksoi mitä maksoi.
- .........
miax kirjoitti:
Jep, näin se taitaa usein mennä. "Miesmäisten" naisten kanssa harrastetaan ja käydään baarissa ja heitetään äijäläppää, tyttöystäväksi/vaimoksi sitten otetaan sellainen pastellinväreihin pukeutuva "kunnon tyttö", joka marmattaa miehen ryyppäämisestä ja harrastuksista, mutta hoitaa lapset ja osaa käyttää naisellisuuttaan hyväkseen.on useimmiten turhaa. On tietenkin naisia, jotka ovat todella selkeästi jompaa kumpaa, joko hyvin naisellisia tai selkeästi ns. hyvä jätkä -tyyppisiä. Mutta aika monet ovat jotain siltä väliltä tai molempia. Itsessäni ainakin on vahvasti molemmat puolet. Ystävinä on aina ollut sekä miehiä että naisia ja parhaiten olen viihtynyt työpaikoissa, joissa on ollut aika tasapuolisesti molemmat sukupuolet edustettuina.
Myönnän kyllä, että erityisesti nuorempana (olen jo päälle 30) olin kai joillekin miehille vähän hämmentävä. Se saattoi kyllä johtua myös siitä, että työni, opiskeluni, harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni ovat aina olleet varsin monipuolisia. Minua on siis aina ollut vaikea lokeroida ja joillakin on siihen jostain syystä kova tarve. - Huono lokerointi..
......... kirjoitti:
on useimmiten turhaa. On tietenkin naisia, jotka ovat todella selkeästi jompaa kumpaa, joko hyvin naisellisia tai selkeästi ns. hyvä jätkä -tyyppisiä. Mutta aika monet ovat jotain siltä väliltä tai molempia. Itsessäni ainakin on vahvasti molemmat puolet. Ystävinä on aina ollut sekä miehiä että naisia ja parhaiten olen viihtynyt työpaikoissa, joissa on ollut aika tasapuolisesti molemmat sukupuolet edustettuina.
Myönnän kyllä, että erityisesti nuorempana (olen jo päälle 30) olin kai joillekin miehille vähän hämmentävä. Se saattoi kyllä johtua myös siitä, että työni, opiskeluni, harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni ovat aina olleet varsin monipuolisia. Minua on siis aina ollut vaikea lokeroida ja joillakin on siihen jostain syystä kova tarve.Sukupuolia on kaksi -mies & nainen.
On se aika outo väite, että toinen sukupuoli on aina automaattisesti paha ja toinen hyvä.
Toisen sukupuolen ominaisuuksia pitäisi piilotella ja vältellä viimeiseen asti ja toisen ominaisuuksia väkisin ja teennäisesti tavoitella.
"Hyvä tyyppi" haluaisin olla mutten missään nimessä "hyvä jätkä" tms.
Tämä hyväjätkämalli osoittaa karusti miten naisia/naiseutta vähätellään ja miltei kriminalisoidaan..
Naisen ei tarvitse olla mies eikä miehen tarvitse olla nainen, ollakseen pidetty ja mukava.
Kaikissa meissä on aika usein puutteemme kuten myös hyvätkin puolemme..
Ihmisten lokeroiminen on inhottavaa ja kapeakatseista. Olisi paljon antoisampaa jos ihmisen olisivat ystävällisen uteliaita ja avoimia toisiaan kohtaan.. - kaveruuteen
Huono lokerointi.. kirjoitti:
Sukupuolia on kaksi -mies & nainen.
On se aika outo väite, että toinen sukupuoli on aina automaattisesti paha ja toinen hyvä.
Toisen sukupuolen ominaisuuksia pitäisi piilotella ja vältellä viimeiseen asti ja toisen ominaisuuksia väkisin ja teennäisesti tavoitella.
Tämä hyväjätkämalli osoittaa karusti miten naisia/naiseutta vähätellään ja miltei kriminalisoidaan..
Naisen ei tarvitse olla mies eikä miehen tarvitse olla nainen, ollakseen pidetty ja mukava.
Ihmisten lokeroiminen on inhottavaa ja kapeakatseista. Olisi paljon antoisampaa jos ihmisen olisivat ystävällisen uteliaita ja avoimia toisiaan kohtaan..miehen ja naisen välillä.
Kaverin pitäisi sitten olla fyysisesti ja muutenkin täysin epäkiinnostava romanttisessa mielessä, ettei ihastumista koskaan tapahtuisi kummankaan puolelta..
Aika havoin näin on.. - edes vähän jooko
Ihmisten lokeroiminen on inhottavaa ja kapeakatseista. Olisi paljon antoisampaa jos ihmisen olisivat ystävällisen uteliaita ja avoimia toisiaan kohtaan.."Tämä hyväjätkämalli osoittaa karusti miten naisia/naiseutta vähätellään ja miltei kriminalisoidaan.."
Eiköhän se ole pikemminkin toisinpäin, eli naisten keskuudessa tälläiset miesmäiset naiset kokevat sitä vähättelyä ja porukasta pois potkimista. Olisi taas syytä siivota ne luurangot sieltä omasta kaapista ennen kun alkaa osoittelemaan syyttävällä sormella muita. Nimenomaan toiset naiset eivät hyväksy sitä erilaisuutta, miehet kyllä. Tuossa viestissäsi tämä asia paistaa läpi. Miesmäinen nainen saa varmasti jatkuvasti kuulla olevansa lesbo. Toisaalta neitimäiset miehet saavat myös jatkuvasti kuulla olevansa homoja. Mutta vinoilua kuulee yleensä vain saman sukupuolen edustajilta. - nyt väittänyt
Ihmisten lokeroiminen on inhottavaa ja kapeakatseista. Olisi paljon antoisampaa jos ihmisen olisivat ystävällisen uteliaita ja avoimia toisiaan kohtaan..että jompikumpi sukupuoli olisi hyvä ja toinen huono? Tai että olisi pakko teennäisesti tavoitella toisen sukupuolen ominaisuuksia? Kysehän on nimenomaan siitä, että saa olla sellainen kuin on! Ja makuja on moneksi.
Sitä paitsi "hyvä jätkä" ei ole sama kuin miesmäinen. Eikä siinä ole myöskään kysymys naiseuden tai naisellisuuden vähättelemisestä. - sitä ei nyt tarkoitettu
nyt väittänyt kirjoitti:
että jompikumpi sukupuoli olisi hyvä ja toinen huono? Tai että olisi pakko teennäisesti tavoitella toisen sukupuolen ominaisuuksia? Kysehän on nimenomaan siitä, että saa olla sellainen kuin on! Ja makuja on moneksi.
Sitä paitsi "hyvä jätkä" ei ole sama kuin miesmäinen. Eikä siinä ole myöskään kysymys naiseuden tai naisellisuuden vähättelemisestä.Ei hyvällä jätkällä tarkoitettukaan pukeutumista, vaan käyttäytymistä. Sitä että autojen räplääminen kiinnostaa, ehdotus lätkäpeliin ja kaljalle lähtemisestä tulee naisen suusta. Pukeutuminen on vain pukeutumista, ei miehekkään naisen tarvitse pukeutua kuten mies. Joskaan sellaista prinsessamaista pukeutumista ei tarvitse myöskään katsella, ja hyvä niin.
- viestiäni
sitä ei nyt tarkoitettu kirjoitti:
Ei hyvällä jätkällä tarkoitettukaan pukeutumista, vaan käyttäytymistä. Sitä että autojen räplääminen kiinnostaa, ehdotus lätkäpeliin ja kaljalle lähtemisestä tulee naisen suusta. Pukeutuminen on vain pukeutumista, ei miehekkään naisen tarvitse pukeutua kuten mies. Joskaan sellaista prinsessamaista pukeutumista ei tarvitse myöskään katsella, ja hyvä niin.
Kyse ei ollut pelkästään pukeutumisesta, vaan myös muusta. Eikä hyvä jätkä tarkoita varsinaisesti miehekästä missään mielessä.
Ns. hyvä jätkä tarkoittaa naista, joka on suora ja mutkaton, reilu ja kursailematon, osaa keskustella ja on kiinnostunut muustakin kuin vaatteista, meikeistä ja ihmissuhdekiemuroista. Ei myöskään juorua tai puukota selkään, ymmärtää ronskiakin huumoria, tulee miesten kanssa hyvin juttuun jne... Jollain autojen räpläämisellä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa! Ja päällä voi olla housut tai hame, naamassa meikkiä tai ei.
Taidat puhua nyt omasta ihanteestasi etkä mistään muusta. - jos et omasta ihanteesta?
viestiäni kirjoitti:
Kyse ei ollut pelkästään pukeutumisesta, vaan myös muusta. Eikä hyvä jätkä tarkoita varsinaisesti miehekästä missään mielessä.
Ns. hyvä jätkä tarkoittaa naista, joka on suora ja mutkaton, reilu ja kursailematon, osaa keskustella ja on kiinnostunut muustakin kuin vaatteista, meikeistä ja ihmissuhdekiemuroista. Ei myöskään juorua tai puukota selkään, ymmärtää ronskiakin huumoria, tulee miesten kanssa hyvin juttuun jne... Jollain autojen räpläämisellä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa! Ja päällä voi olla housut tai hame, naamassa meikkiä tai ei.
Taidat puhua nyt omasta ihanteestasi etkä mistään muusta."Taidat puhua nyt omasta ihanteestasi etkä mistään muusta."
Taidat tehdä niin itsekin? - ...........
jos et omasta ihanteesta? kirjoitti:
"Taidat puhua nyt omasta ihanteestasi etkä mistään muusta."
Taidat tehdä niin itsekin?Puhuin itse asiassa siitä, miten tuo omassa ystäväpiirissäni määritellään - ja käsittääkseni yleisemminkin. Ehkä olen väärässä.
En siis puhunut ihanteestani. Olen itse nainen. Joidenkin mielestä hyvin naisellinen ja joidenkin mielestä hyvä jätkä. Omasta mielestäni vaihtelevasti ja eriasteisesti molempia. - "hyvä jätkä"
........... kirjoitti:
Puhuin itse asiassa siitä, miten tuo omassa ystäväpiirissäni määritellään - ja käsittääkseni yleisemminkin. Ehkä olen väärässä.
En siis puhunut ihanteestani. Olen itse nainen. Joidenkin mielestä hyvin naisellinen ja joidenkin mielestä hyvä jätkä. Omasta mielestäni vaihtelevasti ja eriasteisesti molempia.miesten porukoihin kertoon tytön/naisen ongelmasta sosiaalisella tasolla joka heijastaa persoonan minäkuvan vääristyneisyyttä.Itsetunnon heikkoutta ja korostunutta hyväksytyksi tulemisen tarvetta.Nainen ei pärjää oman sukupuolensa edustajien parissa.
Miesten joukossa nainen saa erityiskohtelua koska miehillä on luontainen tarve miellyttää ja suojella naista.
Usein näillä poikatytöillä onkin myöhemmin runsaasti ongelmia parisuhteissaan kun mies kohteleekin naista tasaveroisena kumppaninaan ja on suora ja rehellinen eikä pyri miellyttämään siten kuin mihin nainen on tottunut. - .........
"hyvä jätkä" kirjoitti:
miesten porukoihin kertoon tytön/naisen ongelmasta sosiaalisella tasolla joka heijastaa persoonan minäkuvan vääristyneisyyttä.Itsetunnon heikkoutta ja korostunutta hyväksytyksi tulemisen tarvetta.Nainen ei pärjää oman sukupuolensa edustajien parissa.
Miesten joukossa nainen saa erityiskohtelua koska miehillä on luontainen tarve miellyttää ja suojella naista.
Usein näillä poikatytöillä onkin myöhemmin runsaasti ongelmia parisuhteissaan kun mies kohteleekin naista tasaveroisena kumppaninaan ja on suora ja rehellinen eikä pyri miellyttämään siten kuin mihin nainen on tottunut.ääritapauksista. Jos tyttö/nainen tulee toimeen hyvin niin miesten kuin naisten kanssa ja jos hänellä on kavereina sekä miehiä että naisia, kyse ei ole sosiaalisesta tai identiteettiongelmasta. Vai mitä oikein yritit sanoa?
- että näin
........... kirjoitti:
Puhuin itse asiassa siitä, miten tuo omassa ystäväpiirissäni määritellään - ja käsittääkseni yleisemminkin. Ehkä olen väärässä.
En siis puhunut ihanteestani. Olen itse nainen. Joidenkin mielestä hyvin naisellinen ja joidenkin mielestä hyvä jätkä. Omasta mielestäni vaihtelevasti ja eriasteisesti molempia.Tuo termi "hyvä jätkä" kattaa aika monta tapausta ja myös ne ääripäät. Minä tarkoitan nyt moottoripyöräilevää, nahkaan pukeutunutta rock'n roll misua joka korjaa sitä moottoripyöräänsä ihan itse ja kutsuu mukaansa katsomaan lätkäpeliä. Hemmetti kun alkoi seisomaan jo tuota kuvaillessa. Sellaisen kun saisi
- I've just cummed
että näin kirjoitti:
Tuo termi "hyvä jätkä" kattaa aika monta tapausta ja myös ne ääripäät. Minä tarkoitan nyt moottoripyöräilevää, nahkaan pukeutunutta rock'n roll misua joka korjaa sitä moottoripyöräänsä ihan itse ja kutsuu mukaansa katsomaan lätkäpeliä. Hemmetti kun alkoi seisomaan jo tuota kuvaillessa. Sellaisen kun saisi
http://www.hud.ac.uk/news/hudd-lines/news_stories/07_10_stories/03_women_bikers.html
Kiitos Jumala. Kiitos!
- että sinussa
ole myös jotain vikaa asiassa. Itselläni on paljon miespuolisia kavereita ja pidän heistä.
kaikkien miesten kanssa ei pysty olemaan kaveri, osa ei ajattele naista kaverina.
Joko sinulla on huono tuuri tai huomaamattasi viestität jotain ristiriitaista naisille.- mielenkiintoni heräsi
"Joko sinulla on huono tuuri tai huomaamattasi viestität jotain ristiriitaista naisille"
Mikä on huomaamatta viestittämistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078