Tuontivuodesta riippumatta ELV palautusta On tulossa myös niille joilla on autoverovalitus sisällä ja valituksessa nimenomaan vaaditaan ELViä takaisin.
Palautusta myös ennen 2006
6
808
Vastaukset
- valitusta sisällä ja
onko nimenomaan elviä vaadiitu palautettavaksi. Koska koko elvi päätös on ollut lainvastainen voidaan asiassa vaatia päätöksen purkua Korkeimmalta hallinto-oikeudelta huolimatta onko valitus tehty tai ei.
- maukkisp
Välittömästi rahaa saavat ainakin ne joilla valitus sisällä elvistä.
lakiteitse etenemeninen vie aina aikaa,,todennäköisesti vuosia. - on asia
maukkisp kirjoitti:
Välittömästi rahaa saavat ainakin ne joilla valitus sisällä elvistä.
lakiteitse etenemeninen vie aina aikaa,,todennäköisesti vuosia.Mutta oikeutensa puolustamiseksi kannattaa viimeistään nyt tehdä päätöksen purkuvaatimus KHO:lle.
- pikkuhiljaa
on asia kirjoitti:
Mutta oikeutensa puolustamiseksi kannattaa viimeistään nyt tehdä päätöksen purkuvaatimus KHO:lle.
kannattamaan pimeitä hommia. Suosittelen muillekkin. Vittuako maksaa veroja valtiolle, joka kusee silmään joka kurvissa. Lainkuuliaisuus verottajaa kohtaan kärsi nyt aika pahasti. Moraalisestikkaan en tule potemaan huonoa omaatuntoa enää. Pyrin jatkossa kusettamaan verottajaa, niin paljon kun vaan keksin. Sikäli mikäli käy niin, että en saa eLV:iä takaisin autosta jonka ostin saksasta 2005. Äänestin aikoinaan kyllä EU:lle, koska olin nuori enkä ymmärtänyt asioita. En äänestäisi enää. Kaatukoon koko EU omaan mahdottomuuteensa.
- rebeeee
pikkuhiljaa kirjoitti:
kannattamaan pimeitä hommia. Suosittelen muillekkin. Vittuako maksaa veroja valtiolle, joka kusee silmään joka kurvissa. Lainkuuliaisuus verottajaa kohtaan kärsi nyt aika pahasti. Moraalisestikkaan en tule potemaan huonoa omaatuntoa enää. Pyrin jatkossa kusettamaan verottajaa, niin paljon kun vaan keksin. Sikäli mikäli käy niin, että en saa eLV:iä takaisin autosta jonka ostin saksasta 2005. Äänestin aikoinaan kyllä EU:lle, koska olin nuori enkä ymmärtänyt asioita. En äänestäisi enää. Kaatukoon koko EU omaan mahdottomuuteensa.
"Äänestin aikoinaan kyllä EU:lle, koska olin nuori enkä ymmärtänyt asioita. En äänestäisi enää. Kaatukoon koko EU omaan mahdottomuuteensa."
Ja mikähän tässä uudessa EYT:n tuomiossa on huonoa sinun kannalta? Sitähän ei olisi tullut jos Suomi ei kuuluisi EU:hun. Luultavasti saat ELVin takaisin tuomastasi autosta, toki siihen voi mennä vielä aikaa, vaikka valitusaika onkin jo umpeutunut.
- valitus (mm. elv-verosta) o...
miten siinä tapauksessa että valitus (mm. elv-verosta) oli sisällä. tuli hylättynä takaisin. tein uuden valituksen. joka tuli yllättäen taas hylättynä takaisin. en ole tehnyt uutta valitusta.
valitin tullipiiriin.
pitääkö tehdä uusi valitus? voinko myös tehdä valituksen uudestaan eräästä toisesta tuontitapauksesta (vuonna 2003) josta en ymmärtänyt tehdä valitusta ollenkaan. aloin saada tietoa noista epäkohdista vasta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251