Millainen on:
tyypillinen
a) helsinkiläinen nainen
b) helsinkiläinen mies
c) tamperelainen nainen
d) tamperelainen mies
e)turkulainen nainen
f) turkulainen mies
g)vapaavalintaisen kaupungin/paikkakunnan nainen
h)vapaavalintaisen kaupungin/paikkakunnan mies
Kuvaile ulkonäköä, käyttäytymistä, ammattia, puhetyyliä tai mitä mieleen tulee. Ja muistutuksena:
Tis is hjyymor;)
KUVAILE ERI KAUPUNKIEN
10
393
Vastaukset
mies
nainentyypillinen montevideolainen mies on pikkaisen pöhäkkä ja päälaesta kaljuuntuvaa sorttia.
luonteeltaan useinmiten äärettömän kiltti, mutta ärsytettynä saatanan kiukkunen.
tykkää liha ruuasta ja coca colasta
naisista hyö on kovinkin kiinnostuneita mut eivät osaa niitä lähestyä.
myös epäluuloisuus vaivaa näitä tummiä pöhäköitä.
kunto usein äärimmäisen huono, mut hetkelliset äärimmäisen nopeat liikkeet antava´t heistä sporttisemman vaikutelman.
- nimettömänä
tyypillinen
a) helsinkiläinen nainen
b) helsinkiläinen mies
Aidot Helsinkiläiset tietävät paikkansa, sekä miehet että naiset, ja siksi ovat kaupunginosarajoitteisia. Miehissä häiritsee lisäksi lievä neitimäisyys ja ahdasmielisyys. Mutta aitoja ihmisiä, päinvastoin kuin nämä kahdessa vuodessa helsinkiläisiksi-tyypit Oulusta, jotka ovat ylimielisiä sontiaisia.
c) tamperelainen nainen
Jätkämäinen. Välitön.
d) tamperelainen mies
Patemustajärven ja Kummelin yhteinen poika. Tampere-rock. Leppoisa kesämies.
e)turkulainen nainen
Muodikas ja koppava.
f) turkulainen mies
Häiritsevä tekijä. Ai kui?
g)vapaavalintaisen kaupungin/paikkakunnan nainen
Joensuu. Iloinen ja ihana.
h)vapaavalintaisen kaupungin/paikkakunnan mies
Joensuu. Yhdistelmä supliikkia ja uhkaavuutta.
Tää on huumoria.- tuunari_mikko
Helsinkiläinen: Komppaan edellistä
Tampere: Ei tietoa
Turkulainen: Kohteliaampi ja ystävällisempi kuin helsinkiläinen.
Pienen paikkakunnan ihminen: Iloinen ja rajoittunut, koska kaikki tuntee kaikki.
Tukholmalainen: Ylimielinen paikallinen, neutraali mamu-porukka.
tyypillinen
a) helsinkiläinen nainen
= avarakatseinen, bi-seksuaali, kansainväinen ja muodikas. Suhauttelee ässää ja puhuu äät aana, ööt oona:)Kata Kärkkäisellä mm. tyypillinen puhetapa, muutenkin edustaa hyvin tyyppiä:)
b) helsinkiläinen mies
Tää on vaikee. Jään miettimään..
c) tamperelainen nainen
tappelee taksijonossa. Omistaa tatuoinnin tai useampia. Mustaksi tai punaiseksi värjätyt hiukset.
d) tamperelainen mies
Ruutupaita ja leveä haara-asento farkuissaan. Takatukka tuppaa kasvamaan pitkäksi:) Voimakas RR sorahtelee puheessa, nääs.
e)turkulainen nainen
blondattu tukka:) ja tekorusketus (nykyään suihku-) merimiestyyli (puna-sini-valko) in keväisin. Hymyilee missihymyä kouristuksenomaisesti.
f) turkulainen mies
geelitukka ja kauluspaita, jonka kaulukset pystyssä. Voi olla myös vaaleanpunainen. Juro ja ujo mököttäjä, joka "peittää" arkuuttaan valittamalla "miksei tääl oo hyvännäköisii muijii?"
g)Rovaniemeläinen nainen
rennon hauska viihteellä suhaaja, jossa on myös aimo annos punkkaria. Viinaan menevä yksinhuoltaja.
h)Rovaniemeläinen mies
Viinaan ja naisiin menevä, komea ja ihana renttu, joka sössii naisasiansa ed. mainittujen syiden takia.mies:
liberaali, rento hengailija, jonka jutut pyörivät ympyrää ja joka nyökyttelee paljon. Muodikas kaulahuivi ja mustasankaiset silmälasit.- nainen-
Mikään muu kun Turkulaiset ei täsmänny:). Korjaus Hesalaiset: pukeutuu aina mustaan,lukuun ottamatta paria hippiä ja pissistä,puhe kamalaa suhinaa,jääty aivan teinintasolle:B. Ja Tamperelaiset: ne on persoonallisia ja rentoja,puhe selkeää.
nainen- kirjoitti:
Mikään muu kun Turkulaiset ei täsmänny:). Korjaus Hesalaiset: pukeutuu aina mustaan,lukuun ottamatta paria hippiä ja pissistä,puhe kamalaa suhinaa,jääty aivan teinintasolle:B. Ja Tamperelaiset: ne on persoonallisia ja rentoja,puhe selkeää.
Oletkos itse tamperelainen? "Puhe selkeää":)
Mähän just kuvailin noin hki:läisten puhetapaa: lisäksi ä=a ja Ö=o
- kaupunki on
Kouvola
En tee eroa miesten ja naisten välille, vaan kaikki ovat sisäänpäinkääntyneitä, itsekeskeisiä, ilkeitä, huonosti käyttäytyviä ja tämä ei ole huumoria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201