Viime aikoina olen ollut poissa palstalta ja, ehkä juuri tästä syystä, edistynyt huomattavasti. Olen oppinut, että pelkällä sujuvalla sanailulla pystyy esimerkiksi chat-huoneissa tekemään hyvän ensivaikutelman, mikä live-elämässä olisi mahdotonta.
Toisinaan käy jopa niin, että nämä keskustelukumppanit tahtovat nähdä minut oikeasti. Eikä kehityskaari katkea tähänkään: pystyn näissä tapaamisissa ("treffeistä" ei varsinaisesti voine puhua) pitämään keskustelua suht hyvin yllä, keksimään puheenaiheita ja huumoria. Kaikesta päätellen ihmiset ovat jopa - ainakin hetkittäin - viihtyneet seurassani.
Tämä kaikki on kuitenkin täysin turhaa. Tiedän, etten tule pystymään minkäänlaiseen fyysiseen kontaktiin; kynnys koskettaa toista millään tavalla on ylipääsemättömän korkea. Ei liene vaikea päätellä, miksi mitään "ollaan vain kavereita" -diagnoosia kummempaa ei takuulla tapahdu. Niin tasokas en sentään ole, että naiset päälleni kävisivät (puhumattakaan olemuksestani, joka takuulla viestii, että sellainen olisi minusta ahdistavaa), vaan se aloite olisi minun tehtävä, ja sitä he saisivat odottaa turhaan.
Tämän häikäisevän kehityskulun myötä siis opin itsestäni vain sen, ettei tilanteestani ole enää mitään ulospääsyä, joten tuonkin ajan olisi voinut käyttää johonkin parempaan, vaikkapa tällä palstalla valittamiseen.
Edistysaskeleet
1
147
Vastaukset
- Lord_Boredom
Olen edelleen sitä mieltä, että sinulla voisi hyvinkin käydä viuhka naisasioissa. En tietenkään halua vähätellä omaa itsetuntemustasi, mutta minusta on erittäin hyvä merkki, jos chatistakin olet lyhyessä ajassa - oletan, että edistysaskeleet on otettu tämän vuoden puolella - saanut seuraa ihan chatti-huoneiden ulkopuolellekin. Puhut vieläpä monikossa kumppaneista - me alempitasoiset joudumme puhumaan joko yksikössä tai suoraan nollasta keskustelukumppanista.
(Kas, minulla oli vielä tunnukset tänne. Luulin poistaneeni ne vihan vimmassa tässä pari kuukautta sitten).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713