vaalean miehen tilitys

SPQR5

Myönnän rehellisesti: olen kateellinen ulkomaalaisille miehille. Jos olisin musta tai arabi, suomalaisia naisia riittäisi jonoksi asti. Jos olisin ulkkis, saisin naisia siitäkin huolimatta etten näyttäisi mallipojulta, tumma pinta antaa paljon anteeksi. Ulkomalaisena saisin jopa avoimesti flirttailla ja viheltää naisten perään, ilman pelkoa ikävästä vastareaktiosta. Ja tärkein asia viimeiseksi: ulkomaalainen mies saa olla oikea mies ja sitä ei tarvitse pyydellä anteeksi, kuten meidän suomalaisten miesten pitää tehdä. Tasa-arvo vei meiltä "munat", mutta onneksi ulkikkset tulivat ja pitävät suomalaisia naisia hyvinä. Anteeksi että me olemme olemassa...

42

2394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ming Yue

Vaalea mies on ihana vaikka onkin suomalainen.
      Ei minulla ainakaan suomi miestä vastaan mitään ole!

• hyvin sanottu

Kätevää syyttää syntymälahjana saatua ulkonäköä kun flaksi ei käy.

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään että mitä jos vika onkin omien korviesi välissä? Jospa oletkin vain yksinkertaisesti v-mäinen sälli, etkä siksi saa naista?

• turpaan vain

tai pukeudu kaapuun kuin esim abdullah tammi.Tai perusta oma uskontokunta,aina joku kaheli suomihoro tulee tyrkylle.

• turiset

veliseni. Kukahan meidät suomalaiset miehet on kasvattanut näin "munattomiksi" ? Suomalainen nainen, veikkaan. Suomipoika on väritön ja munaton joka kelpuutetaan kumppaniksi sitten kun tarvitaan se autokuski joka vie lapset tarhaan ja rakentaa sen omakoti/rivitalon. Eli apupoika pyörittämään arjen pikkuaskareita joita ne ihkut ulkkikset ei suostu tekemään.

• ole profeetta
        turiset kirjoitti:

veliseni. Kukahan meidät suomalaiset miehet on kasvattanut näin "munattomiksi" ? Suomalainen nainen, veikkaan. Suomipoika on väritön ja munaton joka kelpuutetaan kumppaniksi sitten kun tarvitaan se autokuski joka vie lapset tarhaan ja rakentaa sen omakoti/rivitalon. Eli apupoika pyörittämään arjen pikkuaskareita joita ne ihkut ulkkikset ei suostu tekemään.

omalla maallaan mutta esim.turkkilaisten machopullistelu(toki siinä on pari donjuan sivulausetta mukana) uppoaa suomalaisiin sekä siellä että täällä.
        Jos suomalainen mies käyttäytyy täällä samalla tavalla hän on sika ja turkissa jollei nyt hengestään pääsisi,näköön tulisi kuitenkin.

• vastauksen sinulle
        turiset kirjoitti:

Kukahan meidät suomalaiset miehet on kasvattanut näin "munattomiksi" ? Suomalainen nainen, veikkaan.

Veikkaan, suomalainen äitisi, nyt kipin kapin keskustelemaan äidin kanssa, miksi syötti pikkumurulle vaan pullia ja silitti päähän.

• aina vaan....
        vastauksen sinulle kirjoitti:

Kukahan meidät suomalaiset miehet on kasvattanut näin "munattomiksi" ? Suomalainen nainen, veikkaan.

Veikkaan, suomalainen äitisi, nyt kipin kapin keskustelemaan äidin kanssa, miksi syötti pikkumurulle vaan pullia ja silitti päähän.

"munallinen" suomalainen mies teilataan feministien toimesta usein retkuksi,öykkäriksi..samantyylinen"munallinen" muslimimies on cool.

• mitään........
        aina vaan.... kirjoitti:

"munallinen" suomalainen mies teilataan feministien toimesta usein retkuksi,öykkäriksi..samantyylinen"munallinen" muslimimies on cool.

Vastasin kysymykseen, ja nyt latelet uusia.

Minun työssä on paljon ulkomaalaisia ja suomalaisia miehiä. Täytyy kyllä sanoa että ulkomaalaisilla miehillä on paremmat käytöstavat kuin suomalaisilla. Tällä ulkomaalaisuudella tarkoitan monen monta kansaa, en vain muslimeita. Yksikään ulkomaalainen ei ole minua seksuaalisesti häirinnyt, toisin kuin suomalaiset miehet. Yleensä nämä miehet on siinä 50 ja 60 vuoden ikäisiä. Ei ole taaseen nuoremmat suomalaiset miehet, koska suurin osa nuorista sanotaanko alle 45 vuotiaista on todella fiksua porukkaa. Eli tulen siihen lopputulokseen, suomalaiset vanhat äijät ovat todella härskiä porukkaa ja aika kuvottavia. Poikkeuksia löytyy myös.

Äitisi sinun on kasvattanut ja kaikki lähtee yleensä kotoa, eli turhaan täällä nassutat munattomuuttasi, ei se ainakaan minun eikä muiden suomalaisten naisten vika ole.

• tätä ...
        mitään........ kirjoitti:

Minun työssä on paljon ulkomaalaisia ja suomalaisia miehiä. Täytyy kyllä sanoa että ulkomaalaisilla miehillä on paremmat käytöstavat kuin suomalaisilla. Tällä ulkomaalaisuudella tarkoitan monen monta kansaa, en vain muslimeita. Yksikään ulkomaalainen ei ole minua seksuaalisesti häirinnyt, toisin kuin suomalaiset miehet. Yleensä nämä miehet on siinä 50 ja 60 vuoden ikäisiä. Ei ole taaseen nuoremmat suomalaiset miehet, koska suurin osa nuorista sanotaanko alle 45 vuotiaista on todella fiksua porukkaa. Eli tulen siihen lopputulokseen, suomalaiset vanhat äijät ovat todella härskiä porukkaa ja aika kuvottavia. Poikkeuksia löytyy myös.

Äitisi sinun on kasvattanut ja kaikki lähtee yleensä kotoa, eli turhaan täällä nassutat munattomuuttasi, ei se ainakaan minun eikä muiden suomalaisten naisten vika ole.

" Täytyy kyllä sanoa että ulkomaalaisilla miehillä on paremmat käytöstavat kuin suomalaisilla. Tällä ulkomaalaisuudella tarkoitan monen monta kansaa, en vain muslimeita. Yksikään ulkomaalainen ei ole minua seksuaalisesti häirinnyt, toisin kuin suomalaiset miehet."

Näinhän se suomalaisen naisen mielestä on. Käytös koetaan seksuaaliseksi häirinnäksi kun sen tekee suomalainen mies. Samanlainen käytös kun sen tekee ulkomaalainen on kohteliasta korkeintaan hauskaa flirttailua.

• suomalaisen
        mitään........ kirjoitti:

naisen vika että he kasvattavat pojistaan nössöjä "unelmavävyjä". He tekevät sen tiedostamattaan. Suomalaisten naisten vika on siinä että he ovat sulkeneet suomalaisen miehen pois poikien kasvatuksesta.

Juuri tämän takia ulkomaalaiset miehet ovat "äijiä" koska heidän isänsä ovat osallistuneet poikiensa kasvatukseen. He opettavat pojilleen että mies on "luomakunnan" kingi.

Naiset ja miehet pyrkivät kasvattamaan tytöt ja pojat eritavalla.

• vastauksia.......
        suomalaisen kirjoitti:

naisen vika että he kasvattavat pojistaan nössöjä "unelmavävyjä". He tekevät sen tiedostamattaan. Suomalaisten naisten vika on siinä että he ovat sulkeneet suomalaisen miehen pois poikien kasvatuksesta.

Juuri tämän takia ulkomaalaiset miehet ovat "äijiä" koska heidän isänsä ovat osallistuneet poikiensa kasvatukseen. He opettavat pojilleen että mies on "luomakunnan" kingi.

Naiset ja miehet pyrkivät kasvattamaan tytöt ja pojat eritavalla.

Niinpä, mutta usein erotilanteessa isä ei sitten olekkaan enään kiinnostunut lapsestaan. Näin on monesti nähty. Toisaalla sitten äiti ei anna tavata lasten isäänsä, missä sitten on vika??? Ei aina vika ole suomalaisissa naisissa yksistään. Suomalaisilla ei ole aikaa kasvattaa lapsiaan, koska tämä kulttuuri on niin sidoksissa työntekoon. Suomalainen mies vaati myös vaimon käymään töissä, mitä taasen thait sun muut venäläiset naiset eivät tarvitse tehdä, miksi se sitten on niin? Miksi vaaditte suomalaisilta naisilta enemmän? Kun aina puhutte noista ulkkismieheistä, miksi miksi miksi, nyt kysyn vastaavaa? Voitko antaa sitten fiksun kommentin.

• väistele mitään
        tätä ... kirjoitti:

" Täytyy kyllä sanoa että ulkomaalaisilla miehillä on paremmat käytöstavat kuin suomalaisilla. Tällä ulkomaalaisuudella tarkoitan monen monta kansaa, en vain muslimeita. Yksikään ulkomaalainen ei ole minua seksuaalisesti häirinnyt, toisin kuin suomalaiset miehet."

Näinhän se suomalaisen naisen mielestä on. Käytös koetaan seksuaaliseksi häirinnäksi kun sen tekee suomalainen mies. Samanlainen käytös kun sen tekee ulkomaalainen on kohteliasta korkeintaan hauskaa flirttailua.

Seksuaalinen häirintä on, kun koskee toisen ihmisen intiimi paikkoihin tai toinen ihminen tuntee kosketuksen kiusalliseksi. Mutta kun minua ei ole yksikään ulkomaalainen mies koskenut, sanotaanko ettei kyllä metriä lähemmäksi tule.
        Toinen häirintä on intiimit kyselyt, kutiaako pillu tai olekko saanut munaa viimeksi ja milloin, ei minulta ole kukaan ulkomaalainen mies kysynyt noin.
        Kolmas, ehdottelut mentäiskö naimaan tonne, tai haluatko munaa, olen valmis kanssasi, eiihh.. ole ulkomaalainen minulta koskaan noin kysynyt.

Mutta ne 50 ja 60 vuotiaat kyllä, mikä lie kasvatus ollut tuon ikäisillä miehillä??? Koska taas nuoremmat suomalaiset miehet ei sorru moiseen. Tämä kirjoitus kohdistuu nyt työelämään!

• Vastaukseen
        vastauksia....... kirjoitti:

Niinpä, mutta usein erotilanteessa isä ei sitten olekkaan enään kiinnostunut lapsestaan. Näin on monesti nähty. Toisaalla sitten äiti ei anna tavata lasten isäänsä, missä sitten on vika??? Ei aina vika ole suomalaisissa naisissa yksistään. Suomalaisilla ei ole aikaa kasvattaa lapsiaan, koska tämä kulttuuri on niin sidoksissa työntekoon. Suomalainen mies vaati myös vaimon käymään töissä, mitä taasen thait sun muut venäläiset naiset eivät tarvitse tehdä, miksi se sitten on niin? Miksi vaaditte suomalaisilta naisilta enemmän? Kun aina puhutte noista ulkkismieheistä, miksi miksi miksi, nyt kysyn vastaavaa? Voitko antaa sitten fiksun kommentin.

Avioliitossa ja avosuhteessa kuten kaikissa ihmisten välisissä kanssakäymisissä on myös kyse vallankäytöstä ja valtasuhteista. Suomalaisella miehellä ei ole samanlaisia oikeuksia kuin naisella esim. ero tilanteessa. Ja tätä valtaa naiset käyttävät hyväkseen. Eivät miehet "vapaaehtoisesti hylkää lapsiaan".

"Suomalainen mies vaati myös vaimon käymään töissä". Eiköhän ne naiset itse halua sinne töihin ?

Ei suomalaiset miehet vaadi suomalaisilta naisilta enempää kuin ulkomaalaisiltakaan päinvastoin.

Suomalainen yhteiskunta nyt vaan on rakennettu vimeisten 40 vuoden aikana sellaiseksi jossa miehelle on varattu sivutakatsojan ja maksuniehen rooli perheessä ja lasten kasvatuksessa.

• .......................
        vastauksia....... kirjoitti:

suomalainen nainen vaatii kotimaiselta mieheltä käytännössä aina työpaikan.Mutta ei afrikkalaiselta,en toki pahalla katso afrojen "ei huolta huomisesta" mentaliteettia mutta miten/miksi naisen asenne muuttuu jos mies ulkomaalainen enää ei vaaditakaan sitä isoa tilipussia/statusta jne...???

• vastauksia........
        Vastaukseen kirjoitti:

Avioliitossa ja avosuhteessa kuten kaikissa ihmisten välisissä kanssakäymisissä on myös kyse vallankäytöstä ja valtasuhteista. Suomalaisella miehellä ei ole samanlaisia oikeuksia kuin naisella esim. ero tilanteessa. Ja tätä valtaa naiset käyttävät hyväkseen. Eivät miehet "vapaaehtoisesti hylkää lapsiaan".

"Suomalainen mies vaati myös vaimon käymään töissä". Eiköhän ne naiset itse halua sinne töihin ?

Ei suomalaiset miehet vaadi suomalaisilta naisilta enempää kuin ulkomaalaisiltakaan päinvastoin.

Suomalainen yhteiskunta nyt vaan on rakennettu vimeisten 40 vuoden aikana sellaiseksi jossa miehelle on varattu sivutakatsojan ja maksuniehen rooli perheessä ja lasten kasvatuksessa.

Mutta jossain tapauksissa on niin, ettei mies ole kiinnostunut lapsistaan, tiedän todella monta. Mutta on myös noita naisia, jotka pelaavat lasten kustannuksilla.

Naisten on pakko mennä töihin, koska ei pärjtä enää yhden ihmisen palkalla, yhteiskunta on vaan mennyt niin.

Kun katsoo thai tai venäläisiä naisia, niin useasti he ovat kotona, siksi tulee mieleen että kylläpä siinä elätellään ulkomaalaista naista, mutta auta armias jos olisi suomalainen niin...

sivutakatsojan ja maksuniehen rooli perheessä ja lasten kasvatuksessa.
        Ei se nyt noin mene, kyllä suomalainen nainen itse tienaa leipänsä. Ja on tätä Suomea ollut myös rakentamassa suomalaiset miehet, eikö vain?

• taaseen
        ....................... kirjoitti:

suomalainen nainen vaatii kotimaiselta mieheltä käytännössä aina työpaikan.Mutta ei afrikkalaiselta,en toki pahalla katso afrojen "ei huolta huomisesta" mentaliteettia mutta miten/miksi naisen asenne muuttuu jos mies ulkomaalainen enää ei vaaditakaan sitä isoa tilipussia/statusta jne...???

En osaa vastata tuohon, olisiko olettamus vain??? Mutta jos työttömyys on tahatonta, niin en nyt eroaisi sen takia. En kyllä ottaisi miestä, joka olisi ollut työttömänä 20 vuotta, oli sitten suomalainen tai ulkomaalainen, kyllä se kertoo jo paljon ihmisestä.

Isoa tilipussia en vaadi, mutta toimeen täytyy tulla ja olen kyllä itsekkin töissä. Voipi olla että kuka sellaisen ulkomaalaisen työttömän ottaa, taitaa olla se nainen samaa maata tai voihan joku vanhempi ottaa leikkikalun, tiedä noista..

• vali vali
        vastauksia........ kirjoitti:

Mutta jossain tapauksissa on niin, ettei mies ole kiinnostunut lapsistaan, tiedän todella monta. Mutta on myös noita naisia, jotka pelaavat lasten kustannuksilla.

Naisten on pakko mennä töihin, koska ei pärjtä enää yhden ihmisen palkalla, yhteiskunta on vaan mennyt niin.

Kun katsoo thai tai venäläisiä naisia, niin useasti he ovat kotona, siksi tulee mieleen että kylläpä siinä elätellään ulkomaalaista naista, mutta auta armias jos olisi suomalainen niin...

Ei se nyt noin mene, kyllä suomalainen nainen itse tienaa leipänsä. Ja on tätä Suomea ollut myös rakentamassa suomalaiset miehet, eikö vain?

tästä maasta löytyy (kymmeniä )tuhansia SUOMALAISIA kotirouvia jotka elävät miehensä liksalla.

• tunne moisia
        vali vali kirjoitti:

tästä maasta löytyy (kymmeniä )tuhansia SUOMALAISIA kotirouvia jotka elävät miehensä liksalla.

Itse en tunne kyllä yhtäkään, taitaa olla niitä vanhoja naisia, jotka elävät entistä aikaa. Mun siskot sekä omat kaverit ovat kyllä kaikki töissä.

KÄLÄ KÄLÄ
        vali vali
        Vastaan kysymyksiin, en kälätä, vali vali en myöskään valita!!

• anti-kristus-anti
        turiset kirjoitti:

Kyllä sitä nyt pyöritään itsesäälissä, omapahan on vikanne, ei se syy ole kaikissa Suomen naisissa. Oma veljeni ainakin on munallinen ja pitää omasta perheestään huolta kuin pitääkin. Luuserit ovat oma juttunsa ja niitähän tällä palsltalla riittää;-)

Hakekaa ne horot tuolta vaikka thaimaasta ettei tartte valittaa. Onhan noita linkkejä ja tulijoita piisaa...nauttimaan hyvän maan antimista!

• erkki erkin poika
        vastauksia........ kirjoitti:

Kyllä, totta puhut. Nämä tientynmaalaiset ulkkisnaiset eivät jaksa edes lähteä hakemaan duunia ja tuudittautuvat siihen, että ukko maksaa kaiken. Kerran näin Itäkeskuksessa, kun yksi venakko kitisi jonkun tavaran perään ja ukko naama punaisena sanoi sille horotsulleen, ettei raha riitä kaikkeen, niin oli se aika episodi koko lafkassa.

Samalla tavalla käyttäytyvät nämä "ihanat" ja vienot aasialaisnaikkoset. Samaa pataa ovat, mutta todellisuudessa suomijuntti ei vaan huomaa sitä eksoottisuuden edessä kuinka heitä vedätetään. Mun tietojen mukaan näitä venakkoja ei ole kuin suojatyöpajoissa mm. reaalitiedoissa on yksi muija, jonka kuuluisi opettaa venäjää Suomi- Venäjä- koulussa, mutta tämä muija ei osaa yhtään suomea. Pitäisi kylläkin. En muutenkaan ole nähnyt yhtään thai-pimua oikeissa töissä, missähän mahtavat luurata; kait ne siellä sitten hierontalaitosten sivuilla?

• bidraldi
        väistele mitään kirjoitti:

Seksuaalinen häirintä on, kun koskee toisen ihmisen intiimi paikkoihin tai toinen ihminen tuntee kosketuksen kiusalliseksi. Mutta kun minua ei ole yksikään ulkomaalainen mies koskenut, sanotaanko ettei kyllä metriä lähemmäksi tule.
        Toinen häirintä on intiimit kyselyt, kutiaako pillu tai olekko saanut munaa viimeksi ja milloin, ei minulta ole kukaan ulkomaalainen mies kysynyt noin.
        Kolmas, ehdottelut mentäiskö naimaan tonne, tai haluatko munaa, olen valmis kanssasi, eiihh.. ole ulkomaalainen minulta koskaan noin kysynyt.

Mutta ne 50 ja 60 vuotiaat kyllä, mikä lie kasvatus ollut tuon ikäisillä miehillä??? Koska taas nuoremmat suomalaiset miehet ei sorru moiseen. Tämä kirjoitus kohdistuu nyt työelämään!

Saman huomannut 50-60 v monet miehet ovat Suomessa tosiaan näitä hipla hipla, saako pillua rapsutella (olin ruusutyttönä myymässä ruusuja18 vuotiaana).
        Nuoremmilla miehillä on käytöstavat suurimmalla osalla. Taitaa olla palstan mouruajat myös näitä vanhan kansan tosimiehiä...

Toisaalta sanoisin ulkomaalaisista miehistä myös, että vanhat miehet ovat sielläkin päässä jotenkin sekoja samalla tavalla. Kai se on vaan se keski-iän kriisi kun tuli oma rakas eukko potkastua hormoonimyrskyssä ulos kotoa ja nyt pitää nuorempaa etsiä kiimassa vaikka pikkuveikkakaan ei enää menossa pysy;D

ja isästäni sanon, että on kyllä vanhan kansan miehiä mutta aina on itseään vanhemmissa naisisa pysynyt ei ole nuoria ahdistellut saati työpaikan naisia kiusannut.

• kokemukset
        väistele mitään kirjoitti:

toisin päin. Röyhkein oli eräs tunisialiainen joka veti munansa esiin kun olin tarpeeksi kauan kieltäytynyt treffeiltä. Toinen oli marokkolainen joka erittäin kuvaimellisesti näytti ja kuvaili miten kätsä olisi nuoleskella tällaista pientä naista. Esimerkkejä löytyy enemmänkin, mutta olkoon. Suomalainen mies ei noin törkeästi ole minua kohtaan koskaan käyttäytynyt. Ehdotuksia on tehty, mutta noihin ehdotuksiin verrattuna erittäin säädyllisesti...

• niinkö?
        kokemukset kirjoitti:

toisin päin. Röyhkein oli eräs tunisialiainen joka veti munansa esiin kun olin tarpeeksi kauan kieltäytynyt treffeiltä. Toinen oli marokkolainen joka erittäin kuvaimellisesti näytti ja kuvaili miten kätsä olisi nuoleskella tällaista pientä naista. Esimerkkejä löytyy enemmänkin, mutta olkoon. Suomalainen mies ei noin törkeästi ole minua kohtaan koskaan käyttäytynyt. Ehdotuksia on tehty, mutta noihin ehdotuksiin verrattuna erittäin säädyllisesti...

on saavuttanut elämässään jotain, sen näkee myös päällepäin. Ulkonäkö on jotain toista kuin miesten perässä juoksevilla lortukoilla, glamour ja tyylikkyys kuvastuu joka askeleella.
        Tiedätkö minä en koe tuollaista koskeivat miehet uskalla tehdä noin nähteni. Miehet vain tuijottavat monttu auki, kädet sivuilla, silmät tapilla kun menen ohitse.
        Se ei minua hetkauta puoleen eikä toiseen, en koskaan alennu ´alentavaan peliin´ kenenkään kanssa.
        Miksi jäät tilanteisiin joissa sinua jollakin lailla halvennetaan?
        Sinä olet suomalainen nainen, arvosi tunteva, etkä mikään aasialaisnainen joka epätoivoisesti yrittää päästä vaalean miehen mukana huonoista oloistaan.
        Hei, tunne arvosi ja kulje tyylikkäästi ohi tuollaisten miesten.
        Toivottavasti pidät huolta ulkonäöstäsi ja omaisuudestasi!

• paljon kokemuksia
        kokemukset kirjoitti:

Kertoo aika paljon sinun elämästä ja tyylistäsi, ehkä pukeudut bitchmäisesti niin kohtelukin on sen mukaista, suomalaisia miehiä harvemmin kiinnostaa bitchtyyppinen nainen, ja ulkkikset luulet että olet jakorasia.

• suomimies myöskin

menetinpä tyttöystäväni ulkomaalaiselle, mutta saksalaiselle miehelle. en osaa miehenä ajatelle onko se paremmannäkönen ku minä mutta kyllähä se tuntu pahalta. siitä huolimatta en hauku naisia mitä tyttöystäväni , tai ex, mulle teki.
      itse olen tummahiuksinen ja mielestäni ihan komea ja haaveeni on ainostaan että joku päivä vastaani kävelee elovena-tyttö joka rakastaa vain minua eikä lähde muide mukaan. myös ex-tyttöyst. oli vaalea elovena-tyttö. silti en hauku ketään kun tiedän että joku päivä joku luonnollinen nainen kävelee vain eläääni.

• julia

eikä suomalaisuus...itse en edes huolisi kuin suomalaisen miehen.. riittää kun sinussa on se joku mihin nainen tykästyy..

jos sulla ei flaksi käy niin ei vaaleusja suomalaisuus se syy ole..

ja tässähän tää keskustelu levis täys käsistä taas

• ...............

joka on Ukrainan unkarilainen kertoi mulle että hänen kotikaupungin tytöt ovat upeita mutta hän itse ei vaan tykkänyt heistä, ei syttynyt ollenkaan.
      Sitten Suomessa hän on tavannut virolaisen naisen ja on rakastunut heti on mennyt naimisiin ja on onnellinen.
      Erilaisuus, eksoottisuus ovat mielekkäitä asioita.
      Itse olen ulkomaalainen. En koskaan seurustellut oman kansan miehen kanssa, ei vaan kiinnostanut.
      Suomalaisessa miehessä on ( mielestäni) valtavasti hyviä puolia joista minä pidän...ja on huonojakin puolia. Pahin puoli on huono itsetunto.

• eipä syytellä äitejä

On väärin miesten syytellä äitejään että suominainen on hänet muka huonosti kasvattanut. On äideillä vaikeeta muutenkin jos isä on häippässyt naisen tai viinan perään tai yksinkertaisesti livennyt vastuusta.

Syyttäkää miehet sitä isäänne jos olivat elämästänne poissa, äitinne tavara kyllä kelpasi mutta oma lapsi oli jo liikaa.

• nim. kokemusta

...että homma toimii toisinpäin? Jos ei nyt ole aivan pakko saada suomalaista naista, niin menepä joskus yökerhoon jossain Suomea köyhemmässä maassa niin huomaat että naista riittää jonoksi asti... maailmassa on paikkoja joissa suominaisille kelpaamaton pullakäsi nörttirunkkarikin voi olla unelmien poikamies

• bidraldi

Tällaiset tilitykset ovat niin.. noh tämän palstan massa-antia mutta sanotaan kuitenkin tämä asia.
      Näyttää se tumma pinta antavan anteeksi monet kauneusvirheet naistenkin kohdalla.. esim. selluliittia en ole tummilla tummilla nähnyt. mutta vaaleilla on jokaisella vähä näkyvissä vaikka olisikin hoikka ja kaunis muuten.

• Krabi Pete

Thaimaan sapuskat erittäin vähäkalorisia,suklaata siellä ei mussuteta käytännössä ollenkaan,chipsit ja limut pienissä paketeissa,ei missään hehtaarisäkeissä/litrapulloissa...ei mikään ihme naiset miehet siellä hoikempia.En tiedä onko kuumalla ilmalla vaikutusta painoon loppujen lopuksi koska tulee hörpittyä nestettäkin ihan kivasti mutta ainankin itse vuodatan hikeä litran päivässä.

• bidraldi
        Krabi Pete kirjoitti:

Thaimaan sapuskat erittäin vähäkalorisia,suklaata siellä ei mussuteta käytännössä ollenkaan,chipsit ja limut pienissä paketeissa,ei missään hehtaarisäkeissä/litrapulloissa...ei mikään ihme naiset miehet siellä hoikempia.En tiedä onko kuumalla ilmalla vaikutusta painoon loppujen lopuksi koska tulee hörpittyä nestettäkin ihan kivasti mutta ainankin itse vuodatan hikeä litran päivässä.

Niin, vesi nautittuna etenkin sisäisesti (myös ulkoisesti vaihtelemalla veden lämpötiloja kylmästä kuumaan) poistaa selluliittia (ehkäisee sitä). Kahvi esim. lisää selluliittia ja monet kasvirasvat (?). Kuumassa ilmastossa se veden juonti on ihan välttämätöntä. Ehkä siitä myös tulee tapa. Ainakin pojilla on Suomessakin aina tapana juoda lasi vettä ennen ateriaa, aterian kanssa ja aterian jälkeen. Itse en ole tottunut juomaan vettä ruuan kanssa vaan juon maitoa/mehua.

Annoskoolla saatavuudella jne. on myös väliä. esim Bangladeshin matkalla tosiaan söin suklaata/makeaa vain yhden suklaapatukan (ohut ja lyhyt, vastasi pientä pepe-lakua, perheen tytär toi minulle energiaksi kun olimme kauppakierroksilla). Vein lapsille sinne suklaata tai jotain karkkia tuliaiseksi (taisi olla kyllä toisen bangladeshilaisen suomal. vaimon ostamia mutta joo). Suomen annoskoot eivät onneksi yllä amerikan standardeihin... ja kaupoissa on minikarkkipussejakin (itse ostan kuitenkin aina peruskoon mutta sepä kestääkin sitten viikon (toki joskus menee päivässäkin, jos on "lohtu/palkinto karkit")) sipsejä en syö nykyään ellei joku muu osta/tarjoa. Mies on niihin hulluna. keksejä ja kakkua ostan joskus iltapalaksi.

Miehen veli on varmaan ainoa makealle perso näistä bangloista. Se vie joskus minunkin karkit jos jätän päydälle ja ronkkii minun keksipaketista ja haluaa puolet kahvileivästä jos joskus ostan tms.. oikein nauttii olla sellainen läski, ahne sika. Muutkin banglat tietää sen taipumukset... ei nyt siaksi sentään sano mutta nauravat että "tuolla yhdellä on aina nälkä..." "älä jätä sitä leipää siihen 'nälkämies' tulee ja syö sen siitä".

En tiedä paljonko kaloreja sitten on poikien sapuskoissa (tekevät siis oman maansa ruokia aina ja kokoontuvat yhteen syömään jonkun kotiin kun töiltä joutavat). Jossain luki sellaistakin, että mausteinen ruoka tuntuu täyttävämmältä kuin "mauton" ruoka. eli mahan voi huijata täydeksi pienemmälläkin annoksella hyvin maustettua ruokaa. pojat tekevät itselleen yleensä myös tulisen salaatin.

Mitä itse tiedän aasialaisesta keittiöstä (hyvin vähän) niin periaate taitaa lähteä siitä että liha (kana,kala jne.) on lähinnä vain höyste ja kasvikset, etenkin riisi, on se pääosuus annoksessa. Kun taas ainakin Suomessa liha muodostaa pääosan annoksesta ja mahdollinen lisuke (peruna, jonka itse jätän pois ruokavaliostani), salaatti ovat höysteenä.

Suolan käyttöä saisi kyllä tuttavani vähentää.
        ja se vaalean leivän suosiminen... vehnäsämpylät turvottaa, jos mitkä. ja energia juomat ja kalja... niitä minä en ymmärrä yhtään. se nälkämies juo vielä limppariakin.

• hyi hikeä
        Krabi Pete kirjoitti:

hikinen olet...huh huh....litra hikeä päivässä, ei kuulosta kovin raikkaalta ja tuoksuvalta.

• Krabi Pete
        hyi hikeä kirjoitti:

hikinen olet...huh huh....litra hikeä päivässä, ei kuulosta kovin raikkaalta ja tuoksuvalta.

oli vain vertauskuva mutta on siellä hemmetin hiostava ilma verrattuna viileään suomeen.Täällä todellinen hellepäivä on siellä normaali lämpötila ja kun siellä on kuuma todellakin on sitä.

• Krabi Pete
        bidraldi kirjoitti:

Niin, vesi nautittuna etenkin sisäisesti (myös ulkoisesti vaihtelemalla veden lämpötiloja kylmästä kuumaan) poistaa selluliittia (ehkäisee sitä). Kahvi esim. lisää selluliittia ja monet kasvirasvat (?). Kuumassa ilmastossa se veden juonti on ihan välttämätöntä. Ehkä siitä myös tulee tapa. Ainakin pojilla on Suomessakin aina tapana juoda lasi vettä ennen ateriaa, aterian kanssa ja aterian jälkeen. Itse en ole tottunut juomaan vettä ruuan kanssa vaan juon maitoa/mehua.

Annoskoolla saatavuudella jne. on myös väliä. esim Bangladeshin matkalla tosiaan söin suklaata/makeaa vain yhden suklaapatukan (ohut ja lyhyt, vastasi pientä pepe-lakua, perheen tytär toi minulle energiaksi kun olimme kauppakierroksilla). Vein lapsille sinne suklaata tai jotain karkkia tuliaiseksi (taisi olla kyllä toisen bangladeshilaisen suomal. vaimon ostamia mutta joo). Suomen annoskoot eivät onneksi yllä amerikan standardeihin... ja kaupoissa on minikarkkipussejakin (itse ostan kuitenkin aina peruskoon mutta sepä kestääkin sitten viikon (toki joskus menee päivässäkin, jos on "lohtu/palkinto karkit")) sipsejä en syö nykyään ellei joku muu osta/tarjoa. Mies on niihin hulluna. keksejä ja kakkua ostan joskus iltapalaksi.

Miehen veli on varmaan ainoa makealle perso näistä bangloista. Se vie joskus minunkin karkit jos jätän päydälle ja ronkkii minun keksipaketista ja haluaa puolet kahvileivästä jos joskus ostan tms.. oikein nauttii olla sellainen läski, ahne sika. Muutkin banglat tietää sen taipumukset... ei nyt siaksi sentään sano mutta nauravat että "tuolla yhdellä on aina nälkä..." "älä jätä sitä leipää siihen 'nälkämies' tulee ja syö sen siitä".

En tiedä paljonko kaloreja sitten on poikien sapuskoissa (tekevät siis oman maansa ruokia aina ja kokoontuvat yhteen syömään jonkun kotiin kun töiltä joutavat). Jossain luki sellaistakin, että mausteinen ruoka tuntuu täyttävämmältä kuin "mauton" ruoka. eli mahan voi huijata täydeksi pienemmälläkin annoksella hyvin maustettua ruokaa. pojat tekevät itselleen yleensä myös tulisen salaatin.

Mitä itse tiedän aasialaisesta keittiöstä (hyvin vähän) niin periaate taitaa lähteä siitä että liha (kana,kala jne.) on lähinnä vain höyste ja kasvikset, etenkin riisi, on se pääosuus annoksessa. Kun taas ainakin Suomessa liha muodostaa pääosan annoksesta ja mahdollinen lisuke (peruna, jonka itse jätän pois ruokavaliostani), salaatti ovat höysteenä.

Suolan käyttöä saisi kyllä tuttavani vähentää.
        ja se vaalean leivän suosiminen... vehnäsämpylät turvottaa, jos mitkä. ja energia juomat ja kalja... niitä minä en ymmärrä yhtään. se nälkämies juo vielä limppariakin.

Ei leipää syödä juuri ollenkaan.Toki sitä 7-11stä saa&luonnollisesti hotellin ravintolasta.Ruisleipä taitaa heille olla täysin tuntematon asia.
        Jo aamupalalla paikalliset syövät lämmintä ruokaa(riisiä lukemattomia lisukkeita sen kanssa),tulevan vaimoni vanhempien asunnossa tuli syötyä niin paljon että oksat pois.Hyvä kuin yhdestä sapuskasta toipunut,seuraava vuorossa.
        On thaimaassa toki ylipainoisia mutta harvassa he ovat.Täytyy sanoa silloin he ovat sitä raskaasti,epäilen kyseessä aineenvaihdunnen häiriö.

• ..............

ja viikon kehut tälle onnistunneelle keskustelulle :).
      Pitkästä aikaa jolloin naiset ja miehet suomen maasta keskustelevat asiallisesti aiheesta tällä palstalla..
      Eka kerran pitkästä aikaa tämä maahanmuuttaja euko tuntee elävänsä elävien, tuntevien ihmisten keskellä.
      Voi sanoa että oli iloa asioida! :))
      Kiitokset kai kuuluu aloittajalle joka on esittänyt asiansa ilman vihaa. En tiedä kuka hän on, mutta sen tiedän että hän on tuntematon ystäväni.

• tilanteesta

Minulla kun on käsitys, että ulkkikset ei saa kuin ylijäämänaisia. Ja miksi saisikaan, kun ulkomaalaisella harvoin on mitään annettavaa naiselle.

• happyslappy

Voisitte saatana suomiämmät (munalla ja ilman) hankkia sen elämän. Täällä vaan haukutte ulkomaalasten puolisoita. Mitä vitun tyydytystä te siitä saatte.
        Okei jos on elämä perseestä niin on se jännää tulla tänne ämmämäisesti meuhkaamaan.
        Ulkkiksista sen verran että olen nähnyt heidän seurassaan yleensä nään todella kauniita naisia. Tämä on fakta. Saatanan ämmät jaksaa tulla selittää jostain ylijämä naisista.
        Ja mikä vika siinä on saada paremman näköinenpuoliso ulkomailta? Häh???
        Kyllä se on iin saatanan miehekästä tulla tänne inisemään ulkomaalaisia vastaan.
        Saatana on sitä tullut ihan tarpeeksi nähnyt suomiapinoiden siittämiä yhlumppuja.
        Sori nyt keittää...tämä ei ole tarkoitettu oikeille miehille ja naisille joilla on elämä kunnossa.

• oletko onneton?
        happyslappy kirjoitti:

Voisitte saatana suomiämmät (munalla ja ilman) hankkia sen elämän. Täällä vaan haukutte ulkomaalasten puolisoita. Mitä vitun tyydytystä te siitä saatte.
        Okei jos on elämä perseestä niin on se jännää tulla tänne ämmämäisesti meuhkaamaan.
        Ulkkiksista sen verran että olen nähnyt heidän seurassaan yleensä nään todella kauniita naisia. Tämä on fakta. Saatanan ämmät jaksaa tulla selittää jostain ylijämä naisista.
        Ja mikä vika siinä on saada paremman näköinenpuoliso ulkomailta? Häh???
        Kyllä se on iin saatanan miehekästä tulla tänne inisemään ulkomaalaisia vastaan.
        Saatana on sitä tullut ihan tarpeeksi nähnyt suomiapinoiden siittämiä yhlumppuja.
        Sori nyt keittää...tämä ei ole tarkoitettu oikeille miehille ja naisille joilla on elämä kunnossa.

ettet ole onnellinen elämässäsi. Toivottavasti joku päivä löydät harmonian elämääsi.
        Ei vaikuta kovin järjelliseltä kirjoittaa vihanpuuskassa tänne ja miksi ihmeessä vihaasi ja onnetonta elämääsi purat koneella tuntemattomille ihmisille.
        Ihan oikeesti sinun kannattaisi varata aika psykiatrille tai mene pitkäksi aikaa lomailemaan jonnekkin korpeen ja vietä aikaasi ainoastaan itsesi kanssa, sekin voi helpottaa.

• thai

Ovat kovaa valuttaa aasiassa, joten mikset katsele sieltäpäin naista itsellesi?!

• Tässä vaalea komea

Suomalainen mies. Totta joka sana. Pidä varasi jos menet sinne. Sulla tulee olemaan vientiä.

• Ellu70

Katkeruus paistaa kilometrin päähän viestistäsi, se karkoittaa naiset todennäköisemmin kuin valkea hipiäsi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe