Turhia unelmia naisilla

Kelatkaa vähän!

Etsitään nuorempaa komeaa, "tasokasta" miestä. Etsijöillä "taso" vähän sitä sun tätä, eli
ei niin kummoista. Ja mikäköhän on se "taso", jota miehestä etsitään? Komea auto, insinööri tms.?
"Tasoakin" kun on niin monenlaista.
Ei nuorempi komea tasokas mies ota vanhempaa naista itselleen, senhän sanoo maalaisjärkikin.
Sensijaan vanhempi tai samanikäinen "tasokas" mies saattaisi jäädä haaviin...Jos nainen vain ymmärtäisi sen.

109

3151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä..

mihin etsitään, pitkään suhteeseen (liittoon) vaiko muuhun 'mukavaan'.
      minulla ei ole ikävaatimuksia jos 'etsin' siihen muuhun mukavaan mutta pitkään suhteeseen(liittoon) mies saisi olla oman ikäinen, korkeintaan 10 vuotta nuorempi kuin minä.
      sitä 'oikeata' odotellessa on ollut kaiken ikäistä ja täytyy sanoa vaikka en ole edes etsinyt niin nuoremmat miehet väenväkisin änkevät seuraani. no joo, olkoonkin että pelkkään seksiin mutta tuntuu että tämä nyksä on sitkeää sorttia kun aina vaan haluaa seuraani, ja minä en sitä ole iskenyt, vaan hän minut. on komea auto, hyvä virka, siisti, kunnollinen, raitis. kaikki mitä mieheltä voi odottaa, mutta tulevaisuutta meillä ei ole, sen tiedämme molemmat, me vain 'seurustelemme'.
      ymmärsitkö? ;=)

• ap.

"komea virka;)))auto:D, raitis, kunnon virka:))...tylsät ja alkkarit (jos ovat kuiville päässeet) ovat raittiita! Tuoko on Kaikki mitä mieheltä odotat????
        Huhhuh. Panopuuksi kelpaa kuka vaan, mutta nyt tarkoitin oikeata suhdetta, jota sinäkin etsit,
        turhaanko??? I think so.

• kasva aikuiseksi!
        ap. kirjoitti:

"komea virka;)))auto:D, raitis, kunnon virka:))...tylsät ja alkkarit (jos ovat kuiville päässeet) ovat raittiita! Tuoko on Kaikki mitä mieheltä odotat????
        Huhhuh. Panopuuksi kelpaa kuka vaan, mutta nyt tarkoitin oikeata suhdetta, jota sinäkin etsit,
        turhaanko??? I think so.

Minkä me sille täällä voidaan ettet sä kenellekään kelpaa! Ihan turhaan itket!

• edell.
        ap. kirjoitti:

turhaanko??? I think so.

et siis usko että kunnon miehiäkin on, raittiita omasta tahdostaan, olleet ikänsä. siksikin sitä omaisuuttakin on kertynyt kun rahat ei ole menneet kurkusta alas, ja mieskunto on hyvä samasta syystä ;)
        vaikka sitä oikeaa odotankin se tuskin tulee olemaan tuota kaikkea mitä nyksä. en edes odota mieheltä noin paljoa.
        ja tiedän olevani 'panopuu', siitä on sovittu jo aikoja sitten kanssaan, molemmat annamme, otamme, tasapuolisesti, vaikka olenkin 'vanha'(15 vuotta vanhempi) kelpaan hänelle tällaisena..hän syö kädestäni, on kiltti, ostaa lahjoja jne.
        sehän on hyvä että tässä iässä kelpaa vielä panopuuksi, muillekin kuin nyksälle, ei hän ensimmäinen ole (ja tulijoita olisi enemmänkin mutta jokin roti siihenkin) ;) silloin olen VANHA kun en kelpaa enää panopuuksikaan! :=D
        että koitapa nyt vaan hyväksyä että ikäisesi vanhempi nainen kelpaa nuorille miehille!
        ja voisit mennä ihan oikeaan live-elämään pois täältä netistä katkeroitumasta lisää, voisit vaikka jonkun mummelin löytää ulkomaailmasta. ja jos olet nuori mies niin ihan samat sanat!

• siellä
        ap. kirjoitti:

turhaanko??? I think so.

ei ole mummoilla enää niin paljoa odotuksia. Saatat sitten jopa vihdoin kelvata sinäkin ;)

• naiset tietää mitä haluaa

Nämä on naisten markkinat, naisilla on varaa valita.

• ap.

No, valitse jo. Kyllä tää nettihakuilu menee
        niin, että mies valitsee, naiset vain odottavat.

• kasva aikuiseksi!
        ap. kirjoitti:

Täällä itket ja ruikutat mikkihiiri, kun et kenellekään kelpaa!

• ap.
        kasva aikuiseksi! kirjoitti:

Täällä itket ja ruikutat mikkihiiri, kun et kenellekään kelpaa!

Ei kannata viettää liikaa aikaa yksin, siitä
        sekoaa pää.:DD

• kasva aikuiseksi!
        ap. kirjoitti:

Ei kannata viettää liikaa aikaa yksin, siitä
        sekoaa pää.:DD

Näköjään pääsi on jo seonnut. Sulla mitään naista ole koskaan ollutkaan :D

• Mites sun miehet?

Näköjään pääsi on jo seonnut. Sulla mitään naista ole koskaan ollutkaan :D

Vakavampia suhteita kahdeksan.:=)
        Sulla viipyy se ensimmäinenkin...:DDD

• kasva aikuiseksi!
        Mites sun miehet? kirjoitti:

Vakavampia suhteita kahdeksan.:=)
        Sulla viipyy se ensimmäinenkin...:DDD

Kasva aikuiseksi vitun mikki. :D

• Mies isolla ämmällä!

Kasva aikuiseksi vitun mikki. :D

Mitä sinä sanot...n. 70 naista..ja silleen:))

• kasva aikuiseksi!
        Mies isolla ämmällä! kirjoitti:

Mitä sinä sanot...n. 70 naista..ja silleen:))

Ei ikinä uskoisi että viisikymppinen mies voi olla vielä noin lapsellinen. :D

• nelkyt ja risat
        ap. kirjoitti:

miehillä on järkiään isoja erektio-ongelmia.

rahasta niitä voi vielä katella, mutta seksiä niiltä ei (tarpeeksi) saa.

• ja pahoja!
        nelkyt ja risat kirjoitti:

Tuskin olet koskaan saanut kunnon kyytejä.
        Äijät on äijiä, pojat poikia, niin se vaan menee.
        Se on kuultu niin monen naisen suusta, kunhan ovat
        pystyneet puhumaan kaiken jälkeen, hengästyneinä,
        pää tyydytetystä kiimasta sekaisin.;)

• reps ja kops
        ja pahoja! kirjoitti:

Tuskin olet koskaan saanut kunnon kyytejä.
        Äijät on äijiä, pojat poikia, niin se vaan menee.
        Se on kuultu niin monen naisen suusta, kunhan ovat
        pystyneet puhumaan kaiken jälkeen, hengästyneinä,
        pää tyydytetystä kiimasta sekaisin.;)

kunhan pystyvät puhumaan sen hysteerisen naurukohtauksen jälkeen jonka ovat saaneet prinssinnakin nähtyään... going down

• kun..
        nelkyt ja risat kirjoitti:

Noilla musapapoilla ei aina ole rahaakaan, vaan työttömiä luusereita.

• musapappar

yriti muuttaa muka tyyliä, mutta aijaijai... ei se auta sun maneerisi on tutut...

Repee yksinäs... omaan kurjuutees

• kasva aikuiseksi!

Lopeta ruikutus vitun mikkihiiri! Älä katsele niitä tasokkaita naisia, kun ei sulla ole niihin mitään saumaa. Etsi joku ruma ja lihava = omaa tasoasi oleva.

• kasva aikuiseksi!

• Mikki Hiiri

Sulle sopisi lihava ja ruma akka joka laittaisi sut tossun alle. Loppuisi vihdoin tuo ruikutus. Vitun mikkihiiri!

Mikkihän on sankari, älykäs, kaikesta selviävä
        tosimies!:DDD

• kasva aikuiseksi!

• ymmärretty

luovuta sitten kun ei flaksi käy.

• ap.

Olen komea sankari. Pelastanut aika monta ihmistä
        kuolemalta. Mites sinun meriitit? Vittuilu taitaa
        olla paras lajisi?

• ymmärretty
        ap. kirjoitti:

Olen komea sankari. Pelastanut aika monta ihmistä
        kuolemalta. Mites sinun meriitit? Vittuilu taitaa
        olla paras lajisi?

viisikymppinen eltaantunut ja katkera mies on kaikkea muuta kuin komea.

merittejä mulla on enemmän kuin sulla hiuksia päässä ;))

• Mikki- Mies
        ymmärretty kirjoitti:

viisikymppinen eltaantunut ja katkera mies on kaikkea muuta kuin komea.

merittejä mulla on enemmän kuin sulla hiuksia päässä ;))

Ja kuulemma nuorekas!! Wau! Olen itseeni erittäin tyytyväinen, ps. ja nuo sanomiset: Naisilta!:DD

• ymmärretty
        Mikki- Mies kirjoitti:

Ja kuulemma nuorekas!! Wau! Olen itseeni erittäin tyytyväinen, ps. ja nuo sanomiset: Naisilta!:DD

nuorekas :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD itse itseäsi kehut, ei naiset.

• tulihan se sieltä
        Mikki- Mies kirjoitti:

Eli olet vanha ! ei nuori mies sano olevansa nuorekas...
        ja täynnä suuria luuloja itsestäsi. Luulet saavasi nuoria naisia, olet katkera vanha käppänä.

• kasva aikuiseksi!
        Mikki- Mies kirjoitti:

Hei, sun naamasi on nähty täällä. Etkä todellakaan ole komea. Etkä ole haluttu, kun treffeillä haet koko ajan naista eikä vaan tärppää. Sitten valitat siitä täällä. Hauska ja mukava et todellakaan ole, sen verran paljon olet p*skaa tälle palstalle suoltanut.

• Nasten suusta!

Hei, sun naamasi on nähty täällä. Etkä todellakaan ole komea. Etkä ole haluttu, kun treffeillä haet koko ajan naista eikä vaan tärppää. Sitten valitat siitä täällä. Hauska ja mukava et todellakaan ole, sen verran paljon olet p*skaa tälle palstalle suoltanut.

Minkä voin sille, että olen komea ja nuorekas!:)
        Jopa kolmekymppinen punk-mies sanoo niin:)
        Ymmärrän katkeruutesi, minkäs sinä sille voit, että olet miesten hyljeksimä pikku-femakko!

• kasva aikuiseksi!
        Nasten suusta! kirjoitti:

Ymmärrän katkeruutesi, minkäs sinä sille voit, että olet miesten hyljeksimä pikku-femakko!

Olen nähnyt naamasi, joten turhaan ruikutat. Paljon ikäistäsi vanhemmalta näytit. Ehkä valehtelit ikäsi profiiliin?

• ap.

Olen nähnyt naamasi, joten turhaan ruikutat. Paljon ikäistäsi vanhemmalta näytit. Ehkä valehtelit ikäsi profiiliin?

Ovat sanoneet: et näytä yhtään viiskymppiseltä.
        Veikkaukset baareissa: 42-45v. Että silleen...;)

• kasva aikuiseksi!
        ap. kirjoitti:

kun näin naamasi. Ja olen varma että samaa veikkaavat muutkin naiset. Eikä noin vanhan ukon kannattaisi enää baarissa näyttää naamaansa.

• Anna periksi jo!

kun näin naamasi. Ja olen varma että samaa veikkaavat muutkin naiset. Eikä noin vanhan ukon kannattaisi enää baarissa näyttää naamaansa.

Olet nähnyt, ja tiedät...Minkäs minä sille voin, että olen nuorekas, elän tätä päivää, tiedän
        tämän päivän musasta, kirjoista, taiteesta enemmän kuin sinä...:) Kaikesta muustakin tod.näköisesti.

• hämärää
        ap. kirjoitti:

että kaikki näytää 10-15 vuotta nuoremmilta.

• kasva aikuiseksi!
        Anna periksi jo! kirjoitti:

Olet nähnyt, ja tiedät...Minkäs minä sille voin, että olen nuorekas, elän tätä päivää, tiedän
        tämän päivän musasta, kirjoista, taiteesta enemmän kuin sinä...:) Kaikesta muustakin tod.näköisesti.

Usko jo, et todellakaan ole nuorekas. Olet ikäistäsi vanhemman näköinen enkä yhtään ihmettele etteivät ikäisesi naiset ole sinusta kiinnostuneita. Siirry katselemaan vanhempia naisia.

• kasva aikuiseksi!
        hämärää kirjoitti:

että kaikki näytää 10-15 vuotta nuoremmilta.

En silti usko että kukaan nainen on veikannut musapappaa nuoremmaksi edes humalassa. Se ihan oikeasti näyttää ikäistään paljon vanhemmalta. Olen nähnyt sen kuvan kun se kerran linkitti profiilinsa tänne. Olisin veikannut kuusikymppiseksi.

• Mikki-Hiiri...

En silti usko että kukaan nainen on veikannut musapappaa nuoremmaksi edes humalassa. Se ihan oikeasti näyttää ikäistään paljon vanhemmalta. Olen nähnyt sen kuvan kun se kerran linkitti profiilinsa tänne. Olisin veikannut kuusikymppiseksi.

Jos olisit rehellinen, ja jos sinulla olisi mies...
        Tuota se puute tekee....=)

• siis muistat
        Nasten suusta! kirjoitti:

kai oman sanomisesi nuoretmiehet valehtelee aina, ne vaan haluaa päästä pöksyihin.

oisit siis ottanut sen 30v punkmiehen ja pitänyt hauskaa

• kasva aikuiseksi!
        Mikki-Hiiri... kirjoitti:

Jos olisit rehellinen, ja jos sinulla olisi mies...
        Tuota se puute tekee....=)

Siis aivan rehellisesti olisin veikannut sinua kuusikymppiseksi. Setäni on melkein kuusikymmentä ja paljon nuoremman näköinen kuin sinä.

En ole puutteessa kuten sinä ;D

• monen paukun
        ap. kirjoitti:

jälkeen :)

Kun valomerkin aikaan saan ikä arvioita ne on lukkaa 24-27 et silleen ja olen 43v

• kuumin...
        Anna periksi jo! kirjoitti:

dekkaristi, ja pinta musaa... kerro nyt jotain... vai tuuliko huulias heiluttaa

• Eilen kuuntelin
        kuumin... kirjoitti:

dekkaristi, ja pinta musaa... kerro nyt jotain... vai tuuliko huulias heiluttaa

Dropkick Murphy'a ja Flogging Molly'a, jonka näin viime keväänä Tavalla. Bluesia aina pienin annoksin, etc. Ei jaksa luetella..
        Pintamusa ei kiinnosta tällä hetkellä. Radiossa soi huonoa musaa.
        Kirjailijoista parhaita mm. Irwine Welsh, Kurt Vonnegut, Bukowski, Mills, Hotakainen jne. jne. lista
        olisi aika pitkä...
        Kirjakerho tyrkyttää Liza Marklund'ia, mutta dekkaristien eliittiä on enkkudekkaristit aina vaan.
        Ruotsista pari kohtalaista, ja Norjasta löytyy mm. Jo Nesbo...

• mieltä.

Siis aivan rehellisesti olisin veikannut sinua kuusikymppiseksi. Setäni on melkein kuusikymmentä ja paljon nuoremman näköinen kuin sinä.

En ole puutteessa kuten sinä ;D

Minulla on mies ja asiat muutenkin kunnossa. Mutta silti "musamies" näytti ikäistään vanhemmalta ja oli vielä lyhyt ja ylipainoinenkin. Livessä ihmiset valehtelevat helpommin, sillä ei kehdata sanoa päin naamaa miten asiat on ja ennemmin sanotaan kohteliaisuuksia, joita ei tarkoiteta. Meille, joiden ei tarvitse katsoa sinua silmiin totuuden sanoessamme, ei tee tiukkaa sanoa sitä suoraan: sinä olet ikäistäsi vanhemmannäköinen ja olet ulkonäöltäsi sellainen perus pallinaama. Eli et maailman oksettavin, vaan sellainen valjun näköinen. Ruma luonteesi saa ulkonäkösikin näyttämään rumalta, vaikka se muutoin olisi täysin mitäänsanomaton, vanhan miehen ulkonäkö.

• Sisältä ja luultavasti ulko...
        mieltä. kirjoitti:

Minulla on mies ja asiat muutenkin kunnossa. Mutta silti "musamies" näytti ikäistään vanhemmalta ja oli vielä lyhyt ja ylipainoinenkin. Livessä ihmiset valehtelevat helpommin, sillä ei kehdata sanoa päin naamaa miten asiat on ja ennemmin sanotaan kohteliaisuuksia, joita ei tarkoiteta. Meille, joiden ei tarvitse katsoa sinua silmiin totuuden sanoessamme, ei tee tiukkaa sanoa sitä suoraan: sinä olet ikäistäsi vanhemmannäköinen ja olet ulkonäöltäsi sellainen perus pallinaama. Eli et maailman oksettavin, vaan sellainen valjun näköinen. Ruma luonteesi saa ulkonäkösikin näyttämään rumalta, vaikka se muutoin olisi täysin mitäänsanomaton, vanhan miehen ulkonäkö.

Ylipainoinen, lyhyt, ruma, kuuskymppinen, työtön, sos.turvalla elävä,
        naiseton, pienen "elimen" omaava, lapseton ja mitä kaikkea niitä valheita
        nyt olikaan.:D Yksikään ed. mainituista ei pidä paikkaansa. Ei rumalla
        ihmisellä ole kanttia näyttää kuvaansa! Eli tässä kohtaa viittaan sinuun.
        Jos kuulee saman "kohteliaisuuden" päivästä toiseen, miten väittämäsi
        voi pitää paikkaansa. Käyn todellakin nuoremmasta mitä mittari osoittaa.
        Se ei kuitenkaan ole mitenkään oleellista. Hiukset päässä, ei isoa vatsaa,
        urheilen, pukeudun tyylikkäästi, en pappa-malliin, mutta en myöskään leiki teiniä.
        Mutta jos sinä haukut (jostain kumman syystä!)muita, niin miten olisi:
        laita kuva tulemaan, ihan oma kuva! Ei taida kantti riittää:D
        Töissä olen käynyt vuosikymmeniä, ikinä ei ole tarvinnut sossun luukulla notkua.
        Luonteessani ei ole mitään rumaa. Sen sijaan sinä, joka päästelet täällä tyyliin-"vitun mikki-hiiri"
        kaltaisia "lausuntoja", sinä voisit mennä syvälle itseesi ja miettiä motiivejasi haukkua toisia.
        Mikä siinä vituttaa niin paljon, että jotkut elävät tyytyväisenä itseensä? Onko se kiellettyä?
        Onko se niin iso tappio sinulle?

Jos kaikki naiseni sanovat komeaksi minua...:) Voit vetää johtopäätöksen: en ainakaan ole ruma.
        Arvostele vasta sitten toisia, kun olet ensin osoittanut olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen!
        Ps. enkä ole edes lyhyt!:D

• Naiseni ex-mies
        mieltä. kirjoitti:

Lähetti tekstarin naiselleni nähtyään minut ekan kerran: "löysit sitten vielä nuoremman oloisen":)
        Ja tämä on täysin totta! Itsekin hämmennyin, koska tähän asti ei tuollaistakaan ole vielä tapahtunut.
        Ja tämä ex on 47v. itse, eikä todellakaan mikään
        ukkoutunut tapaus.:)

• on aika
        Eilen kuuntelin kirjoitti:

Dropkick Murphy'a ja Flogging Molly'a, jonka näin viime keväänä Tavalla. Bluesia aina pienin annoksin, etc. Ei jaksa luetella..
        Pintamusa ei kiinnosta tällä hetkellä. Radiossa soi huonoa musaa.
        Kirjailijoista parhaita mm. Irwine Welsh, Kurt Vonnegut, Bukowski, Mills, Hotakainen jne. jne. lista
        olisi aika pitkä...
        Kirjakerho tyrkyttää Liza Marklund'ia, mutta dekkaristien eliittiä on enkkudekkaristit aina vaan.
        Ruotsista pari kohtalaista, ja Norjasta löytyy mm. Jo Nesbo...

surkeita esityksia, Flogging ja Dropkick... onks ne muka tällä hetkellä kuumia nimiä, tohonko sun tietämys jää? Surkee esitys

Niin sun mielestä, mut kun kysyttiin mikä on in-tällä hetkellä, etkö sä edes ymmärrä lukemaasi? Kukaan ei halua tietää mistä sä tykkäät vaan mikä on in????!!!! mikkihiiri

Eli ei mitään hajua, kirjakerhot on ihan out, enkkudekkaristit on aika out myös.

Lueppas dekkarit jotka on kirjoittanut Stieg Larsson, siinä sulle aika hyvää luettavaa.

• jo useita
        Sisältä ja luultavasti ulko... kirjoitti:

urheilen, pukeudun tyylikkäästi, en pappa-malliin, mutta en myöskään leiki teiniä.
        Töissä olen käynyt vuosikymmeniä, ikinä ei ole tarvinnut sossun luukulla notkua.
        Luonteessani ei ole mitään rumaa. Sen sijaan sinä, joka päästelet täällä tyyliin-"vitun mikki-hiiri"
        kaltaisia "lausuntoja", sinä voisit mennä syvälle itseesi ja miettiä motiivejasi haukkua toisia.
        Mikä siinä vituttaa niin paljon, että jotkut elävät tyytyväisenä itseensä? Onko se kiellettyä?

Jos kaikki naiseni sanovat komeaksi minua...:) Voit vetää johtopäätöksen: en ainakaan ole ruma.
        Arvostele vasta sitten toisia, kun olet ensin osoittanut olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen!

naisia, mitäs se barbara nyt sanoo?

• kun kukaan
        Naiseni ex-mies kirjoitti:

Lähetti tekstarin naiselleni nähtyään minut ekan kerran: "löysit sitten vielä nuoremman oloisen":)
        Ja tämä on täysin totta! Itsekin hämmennyin, koska tähän asti ei tuollaistakaan ole vielä tapahtunut.

ei usko sua... etsä snaijaa sitä

• hyväksy se
        Naiseni ex-mies kirjoitti:

Parasta ennen päiväyksesi meni umpeen jo 20 vuotta sitten.

• kirjoittanut...

mitään mikkihiiri -kommentteja. Minä olen satunnainen taustailija. Nyt halusin vain ilmaista tukeni edelliselle kirjoittajalle. Ja kommenttini oli neutraali. En haukkunut ulkonäköäsi. Olet vain valjunnäköinen vanha mies. Lyhyt ja ylipainoinen. Mikäli olisit upea luonteeltasi, niin se voisi kompensoida ulkonäköäsi. Mutta et ole. Sen olen lukenut palstalta moneen kertaan, miten muita ihmisiä kohtelet.

Sillä ei ole mitään väliä, miltä minä näytän. Olin sitten kaunis tai ruma, niin sinun ulkonäkösi pysyy samana: ikästään vanhemman näköisenä. Katsotaan sitten sekoanko minäkin 5-kymppisenä ja alan levitellä täällä elämääni ja linkittää kuviani. Oli sairas veto sinulta linkittää se kuva. Mutta kärsi nyt seuraukset. Ehkä opit siitä jotain.

• se vaara, jos

linkittää kuvansa muiden arvosteltavaksi nettiin, niin saakin kuulla totuuden, eikä sitä imartelua, mitä ihmiset päin naamaa harrastaa. Sulle kävi nyt niin. Minäkin olen sen saman keskustelun lukenut ja kuvasi nähnyt. Ja en voi muuta sanoa kuin että maksimissaan ikäisesi näköinen olet, ehkä jopa ikäistäsi vanhemman. Aikalailla Timo T. A. Mikkosen näköinen ja eikös se ole jo 60? Ja sellainen mitäänsanomattoman näköinen, niin kuin T.A.:kin. Ja kyllä sinä enemmän lyhyt olet kuin pitkä.

Ja en ole livessä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi niin ruma sisältä kuin sinä. Olen lukenut useita kirjoituksiasi ja joko olet sairas tai sitten vain yksinkertaisesti läpeensä paha ihminen.

• En kestäisi nähdä:D
        kirjoittanut... kirjoitti:

mitään mikkihiiri -kommentteja. Minä olen satunnainen taustailija. Nyt halusin vain ilmaista tukeni edelliselle kirjoittajalle. Ja kommenttini oli neutraali. En haukkunut ulkonäköäsi. Olet vain valjunnäköinen vanha mies. Lyhyt ja ylipainoinen. Mikäli olisit upea luonteeltasi, niin se voisi kompensoida ulkonäköäsi. Mutta et ole. Sen olen lukenut palstalta moneen kertaan, miten muita ihmisiä kohtelet.

Sillä ei ole mitään väliä, miltä minä näytän. Olin sitten kaunis tai ruma, niin sinun ulkonäkösi pysyy samana: ikästään vanhemman näköisenä. Katsotaan sitten sekoanko minäkin 5-kymppisenä ja alan levitellä täällä elämääni ja linkittää kuviani. Oli sairas veto sinulta linkittää se kuva. Mutta kärsi nyt seuraukset. Ehkä opit siitä jotain.

Nainen joka haukkuu miestä, ja kirjoittaa "toisten kohtelusta". Huvittavaa. Hyvin huvittavaa.
        Osuin naulankantaan, ei kuvaa, ei kanttia.
        Mutta hyvä näin, en saisi varmaan nauruani loppumaan.:D

• Mies, ja sinä
        se vaara, jos kirjoitti:

linkittää kuvansa muiden arvosteltavaksi nettiin, niin saakin kuulla totuuden, eikä sitä imartelua, mitä ihmiset päin naamaa harrastaa. Sulle kävi nyt niin. Minäkin olen sen saman keskustelun lukenut ja kuvasi nähnyt. Ja en voi muuta sanoa kuin että maksimissaan ikäisesi näköinen olet, ehkä jopa ikäistäsi vanhemman. Aikalailla Timo T. A. Mikkosen näköinen ja eikös se ole jo 60? Ja sellainen mitäänsanomattoman näköinen, niin kuin T.A.:kin. Ja kyllä sinä enemmän lyhyt olet kuin pitkä.

Ja en ole livessä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi niin ruma sisältä kuin sinä. Olen lukenut useita kirjoituksiasi ja joko olet sairas tai sitten vain yksinkertaisesti läpeensä paha ihminen.

Finninaamainen femakko, jota vituttaa armottomasti
        se, että miehellä menee hyvin. Toisin sanoen: olet miesvihaaja.

• Sinä et:)
        on aika kirjoitti:

surkeita esityksia, Flogging ja Dropkick... onks ne muka tällä hetkellä kuumia nimiä, tohonko sun tietämys jää? Surkee esitys

Niin sun mielestä, mut kun kysyttiin mikä on in-tällä hetkellä, etkö sä edes ymmärrä lukemaasi? Kukaan ei halua tietää mistä sä tykkäät vaan mikä on in????!!!! mikkihiiri

Eli ei mitään hajua, kirjakerhot on ihan out, enkkudekkaristit on aika out myös.

Lueppas dekkarit jotka on kirjoittanut Stieg Larsson, siinä sulle aika hyvää luettavaa.

Ja sekös vituttaa!:DD
        Aivan sama mikä on in tai out, se ei kerro mitään mistään. Kuinkakohan moni ikäiseni tietää ed. mainituista bändeistä?? Kysy ihan piruuttasi! Ja hämmästy. Seinä täynnä musaa, uutta ja vanhaa ja hyvää!! Se kait on tarkoitus?!
        Ja muuten kuumia nimiä molemmat!!! Mutta ehkä sinä olet vielä pikkutyttöjen tasolla...Miten niin "ehkä":)

Olen niin in...:DDD Hohhoijaa...Viiskymppisenä
        tuskin sinä tiedät murto-osaa siitä mitä minä
        tiedän nykymusasta. Painit vaihdevuosivaivojen kanssa ja ihmettelet että miten nuo viiskymppiset miehet on kiinnostuneita sinua nuoremmista:D
        Maailma on karu, varsinkin sinulle, nyt jo!

• Kiitos!
        se vaara, jos kirjoitti:

Tosin en käytä ruutupaitoja, enkä tunge paitojani housujeni sisään tyyliin-juntti!;)
        En ole koskaan tehnyt niin. Hiukseni ovat täysin eri mallia jne.jne. Ja tod. näk. herra Mikkonen ei tiedä mistään hyvästä musasta tai kirjoista tms. murto-osaakaan siitä, mitä minä.
        Mikkonenhan on harvinaisen nuorekas kuusikymppinen!
        Ota siitä 10v. pois ja kaikki se ääliömäisyys, mikä sitä miestä vaivaa ja karmeaa vaimoaan, ja pääset jonnekin minun tasolleni.
        Ai niin, ja olen nykyään sivari.

• Tähän pitää pyrkiä!

• sivullinen . .
        Sinä et:) kirjoitti:

Aivan sama mikä on in tai out, se ei kerro mitään mistään. Kuinkakohan moni ikäiseni tietää ed. mainituista bändeistä?? Kysy ihan piruuttasi! Ja hämmästy. Seinä täynnä musaa, uutta ja vanhaa ja hyvää!! Se kait on tarkoitus?!
        Ja muuten kuumia nimiä molemmat!!! Mutta ehkä sinä olet vielä pikkutyttöjen tasolla...Miten niin "ehkä":)

tiedän nykymusasta. Painit vaihdevuosivaivojen kanssa ja ihmettelet että miten nuo viiskymppiset miehet on kiinnostuneita sinua nuoremmista:D

Aviossa ollessani, viisikymppisen ukkelin kanssa aloin saada vv-oireita kuten moni muukin ikäiseni nainen. Sitten tuli ero, muutama lyhyt suhde, nyt on nuorempi temput osaava mies, vv-vaivat hävisivät saman tien. No myönnetään, olen pikkaisen rakastunut, ja sekös lisää hormoonien hyrräämistä. ;)
        Lapsi on terve kun se leikkii - ja viisikymppinen mies on normaali kun se haaveilee nuorista naisista, mutta haaveeksi se monelle jää.

• paremmin se viiskymppinen
        sivullinen . . kirjoitti:

Aviossa ollessani, viisikymppisen ukkelin kanssa aloin saada vv-oireita kuten moni muukin ikäiseni nainen. Sitten tuli ero, muutama lyhyt suhde, nyt on nuorempi temput osaava mies, vv-vaivat hävisivät saman tien. No myönnetään, olen pikkaisen rakastunut, ja sekös lisää hormoonien hyrräämistä. ;)
        Lapsi on terve kun se leikkii - ja viisikymppinen mies on normaali kun se haaveilee nuorista naisista, mutta haaveeksi se monelle jää.

Se kait on sanomattakin selvää:))
        Hormoni, huomaa ei hormooni!:)
        Muista lääkitys!

• ei ed.
        Mies, ja sinä kirjoitti:

olet oikein luusereiden luuseri. noin vanha mies ja noin tyhmä. eikä edes alkeellisimpia käytöstapoja.

• ei ed.
        Kiitos! kirjoitti:

Tosin en käytä ruutupaitoja, enkä tunge paitojani housujeni sisään tyyliin-juntti!;)
        En ole koskaan tehnyt niin. Hiukseni ovat täysin eri mallia jne.jne. Ja tod. näk. herra Mikkonen ei tiedä mistään hyvästä musasta tai kirjoista tms. murto-osaakaan siitä, mitä minä.
        Ota siitä 10v. pois ja kaikki se ääliömäisyys, mikä sitä miestä vaivaa ja karmeaa vaimoaan, ja pääset jonnekin minun tasolleni.

siinä se sun nuorekkuus nähtiin. jos mikkonen on sun mielestä nuorekas niin voi vain kuvitella miten 'nuorekas' sinä olet. =D ja viisikymppinen mies on todella vanha. ei ihme että sua harmittaa kun et ole löytänyt vielä naista. ei noin vanha mies löydäkään. varsinkin jos on noin lapsellinen ja huonotapainen kuin sinä.

• ja ...

• Edell:)
        paremmin se viiskymppinen kirjoitti:

Muista lääkitys!

Ei pidä paikkaansa, ei osaa viisikymppinen, ainakaan ne muutamat mitä minulla on ollut.
        No v***n sama onko hormoni vaiko hormooooni.
        Etkö lukenut rivien välistä, en tarvi lääkitystä kun on tuo ihana rakastaja.

• 70 naista
        ei ed. kirjoitti:

siinä se sun nuorekkuus nähtiin. jos mikkonen on sun mielestä nuorekas niin voi vain kuvitella miten 'nuorekas' sinä olet. =D ja viisikymppinen mies on todella vanha. ei ihme että sua harmittaa kun et ole löytänyt vielä naista. ei noin vanha mies löydäkään. varsinkin jos on noin lapsellinen ja huonotapainen kuin sinä.

Että silleen:D Nyt tosin huippunainen haarukassa:)
        Aika monta kaunotarta tähänkin asti. olisitpa nähnyt edellisenkin...42v. kaunotar-blondi, ikävä
        vain, että etäisyyttä oli lopulta liikaa...
        En nähnyt koko 50.000 ihmisen kaupungissa toista
        yhtä kaunista.:)

• ja paljon muutakin
        ja ... kirjoitti:

paksu lompakko ja käytöstavat.

josta sinä voit vain unelmoida, kultaseni.:)

• on ihan turha
        ja ... kirjoitti:

rehvastella saatikka uskoa puoliakaan toisen sanomisista!

• ei ed.
        ja ... kirjoitti:

älä kullitele mua homo. mulla on varmasti rahaa ja kaikkea muutakin enemmän kuin sulla. mikälie hoitsu tai potilas olet.

• edelleenkään
        En kestäisi nähdä:D kirjoitti:

Nainen joka haukkuu miestä, ja kirjoittaa "toisten kohtelusta". Huvittavaa. Hyvin huvittavaa.
        Osuin naulankantaan, ei kuvaa, ei kanttia.
        Mutta hyvä näin, en saisi varmaan nauruani loppumaan.:D

haukkunut sinua yhtään. Sinä et vaan ole hyvännäköinen etkä nuorekas. Se ei ole haukkumista. Kaikki eivät vaan ole hyvännäköisiä ja sinä et ole hyvännäköinen. Se ei ole loukkaus.

Kuvaani et tule ikinä näkemään, sillä minulla on jotain, mitä sinulla ei ole. Nimittäin ELÄMÄ. Sinun elämäsi on netissä ja siksi sinulle on luontevaa linkittää pärstäkuvasi tänne sen ohella, että kerrot kaiken muunkin elämästäsi. Minä kerron henkilökohtaiset asiani laajalle, rakkaalle läheispiirilleni (sis. myös puolison), enkä levittele kuvaani netissä huonotasoisilla keskustelupalstoilla. Näin muutkin normaalit ihmiset toimivat, jos et tiennyt.

• ei ed.
        ei ed. kirjoitti:

puhut pappa paskaa kuten aina. yksikään kaunis nainen ei sinuun koskisi pitkällä tikullakaan. joudut pumppaamaan vain sitä barbaraasi ja siksi teet koko ajan katkeria aloituksia kun et saa naista. olet jo niin vanha että voisit luovuttaa. nuoremmat miehet vie kaikki naiset nenäsi edestä.

• edellistä kirjoittajaa
        Mies, ja sinä kirjoitti:

vituta tai vihaksi pistä, että sinä et näytä nuorekkaalta etkä hyvältä. Olen edellisen kanssa samaa mieltä siitä, että tänne kirjoittamasi viestit antavat sinusta sen kuvan, että olet erittäin ruma sisäisesti. Ja minäkään en sinua vihaa. Olen vain hieman surullinen, että joku voi olla noin sokea sille, miten huonosti käyttäytyy muita kohtaan (sen lisäksi, että olet sokea ulkonäöllesi).

• tosi pahasti
        edellistä kirjoittajaa kirjoitti:

vituta tai vihaksi pistä, että sinä et näytä nuorekkaalta etkä hyvältä. Olen edellisen kanssa samaa mieltä siitä, että tänne kirjoittamasi viestit antavat sinusta sen kuvan, että olet erittäin ruma sisäisesti. Ja minäkään en sinua vihaa. Olen vain hieman surullinen, että joku voi olla noin sokea sille, miten huonosti käyttäytyy muita kohtaan (sen lisäksi, että olet sokea ulkonäöllesi).

odotellaan vielä vähän niin se kertoo osoitteensakin täällä. kaiken muun se on varmaan jo kertonutkin. sitten soitetaan valkotakkiset ovelle. saa tarvitsemaansa hoitoa ja oikean lääkityksen.

• aika pahasti pieleen
        Sinä et:) kirjoitti:

menee noi sun ikäarvaukset... Sun kristallipallis on rikki -focl-

Mä kuuntelin pari-kolme vuotta sitten noita, nyt on jo uudet tuulet puhaltaneet...

Peelo xD

• kun sun...
        paremmin se viiskymppinen kirjoitti:

Muista lääkitys!

juttujas lukee niin ei voi kuin nauraa kiekkona, ensin sulla oli nuorinan, sitten se paljastui 46vee ja äsken sä kirjoititkin että 47vee... eli menopaussi xD

Mutta eihän se haittaa sulla on andropaussi

• pitkään
        se vaara, jos kirjoitti:

työskennellyt on tämä musamiekkonen ja ei voi kun sanoa että on tainnut vaivat tarttua, tai sitten ei enää erota tervettä käyttäytymistä sairaasta.

Eiks tolla alalla ole vähän ammattitautina se että itselläkin menee pää pikkaisen sekaisin?

• sivari xD
        Kiitos! kirjoitti:

juu, miksikähän oletkaan sivari tänäpäivänä? jos pöntössä viheltää niin ei tarvita armeijan palveluksessa.

• arvioinnit
        edelleenkään kirjoitti:

haukkunut sinua yhtään. Sinä et vaan ole hyvännäköinen etkä nuorekas. Se ei ole haukkumista. Kaikki eivät vaan ole hyvännäköisiä ja sinä et ole hyvännäköinen. Se ei ole loukkaus.

Kuvaani et tule ikinä näkemään, sillä minulla on jotain, mitä sinulla ei ole. Nimittäin ELÄMÄ. Sinun elämäsi on netissä ja siksi sinulle on luontevaa linkittää pärstäkuvasi tänne sen ohella, että kerrot kaiken muunkin elämästäsi. Minä kerron henkilökohtaiset asiani laajalle, rakkaalle läheispiirilleni (sis. myös puolison), enkä levittele kuvaani netissä huonotasoisilla keskustelupalstoilla. Näin muutkin normaalit ihmiset toimivat, jos et tiennyt.

Niille ihmisille, jotka minut näkevät livenä.:)
        Tyttäreni tässä päivänä eräänä totesi: "sä et kyllä
        näytä viiskymppiseltä, kun aattelee minkä näköisiä
        ja tyylisiä viiskymppisiä äijiä on töissä".:) (puolikaljuja vatsakkaita ruutupaitoja)
        Eikä se ollut eka kerta kun totesi asian.
        Tiedän olevani kaikkea muuta kuin kuuskymppisen näköinen, kun en edes käy viiskymppisestä:)

Mitä kuuluu sinun elämääsi?? Minullakin on elämä.
        Aika paljonkin elämää. Jos alkaisin tentata sinua,
        tuskin pystyisit tai kehtaisit edes vastata.

Täällä muuten näkee aika usein nikkejä, joilla galleriassa kuva!!! Että se siitä(kin).

• Oletko aivan sekaisin?
        kun sun... kirjoitti:

juttujas lukee niin ei voi kuin nauraa kiekkona, ensin sulla oli nuorinan, sitten se paljastui 46vee ja äsken sä kirjoititkin että 47vee... eli menopaussi xD

Mutta eihän se haittaa sulla on andropaussi

Ainoa 47v. josta olen puhunut on naiseni ex.!

• mieheen...

• Mitä...

Jokaisella saa olla unelmia, ja on hyvä olla sellaisia. Ja aina saa haluta jonkinlaista/näköistä kumppania, mutta aina ei niitä vaan saa.

Tiekkö, mullakin on unelma saada sellainen mies joka tekisi kaikkensa suojellaakseen minua pahalta maailmalta, sellainen joka olisi vierellä jotta saisin tuntea tämän läsnäolon. Sellainen ihana mies, muuta en unelmoi tällä hetkellä.

• lopettaisit jo

Lopettaisit jo samasta aiheesta jauhamisen. Kun et kelpaa niille naisille, niin et kelpaa.

• ......

nuoremmasta naisesta mutta naiset eivät saa unelmoida nuoremmasta miehestä. tuon täytyy olla vanhan ja tosi epätoivoisen miehen logiikkaa. unelmaksi jää sun osalta.

• Siitä vain, mutta haaveksi ...

Miesten haut 40-55v. Naisten 40-50v.
        Turhaan naiset luulevat löytävänsä edes 5v. nuorempaa, saatika 10v. nuorempaa, jotkut hakivat
        15-20v. nuorempaa. Joku on alkanut heittää naisten päässä!!! Netti kait syynä. Kun pikkupojat lähettelevät viestejä panotoiveissaan, ja naiset kuvittelevat poikien alkavan seurustella kanssaan...

• nuo naiset
        Siitä vain, mutta haaveksi ... kirjoitti:

Turhaan naiset luulevat löytävänsä edes 5v. nuorempaa, saatika 10v. nuorempaa, jotkut hakivat
        15-20v. nuorempaa. Joku on alkanut heittää naisten päässä!!! Netti kait syynä. Kun pikkupojat lähettelevät viestejä panotoiveissaan, ja naiset kuvittelevat poikien alkavan seurustella kanssaan...

ja sekös sua kismittää :D

• kun sä luulet
        Siitä vain, mutta haaveksi ... kirjoitti:

että jokainen nainen haluaa seurustella, toisille riittää vaan se hyvä pano, 3-5 kertaa viikossa.

Kuka nyt haluaa jotakin äijänkäppyrää vikiseen ja kitiseen ääliömäisyyksiä omaan kotiinsa, kysyn vaan? Jos saatavilla on 27-34v viriili ja aktiivinen mies, joka ei edes vedä hernettä nenään kun sitä vähän ohjeistaa seksinsaloihin, vanhat kävyt luulevat osaavansa kaiken ja tietävänsä kuinka naisen kanssa ollaan, vaikka jokainen nainen on yksilö. Kun toinen tykkää hellyydestä niin toinen haluaakin vähän kovempia otteita.

Elämä vain on niin että jos naisella on mahdollisuus saada nuorimies sänkyynsä niin sen hän ottaa, ei siinä puhuta mitään seurustelusta, seksi on seksiä. Naisellekin!

Sä oot niin vanhan aikainen että et voi tajuta ettei kaikki naiset halua seurustella.

• vuodesta toiseen
        nuo naiset kirjoitti:

ja sekös sua kismittää :D

Palstalla ja ihmettelevät kun ei löydy.

• ydin on.
        kun sä luulet kirjoitti:

että jokainen nainen haluaa seurustella, toisille riittää vaan se hyvä pano, 3-5 kertaa viikossa.

Kuka nyt haluaa jotakin äijänkäppyrää vikiseen ja kitiseen ääliömäisyyksiä omaan kotiinsa, kysyn vaan? Jos saatavilla on 27-34v viriili ja aktiivinen mies, joka ei edes vedä hernettä nenään kun sitä vähän ohjeistaa seksinsaloihin, vanhat kävyt luulevat osaavansa kaiken ja tietävänsä kuinka naisen kanssa ollaan, vaikka jokainen nainen on yksilö. Kun toinen tykkää hellyydestä niin toinen haluaakin vähän kovempia otteita.

Elämä vain on niin että jos naisella on mahdollisuus saada nuorimies sänkyynsä niin sen hän ottaa, ei siinä puhuta mitään seurustelusta, seksi on seksiä. Naisellekin!

Sä oot niin vanhan aikainen että et voi tajuta ettei kaikki naiset halua seurustella.

Miksi seurustella vanhan katkeran kävyn kanssa kun voi harrastaa estotonta seksiä nuoren hyvännäköisen miehen kanssa? Naiset on fiksuja. Elämästä kuuluu nauttia!

• tiedät
        vuodesta toiseen kirjoitti:

Palstalla ja ihmettelevät kun ei löydy.

miten monta nuorta kollia ovat jo löytäneet? Ehkä näillä naisilla on jo haaremi nuoria miehiä, eikä lisä pahaa tee ;))

• treffeillä..

Selasin uteliaisuuttani 24,sen treffi-ilmoituksia. laitoin hakuun oman alueeni 45-55 vuotiaat miehet. ja tosi monella oli naisen ihanneikävaatimus vuosia alle oman iän. esim moni 50 mies etsii naista korkeintaan noin 48. siis noin viisi-kuusi vuotta nuorempaa!
      On äijillä otsaa, ja suuret luulot.

• päivänä eräänä ja...

Viiskymppiset miehet etsivät n. 40-55v. naisia!!
        Naisten haku oli päasiassa 40-50v.!
        Mitäs siihen sanot???

• kymmenen
        päivänä eräänä ja... kirjoitti:

Viiskymppiset miehet etsivät n. 40-55v. naisia!!
        Naisten haku oli päasiassa 40-50v.!
        Mitäs siihen sanot???

vuoden markinaalihaku mieheen tai naiseen on tätä päivää.ei siinä ole mitään järisyttävää.

• Markinaali..:)
        kymmenen kirjoitti:

vuoden markinaalihaku mieheen tai naiseen on tätä päivää.ei siinä ole mitään järisyttävää.

Marginaali, kultaseni:)

• kadonnut ....

kokonaan. säälittävää...

• miehetkin unelmoivan

aika rajustikin jotkut xD

Miehet 53-57, vain kuvalliset

Mies 53v haku [41- 51], [38- 52], [40-50],

Mies 54 haku [43-49], [42- 55],

Mies 55 haku [38- 56],

Mies 56 haku [42- 55], [28- 45], [50- 56], [16- 100], [30- 60],

Mies 57 haku [35- 65], [45- 60], [45- 55], [50- 62], [40- 65], [37- 61], [35- 51],

• matkalippu..

Thaimaahan, sieltä vanha suomiukko saa nuoren naisen! :DDD
        Minä kun noita katselin niin oli juuri tuollaisia kuin 56 haku (28-45)..voi elämän kevät.
        ..jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia haetaan, ukot joilla on jo toinen jalka haudassa.

• naisista

Naiset 53-58 valokuvalliset

Nainen 53v haku [45- 65], [45- 55], [],

Nainen 54 haku [54- 59], [52- 62], [40-60],

Nainen 55 haku [45- 60],

Nainen 56 haku [52- 62], [48- 58], [46- 60], [36- 59], [],

Nainen 57 haku [55- 60], [56- 100], [50- 62], [100- 100],

Nainen 58 haku [50- 60],

• on pakko

Laittaa haku jo vähän ylikin oman iän. Siinä
        vaiheessa jo tajutaan realisisemmin näitäkin
        asioita.

• sä olet
        on pakko kirjoitti:

asioita.

Siis naiset tajuaa kuinka asiat on miehet reppana rukat luulevat että nuorempia saadaan vaikka rahkeet ei riitä, edes oman ikäiseen. Aivan surkeita ryppynaamoja, kaikki tyynni

Tästä sen näkee että sun aloitus oli ihan peestä, miehethän ne kuvittelee olevansa jotakin gigoloita... heh, ja ovat taatusti yksin vielä vuosien kuluttuakin

• olisiko niin
        on pakko kirjoitti:

asioita.

Että naisilla ei ole niin suuria luuloja itsestään kuin papoilla?

• aloittaja

Kun naisille yrittää "puhua" järkeä, on vastausten taso tämä mikä nyt on nähtävillä. Ei hyvää päivää!
      Olisko ollut pari asiallista vastausta, muut tasol-
      taan lapsellista kitinää.

• yhteenvetoa

Et sä näillä lapsellisilla itkuillasi tule ikinä kääntämään naisten päitä. Perusta kurppakullien kannatusyhditys ja jaa sieltä stipendejä kaikille naisille jotka huolii kurppakullin. Voit myös laatia adressin, johon keräät kaikkien kurppakullien nimet joiden on pakko saada nuorempi nainen. Lähetä se sitten päättäjille.

Tässä vielä kaikille ikäkriisisille kurppakulleille iltapäivämusaa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=n7CuJ8cR9sg&feature=related

• Tai olet 12v.
        yhteenvetoa kirjoitti:

Et sä näillä lapsellisilla itkuillasi tule ikinä kääntämään naisten päitä. Perusta kurppakullien kannatusyhditys ja jaa sieltä stipendejä kaikille naisille jotka huolii kurppakullin. Voit myös laatia adressin, johon keräät kaikkien kurppakullien nimet joiden on pakko saada nuorempi nainen. Lähetä se sitten päättäjille.

ei pyhä sylvi sentään, tuollaisiako naisia täällä
        on?

• mutta menköön ;)

• pitäsi puhua

vieraille naisille "järkeä"? Eikö sinulla ole mitään sisältöä omassa elämässäsi? Onko mieleesi tullut, että näitä naisia ei välttämättä kiinnosta pariutua ollenkaan, jos eivät mieleistä miestä löydä? Yksinolo pelottaa vain niitä, jotka tietävät silloin jäävänsä huonoon seuraan.;)

• Tää oli
        yhteenvetoa kirjoitti:

hauska.:) Luovaa.

• noudattele aloituksen

tasoa? ;-)

• thanks ;)

• Sitä saa mitä tilaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen