Me ihmiset,jotka tänne palstalle olemme hakeutuneet ja kirjottaneet,olemme kokeneet sellaista,minkä ei pitäisi olla mahdollista.
Meidän mielenterveyden kanssa on saanut leikkiä ilman rangaistusta.
Olisi hienoa kerätä porukka yhteen ja nostaa syyte vaikka työvoimaminesteriöä vastaan tai työnantajiamme vastaan
se olisi uutta!
Kerrankin annettaisiin takaisin.
Osoitettaisiin,että tämä on meidän tapa toimia!
Me emme hyväksy kiusaajia,emmekä muutakaan väärinkäyttöä.
Jos vielä saataisiin korvaukset kivuista ja säryistä niin avot.
Harva ihminen vie asiaa oikeuteen mutta isolla joukolla saataisiin asialle sen ansaitseman huomion.
Kiusaajat pitää säikäyttää oikein kunnolla!!
Joukkokanne
3
321
Vastaukset
- kiusaajia
vastaan on hyvä ajatus - olen sitä itsekin paljon miettinyt, koska työkseni olen lähes päivittäin yhteydessä kiusattuihin. Ongelma on vain siinä, että kiusatut eivät välttämättä uskalla itse ottaa asioita puheeksi, koska heidät on sen takia esim. hiostettu ulos, siirretty toisiin tehtäviin tms. Nyt kun minä työssäni tuon asioita esille (henkilöiden nimiä en kerro) aina johtoporrasta myöten, käy joka kerta niin, että uusi puukko isketään selkääni - minut koetaan yhteistyökyvyttömäksi ja rettelöitsijäksi. Onneksi olen kova luu enkä pienistä lannistu ja mitä raukkamaisempi ja vastuuntunnottomampi esimies sitä vahvempi minä olen.
Ihmisten pitäisi enemmän uskaltaa tuoda epäkohtia esiin, muuten tilanne ei koskaan tule muuttumaan. Kukaan kiusaaja ei voi olla työnantajalle korvaamaton - kiusaaja joka aiheuttaa omalla toiminnallaan valtavia kustannuksia työnantajalleen - kasvavat sairauspoissaolot ovat yksi hyvä mittari huonosta työilmapiiristä ja vielä huonommasta henkilöstöjohtamisesta.- kiusaajien
aiheuttamat tappiot näkyvät vielä vuosien jälkeen työpaikoilla.
Olen ottanut osaa keskusteluihin yleisellä tasolla sillä olen nähnyt "läheltä" mitä tulehtunut ilmapiiri työpaikalla saa aikaiseksi. - just oikein
kiusaajien kirjoitti:
aiheuttamat tappiot näkyvät vielä vuosien jälkeen työpaikoilla.
Olen ottanut osaa keskusteluihin yleisellä tasolla sillä olen nähnyt "läheltä" mitä tulehtunut ilmapiiri työpaikalla saa aikaiseksi.Hieno idea! Mulla kai lukee otsassa että saa potkia kun olen sitä jotutunut kestämään jo koulussa ja edelleen sama meno jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847